en nareizigers, dat zijn de vriendjes/vriendinnetjes en de 6% die je zelf noemt is duidelijk niet de meerderheid dus ik snap ff niet waar je heen wiltquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zijn asielzoekers
vrienden / vriendinnetjes zijn geen asielzoekers
[..]
Complotkanaal De Nieuwe Wereld aanhalen als bron met een openlijke Poetinpijper als een van de presentatorenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
verdieping over o.a Istanbul. Ik heb nog niet gekeken, dus wellicht bevestigt deze podcast niet wat ik vind. Maar zeker nuttig om te luisteren.
poetin is een elkel die van oorlog voeren zijn eerste levensbehoefte heeft gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
verdieping over o.a Istanbul. Ik heb nog niet gekeken, dus wellicht bevestigt deze podcast niet wat ik vind. Maar zeker nuttig om te luisteren.
Wel nee. Is geen complot kanaal, er wordt wel alles besproken. Maar het is geen cafe Weltschmerz.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Complotkanaal De Nieuwe Wereld aanhalen als bron met een openlijke Poetinpijper als een van de presentatoren![]()
.
Of onderdeel van..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:54 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De onderhandelingen waren dus gewoon theater om tijd te winnen voor de volgende grote aanval.
Jelle van Baardewijk. Nog zo’n kritische denkerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Complotkanaal De Nieuwe Wereld aanhalen als bron met een openlijke Poetinpijper als een van de presentatoren![]()
.
Jij en je nieuwe BFF de wijk vergeten 1 ding: een gedelegeerde sturen naar een onderhandeling heeft alleen zin als die gedelegeerde ook mandaat heeft om te beslissen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou even Boekestijn en De Wijk luisteren van gisteren. Alleszins redelijk betoogd door Rob de Wijk waarom voor zowel Rusland als Oekraïne zoiets theater is om dat als staatshoofden even te regelen en waarom dat de onderhandelingen niet goed doet. Je wil iets bereiken, en dat gaan Zelensky en Poetin samen echt niet doen, want die komen er toch niet uit.
Wat is hier eigenlijk het issue.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij en je nieuwe BFF de wijk vergeten 1 ding: een gedelegeerde sturen naar een onderhandeling heeft alleen zin als die gedelegeerde ook mandaat heeft om te beslissen.
Anders is het gewoon de volgende ronde waar die orc lavrov weer die belachelijke eisen kan herhalen.
Feiten ontkennen nuance noemenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:11 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Deze persoon weet hier tenminste bij tijd en wijle enige nuance aan te brengen in deze discussie.
Waerde mijn vriendquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:11 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Deze persoon weet hier tenminste bij tijd en wijle enige nuance aan te brengen in deze discussie.
Welnee. Worden voldoende bronnen door mij genoemd.quote:
Maar dat kan Rusland helemaal niet want oude rommel, uitgeput, sancties, interne strubbelingen, failliet, bejaarden en noem alles maar op.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:54 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De onderhandelingen waren dus gewoon theater om tijd te winnen voor de volgende grote aanval.
Ik schrok ook van die oud SP'er laatstquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jelle van Baardewijk. Nog zo’n kritische denker
Ze zijn ook al lekker aan het opbouwen aan de grenzen met Finland en Litouwen. Gaat heel wat nieuw materiaal heen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat kan Rusland helemaal niet want oude rommel, uitgeput, sancties, interne strubbelingen, failliet, bejaarden en noem alles maar op.
Waarom wordt er ondertussen gepleit voor 5% BNP? Dat is vast omdat het zo slecht met ze gaat toch?
Je zegt net zelf dat je hem niet gekeken hebt. Hoe weet je dan dat het een goede podcast is?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welnee. Worden voldoende bronnen door mij genoemd.
Net nog een goede podcast hier gedeeld.
De EU naar 5% BBP voor een paar muilezels met karren met artillerie uit 1939.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat kan Rusland helemaal niet want oude rommel, uitgeput, sancties, interne strubbelingen, failliet, bejaarden en noem alles maar op.
Waarom wordt er ondertussen gepleit voor 5% BNP? Dat is vast omdat het zo slecht met ze gaat toch?
Het is ook een teringbende. Alleen ze zijn met velen, en bereid om bizarre verliezen te accepteren zelfs met overweldigende steun van de bevolking.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat? Hun artillerie stukken komen nog uit de napoleontische oorlogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De EU naar 5% BBP voor een paar muilezels met karren met artillerie uit 1939.
Tja, het is immers ook maar hoe u deze kwestie zelf bekijkt. Verder weinig mis mee.quote:
Uuh, dat ontken zowel ik als Rob de Wijk helemaal niet. Maar dan stuur je helemaal niemand toch? Zelf weten. Gaan we gezellig weer verder met oorlog voeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij en je nieuwe BFF de wijk vergeten 1 ding: een gedelegeerde sturen naar een onderhandeling heeft alleen zin als die gedelegeerde ook mandaat heeft om te beslissen.
Anders is het gewoon de volgende ronde waar die orc lavrov weer die belachelijke eisen kan herhalen.
Niet waar. Ik luister nu de podcast.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je hem niet gekeken hebt. Hoe weet je dan dat het een goede podcast is?
Vanmiddag liep je hier bijvoorbeeld nog te kwaken dat er niets mis is met de omstandigheden in het Russische leger. Vervolgens post ik een rits bronnen die het tegendeel aantonen en dan reageer je niet
Het is letterlijk elke keer hetzelfde liedje. Je braakt wat pro-Russische standpunten uit, andere users weerleggen dat met bronnen, dan reageer je niet meer en 2 uur later begin je gewoon weer opnieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |