SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
Kijk de beide incidenten nog eens terug zou ik zeggen. Dessers heeft geen supporter aangekeken tijdens het juichen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was toch exact hetzelfde? Alleen werd Dessers en zijn familie niet uitgekankerd door het publiek. Die provoceerde gewoon omdat hij een vreselijk minderwaardigheidscomplex heeft.
Van mij mag het allemaal, ik vond het alleen raar dat er nu voor de eerste keer geen geel op volgde.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:35 schreef Raw85 het volgende:
Jarenlang alles en iedereen de moeder beledigen/intimideren en dan janken om een gele kaart als iemand een keer reageert
PSV is ook wel de enige club ter wereld waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is duidelijk dat Noa Lang de trolletjes van het PSV-topic inspireert.
Ja want dat is ook echt hetzelfde.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:35 schreef Raw85 het volgende:
Jarenlang alles en iedereen de moeder beledigen/intimideren en dan janken om een gele kaart als iemand een keer reageert
Omdat het natuurlijk ook niet heel vaak voorkomt dat een speler vanaf de warming-up de lul is. En daarna de hele wedstrijd tot aan kanker voor z’n kinderen aan toe die dan in minuut 99 de winnende maakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag het allemaal, ik vond het alleen raar dat er nu voor de eerste keer geen geel op volgde.
Oh zeker, de eerste keer. Daarom zei ik ook dat ik het vreemd vond dat hij het tot drie keer toe mocht doen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk ook niet heel vaak voorkomt dat een speler vanaf de warming-up de lul is. En daarna de hele wedstrijd tot aan kanker van z’n kinderen aan toe die dan in minuut 99 de winnende maakt.
Nogmaals; een scheids met een beetje pursenality laat ‘m dan ook eventjes z’n gram halen. Karma op je schuimbekkende bek, kneusjes.
Geen idee wat je probeert te zeggenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat is ook echt hetzelfde.
Zelfs een zwakzinnig provinciaaltje zou toch het verschil wel moeten begrijpen tussen een supporter op de tribune en een speler op het veld.
Lul @Buitendam nou niet vast dan. Moet die weer wat anders bedenken.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zeker, de eerste keer. Daarom zei ik ook dat ik het vreemd vond dat hij het tot drie keer toe mocht doen.
Ik vind het tamelijk uniek om bij PSV een Ajax-supporter te zien spelen met een onredelijke hekel aan Feyenoord.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is ook wel de enige club ter wereld waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.
Feyenoord is de enige club ter wereld die verliest van een club waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is ook wel de enige club ter wereld waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.
Na die eerste keer ging het met de kankers toch ook gewoon door? Maar hij moet dan wel bestraft worden?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zeker, de eerste keer. Daarom zei ik ook dat ik het vreemd vond dat hij het tot drie keer toe mocht doen.
Wat mij betreft opent het een discussie waarbij spelers gewoon lekker spugend en met middelvingers omhoog richting het publiek mogen gaan, maar dat lijkt me een onhaalbare kaart.
Het spel stoppen misschien? Man man waarom ben je zo dom?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na die eerste keer ging het met de kankers toch ook gewoon door? Maar hij moet dan wel bestraft worden?
Bijzonder.
Nadat hij het publiek meerdere malen provoceerde gingen de kankers ongetwijfeld door. Ook één van de redenen waarom je daar doorgaans dus geel voor krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na die eerste keer ging het met de kankers toch ook gewoon door? Maar hij moet dan wel bestraft worden?
Bijzonder.
Jawel. Dat is juist het mooie eraan dat iedereen buiten Feyenoord dit enorm leuk vindt. Zuiverste vorm van karma. Moet je je maar gedragen richting een speler die te gast isquote:Op maandag 12 mei 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadat hij het publiek meerdere malen provoceerde gingen de kankers ongetwijfeld door. Ook één van de redenen waarom je daar doorgaans dus geel voor krijgt.
Het is niet zo dat wanneer je uitgescholden wordt (wat volgens mij iedere profvoetballer overkomt) je daarna een soort vrijbrief krijgt om je als een zwakzinnige tokkie te gedragen.
Waar het eigenlijk op neerkomt is: heel veel zwakzinnige tokkies (op de tribunes) VS 1 zwakzinnige tokkie (Lang). Dat die laatste dit keer aan het langste (no pun intented) eind trekt is jammer voor de eerste groep, maar ze moeten echt niet janken. Net als dat Lang niet had moeten janken als Feyenoord alsnog had gewonnen en ze hem verder belachelijk hadden gemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadat hij het publiek meerdere malen provoceerde gingen de kankers ongetwijfeld door. Ook één van de redenen waarom je daar doorgaans dus geel voor krijgt.
Het is niet zo dat wanneer je uitgescholden wordt (wat volgens mij iedere profvoetballer overkomt) je daarna een soort vrijbrief krijgt om je als een zwakzinnige tokkie te gedragen.
'Ja maar hullie deden het ook' is niet voor niets een argument dat vooral op de basisschool gebruikt wordt.
Uiteindelijk is het toch makkelijker om de ene speler te bestraffen dan plukjes doorgesnoven publiek. Het is ook niet helemaal toeval dat mensen het op hem gemunt hebben.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bijzonder.
Oh maar ik vind het helemaal mooi als we dit tegenwoordig gaan pikken, maakt zo'n wedstrijd juist leuker. Dan had bijvoorbeeld een Bergwijn bij zijn terugkeer in Eindhoven ook die dikke met zijn camera onder mogen spugen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel. Dat is juist het mooie eraan dat iedereen buiten Feyenoord dit enorm leuk vindt. Zuiverste vorm van karma. Moet je je maar gedragen richting een speler die te gast is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |