Je bent ongeveer halverwege Shetland en de Faroer. We zijn allemaal jaloers!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat eerst even slapen. Tot morgen weer allen
De merknamen zijn natuurlijk wel meer toegankelijk (Nasonex is er een van bijvoorbeeld.) Ik vind het wel charmant als mensen de generieke naam gebruikenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezondheid.
Waarom heet die rotzooi niet gewoon Poll-ex of zo?
Same here; tegenwoordig oogdruppels & neusspray erbij en dan red ik het zelfs in ZuidHolland bij mijn moeder (waar het natuurgebied waarin zij woont echt veeeeel meer pollen oplevert dan mijn Friese weiland)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik cetirizine, iedere ochtend braaf, maar heb al een tijdje het idee dat het na een uur of 12/16 niet meer werkt.
Mijn man slikt het twee keer per dag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik cetirizine, iedere ochtend braaf, maar heb al een tijdje het idee dat het na een uur of 12/16 niet meer werkt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Lonaa het volgende:
1 pilletje savonds slaap er ook heerlie op😁quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn man slikt het twee keer per dag.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Even lunchen bij Paname. Centrum gezien, Tinganes, Skansin, het nationaal museum inclusief het openluchtmuseum. En de Svartifoss waterval. Totaal kid-infested maar jammer dan. 14.116 stapjes, nog steeds meer dan een uur voordat ik mijn hotelkamer in mag. Nu honger dus kom maar op met die menukaart.
Ik ook indien nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Veel plezier daar!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Even lunchen bij Paname. Centrum gezien, Tinganes, Skansin, het nationaal museum inclusief het openluchtmuseum. En de Svartifoss waterval. Totaal kid-infested maar jammer dan. 14.116 stapjes, nog steeds meer dan een uur voordat ik mijn hotelkamer in mag. Nu honger dus kom maar op met die menukaart.
Ja weet ik. Maar soms is het gewoon handig als je informatie wilt overbrengenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wel mooi dat "fossur" (of foss) waterval betekent.. lekker dubbel op
10mg? Ok was inderdaad wel zijdelings op zoek naar die ervaringquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het een beetje CUL te houden:
Gistermiddag uit lunchen. Dit is een van de lekkerste broodjes wat ik ken!
Giuliano. Italiaans broodjeszaak met 3 vestigingen in Rotterdam. Dit is de bistecca: Dungesneden rosé runderrib | Parmezaanse kaas | truffelmayonaisequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef Lonaa het volgende:
@:YinnyAls hij niet respecteert dat jij je ruimte nodig hebt, dan lijkt me de keuze duidelijk, hoe moeilijk ook. Also, dat broodje, waar is dat? Ik heb dat nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef AnneX het volgende:
Een love seatmét catering?
De middag besteed aan nondeju inloggen bij aeg voor een hulpvraag.
Inloggen en details van de machine invoeren en foto’s plaatsen? Nada.
De vraag is nl. hóe de lamellen te reinigen van de droger.
Uiteindelijk een yt filmpje gevonden: de man schroeft de Hele machine open.
Zó erg is het nou ook weer niet? Met een ouwe tandenborstel lukt mij ook niet.
Hebben jullie een advies? Of @:z80 misschien.Stofzuiger met borsteltje op de laagste stand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Gebeurt er niks. Lukt dat bij jou?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stofzuiger met borsteltje op de laagste stand?
Staat het niet hier onder ‘condensor warmtepompdroger schoonmaken’?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gebeurt er niks. Lukt dat bij jou?
Randen en rubbers rondom waar pluizen haken, maak ik schoon met vochtige doek.
Als het deel linksonder al is gebeurd, dan raad ik aan om het eens te proberen met een tandenborstel zónder tandpasta...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef AnneX het volgende:
Want men moet voorzichtig zijn met de lamellen! Maak het dan makkelijker om te reinigen.
Toch!?]
Jaja…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als het deel linksonder al is gebeurd, dan raad ik aan om het eens te proberen met een tandenborstel zónder tandpasta...
Doorklikken naar… https://support.aeg.nl/su(...)einigen?locale=nl-NLquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaja…
Ook dan geen resultaat.
Dank @:Lienekien voor link.
Net weer wat filmpjes gezocht: allemaal mannen - goh - die losgaan op demonteren voor/achter en bovenin.
Nu koken en vanavond extra rep popkoor. Morgen verder.
Dan lees ik het wel…
Ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De condensor van een horeca koelkast maak je schoon door er met een pomp-plantenspuit met een beetje druk water door te sproeien. Geen idee of dat hier ook mee kan, maar je zou zeggen dat dat hetzelfde is maar kleiner.
Als je niets doet fikt je compressor door.quote:
Nog even gekeken: “ uitverkocht” 😂quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doorklikken naar… https://support.aeg.nl/su(...)einigen?locale=nl-NL
“Verwijder de pluisjes uit de lamellen van de condensor en de condensorruimte.
Gebruik onze speciale kam voor een grondige reiniging van de lamellen. De kam kan aangekocht worden in onze webshop.
Aanvullend kan ook een natte doek en/of een stofzuiger met borstel gebruikt worden.
Doe dit voorzichtig zodat de lamellen niet platgedrukt worden !!!”
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef AnneX het volgende:
Een love seatmét catering?
De middag besteed aan nondeju inloggen bij aeg voor een hulpvraag.
Inloggen en details van de machine invoeren en foto’s plaatsen? Nada.
Uiteindelijk een yt filmpje gevonden: de man schroeft de Hele machine open.
Zó erg is het nou ook weer niet? Met een ouwe tandenborstel lukt mij ook niet.
Hebben jullie een advies? Of @:z80 misschien.Reinigen met luchtdruk in tegen gestelde richting van de normale richting van de lucht. Dus het vuil er af blazen en niet er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien dat niet gaat. Stofzuiger met een korstelkop (geen idee hoe dat ding heet) en standje turbo er langs.
Of als je meer tijd er aan wil besteden. Een goedkope brede verfkwast kopen, En daarmee met de lamellen mee 1 richting op vegen. De zooi met een stofzuiger weghalen.
Nadat alle stof en losse zooi weg is kun je met een plantenspuit de rest vochtig maken, laten inwerken en weer met de kwast er door.
Machine uit elkaar halen, radiator schoonzuigen/blazen en vervolgens met dasti behandelen. Afspoelen en droogblazen geeft het mooiste resultaat. Maar of dit nodig is? Zo smerig ziet het er nog niet uit.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Je hebt er een kammetje bij gekregen waarmee je redelijk voorzichtig kunt schoonmaken en de lamellen heel houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef AnneX het volgende:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Komt mijn kind uit zijn bed om ons aan het songfestival te schoppen
Nee ze wil m niet terug, hij is te groot blijkbaar.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee ze wil m niet terug, hij is te groot blijkbaar.
Mocht het wel gebeuren, neem wat gras mee, kun je leuk zakcentje uit slaanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:47 schreef borisz het volgende:
Terug van een mooi avondje op Schoonenberg
Telstarrrrr wint volkomen terecht van ADO met 2-0. Zaterdag de return... Zou wat zijn Telstar terug in de Eredivisie (moeten we niet willen, maar dromen mag altijd)
Kunstgras verkoopt niet echt denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mocht het wel gebeuren, neem wat gras mee, kun je leuk zakcentje uit slaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunstrassen is kunstgras. Of nou ja, gazon. Dus zal wel verkopen.quote:
Alleen de randen buiten het speelveld zijn bij HSV van kunstgras.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kunstrassen is kunstgras. Of nou ja, gazon. Dus zal wel verkopen.
Is dit nou ... logisch?quote:'De lekkage zit bij de Belastingdienst. Omdat wij op de bovengelegen verdiepingen zitten, kunnen wij er ook niet terecht', zegt woordvoerder Tea Jonkman van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO).
Water stroomt wellicht omlaag ? als in: naar de hoofd- en onderverdelers van oa 10kV voeding enzo?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik stond extra vroeg aan de deur van kantoor. Mogen we het gebouw niet inVanwege sprinklers die aangesprongen zijn en nu is de elektriek nat geworden.
[..]
Is dit nou ... logisch?
Goh jammer: geen kammetje gekregen bij aflevering…😢quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt er een kammetje bij gekregen waarmee je redelijk voorzichtig kunt schoonmaken en de lamellen heel houden.
Ik gebruik die en de mijne zien er een stuk beter uit dan die op de foto.
Wel kutwerk
Ga je nu thuiswerken of ligt het systeem er zodanig uit, dat dat ook niet kan.😇quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik stond extra vroeg aan de deur van kantoor. Mogen we het gebouw niet inVanwege sprinklers die aangesprongen zijn en nu is de elektriek nat geworden.
[..]
Is dit nou ... logisch?
That reminds me, ik moet nog een backup makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Is dit nou ... logisch?
Ja, dat vast wel. Maar om nou als woordvoerder te melden dat de benedenverdiepingen nat zijn en wij daarboven zitten en daar niet terecht kunnen vind ik een cursus woordvoering waard.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Water stroomt wellicht omlaag ? als in: naar de hoofd- en onderverdelers van oa 10kV voeding enzo?
Werken de liften dan wèl?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat vast wel. Maar om nou als woordvoerder te melden dat de benedenverdiepingen nat zijn en wij daarboven zitten en daar niet terecht kunnen vind ik een cursus woordvoering waard.
Of het water is volledig afgesloten zodat het stopt stromen, waardoor sprinklers, brandslangen, en toiletten niet bruikbaar zijn...quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Water stroomt wellicht omlaag ? als in: naar de hoofd- en onderverdelers van oa 10kV voeding enzo?
Onze liften zijn van dit soort:quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Werken de liften dan wèl?
Zojuist hét kammetje van Vanyel besteld bij aeg. Met een echt mens aan de telefoon: het uitverkochte kammetje heeft blijkbaar inmiddels een ander codenummer en is dan wel op voorraad.
Apart. Deze week niet op kantoor kunnen werken vanwege het exact hetzelfde gedoe. Wateroverlast. Hele toren dichtquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Is dit nou ... logisch?
Heb je al wat meer gehoord van die bloemen brengende buurvrouw?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:39 schreef Sarabi het volgende:
@:Yinnydikke knuffel voor jou
En ja ik ben heel benieuwd of de buren er voor open staan. Verder is het wel duidelijk geworden dat we echt niet kunnen verhuizen, dat geld is er gewoon niet. Dus maar proberen er mee te leven. En ondertussen sparen voor een grote uitbouw aan hun kanmisschien houdt dat de stank en geluid tegen.
Nee, niet meer. Buurtbemiddeling wil proberen een afspraak te maken met haar moeder.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je al wat meer gehoord van die bloemen brengende buurvrouw?
Net maar even in de flatapp aangegeven extra voorzichtig te zijn met deur open doen. Er staat een flink kapitaal aan spiksplinternieuwe ketels beneden
En als de dochter het begrijpt kan ze misschien haar moeder vertellen wat ze wel of niet kan doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Buurtbemiddeling wil proberen een afspraak te maken met haar moeder.
Een paternoster liftquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze liften zijn van dit soort:
[ afbeelding ]
Dus ik zou het niet durven zeggen.
Sinds (heel) kort kwebbelen ze. Afgelopen tien jaar zeiden ze slechts bij hoge uitzondering iets ("sorry to keep you waiting" of "this is a restricted floor" bijvoorbeeld) maar tegenwoordig vertellen ze vanalles. Of ze naar boven of naar beneden gaan, op welke verdieping ze zijn.
Volgens mij was de lift in De Lift echt geen paternoster lift. Dan was het een ander soort film geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een paternoster liftDie was er ook op mijn vaders werk, ooit.
Vond kleine AnneX spannend!
Toch even het winterdekbed terug van de stomerij gecheckt voordat het de kast inging.
Verkeerde meegenomen…laatste 3 cijfers klopten en de rest niet. Mijn fout.
Oh ja, ik zie nu schuifdeuren op dat plaatje. Het was mijn associatie, die mij parten speelde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij was de lift in De Lift echt geen paternoster lift. Dan was het een ander soort film geweest.
En ik denk ook niet dat er een paternoster lift zit in het gebouw waar sigme werkt.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze liften zijn van dit soort:
[ afbeelding ]
Dus ik zou het niet durven zeggen.
Sinds (heel) kort kwebbelen ze. Afgelopen tien jaar zeiden ze slechts bij hoge uitzondering iets ("sorry to keep you waiting" of "this is a restricted floor" bijvoorbeeld) maar tegenwoordig vertellen ze vanalles. Of ze naar boven of naar beneden gaan, op welke verdieping ze zijn.
Mwah die relatie leek niet echt heel erg goed. Ze zei dat ze ook heel erg graag weg wilde daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En als de dochter het begrijpt kan ze misschien haar moeder vertellen wat ze wel of niet kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah die relatie leek niet echt heel erg goed. Ze zei dat ze ook heel erg graag weg wilde daar.
Even over iets anders.....Die ervaring benoemen en je niet schuldig voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Soms wel soms niet. Wanneer ik bij Zooplus iets bestel krijg ik gelijk bij de bevestiging het bericht dat er geen wijzigingen meer mogelijk zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:41 schreef derLudolf het volgende:
Bij online aankoop mag je toch snel de kop ontbinden?
Heb een foutje gemaakt, verf besteld. 2,5l was niet op voorraad dus 2x 1L besteld.
Direct na betalen ontdek ik, kut, 2,5L staat er nog in, dus direct order gewijzigd waarop ik opmerking kreeg dat order niet te wijzigen was...
Niet als het maatwerk is zoals mengverfquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:41 schreef derLudolf het volgende:
Bij online aankoop mag je toch snel de kop ontbinden?
Heb een foutje gemaakt, verf besteld. 2,5l was niet op voorraad dus 2x 1L besteld.
Direct na betalen ontdek ik, kut, 2,5L staat er nog in, dus direct order gewijzigd waarop ik opmerking kreeg dat order niet te wijzigen was...
Dan mag je wel terugsturen/brengenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Wanneer ik bij Zooplus iets bestel krijg ik gelijk bij de bevestiging het bericht dat er geen wijzigingen meer mogelijk zijn.
Ja dat zou denk ik wel kunnen, maar gelukkig nooit hoeven doen (de per ongeluk dubbel bestelde zakken kattengrit is bijna op 😂, de postnl meneer vond het minder grappig)quote:
Dat klopt, echter ze stuurden zelf "Je kunt deze bestelling wijzigen of annuleren zolang je de knop ‘wijzigen’ of ‘annuleren’ ziet in het bestelstatus overzicht." Dat was het geval en heb toen wijzigen geklikt en aangegeven die positie te laten vervallen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet als het maatwerk is zoals mengverf
Been there, done that
Goed bezigquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klopt, echter ze stuurden zelf "Je kunt deze bestelling wijzigen of annuleren zolang je de knop ‘wijzigen’ of ‘annuleren’ ziet in het bestelstatus overzicht." Dat was het geval en heb toen wijzigen geklikt en aangegeven die positie te laten vervallen.
Bovendien was die 2,5L niet op voorraad en moest besteld worden. Onmogelijk dus dat die binnen 5 minuten al geleverd was en gemengd.
Inmiddels mailtje van iemand anders terug, dat het er toch uit was gehaald. Heb bovenstaande ook tegen hun gezegd en toen aangegeven dat ze dan maar de 2,5L ongemengd moesten opsturen zodat ik het kon retourneren.
Ik denk dat ik toch liever op mijn avond werk meeting was, dan bij mensen die over voetjebal willen emmerenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Leuke laatste minuten met voetbal op een verjaardag met Ajaxminnende mensen.
Spelers die elkaar uit lopen te dagen en Ajax dat verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |