Met stroopquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan plots denk je: Spekpannekoeken
Ik heb het al tijden niet op maar had altijd de schenkstroop van Van Gilse. Welke is de originele?quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Nu heb ik ook zin in een pannenkoek met spek en stroop![]()
zit ik hier met een walnotenbroodje met kaas en jalapeņo![]()
En bedankt jullie
Ja maar door jou schuld wil ik nu ook een pannenkoekquote:
*naar GOA wijst, hij begonquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar door jou schuld wil ik nu ook een pannenkoek
Die Ja !quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al tijden niet op maar had altijd de schenkstroop van Van Gilse. Welke is de originele?
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoepquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Ja !
Al krijg je bonuspunten voor stroop in kartonnen beker met houten pollepel
Half bonus punt erbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoep![]()
[ afbeelding ]
Voor op een stukje roggebrood?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoep![]()
[ afbeelding ]
Ik word wel blij met jouw kringeltje op de nquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei GOA![]()
jullie schuld dus , jij ging er in mee![]()
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op hebquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei GOA![]()
jullie schuld dus , jij ging er in mee![]()
Goed inkoopbeleidquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn voorraad is op peil![]()
[ afbeelding ]
Maar vandaag eet ik pizza
Smakelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn voorraad is op peil![]()
[ afbeelding ]
Maar vandaag eet ik pizza
Ja, maar dan gaat er ook nog oude kaas op het roggebroodquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wordt wel blij met jouw kringeltje op de n
Dat is al lekker zonder de erwtensoepquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat er ook nog oude kaas op het roggebrood
Grote jongen, je moet er nog van groeien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op heb
Ja wrijf het er nog maar in pannenkoek dat je der bentquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op heb
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote jongen, je moet er nog van groeien.
Bij Jumbo zocht ik laatst de grillworst met cheddar en jalapeņo, dus ik vroeg er naar bij de medewerkster, wat zoekt u, vroeg ze me nog een keer. Grillworst met cheddar en jalapeņo. Hebben we niet, zegt ze. Wel grillworst met cheddar en jalapenoquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo zocht ik laatst de grillworst met cheddar en jalapeņo, dus ik vroeg er naar bij de medewerkster, wat zoekt u, vroeg ze me nog een keer. Grillworst met cheddar en jalapeņo. Hebben we niet, zegt ze. Wel grillworst met cheddar en jalapeno![]()
Ja ik kan dat ook altijd etenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is al lekker zonder de erwtensoep
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo zocht ik laatst de grillworst met cheddar en jalapeņo, dus ik vroeg er naar bij de medewerkster, wat zoekt u, vroeg ze me nog een keer. Grillworst met cheddar en jalapeņo. Hebben we niet, zegt ze. Wel grillworst met cheddar en jalapeno![]()
Ja appelstroop vindt ik ook lekker op kaas, al dan wel of niet met roggebrood, lekker een beetje zurig. Hou ik vanquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Appelstroop doet het ook goed op kaas
Op pannenkoeken niet
Ja als broodbeleg, een aanrader hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verkopen ze dat kant en klaar? DIe Grillworst met cheddar en jalapeņo?
Is dat bierglas zo groot of de worst zo klein?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
IK denk ik google dat... en ja, het bestaat idd
Maar ook 3.5 meter op een haspel...![]()
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
IK denk ik google dat... en ja, het bestaat idd
Maar ook 3.5 meter op een haspel...![]()
[ afbeelding ]
GOA heeft mijn grillworst gejat!quote:
Ziet er nu al uit als een feestjequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt nog groente bovenop
Jummiequote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt nog groente bovenop
Nee hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liever een ander smaakje?
[ afbeelding ]
Zeurpieten die Italianenquote:
Ik mis dat wel eens, ik keek geen voetbal maar mijn vorige bovenbuurman wel. En dan hoorde ik hem springen en juichen. Verder hoorde ik hem nooitquote:
Ja er is hier zo'n echt Amsterdams voetbalcafé beneden, af en toe ga ik er ook wel kijken, vond het vandaag wat de goden verzoeken want had er niet meteen vertrouwen inquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis dat wel eens, ik keek geen voetbal maar mijn vorige bovenbuurman wel. En dan hoorde ik hem springen en juichen. Verder hoorde ik hem nooit
En weer gejuichquote:
Duurt langquote:
Alleen maakt ajax echt niets meer klaar, daar is alles al uitgeperst dit seizoen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
Alhoewel er nog een sprankje hoop is ... PSV moet tegen Sparta die nog hoop hebben op een plek in de Europa nog wat league.. Ajax tegen Twente die al een plek hebben in die League en geen extra kansen hebben op nog iets hogers ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |