abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2025 @ 18:51:44 #26
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217621359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:43 schreef Nober het volgende:
Meer personen dan in 1989, betere opsporing dan in 1989, meer personen die onderzocht worden dan in 1989.

Ik zeg maar wat geks.
Een "betere" schijf van vijf...
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:00:38 #27
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_217621440
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een "betere" schijf van vijf...
Welke aanpassingen aan de schijf van vijf heeft volgens jouw gezorgd voor meer kanker?
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:06:15 #28
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217621500
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:00 schreef Gimmick het volgende:

Welke aanpassingen aan de schijf van vijf heeft volgens jouw gezorgd voor meer kanker?
Dat mogen de lui uitzoeken die daar voor gestudeerd hebben. Ik merk alleen maar op dat daarin ook het eea is veranderd...
pi_217621524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:03 schreef Nober het volgende:

[..]
Op basis waarvan kunnen we die mogelijkheid volledig uitsluiten?
Doe dit maar niet.
pi_217621566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je 1 keer in de 35 jaar een meting doet zul je er niet achter komen. Steeg het gestadig per jaar? Of waren er pieken tussen 1989 en 2024, en zo ja waarmee kunnen die gecorreleerd hebben?
Staat in de bron een grafiek

pi_217621576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:08 schreef Questular het volgende:

[..]
We kunnen dat niet uitsluiten dus noem ik anderen gewoon zwakzinnig.
pi_217621588
Tja. Tata, Chemours, Chemelot, Nedmag. Boeren die voordat de aardappelen boven de grond staan al 2x gif hebben gespoten, en daar het hele seizoen mee doorgaan.
De overheid staat er bij en kijkt er naar. En daar blijft het dan ook bij, want meestal hebben ze zelf ook aandelen in die vervuilende bedrijven. Maar oh, het is een groot mysterie. }:|
pi_217621593
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:13 schreef Nober het volgende:

[..]

Och Nobertje toch, heb je weer wat aandacht nodig?
pi_217621594
Medische vooruitgang lijkt me. Titel is natuurlijk ook fout, steeds meer jongeren krijgen een kankerdiagnose is iets anders dan steeds meer jongeren krijgen kanker.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2025 19:16:26 ]
pi_217621608
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:03 schreef Nober het volgende:

[..]
Op basis waarvan kunnen we die mogelijkheid volledig uitsluiten?
Omdat we deze aantallen al hadden bereikt voor de covid pandemie en dus voor de eerste covid vaccin was gezet.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:37:18 #36
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_217621777
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat mogen de lui uitzoeken die daar voor gestudeerd hebben. Ik merk alleen maar op dat daarin ook het eea is veranderd...
Ah, de ‘I m just asking questions’ verdediging.

Met beletselteken om vooral veel te insinueren maar niets te zeggen …
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:39:33 #37
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217621795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:15 schreef Questular het volgende:

[..]
Och Nobertje toch, heb je weer wat aandacht nodig?
Iemand die terecht een andere opinie binnen de wereld brengt, is toch niet op zoek naar extra aandacht? Misschien gewoon inhoudelijk reageren, in plaats van op de man.
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:40:39 #38
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217621807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:37 schreef Gimmick het volgende:

Ah, de ‘I m just asking questions’ verdediging.

Met beletselteken om vooral veel te insinueren maar niets te zeggen …
Ik ben gewoon gevaccineerd hoor. Want ik weet precies wat jij nu loopt te insinueren met je: "ik stel alleen maar vragen".
pi_217621827
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
Krijg je kanker van Tiktok?
Figuurlijke oogkanker sowieso
pi_217621848
Ik zou ook spontaan kanker krijgen als ik de hele dag op TikTok zat.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:48:46 #41
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_217621890
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ben gewoon gevaccineerd hoor. Want ik weet precies wat jij nu loopt te insinueren met je: "ik stel alleen maar vragen".
Good for you, al insinueer ik niets. Ik wijs erop dat je dezelfde tactiek hanteert. Je speelt in op een verband tussen de schijf van vijf en kanker maar trekt de keutel in als er om onderbouwing wordt gevraagd.
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:55:54 #42
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217621957
Waarom mensen ineens tata en chemours erbij slepen weet ik niet, die bedrijven bestaan al vele decennia en hun emissies worden steeds minder. Als je causaliteit verwacht tussen die bedrijven en kanker diagnoses dan zou de trend omlaan moeten gaan. Er wordt ook steeds minder gerookt.

Misschien moeten we accepteren dat het ongrijpbaar is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_217622090
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom mensen ineens tata en chemours erbij slepen weet ik niet, die bedrijven bestaan al vele decennia en hun emissies worden steeds minder. Als je causaliteit verwacht tussen die bedrijven en kanker diagnoses dan zou de trend omlaan moeten gaan. Er wordt ook steeds minder gerookt.

Misschien moeten we accepteren dat het ongrijpbaar is.
De omgeving bij grote chemiebedrijven is en blijft verziekt, dat is een feit. Kijk maar bij bv Nedmag, daar liegen de metingen er niet bepaald om. Ondertussen mogen ze daar ook lekker blijven lozen in de Waddenzee, onder toeziend oog van de provincie die ook nog aandeelhouder schijnt zijn. ;( Onze leefomgeving is en blijft verziekt, met ons voedsel is van alles aan de hand.
En over dat roken, vreemd genoeg zie ik vooral steeds meer jeugd roken of vapen, terwijl de oudere generaties er juist mee stoppen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:15:39 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217622166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Tata, Chemours, Chemelot, Nedmag. Boeren die voordat de aardappelen boven de grond staan al 2x gif hebben gespoten, en daar het hele seizoen mee doorgaan.
De overheid staat er bij en kijkt er naar. En daar blijft het dan ook bij, want meestal hebben ze zelf ook aandelen in die vervuilende bedrijven. Maar oh, het is een groot mysterie. }:|
In de jaren 80 en 90 hadden we vele malen meer industrie en vervuiling. Idem in de agrarische sector.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217622168
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:07 schreef Seeburg54 het volgende:
En over dat roken, vreemd genoeg zie ik vooral steeds meer jeugd roken of vapen, terwijl de oudere generaties er juist mee stoppen.
Is niet waar hé, vroeger werd veel meer gerookt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:17:18 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217622189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:07 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
De omgeving bij grote chemiebedrijven is en blijft verziekt, dat is een feit. Kijk maar bij bv Nedmag, daar liegen de metingen er niet bepaald om. Ondertussen mogen ze daar ook lekker blijven lozen in de Waddenzee, onder toeziend oog van de provincie die ook nog aandeelhouder schijnt zijn. ;( Onze leefomgeving is en blijft verziekt, met ons voedsel is van alles aan de hand.
En over dat roken, vreemd genoeg zie ik vooral steeds meer jeugd roken of vapen, terwijl de oudere generaties er juist mee stoppen.
Sinds 1989, het eerste jaar met vragen over roken in de CBS Gezondheidsenquête, is het aandeel rokers in de bevolking blijven dalen (tabel 1). Van de mannen van 16 jaar of ouder rookte rond 1990 nog 44%. Dit nam af tot 30% in 2010/11. Het aandeel rokende mannen daalde dus bijna met een derde.

Dat is de laatste 14 jaar alleen maar meer afgenomen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217622210
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
In de jaren 80 en 90 hadden we vele malen meer industrie en vervuiling. Idem in de agrarische sector.
Ik kan me niet heugen dat er toen zo gruwelijk veel gif werd gespoten door boeren. Ik zit hier tussen de boeren, het is godsgeklaagd. Zelfs oudere boeren die al jaren zijn gestopt klagen erover.
En wat betreft industrie, het kwaad is al geschiedt.
pi_217622220
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:

[..]
Iemand die terecht een andere opinie binnen de wereld brengt, is toch niet op zoek naar extra aandacht? Misschien gewoon inhoudelijk reageren, in plaats van op de man.
Nee dat bewaar ik liever voor users die ik wel serieus neem.
pi_217622225
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is niet waar hé, vroeger werd veel meer gerookt.
Dat is ook zeker zo, maar ondanks dat men nu beter zou moeten weten zie ik nog best wat mensen roken.
pi_217622234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:21 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat is ook zeker zo, maar ondanks dat men nu beter zou moeten weten zie ik nog best wat mensen roken.
Denk dat dat altijd wel zal blijven, al wordt het minder. Ik kende een arts die in de pauze gewoon sigaretten rookte om vervolgens tegen z'n patiënten daarna te vertellen om dat niet te doen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')