abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217629789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:09 schreef Richestorags het volgende:
Het eten wordt steeds chemischer (ook groenten), er komt steeds meer troep in de atmosfeer, we krijgen steeds meer plastics en andere zooi binnen maar het is een raadsel waarom.

:')
Nonstop blootstelling aan straling, inductiekookplaten en ELF velden dat van alles kan verstoren.
Als je er niet aan wil geloven dan noem je het een mysterie.

Insuline en prediabetes spelen misschien ook een rol bij de toename.

Deze theorie over kanker is nog geen consensus maar is waarschijnlijk waar
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 10% gewijzigd door Alarmonoff op 14-05-2025 11:50:05 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217629794
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:29 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon nooit een onderzoek laten doen, dan kun je ook nooit een kankerdiagnose krijgen.
Daarom heb ik ook het dashboard verwijderd uit mijn auto, kunnen er ook geen storingsmeldingen gaan branden
pi_217629806
@Dr8gonOfLife hoe zie jij dit
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:16:30 #79
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217630019
Wat voor mij de verrassing is, is dat vrouwen kennelijk meer last hebben van kanker dan mannen. Ik dacht dat dat, wegens het gebrekkigere immuunsysteem van mannen, juist andersom was. Of is het die dubbele X die vrouwen juist gevoeliger maakt voor dit soort ziekten. Anyone?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 mei 2025 @ 12:17:49 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217630026
Er is meer bewustzijn, er wordt meer getest en dus zijn er meer gevallen. Kanker kan zich heel lang gewoon koest houden.

Onzinnig topic dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217630028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:46 schreef DrDentz het volgende:
@:Dr8gonOfLife hoe zie jij dit
Alsof hij helemaal helder in zijn hoofd is, grapjas.
pi_217630097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Tata, Chemours, Chemelot, Nedmag. Boeren die voordat de aardappelen boven de grond staan al 2x gif hebben gespoten, en daar het hele seizoen mee doorgaan.
De overheid staat er bij en kijkt er naar. En daar blijft het dan ook bij, want meestal hebben ze zelf ook aandelen in die vervuilende bedrijven. Maar oh, het is een groot mysterie. }:|
Maar in de jaren 70-80 was er nog veel minder toezicht en je moet voor de grap eens achter oude oldtimers aanrijden en in je gedachten nemen dat in die decennia er miljoenen auto's reden zo.

Ik kan me wel zo voorstellen dat 'nieuw' gif zoals PFAS e.d. van invloed kunnen zijn. Maar vroeger werd er veel meer gif ongefilterd de samenleving in gespoten, dus waarom jongeren van na 2000 dan meer kanker krijgen en niet de generatie ervoor is nu nog een mysterie idd.
Misschien toch mobieltjes :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217630140
Op jonge leeftijd al met kanker te maken krijgen is natuurlijk een drama. Gelukkig is het steeds beter behandelbaar. Zeker als je er vroeg bij bent.
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:39:40 #84
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_217630173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:16 schreef AgLarrr het volgende:
Wat voor mij de verrassing is, is dat vrouwen kennelijk meer last hebben van kanker dan mannen. Ik dacht dat dat, wegens het gebrekkigere immuunsysteem van mannen, juist andersom was. Of is het die dubbele X die vrouwen juist gevoeliger maakt voor dit soort ziekten. Anyone?
Het gaat hier niet om kankergevallen maar om kankerdiagnoses.

Borstkanker wordt vaak gevonden in de tietenbus. Voor teelbalkanker is geen equivalent.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_217630185
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:39 schreef XDo het volgende:

[..]
Het gaat hier niet om kankergevallen maar om kankerdiagnoses.

Borstkanker wordt vaak gevonden in de tietenbus. Voor teelbalkanker is geen equivalent.
Waarom niet eigenlijk? De ballenbus die eens in de zoveel tijd langskomt.
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:44:46 #86
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217630205
Interessanter zou zijn, welke born van kanker.
Longkanker -> Vapen?
Huidkanker -> zonlicht?
Etc
pi_217630221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Waarom niet eigenlijk? De ballenbus die eens in de zoveel tijd langskomt.
Het hele probleem is dat er zoveel
verschillende vormen van kanker bestaan dat het moeilijk is om voortijdig kanker op te sporen.

Twee belangrijke indicatoren zijn je bloedwaardes en gewicht. Zodra je gaat afvallen zonder enige reden(geen verandering in je leef en eetpatroon) stap dan gelijk naar een huisarts. Alle vormen van kanker vreten energie.
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:49:44 #88
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217630241
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:39 schreef XDo het volgende:

[..]
Het gaat hier niet om kankergevallen maar om kankerdiagnoses.

Borstkanker wordt vaak gevonden in de tietenbus. Voor teelbalkanker is geen equivalent.
Noem me een kniesoor, maar als je met kanker gediagnosticeerd bent, heb je toch kanker, en ben je toch zo'n kankergeval? Of bedoel je dat vrouwen beter gediagnosticeerd worden, waardoor het lijkt alsof vrouwen vaker kanker hebben? Dat zou kunnen natuurlijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:55:06 #89
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217630272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:16 schreef AgLarrr het volgende:
Wat voor mij de verrassing is, is dat vrouwen kennelijk meer last hebben van kanker dan mannen. Ik dacht dat dat, wegens het gebrekkigere immuunsysteem van mannen, juist andersom was. Of is het die dubbele X die vrouwen juist gevoeliger maakt voor dit soort ziekten. Anyone?
Misschien ook doordat vrouwen eerder een arts bezoeken bij klachten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217630428
Maar goed, zoveel ongezonde factoren die de oorzaak kunnen zijn. De vraag is hoe wil je in godsnaam alle mogelijke factoren vermijden om mee te kunnen draaien in deze maatschappij om dan ook nog plezier te hebben.

Dat is wat mij betreft onmogelijk.
pi_217630458
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:29 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon nooit een onderzoek laten doen, dan kun je ook nooit een kankerdiagnose krijgen.
Er zijn ook best veel mensen die nooit meedoen aan die bevolkingsonderzoeken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:31:58 #92
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217630496
Het lijkt derhalve dan ook niet logisch op basis van het 'luttele' aantal die wel hieraan meededen hele bevolkingsgroepen dan wel enorme aantallen jonge mensen te beoordelen, en voor hen te spreken over hoe wat en 'waarom'..
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217630519
quote:
3s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef Scjvb het volgende:
Het lijkt derhalve dan ook niet logisch op basis van het 'luttele' aantal die wel hieraan meededen hele bevolkingsgroepen en enorme aantallen te beoordelen over 'waarom'..
Het waarom blijft inderdaad de grote vraag. Waarom krijgt iemand ALS, of MS etc. Feit is dat je gezondheid een zeer belangrijke factor is waar je ook wat geluk moet hebben om gezond oud te worden.
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:38:12 #94
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217630531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:36 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het waarom blijft inderdaad de grote vraag. Waarom krijgt iemand ALS, of MS etc. Feit is dat je gezondheid een zeer belangrijke factor is waar je ook wat geluk moet hebben om gezond oud te worden.
Dat is absoluut waar.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:37:24 #95
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_217631705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Noem me een kniesoor, maar als je met kanker gediagnosticeerd bent, heb je toch kanker, en ben je toch zo'n kankergeval? Of bedoel je dat vrouwen beter gediagnosticeerd worden, waardoor het lijkt alsof vrouwen vaker kanker hebben? Dat zou kunnen natuurlijk.
Dat laatste ja.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_217631783
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien ook doordat vrouwen eerder een arts bezoeken bij klachten.
Dat sowieso. Als ik mijn kerel niet naar de huisarts schop blijft hij gewoon rondlopen met allerlei kwalen.
pi_217632062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat sowieso. Als ik mijn kerel niet naar de huisarts schop blijft hij gewoon rondlopen met allerlei kwalen.
Behalve bij hartkwalen, dan zijn vrouwen weer een kei in doormodderen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217632276
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Behalve bij hartkwalen, dan zijn vrouwen weer een kei in doormodderen.
:@
Misschien omdat het soms ook moeilijk te herkennen is. Door de fucking overgang krijg je sowieso al rare klachten, dan weet je het soms ook niet meer. Bovendien gooien huisartsen het ook vaak op stress en overgang.
  woensdag 14 mei 2025 @ 17:44:04 #99
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217632280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 06:16 schreef raptorix het volgende:
De mensen die het over ongezonde lucht, etc hebben zijn vast allemaal van die dertigers die dachten dat het 50 jaar terug allemaal geweldig was, kennelijk geen idee wat er toen allemaal nog toegestaan was, nog maar niet te spreken over de schandalige luchtkwaliteit.
IDD ja, je kon in Rotterdam geen was buiten ophangen, die kwam smeriger naar binnen dan voordat ie de wasmachine in ging. 30 Kilometer van Arnhem rook je de Enka nog. Reed je door het Ruhrgebied dan hadden daar de rookpluimen meer kleuren als een doos Caran D'ache Swisscolor
pi_217632639
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat sowieso. Als ik mijn kerel niet naar de huisarts schop blijft hij gewoon rondlopen met allerlei kwalen.
Vader van een oud leraar van mij was ook zo'n type van "Als je naar het ziekenhuis gaat dan is het snel gebeurd" en hij had ironisch genoeg gelijk gekregen. Liep vreselijk lang met leukemie rond dat het nog maar een weekje duurde. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')