Tegen die tijd zijn ze zover dat jij dat heul niet meer snapt hequote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze zover dat jij dat heul niet meer snapt he
Je bent de enige niet.quote:
Zeer zeker nietquote:
Hup dinges!quote:
lalalalalaviequote:
Gisteravond weer eens gehoord... Hij kreeg wel het meeste appalus van de hele 1e semifinale juryshowquote:
Dat hij het maar beter moge doen dan die losert van vorig jaarquote:
Dat is onmogelijk. Joost had een geweldige hit die heel Nederland samenbrachtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hij het maar beter moge doen dan die losert van vorig jaar
quote:
Natuurlijkquote:
metooquote:
Lalalalalaviequote:
Ja duhhhhquote:
quote:
Ik heb niets gezien of gehoord alleen Nederland. Dus ik laat me helemaal verrassen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dit jaar niets van meegekregen... helemaal vergeten reaction video's te kijken ook![]()
Ik geloof alleen ff de eerste twee maanden geleden.
Wie is buiten NL je favo?
Het word dus één grote verassing voor iedereenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien of gehoord alleen Nederland. Dus ik laat me helemaal verrassen.
Nee dat helemaal niet, ik blijf liever nog eventjes heelquote:
Kwartje valtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat helemaal niet, ik blijf liever nog eventjes heel
Vuurtje is wel fijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwartje valt![]()
[ afbeelding ]
Ik ga voor Spanjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dit jaar niets van meegekregen... helemaal vergeten reaction video's te kijken ook![]()
Waren echt hele leuke reaction video's bij. Claude heeft een mooie ontroerende clip bij zijn lied. Ik vind het dan altijd lastig of zo'n artiest dat dan live kan benaderen. Maar dat gaat vast goedkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Heb je al plannen om die non te bezichtigen?quote:
Geen idee wie maar zal zeker niet mogen .. ik ben een heidenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al plannen om die non te bezichtigen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ergens een non, die is 16nogiets is overleden tentoongesteld. Je kan dus naar een ingeteerd lichaam kijken. Maar he, ze ziet er nog goed uit hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie maar zal zeker niet mogen .. ik ben een heiden
Er liggen nog wel meer lichamen her en derquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ergens een non, die is 16nogiets is overleden tentoongesteld. Je kan dus naar een ingeteerd lichaam kijken. Maar he, ze ziet er nog goed uit hoor
Ja, alleen bij deze doen ze met opzet de kist openquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Er liggen nog wel meer lichamen her en der
quote:
La monjas 🖤quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met stroopquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan plots denk je: Spekpannekoeken
Ik heb het al tijden niet op maar had altijd de schenkstroop van Van Gilse. Welke is de originele?quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Nu heb ik ook zin in een pannenkoek met spek en stroop![]()
zit ik hier met een walnotenbroodje met kaas en jalapeño![]()
En bedankt jullie
Ja maar door jou schuld wil ik nu ook een pannenkoekquote:
*naar GOA wijst, hij begonquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar door jou schuld wil ik nu ook een pannenkoek
Die Ja !quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al tijden niet op maar had altijd de schenkstroop van Van Gilse. Welke is de originele?
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoepquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Ja !
Al krijg je bonuspunten voor stroop in kartonnen beker met houten pollepel
Half bonus punt erbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoep![]()
[ afbeelding ]
Voor op een stukje roggebrood?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoep![]()
[ afbeelding ]
Ik word wel blij met jouw kringeltje op de nquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei GOA![]()
jullie schuld dus , jij ging er in mee![]()
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op hebquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei GOA![]()
jullie schuld dus , jij ging er in mee![]()
Goed inkoopbeleidquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn voorraad is op peil![]()
[ afbeelding ]
Maar vandaag eet ik pizza
Smakelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn voorraad is op peil![]()
[ afbeelding ]
Maar vandaag eet ik pizza
Ja, maar dan gaat er ook nog oude kaas op het roggebroodquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wordt wel blij met jouw kringeltje op de n
Dat is al lekker zonder de erwtensoepquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat er ook nog oude kaas op het roggebrood
Grote jongen, je moet er nog van groeien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op heb
Ja wrijf het er nog maar in pannenkoek dat je der bentquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op heb
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote jongen, je moet er nog van groeien.
Bij Jumbo zocht ik laatst de grillworst met cheddar en jalapeño, dus ik vroeg er naar bij de medewerkster, wat zoekt u, vroeg ze me nog een keer. Grillworst met cheddar en jalapeño. Hebben we niet, zegt ze. Wel grillworst met cheddar en jalapenoquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo zocht ik laatst de grillworst met cheddar en jalapeño, dus ik vroeg er naar bij de medewerkster, wat zoekt u, vroeg ze me nog een keer. Grillworst met cheddar en jalapeño. Hebben we niet, zegt ze. Wel grillworst met cheddar en jalapeno![]()
Ja ik kan dat ook altijd etenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is al lekker zonder de erwtensoep
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo zocht ik laatst de grillworst met cheddar en jalapeño, dus ik vroeg er naar bij de medewerkster, wat zoekt u, vroeg ze me nog een keer. Grillworst met cheddar en jalapeño. Hebben we niet, zegt ze. Wel grillworst met cheddar en jalapeno![]()
Ja appelstroop vindt ik ook lekker op kaas, al dan wel of niet met roggebrood, lekker een beetje zurig. Hou ik vanquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Appelstroop doet het ook goed op kaas
Op pannenkoeken niet
Ja als broodbeleg, een aanrader hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verkopen ze dat kant en klaar? DIe Grillworst met cheddar en jalapeño?
Is dat bierglas zo groot of de worst zo klein?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
IK denk ik google dat... en ja, het bestaat idd
Maar ook 3.5 meter op een haspel...![]()
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
IK denk ik google dat... en ja, het bestaat idd
Maar ook 3.5 meter op een haspel...![]()
[ afbeelding ]
GOA heeft mijn grillworst gejat!quote:
Ziet er nu al uit als een feestjequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt nog groente bovenop
Jummiequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt nog groente bovenop
Nee hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liever een ander smaakje?
[ afbeelding ]
Zeurpieten die Italianenquote:
Ik mis dat wel eens, ik keek geen voetbal maar mijn vorige bovenbuurman wel. En dan hoorde ik hem springen en juichen. Verder hoorde ik hem nooitquote:
Ja er is hier zo'n echt Amsterdams voetbalcafé beneden, af en toe ga ik er ook wel kijken, vond het vandaag wat de goden verzoeken want had er niet meteen vertrouwen inquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis dat wel eens, ik keek geen voetbal maar mijn vorige bovenbuurman wel. En dan hoorde ik hem springen en juichen. Verder hoorde ik hem nooit
En weer gejuichquote:
Duurt langquote:
Alleen maakt ajax echt niets meer klaar, daar is alles al uitgeperst dit seizoen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
Alhoewel er nog een sprankje hoop is ... PSV moet tegen Sparta die nog hoop hebben op een plek in de Europa nog wat league.. Ajax tegen Twente die al een plek hebben in die League en geen extra kansen hebben op nog iets hogers ...
De grotere landen ... ja die hebben een nog langer seizoenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Valt mee, er zijn er maar een paar die 38 wedstrijden hebben.
En grote selecties, want veel meer uit te geven.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De grotere landen ... ja die hebben een nog langer seizoen
Die muziek plopt nu spontaan in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zit Miami Vice te kijken. De originele serie.
Gewoon grappig weer. En die muziek
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen Dotquote:
Witte.quote:
O vond het altijd wel leuk kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:28 schreef pullup het volgende:
Ik vond het een matige serie dat Miami Vice.
Beetje patsen en dat was het
Lekkerrrrr geniet er vanquote:
Geluktquote:
lolquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:54 schreef engine het volgende:
Ik moet alleen maar aan GTA denken bij Miami Vice.
Volgend jaar komt de nieuwequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me weinig herinneren van Miami Vice. Alleen de muziek, en de speedboat
O nu nog zaadjes planten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Anyweez dingen doen.. zaadjes planten en bloemetjes kweken
Ja leukquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:08 schreef Puzzie het volgende:
Mijn moeder heeft nu 20 kikkers in haar vijvert, schattig![]()
Samequote:Op donderdag 15 mei 2025 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Bij mijn ouders zitten er vier. Iedere keer even zoeken als ik daar ben
Een clematis? Moest even googlen de naam zei mij zo nietsquote:
Sier of reukerwtquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een clematis? Moest even googlen de naam zei mij zo niets
Ja reukerwt zag ik ook voorbij komen ook nog nooit van gehoordquote:
Dat zijn klimmers en ruiken heerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja reukerwt zag ik ook voorbij komen ook nog nooit van gehoord
Je ruikt tegenwoordig niet veel mee van de bloeme. Vroeger als je een bosje bloemen i n huis had staan rook het in je kamerquote:
Lathyrus welquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ruikt tegenwoordig niet veel mee van de bloeme. Vroeger als je een bosje bloemen i n huis had staan rook het in je kamer
Nu maar hopen dat ze snel groeien en er veel bloemen aan zitten.quote:
Hoe meer je plukt als ze bloeien hoe meer bloemen je terug krijgtquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze snel groeien en er veel bloemen aan zitten.
Ik ga even de hond van dochterlief uitlaten. Dochter zit in Egypte en ik zit met de hond
Nog niet geweest hij ligt te lekker denk ik staat niet opquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe meer je plukt als ze bloeien hoe meer bloemen je terug krijgt
Succes met uitlaten![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet geweest hij ligt te lekker denk ik staat niet op
Best lastig op de scoot een hond uitlaten, en vooral een die liever lui dan moe is.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same![]()
Ze zitten altijd lekker te chillen op de kant![]()
En de krokodil als huisdierquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me weinig herinneren van Miami Vice. Alleen de muziek, en de speedboat
Elvis.quote:
Al is de ferrari nu nog zwart en geen testarossaquote:
Dat was zijn naam? Dat wist ik niet meer.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was zijn naam? Dat wist ik niet meer.
Voor de festivalletjes her en der ...quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef engine het volgende:
Van grote auto naar mini camper.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef engine het volgende:
Van grote auto naar mini camper.
[ afbeelding ]
Zou kunnen maar ik wil eigenlijk gewoon naar campingsquote:
Ziet er comfy uitquote:
Allemaal huilende kindertjes.quote:
Pfieuw zeggen nu alle Temu bestellersquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal huilende kindertjes.
pleonasmequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal huilende kindertjes.
Het NL Alert ging zo ongeveer middernacht af op mijn telefoon hieroverquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:01 schreef chufi het volgende:
Komt wel weer dichtbij hiero .. dat verklaart de heli eerder
https://www.at5.nl/artike(...)-lambertus-zijlplein
[ x ]
Goedemiddag koffiequote:
O lekker, goed ideequote:
Heb ook net een vers bakkie naast me staan, doe het altijd goedquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook net een vers bakkie naast me staan, doe het altijd goed
Had er net eentje buiten gedronken, maar ben toch maar weer naar binnen gegaan. De schaduw was wegquote:
Het is wel lekker buiten maar ik zit nu nog aan de schaduwkant met mijn balkonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er net eentje buiten gedronken, maar ben toch maar weer naar binnen gegaan. De schaduw was weg
Half drie laatste bakje van vandaagquote:
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:05 schreef engine het volgende:
Maandag misschien een weekje naar Spanjenog nooit geweest dus hoop dat het doorgaat.
Ik heb nu even nergens schadus, achter niet en voor niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel lekker buiten maar ik zit nu nog aan de schaduwkant met mijn balkon
Ik zie mezelf nog niet op de galerij zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nu even nergens schadus, achter niet en voor niet.
Aan de voorkant is altijd wel lekker zitten in de zomer, tot de zon komt
Overal bijna al geweest en nog nooit in Spanje?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:05 schreef engine het volgende:
Maandag misschien een weekje naar Spanjenog nooit geweest dus hoop dat het doorgaat.
O nee dat is toch anders, ik woon in een eengezinshuisquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet op de galerij zitten![]()
Maar op mijn balkon zit ik ook nooit, veel te klein
Dat is idd wel andersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat is toch anders, ik woon in een eengezinshuis
Mooi is dat he.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is idd wel anders![]()
Bij mijn moeder zit ik altijd bij de kikkers in haar tuin
Mijn moeder kreeg de kikkers bij het huis en de vijverquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat he.
Ik heb standaard 1 kikker hier in een bloembak zitten. Ieder jaar komt die terug. De eerste keer schrok ik mijn rot. Wilde onkruid er tussenuit halen sprong die kikker er in een keer uit
ZO dan 15 stuks. Een paar vergeten weg te scheppenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg de kikkers bij het huis en de vijver![]()
en het waren er tot dit jaar altijd zo rond de 4 kikkers , ze schepte dril altijd uit de vijver en bracht dat naar slootjes![]()
Nu heeft ze er voor het eerst 15 en wat ik zo leuk vind is dat ze steeds gekker wordt met die beestjes![]()
Hey Marcquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
He was het begin van het einde,
maar wat mij betreft wel het beste album ooit![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het verhaal erbij van Mark Knopfler
93 respectable leeftijd welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:31 schreef pullup het volgende:
Oh jee RIP Jan Terlouw
Die is nog wel mooi oud geworden
quote:
Ja, gaat redelijk goed hierquote:
Fijn zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gaat redelijk goed hier
En bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Gelukkig dat het meevalt. Al moet ze er nog wel regelmatig voor naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo.
Hier wel goed. Heftige dingen hier, kleindochter (3) afgelopen weekend brandwonden opgelopen. Gelukkig viel het wel mee, ze moet nu om de dag naar het ziekenhuis om de wonden te verzorgen was heel zielig en heftig het weekend.
quote:Werd tijd dat ze nog eens gingen kijken. Dit is gewoon vaak zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kan/wil de cardioloog nu wel meer doen.stupidity has become as common as common sense was before
Ja ze had tweedegraads in haar knieholte. Verder op haar armpje een brandwond 2de graads en een 1ste graads en op haar bovenbeen en kuit ook eerste graads.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt. Al moet ze er nog wel regelmatig voor naar het ziekenhuis
[..]
Werd tijd dat ze nog eens gingen kijken. Dit is gewoon vaak zo
Hopelijk kan/wil de cardioloog nu wel meer doen.
Gelukkig geen 3e graads, die hebben vaak langere gevolgen. Al is dit natuurlijk al erg zat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze had tweedegraads in haar knieholte. Verder op haar armpje een brandwond 2de graads en een 1ste graads en op haar bovenbeen en kuit ook eerste graads.
Maar ben blij dat het niet te erg was'
Ja we gaan het zien, ik moet in augustus voor een grote beurt naar de huisarts, bloedprikken en alles even nakijken en dan heb ik het er even over. Hopelijk blijft het wat rustig tot die tijd, anders trek ik wel eerder aan die bel.
Heb jij helemaal geel last meer gekregen?
Wat fijn dat je geen last meer hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig geen 3e graads, die hebben vaak langere gevolgen. Al is dit natuurlijk al erg zat.
Voor die tijd hopelijk wel al bij de cardioloog langs.
Nee, ik heb er geen last meer van gehad.
Alleen lopen is nu moeilijk, maar dat is omdat ik dom ben
Hoop dat ze bij jou ook iets kunnen fixen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn dat je geen last meer hebt
Hoe komt hetdat je nu moeilijk loopt en waarom ben je dom
Hoe krijg je het voorelkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat ze bij jou ook iets kunnen fixen hoor
Ik heb mijn kleine teen tegen het pootje van de bank geparkeerd. Nogal hard.
Dus voet blauwEn pijn.
Nu 3,5 week later al wel bij de HA geweest. Maar die doet niets. Kan alleen nog wel weken duren.
En oh, omdat het zo goed beviel heb ik het ook al met mijn andere kleine teen gedaan. Zelfde pootje van de bank
Gewoon lompquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voorelkaar.
Hopelijk duurt het niet zo lang, 3.5 week is ook al best lang. Is er iets gebroken?
Ze heeft een band gekregen met de kikkersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan 15 stuks. Een paar vergeten weg te scheppenJa is ook leuk kikkers in je tuin. Je wacht er toch ieder jaar weer op. Ik heb hem hier nog niet gezien afwachten of hij/zij komt
Had een keer een heel klein kikkertje in huis zo koddig
Nee, doen ze toch niets aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon lomp
Het is waarschijnlijk niet gebroken. Maar zo wel maakt dat ook niet uit.
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft een band gekregen met de kikkers![]()
Tijd om op te letten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, doen ze toch niets aan.
Maar vervelend, tijd voor een scootmobiel En zaag die poten maar onder je bank vandaan
Dan maar beter opletten 😌quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om op te letten.
Een scootmobiel is het nog niet voor mij
Stalen zolen eerst maar in je sloffen, dat scheelt ook voor de tenenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om op te letten.
Een scootmobiel is het nog niet voor mij
Kunnen jullie wel een wedstrijdje houden.quote:
Vroemmmmmmmmmquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel een wedstrijdje houden.
Op de achterwielen er vandoor.quote:
Das mijn tekstquote:
Je zou hem nog steeds opvoeren 😂quote:
Sollyquote:
Ik zie je naam er niet bij staan als originele auteurquote:
Vroemmmmmmmm ©quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie je naam er niet bij staan als originele auteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |