SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
Kijk de beide incidenten nog eens terug zou ik zeggen. Dessers heeft geen supporter aangekeken tijdens het juichen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was toch exact hetzelfde? Alleen werd Dessers en zijn familie niet uitgekankerd door het publiek. Die provoceerde gewoon omdat hij een vreselijk minderwaardigheidscomplex heeft.
Van mij mag het allemaal, ik vond het alleen raar dat er nu voor de eerste keer geen geel op volgde.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:35 schreef Raw85 het volgende:
Jarenlang alles en iedereen de moeder beledigen/intimideren en dan janken om een gele kaart als iemand een keer reageert
PSV is ook wel de enige club ter wereld waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is duidelijk dat Noa Lang de trolletjes van het PSV-topic inspireert.
Ja want dat is ook echt hetzelfde.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:35 schreef Raw85 het volgende:
Jarenlang alles en iedereen de moeder beledigen/intimideren en dan janken om een gele kaart als iemand een keer reageert
Omdat het natuurlijk ook niet heel vaak voorkomt dat een speler vanaf de warming-up de lul is. En daarna de hele wedstrijd tot aan kanker voor z’n kinderen aan toe die dan in minuut 99 de winnende maakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag het allemaal, ik vond het alleen raar dat er nu voor de eerste keer geen geel op volgde.
Oh zeker, de eerste keer. Daarom zei ik ook dat ik het vreemd vond dat hij het tot drie keer toe mocht doen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk ook niet heel vaak voorkomt dat een speler vanaf de warming-up de lul is. En daarna de hele wedstrijd tot aan kanker van z’n kinderen aan toe die dan in minuut 99 de winnende maakt.
Nogmaals; een scheids met een beetje pursenality laat ‘m dan ook eventjes z’n gram halen. Karma op je schuimbekkende bek, kneusjes.
Geen idee wat je probeert te zeggenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat is ook echt hetzelfde.
Zelfs een zwakzinnig provinciaaltje zou toch het verschil wel moeten begrijpen tussen een supporter op de tribune en een speler op het veld.
Lul @Buitendam nou niet vast dan. Moet die weer wat anders bedenken.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zeker, de eerste keer. Daarom zei ik ook dat ik het vreemd vond dat hij het tot drie keer toe mocht doen.
Ik vind het tamelijk uniek om bij PSV een Ajax-supporter te zien spelen met een onredelijke hekel aan Feyenoord.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is ook wel de enige club ter wereld waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.
Feyenoord is de enige club ter wereld die verliest van een club waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is ook wel de enige club ter wereld waar een jongen die het hele jaar door alleen maar met de zogenaamde aartsrivaal aan het flirten is wordt gedoogd.
Na die eerste keer ging het met de kankers toch ook gewoon door? Maar hij moet dan wel bestraft worden?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zeker, de eerste keer. Daarom zei ik ook dat ik het vreemd vond dat hij het tot drie keer toe mocht doen.
Wat mij betreft opent het een discussie waarbij spelers gewoon lekker spugend en met middelvingers omhoog richting het publiek mogen gaan, maar dat lijkt me een onhaalbare kaart.
Het spel stoppen misschien? Man man waarom ben je zo dom?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na die eerste keer ging het met de kankers toch ook gewoon door? Maar hij moet dan wel bestraft worden?
Bijzonder.
Nadat hij het publiek meerdere malen provoceerde gingen de kankers ongetwijfeld door. Ook één van de redenen waarom je daar doorgaans dus geel voor krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na die eerste keer ging het met de kankers toch ook gewoon door? Maar hij moet dan wel bestraft worden?
Bijzonder.
Jawel. Dat is juist het mooie eraan dat iedereen buiten Feyenoord dit enorm leuk vindt. Zuiverste vorm van karma. Moet je je maar gedragen richting een speler die te gast isquote:Op maandag 12 mei 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadat hij het publiek meerdere malen provoceerde gingen de kankers ongetwijfeld door. Ook één van de redenen waarom je daar doorgaans dus geel voor krijgt.
Het is niet zo dat wanneer je uitgescholden wordt (wat volgens mij iedere profvoetballer overkomt) je daarna een soort vrijbrief krijgt om je als een zwakzinnige tokkie te gedragen.
Waar het eigenlijk op neerkomt is: heel veel zwakzinnige tokkies (op de tribunes) VS 1 zwakzinnige tokkie (Lang). Dat die laatste dit keer aan het langste (no pun intented) eind trekt is jammer voor de eerste groep, maar ze moeten echt niet janken. Net als dat Lang niet had moeten janken als Feyenoord alsnog had gewonnen en ze hem verder belachelijk hadden gemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadat hij het publiek meerdere malen provoceerde gingen de kankers ongetwijfeld door. Ook één van de redenen waarom je daar doorgaans dus geel voor krijgt.
Het is niet zo dat wanneer je uitgescholden wordt (wat volgens mij iedere profvoetballer overkomt) je daarna een soort vrijbrief krijgt om je als een zwakzinnige tokkie te gedragen.
'Ja maar hullie deden het ook' is niet voor niets een argument dat vooral op de basisschool gebruikt wordt.
Uiteindelijk is het toch makkelijker om de ene speler te bestraffen dan plukjes doorgesnoven publiek. Het is ook niet helemaal toeval dat mensen het op hem gemunt hebben.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bijzonder.
Oh maar ik vind het helemaal mooi als we dit tegenwoordig gaan pikken, maakt zo'n wedstrijd juist leuker. Dan had bijvoorbeeld een Bergwijn bij zijn terugkeer in Eindhoven ook die dikke met zijn camera onder mogen spugen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel. Dat is juist het mooie eraan dat iedereen buiten Feyenoord dit enorm leuk vindt. Zuiverste vorm van karma. Moet je je maar gedragen richting een speler die te gast is
Moet van wie? Hij moet de situatie lekker inschatten en dat ie Lang keurig even de ruimte geeft lijkt me helemaal terecht.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch makkelijker om de ene speler te bestraffen dan plukjes doorgesnoven publiek. Het is ook niet helemaal toeval dat mensen het op hem gemunt hebben.
Ik vind het ook van beide kanten triest, maar ik ben niet naar Noa Lang kanker aan het roepen he. En ik kan niet naar de supporters roepen ‘stop allemaal eventjes met schelden’. Terwijl een scheidsrechter gewoon geel moet trekken wanneer een speler opzichtig provoceert.
Nogmaals, wat mij betreft komen er veel meer spelers die de hele wedstrijd alleen maar het publiek aan het provoceren zijn. Je moet dan alleen wel de gevolgen daarvan ook accepteren.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Waar het eigenlijk op neerkomt is: heel veel zwakzinnige tokkies (op de tribunes) VS 1 zwakzinnige tokkie (Lang). Dat die laatste dit keer aan het langste (no pun intented) eind trekt is jammer voor de eerste groep, maar ze moeten echt niet janken. Net als dat Lang niet had moeten janken als Feyenoord alsnog had gewonnen en ze hem verder belachelijk hadden gemaakt.
Ik heb verschrikkelijk nieuws: bij sommige mensen zijn de kabels gewoon verkeerd aangesloten in hun hersenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel. Dat is juist het mooie eraan dat iedereen buiten Feyenoord dit enorm leuk vindt. Zuiverste vorm van karma. Moet je je maar gedragen richting een speler die te gast is
Daarna mocht psv geen uitsupporters meenemen toch? Je gedrag als publiek heeft consequenties. Volgende keer niet over kanker en z’n kinderen beginnen, rent hij ook niet half het thuisvak in als ie in minuut 99 de winnende maakt. Iedereen blij.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het helemaal mooi als we dit tegenwoordig gaan pikken, maakt zo'n wedstrijd juist leuker. Dan had bijvoorbeeld een Bergwijn bij zijn terugkeer in Eindhoven ook die dikke met zijn camera onder mogen spugen.
Ik denk alleen niet dat de KNVB daar mee akkoord gaat. Daarom blijft het vreemd dat hij de enige is die er geen geel voor krijgt.
Van het spelregelboekje. En het was wel wat meer dan ‘keurig even de ruimte geven’, maar dat weet je zelf ook dondersgoed (lol).quote:Op maandag 12 mei 2025 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet van wie? Hij moet de situatie lekker inschatten en dat ie Lang keurig even de ruimte geeft lijkt me helemaal terecht.
Van de regels van de KNVB. Nogmaals je kan niet de ene speler wel geel geven en de andere niet voor precies dezelfde overtreding of actie. Dat riekt naar competitievervalsing.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet van wie? Hij moet de situatie lekker inschatten en dat ie Lang keurig even de ruimte geeft lijkt me helemaal terecht.
Heerlijk inderdaad. "Ja maar hij had geel moeten krijgen mimimimiquote:Op maandag 12 mei 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het punt was dat hij het drie en eigenlijk vier keer deed. Je mag best even reageren hoor, vingertje op je lip. Meerdere malen als een amoebe richting het publiek rennen terwijl je aan het krijsen bent (zelfs bij een afgekeurde goal) is dan wel een beetje too much.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarna mocht psv geen uitsupporters meenemen toch? Je gedrag als publiek heeft consequenties. Volgende keer niet over kanker en z’n kinderen beginnen, rent hij ook niet half het thuisvak in als ie in minuut 99 de winnende maakt. Iedereen blij.
Boehoehoequote:
En als die andersom was gebeurd drie keer raden wie er dan wel de grootste lol om hadden gehadquote:Op maandag 12 mei 2025 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boehoehoevolgens de regeltjes.
Hij trekt gewoon gruwelijk aan het langste eind. Keurig gedaan en keurig gezien van Makkelie. Heerlijke karma.
Too much omdat het je niet zint. Dat is wat anders.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het punt was dat hij het drie en eigenlijk vier keer deed. Je mag best even reageren hoor, vingertje op je lip. Meerdere malen als een amoebe richting het publiek rennen terwijl je aan het krijsen bent (zelfs bij een afgekeurde goal) is dan wel een beetje too much.
Inderdaad René. Feyenoord is tegenwoordig een hypocriete huilie huilie clubje. Volgens de spelregeltjes mag het nietquote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als die andersom was gebeurd drie keer raden wie er dan wel de grootste lol om hadden gehad
Zoals ik al zei, PSV is ook wel de enige club waar je met dit soort gedrag wegkomt aangezien hij het zelfs naar zijn eigen supporters doet. Het grote voordeel van niet echt een eigen identiteit of rivaal hebben.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is gewoon enorm kinderachtig en onnodig dat Noa Lang al jarenlang elke kans aangrijpt om op social media te verkondigen hoe erg hij Feyenoord wel niet haat (ook als hij helemaal niet tegen Feyenoord hoeft te spelen) en het is net zo kinderachtig dat supporters daar zo enorm overdreven op reageren.
Zelf heb ik als verstandige jongen die ver gaat komen een veel grotere hekel aan Luuk de Jong en dat zou iedereen moeten hebben.
Denk dat DtK wel blij is. Ze kunnen zich nu richten op Noano.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef Raw85 het volgende:
Feyenoorders en de moral high groundWe spreken elkaar wel weer als Te Kloese binnenkort wegens wanbeleid met de dood bedreigd wordt door en uit angst ontslag neemt
Moet je de reactie van buitendam over Lang lezen voordat die bij PSV speelde. Echt zelden zo'n huichelaar meegemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het in ieder geval best grappig dat de klassieke zuigertjes in het Feyenoord-topic komen vertellen dat het gezuig van Noa Lang wel oké is en dat het aan de reacties van Feyenoorders ligt (lol)
Dat gelul over een identiteit of rivaalquote:Op maandag 12 mei 2025 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, PSV is ook wel de enige club waar je met dit soort gedrag wegkomt aangezien hij het zelfs naar zijn eigen supporters doet. Het grote voordeel van niet echt een eigen identiteit of rivaal hebben.
Lekker relevant wel.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat gelul over een identiteit of rivaal![]()
Hoeveel prijzen hebben jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |