Gelukkig dat het meevalt. Al moet ze er nog wel regelmatig voor naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo.
Hier wel goed. Heftige dingen hier, kleindochter (3) afgelopen weekend brandwonden opgelopen. Gelukkig viel het wel mee, ze moet nu om de dag naar het ziekenhuis om de wonden te verzorgen was heel zielig en heftig het weekend.
quote:Werd tijd dat ze nog eens gingen kijken. Dit is gewoon vaak zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kan/wil de cardioloog nu wel meer doen.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ja ze had tweedegraads in haar knieholte. Verder op haar armpje een brandwond 2de graads en een 1ste graads en op haar bovenbeen en kuit ook eerste graads.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt. Al moet ze er nog wel regelmatig voor naar het ziekenhuis
[..]
Werd tijd dat ze nog eens gingen kijken. Dit is gewoon vaak zo
Hopelijk kan/wil de cardioloog nu wel meer doen.
Gelukkig geen 3e graads, die hebben vaak langere gevolgen. Al is dit natuurlijk al erg zat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze had tweedegraads in haar knieholte. Verder op haar armpje een brandwond 2de graads en een 1ste graads en op haar bovenbeen en kuit ook eerste graads.
Maar ben blij dat het niet te erg was'
Ja we gaan het zien, ik moet in augustus voor een grote beurt naar de huisarts, bloedprikken en alles even nakijken en dan heb ik het er even over. Hopelijk blijft het wat rustig tot die tijd, anders trek ik wel eerder aan die bel.
Heb jij helemaal geel last meer gekregen?
Wat fijn dat je geen last meer hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig geen 3e graads, die hebben vaak langere gevolgen. Al is dit natuurlijk al erg zat.
Voor die tijd hopelijk wel al bij de cardioloog langs.
Nee, ik heb er geen last meer van gehad.
Alleen lopen is nu moeilijk, maar dat is omdat ik dom ben
Hoop dat ze bij jou ook iets kunnen fixen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn dat je geen last meer hebt
Hoe komt hetdat je nu moeilijk loopt en waarom ben je dom
Hoe krijg je het voorelkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat ze bij jou ook iets kunnen fixen hoor
Ik heb mijn kleine teen tegen het pootje van de bank geparkeerd. Nogal hard.
Dus voet blauwEn pijn.
Nu 3,5 week later al wel bij de HA geweest. Maar die doet niets. Kan alleen nog wel weken duren.
En oh, omdat het zo goed beviel heb ik het ook al met mijn andere kleine teen gedaan. Zelfde pootje van de bank
Gewoon lompquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voorelkaar.
Hopelijk duurt het niet zo lang, 3.5 week is ook al best lang. Is er iets gebroken?
Ze heeft een band gekregen met de kikkersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan 15 stuks. Een paar vergeten weg te scheppenJa is ook leuk kikkers in je tuin. Je wacht er toch ieder jaar weer op. Ik heb hem hier nog niet gezien afwachten of hij/zij komt
Had een keer een heel klein kikkertje in huis zo koddig
Nee, doen ze toch niets aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon lomp
Het is waarschijnlijk niet gebroken. Maar zo wel maakt dat ook niet uit.
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft een band gekregen met de kikkers![]()
Tijd om op te letten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, doen ze toch niets aan.
Maar vervelend, tijd voor een scootmobiel En zaag die poten maar onder je bank vandaan
Dan maar beter opletten 😌quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om op te letten.
Een scootmobiel is het nog niet voor mij
Stalen zolen eerst maar in je sloffen, dat scheelt ook voor de tenenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om op te letten.
Een scootmobiel is het nog niet voor mij
Kunnen jullie wel een wedstrijdje houden.quote:
Vroemmmmmmmmmquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel een wedstrijdje houden.
Op de achterwielen er vandoor.quote:
Das mijn tekstquote:
Je zou hem nog steeds opvoeren 😂quote:
Sollyquote:
Ik zie je naam er niet bij staan als originele auteurquote:
Vroemmmmmmmm ©quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie je naam er niet bij staan als originele auteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |