abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217622262
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ben gewoon gevaccineerd hoor. Want ik weet precies wat jij nu loopt te insinueren met je: "ik stel alleen maar vragen".
Ik zeg: schijf van 5, Postbus 51, Balearen. De Duivelse driehoek. :)

Hoewel de oorzaak voor de hand ligt zou het ook kunnen liggen aan veel meer zoeken. Dan ontdek je ook veel meer. Maar dat we in een steeds viezere wereld leven is duidelijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217622277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat dat altijd wel zal blijven, al wordt het minder. Ik kende een arts die in de pauze gewoon sigaretten rookte om vervolgens tegen z'n patiënten daarna te vertellen om dat niet te doen. :')
:D
pi_217622283
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
die bedrijven bestaan al vele decennia en hun emissies worden steeds minder.
HaHa. :) Zo'n beetje al het oppervlaktewater rond Dordrecht is doordrenkt. Denk je dat ze het daarom wel genoeg vinden? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:28:33 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217622305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:19 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik kan me niet heugen dat er toen zo gruwelijk veel gif werd gespoten door boeren. Ik zit hier tussen de boeren, het is godsgeklaagd. Zelfs oudere boeren die al jaren zijn gestopt klagen erover.
En wat betreft industrie, het kwaad is al geschiedt.
En toch zijn de lijst met gewasbeschermingsmiddelen die zijn toegestaan, en de tijdvakken waarin die toegepast mogen worden kleiner geworden vanaf de jaren 90.

Zowel industrie als agrarische sector is aanzienlijk 'schoner' geworden in dit tijdsbestek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:30:33 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217622332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:07 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
De omgeving bij grote chemiebedrijven is en blijft verziekt, dat is een feit. Kijk maar bij bv Nedmag, daar liegen de metingen er niet bepaald om. Ondertussen mogen ze daar ook lekker blijven lozen in de Waddenzee, onder toeziend oog van de provincie die ook nog aandeelhouder schijnt zijn. ;( Onze leefomgeving is en blijft verziekt, met ons voedsel is van alles aan de hand.
En over dat roken, vreemd genoeg zie ik vooral steeds meer jeugd roken of vapen, terwijl de oudere generaties er juist mee stoppen.
Kan, maar de emissies dalen wel. En toch schieten alle grafieken omhoog met welke ziekte dan ook.
Ik zou willen dat al die nare ziektes door die bedrijven kwamen, dan verplaatsen wij die ergens heen waar nauwelijks mensen zijn.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_217622375
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou willen dat al die nare ziektes door die bedrijven kwamen, dan verplaatsen wij die ergens heen waar nauwelijks mensen zijn.
Waarom dient er blijkbaar een lans gebroken te worden voor die viezerikjes?
Ik bedoel: wat is de noodzaak om te benoemen dat het NIET komt door die vervuiling?
Want DUS door iets anders? Echt hoor. :{

En ALS het zo is dat "de emissies" nu dalen zou het dan niet kunnen komen door de veel hogere "emissies" in het verleden?

Ik snap het pleidooi niet.

Chemours moet op eieren lopen sinds het totale verpesten van het oppervlaktewater in een grote straal. En sinds dat bekend is. Maar dat heeft er niets mee te maken volgens jou.... Zeer curieus.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:41:43 #57
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217622465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Waarom dient er blijkbaar een lans gebroken te worden voor die viezerikjes?
Ik bedoel: wat is de noodzaak om te benoemen dat het NIET komt door die vervuiling?
Want DUS door iets anders? Echt hoor. :{

En ALS het zo is dat "de emissies" nu dalen zou het dan niet kunnen komen door de veel hogere "emissies" in het verleden?

Ik snap het pleidooi niet.

Chemours moet op eieren lopen sinds het totale verpesten van het oppervlaktewater in een grote straal. En sinds dat bekend is. Maar dat heeft er niets mee te maken volgens jou.... Zeer curieus.
Ik heb er onvoldoende kennis van om te beoordelen of er sprake is van hysterie of rationale zorg. Ik neig naar het laatste. Maar die bedrijven zijn er niet om jou en mij tot last te zijn, maar om jou en mij te voorzien in goederen die wij graag willen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_217622512
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb er onvoldoende kennis van om te beoordelen of er sprake is van hysterie of rationale zorg. Ik neig naar het laatste. Maar die bedrijven zijn er niet om jou en mij tot last te zijn, maar om jou en mij te voorzien in goederen die wij graag willen.
Man man man. We zullen best Tefal pannen willen maar dat hoeft toch niet gepaard te gaan met het vervuilen van je omgeving in een grote straal? En laten we wel wezen: dat is een feit, geen verzinsel of linkse hobby.

Lees dit maar eens:
https://nos.nl/artikel/24(...)ing-chemours-fabriek

quote:
Op een kilometer van de fabriek, waar een nieuwbouwwijk wordt gebouwd, zijn PFOA-concentraties in het water gemeten die gemiddeld zelfs 13 duizend keer boven de norm liggen.
Niets aan de hand mensuh volgens phpmystyle want de "emissies" zijn alweer dalende.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217622535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Hoe heet die user ook alweer die alles de schuld geeft aan vaccins enzo?
Was dat niet @epicbeardman
pi_217622633
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kan, maar de emissies dalen wel. En toch schieten alle grafieken omhoog met welke ziekte dan ook.
Ik zou willen dat al die nare ziektes door die bedrijven kwamen, dan verplaatsen wij die ergens heen waar nauwelijks mensen zijn.
Denk vooral niet dat die giftroep braaf bij die bedrijven blijft. Als Saharazand de weg naar hier kan vinden, dan ook de uitstoot en giflozingen van een bedrijf waar in de nabije omgeving geen mensen wonen.
Als boer biet een km of 2 van hier zijn glysosaat bagger of god weet wat staat rond te spritzen ruik ik die troep hier.
pi_217622658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Was dat niet @:epicbeardman
Uitkeringstrekker volgens mij
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217622709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En toch zijn de lijst met gewasbeschermingsmiddelen die zijn toegestaan, en de tijdvakken waarin die toegepast mogen worden kleiner geworden vanaf de jaren 90.

Zowel industrie als agrarische sector is aanzienlijk 'schoner' geworden in dit tijdsbestek.
De percelen land zijn vele malen groter, de geteelde gewassen vragen om meer "gewasbeschermingsmiddelen"(lees: gif),en de bedrijven die er nog steeds een janboel van maken worden toegedekt met de mantel der liefde van het geldelijk gewin. En zo zit de maatschappij in elkaar, hypocriet en vol van struisvogelpolitiek.
pi_217624042
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Was dat niet @:epicbeardman
Nnye, iets met een draak.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217628107
Ongezond eten, overal plastic, vervuiling in de lucht etc
  woensdag 14 mei 2025 @ 06:09:02 #66
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_217628139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Staat in de bron een grafiek

[ afbeelding ]
De mensen die de vaccins de schuld geven hebben dus ‘pech’ want de stijging is al van jaren geleden.
pi_217628147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Die trend is al veel langer gaande wappie.
Blijkbaar heeft deze TS moeite met het plaatje wat in het bericht erbij staat waarin iedereen kan zien dat de meeste stijging tussen 1990 en 2005 zat dus niets met corona of vaccinaties daar tegen te maken dus. :')
pi_217628152
De mensen die het over ongezonde lucht, etc hebben zijn vast allemaal van die dertigers die dachten dat het 50 jaar terug allemaal geweldig was, kennelijk geen idee wat er toen allemaal nog toegestaan was, nog maar niet te spreken over de schandalige luchtkwaliteit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217628801
122 -169.

Dat is zodanige kleine toename, dat het volgens mij prima 'toeval' kan zijn.
pi_217628810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 06:16 schreef raptorix het volgende:
De mensen die het over ongezonde lucht, etc hebben zijn vast allemaal van die dertigers die dachten dat het 50 jaar terug allemaal geweldig was, kennelijk geen idee wat er toen allemaal nog toegestaan was, nog maar niet te spreken over de schandalige luchtkwaliteit.
Dit dus. Vrijwel alles is veel 'beter' nu. Daarom is het ook een 'mysterie'.
  woensdag 14 mei 2025 @ 08:58:23 #71
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217628812
Er wordt door meer bevolkingsonderzoek ook meer kanker opgespoord natuurlijk.
Ik las alleen dat er geen verklaring was voor de toename aan teelbalkanker bij mannen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 14 mei 2025 @ 08:59:10 #72
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217628820
Toename melanomen komt doordat we vaker in de zon liggen te bakken en op verre vakanties gaan naar warme landen met een hele hoge zonkracht.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217629641
We krijgen te veel zooi binnen en we bewegen minder. Of zo?
  woensdag 14 mei 2025 @ 11:29:16 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217629699
Gewoon nooit een onderzoek laten doen, dan kun je ook nooit een kankerdiagnose krijgen.
Graag op anoniem
  woensdag 14 mei 2025 @ 11:30:57 #75
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217629707
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:29 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon nooit een onderzoek laten doen, dan kun je ook nooit een kankerdiagnose krijgen.
Solide lifehacks. Net zoals altijd voor 50 euro boodschappen doen, dan kan de inflatie je ook niet pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')