Geen idee wie maar zal zeker niet mogen .. ik ben een heidenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al plannen om die non te bezichtigen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ergens een non, die is 16nogiets is overleden tentoongesteld. Je kan dus naar een ingeteerd lichaam kijken. Maar he, ze ziet er nog goed uit hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie maar zal zeker niet mogen .. ik ben een heiden
Er liggen nog wel meer lichamen her en derquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ergens een non, die is 16nogiets is overleden tentoongesteld. Je kan dus naar een ingeteerd lichaam kijken. Maar he, ze ziet er nog goed uit hoor
Ja, alleen bij deze doen ze met opzet de kist openquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Er liggen nog wel meer lichamen her en der
quote:
La monjas 🖤quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met stroopquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan plots denk je: Spekpannekoeken
Ik heb het al tijden niet op maar had altijd de schenkstroop van Van Gilse. Welke is de originele?quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Nu heb ik ook zin in een pannenkoek met spek en stroop![]()
zit ik hier met een walnotenbroodje met kaas en jalapeņo![]()
En bedankt jullie
Ja maar door jou schuld wil ik nu ook een pannenkoekquote:
*naar GOA wijst, hij begonquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar door jou schuld wil ik nu ook een pannenkoek
Die Ja !quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al tijden niet op maar had altijd de schenkstroop van Van Gilse. Welke is de originele?
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoepquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Ja !
Al krijg je bonuspunten voor stroop in kartonnen beker met houten pollepel
Half bonus punt erbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoep![]()
[ afbeelding ]
Voor op een stukje roggebrood?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik nog in de kast staan van voor bij de erwtensoep![]()
[ afbeelding ]
Ik word wel blij met jouw kringeltje op de nquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei GOA![]()
jullie schuld dus , jij ging er in mee![]()
Ik wil wel ff melden dat het echt verrrukelijk smaak en ik net de derde op hebquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Foei GOA![]()
jullie schuld dus , jij ging er in mee![]()
Goed inkoopbeleidquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn voorraad is op peil![]()
[ afbeelding ]
Maar vandaag eet ik pizza
Smakelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn voorraad is op peil![]()
[ afbeelding ]
Maar vandaag eet ik pizza
Ja, maar dan gaat er ook nog oude kaas op het roggebroodquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wordt wel blij met jouw kringeltje op de n
Forum Opties | |