Ik reageer juist met dat soort kak op jouw kak, maar goedquote:Op maandag 12 mei 2025 17:04 schreef Caland het volgende:
Het gaat nu van de basisschool (ja maar hullie doen het ook) naar de kleuterklas (ik heb meer gewonnen)
Ik geef het nog een paar minuten en user @:raw85 steekt een blok duplo in zijn mond.
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:04 schreef Caland het volgende:
Het gaat nu van de basisschool (ja maar hullie doen het ook) naar de kleuterklas (ik heb meer gewonnen)
Ik geef het nog een paar minuten en user @:raw85 steekt een blok duplo in zijn mond.
Dit seizoen hoogstwaarschijnlijk precies eentje meer dan jullie.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat gelul over een identiteit of rivaal![]()
Hoeveel prijzen hebben jullie?
Die juicht niet eens na een goal, laat staan dat hij al schuimbekkend aan netten gaat hangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen het beter maar weer over Ueda gaan hebben.
Over zijn opvolger mag eventueel ook a. Wat was die mokerslecht weer.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen het beter maar weer over Ueda gaan hebben.
Als je echt écht geen argumenten meer hebt ga je het hebben over de identiteit van een club.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef GGMM het volgende:
Ook dat "ja maar jullie hebben lekker geen eigen identiteit!" als een soort zielige poging om ook uit te delen.
Wat is er met gewoon je verlies pakken gebeurd
Psv is juist de enige club met een identiteit (philips), de rest praten zichzelf er eentje aan op basis van fantasie... en Brabantia is/was de rivaal. Dat is nu de knvb/randstadmedia.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
PSV in een eiernotendopquote:Op maandag 12 mei 2025 17:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv is juist de enige club met een identiteit (philips), de rest praten zichzelf er eentje aan op basis van fantasie... en Brabantia is/was de rivaal. Dat is nu de knvb/randstadmedia.
Sinds wanneer kun je alleen maar provoceren terwijl je iemand aankijkt?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk de beide incidenten nog eens terug zou ik zeggen. Dessers heeft geen supporter aangekeken tijdens het juichen.
We zijn overal de eerste in gekquote:Op maandag 12 mei 2025 17:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ueda die in interviews aangeeft dat hij PSV een ongelooflijke kutclub vindt, de winnende maakt uit in Eindhoven en dan vervolgens het schuimbekkende publiek ontzettend kinderachtig provoceert. Ja dat zou ik fantastisch vinden. Heeft @Buitendam dan toch gelijk?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die juicht niet eens na een goal, laat staan dat hij al schuimbekkend aan netten gaat hangen.
Biedt wel spectakel en emotie. Volledig terrecht dat je hem "haat" maar het maakt voetbal wel leuker en gepassioneerder.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda die in interviews aangeeft dat hij PSV een ongelooflijke kutclub vindt, de winnende maakt uit in Eindhoven en dan vervolgens het schuimbekkende publiek ontzettend kinderachtig provoceert. Ja dat zou ik fantastisch vinden. Heeft @:buitendam dan toch gelijk?
Maar als zo’n dooie Aziaat dat voor Ajax of PSV zou doen zou ik dat ook mooi vinden. Ik denk dat het dan toch gewoon aan Noa Lang ligt.
Wil je die proleet niet op ideeën brengen? Ik denk dat de meeste normale mensen het verschil wel snappen tussen provoceren en normaal juichen. Richting een vak rennen en al schreeuwend richting de supporters op de boarding klimmen is gewoon een gele kaart onder normale omstandigheden en een fatsoenlijke scheidsrechter.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je alleen maar provoceren terwijl je iemand aankijkt?
Als Lang na een doelpunt in de Kuip op de middenstip gaat zitten schijten zonder de supporters aan te kijken, dan is dat dus niet provocerend?
Ja ik vind het zelf allemaal iets te vijandig worden. Ik ken al zat mensen die Feyenoord-Ajax in het stadion al niet meer leuk vinden door die overdreven sfeer van supporters die mensen dood willen hebben. PSV-thuis was altijd veel leuker, zelfs als we verliezen is de sfeer nooit zo naar. Nu met Noa Lang die voortdurend er een muntje in steekt is die sfeer veranderd, dat vind ik wel jammer. Daar moet de arbitrage dan strak op zitten en dat gebeurde ook niet, dan zit je een beetje lijdzaam toe te kijken hoe twee kanten elkaar dieptriest aan het opfokken zijn. En degenen die gewoon een leuke voetbalpot willen kijken zijn daar de dupe van.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Biedt wel spectakel en emotie. Volledig terrecht dat je hem "haat" maar het maakt voetbal wel leuker en gepassioneerder.
Zolang Lang binnenkort maar niet met krokodillentranen komt, dan is hij echt af.
Ik vind dat juist wel leuk, maar dan wel graag met alles erop en eraan. Dus netten weg en dan Turkse toestanden met ME’ers die bij elke corner en ingooi met schilden achter de spelers moeten staan en een scheids die het allemaal toestaatquote:Op maandag 12 mei 2025 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf allemaal iets te vijandig worden. Ik ken al zat mensen die Feyenoord-Ajax in het stadion al niet meer leuk vinden door die overdreven sfeer van supporters die mensen dood willen hebben. PSV-thuis was altijd veel leuker, zelfs als we verliezen is de sfeer nooit zo naar. Nu met Noa Lang die voortdurend er een muntje in steekt is die sfeer veranderd, dat vind ik wel jammer. Daar moet de arbitrage dan strak op zitten en dat gebeurde ook niet, dan zit je een beetje lijdzaam toe te kijken hoe twee kanten elkaar dieptriest aan het opfokken zijn. En degenen die gewoon een leuke voetbalpot willen kijken zijn daar de dupe van.
Tja... Dit soort passie maken wel de wedstrijden waar het publiek erachter staat en iedereen klaarkomt op de sfeer.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf allemaal iets te vijandig worden. Ik ken al zat mensen die Feyenoord-Ajax in het stadion al niet meer leuk vinden door die overdreven sfeer van supporters die mensen dood willen hebben. PSV-thuis was altijd veel leuker, zelfs als we verliezen is de sfeer nooit zo naar. Nu met Noa Lang die voortdurend er een muntje in steekt is die sfeer veranderd, dat vind ik wel jammer. Daar moet de arbitrage dan strak op zitten en dat gebeurde ook niet, dan zit je een beetje lijdzaam toe te kijken hoe twee kanten elkaar dieptriest aan het opfokken zijn. En degenen die gewoon een leuke voetbalpot willen kijken zijn daar de dupe van.
Daar geloof ik dus niet echt in. Die passie heb ik in de Kuip al zo vaak meegemaakt zonder die enorme vijandigheid, zoals ik al zei tegen PSV vaak, maar redelijk recent nog tegen Bayern München of Marseille. Dat zijn ook de allermooiste wedstrijden.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tja... Dit soort passie maken wel de wedstrijden waar het publiek erachter staat en iedereen klaarkomt op de sfeer.
Ben er verder ook niet van hoor. ik geef je groot gelijk en wens ook dat iedereen gewoon voor het voetbal komt.
Ik hoorde op Z het ouderwetsche ‘homohoer’ weer eensquote:Op maandag 12 mei 2025 18:40 schreef XSbig het volgende:
Gisteren wel af en toe hardop moeten lachen om de creatieve manier van schelden van sommigen.
Die komt nog steeds wekelijks voorbij. Klassiekertje.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde op Z het ouderwetsche ‘homohoer’ weer eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |