Tegen die tijd zijn ze zover dat jij dat heul niet meer snapt hequote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze zover dat jij dat heul niet meer snapt he
Je bent de enige niet.quote:
Zeer zeker nietquote:
Hup dinges!quote:
lalalalalaviequote:
Gisteravond weer eens gehoord... Hij kreeg wel het meeste appalus van de hele 1e semifinale juryshowquote:
Dat hij het maar beter moge doen dan die losert van vorig jaarquote:
Dat is onmogelijk. Joost had een geweldige hit die heel Nederland samenbrachtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hij het maar beter moge doen dan die losert van vorig jaar
quote:
Natuurlijkquote:
metooquote:
Lalalalalaviequote:
Ja duhhhhquote:
quote:
Ik heb niets gezien of gehoord alleen Nederland. Dus ik laat me helemaal verrassen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dit jaar niets van meegekregen... helemaal vergeten reaction video's te kijken ook![]()
Ik geloof alleen ff de eerste twee maanden geleden.
Wie is buiten NL je favo?
Het word dus één grote verassing voor iedereenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien of gehoord alleen Nederland. Dus ik laat me helemaal verrassen.
Nee dat helemaal niet, ik blijf liever nog eventjes heelquote:
Kwartje valtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat helemaal niet, ik blijf liever nog eventjes heel
Vuurtje is wel fijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwartje valt![]()
[ afbeelding ]
Ik ga voor Spanjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dit jaar niets van meegekregen... helemaal vergeten reaction video's te kijken ook![]()
Waren echt hele leuke reaction video's bij. Claude heeft een mooie ontroerende clip bij zijn lied. Ik vind het dan altijd lastig of zo'n artiest dat dan live kan benaderen. Maar dat gaat vast goedkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |