Dat is natuurlijk ook weer niet waar. Er zijn onder de regering Biden miljoenen migranten toegelaten in de VS.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha lol.
Deze "vluchtelingen" mogen wel, maar de andere niet.
Uhm is Biden nu aan de macht en is het zijn beleid om actief Afrikaners op te halen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer niet waar. Er zijn onder de regering Biden miljoenen migranten toegelaten in de VS.
Ik heb geen bron, maar op dit moment zijn alle Zuid-Afrikanen in Nederland hier op een werkvisum en niet als vluchtelingen. Logisch dat ze dan relatief hoog opgeleid zijn en netto bijdragenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben hier wel benieuwd naar een bron?
[..]
Beide weigeren is geen optie? En waar wil je zulke Afrikaners gaan huisvesten?
[..]
Vanwaar deze spottende post?
Zuid Afrika hoort bij de top wanneer het om moorden, verkrachtingen, carjacking etc gaat. 33 jaar ANC heeft er geen beter land van gemaakt.quote:
De kans is aannemelijk dat die echt uit de absolute bovenlaag van het land komen. Dat is dus iets anders dan de Afrikaners waar dit artikel over gaat. Je komt niet maar zo even in het Westen als Zuid-Afrikaan, degenen die dat wel doen komen vaak uit een goede klasse. Schijnbaar heeft ook minder dan 10% van de hele bevolking een achtergrond in het hoger onderwijs.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, maar op dit moment zijn alle Zuid-Afrikanen in Nederland hier op een werkvisum en niet als vluchtelingen. Logisch dat ze dan relatief hoog opgeleid zijn en netto bijdragen
Dat is mijn argument niet, maar jij doet alsof alle andere migranten de toegang wordt geweigerd in de VS, dat is niet het geval. Alleen de Trump-regering laat andere mensen binnen dan de Biden-regering.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm is Biden nu aan de macht en is het zijn beleid om actief Afrikaners op te halen?
Waarom vind je dit hypocriet?quote:
Migratiemagneet Nederland - Dr. Jan van de Beekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben hier wel benieuwd naar een bron?
[..]
vandaar "als ik moest kiezen"quote:Beide weigeren is geen optie? En waar wil je zulke Afrikaners gaan huisvesten?
Ik snap je punt verder wel, Somaliërs zijn kansarm en die moet je hier gewoon niet willen, maar ik kan toch ook wel wat betere groepen bedenken dan Afrikaners. Neem bijvoorbeeld mensen uit Japan, Zuid-Korea of hoogopgeleide Nigerianen, Ghanezen en Europeanen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Migratiemagneet Nederland - Dr. Jan van de Beek
[..]
vandaar "als ik moest kiezen"
Waarom vind je dat?quote:
En miljoenen uitgezet onder Biden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer niet waar. Er zijn onder de regering Biden miljoenen migranten toegelaten in de VS.
Die groepen die je noemt presteren nagenoeg evengoed als afrikaners. Dus waarom zou een zuid koreaan de voorkeur hebben?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik snap je punt verder wel, Somaliërs zijn kansarm en die moet je hier gewoon niet willen, maar ik kan toch ook wel wat betere groepen bedenken dan Afrikaners. Neem bijvoorbeeld mensen uit Japan, Zuid-Korea of hoogopgeleide Nigerianen, Ghanezen en Europeanen.
[..]
Waarom vind je dat?
Dat weegt toch niet op tegen de miljoenen die er zijn binnengelaten?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En miljoenen uitgezet onder Biden.
"Welkom in het land van de vrijheid", zei onderminister van Buitenlandse Zaken Chris Landau bij hun aankomst op Dulles Airport
Maar wat is nou die zogenaamde vrijheid
Als je bang en voorzichtig
Met je mening moet omgaan
Wat is nou die vrijheid als je ontslagen wordt omdat je transgender bent.
Zeg ons wat is-ie waard
Wanneer iemand die afwijkt
Voor gek wordt verklaard.
Ik zie liever een hoogopgeleide Zuid-Koreaan komen dan een laagopgeleide Afrikaner.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die groepen die je noemt presteren nagenoeg evengoed als afrikaners. Dus waarom zou een zuid koreaan de voorkeur hebben?
Daar heb je een bron van?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Afrikaner immigranten presteren in Nederland zowel op onderwijs als op inkomen beter dan autochtone Nederlanders.
nee dan kunnen we beter weer op Rutte stemmenquote:
Ik neem aan dat De Beek zich op een studie baseert, simpelweg de titel van een boek noemen is een beetje makkelijk (en voor ons vrij ingewikkeld om uit te checken).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Migratiemagneet Nederland - Dr. Jan van de Beek
Tenzij het roomblanke Nederlandse kolonisten zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik hoor vanuit bepaalde hoeken juist altijd dat vluchtelingen/gelukszoekers juist in de regio waar ze vandaan komen opgevangen moeten worden.
Dan krijg je een hele heldere bronvermelding en dan is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik neem aan dat De Beek zich op een studie baseert, simpelweg de titel van een boek noemen is een beetje makkelijk (en voor ons vrij ingewikkeld om uit te checken).
Aangezien ik lui en dom ben, en jij vast slim en actief, vraag ik je om het letterlijke citaat te geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dan krijg je een hele heldere bronvermelding en dan is het nog niet goed.
Jankbal, ben je lui of gewoon dom?
Lol het is wel komisch hoor de reacties op X. Ineens zijn de links progressieven anti immigratie wanneer het niet hun soort mensen betreft.quote:
Klopt, alleen hebben Afrikaners statistisch een stuk minder kans daar slachtoffer van te worden dan de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:28 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zuid Afrika hoort bij de top wanneer het om moorden, verkrachtingen, carjacking etc gaat. 33 jaar ANC heeft er geen beter land van gemaakt.
De stats moorden per 100.000 inwoners:
Zuid Afrika 42,
De VS 4.2.
72 moorden per dag in Zuid Afrika in 2024.
Oķé, claudia de breij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En miljoenen uitgezet onder Biden.
"Welkom in het land van de vrijheid", zei onderminister van Buitenlandse Zaken Chris Landau bij hun aankomst op Dulles Airport
Maar wat is nou die zogenaamde vrijheid
Als je bang en voorzichtig
Met je mening moet omgaan
Wat is nou die vrijheid als je ontslagen wordt omdat je transgender bent.
Zeg ons wat is-ie waard
Wanneer iemand die afwijkt
Voor gek wordt verklaard.
Omdat nu het ineens om een andere groep mensen gaat, groepen ineens elkaars argumenten gaan gebruiken om elkaar terecht te wijzen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |