SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O ja. Inde nacht is het makkelijk scoren momenteel.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was er vannacht
[..]
Stond iets in ksc laatst. Maar we mochten uiteraard niet allemaal daarheen.
Iedereen mag naar KSC. Ik heb daar niets over gelezen. Maar ben ook een paar dagen weinig op FOK! GeweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is wel een SCquote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had Comebackbaby als tt. Deze is ook mooi.
Wat is ksc?![]()
Koffie slow chat. Staat in GCquote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is ksc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij ook altijd met je fatshaming
En ik zal het nog eens dunnetjes overdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja. Inde nacht is het makkelijk scoren momenteel.
Iedereen mag naar KSC. Ik heb daar niets over gelezen. Maar ben ook een paar dagen weinig op FOK! GeweestOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kom je er daarom niet?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De Koffie slowchat in general chat. Ik heb daar ook nog wel eens gepost, maar al tijden niet meerquote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is ksc?![]()
Hier krijgt iedereen een warm badquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.![]()
![]()
Het is een stuk toegankelijker dan de VBL of KLB SC reeksquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.![]()
![]()
Dat is bijna overal maar zet een tr als er zoiets gebeurd. Ik ben daar mod dus dan zie ik het welquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekende en onbekende namen zo te zien. Had er nog nooit eerder gepost denk ik. Poste vroeger wel in de 40+ sc. Terwijl ik dertiger was (guilty)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zal jou eens inzepenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En de vrouwen hier worden nog eens extra ingezeept door jou?![]()
![]()
Daar heb ik ook ooit gepost, maar nu ook niet meerquote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Bekende en onbekende namen zo te zien. Had er nog nooit eerder gepost denk ik. Poste vroeger wel in de 40+ sc. Terwijl ik dertiger was (guilty)Maar een van de eerste reacties was "Je mag hier nog helemaal niet posten"
![]()
![]()
Recalcitrant hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit gepost, maar nu ook niet meerMaar een van de eerste reacties was "Je mag hier nog helemaal niet posten"
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit gepost, maar nu ook niet meerMaar een van de eerste reacties was "Je mag hier nog helemaal niet posten"
ja ik was ook illigaal dan. Deed gewoon alsof ik al net zoveel levenservaring had
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar post ik ook wel. Is het ook heel rustig altijd.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Bekende en onbekende namen zo te zien. Had er nog nooit eerder gepost denk ik. Poste vroeger wel in de 40+ sc. Terwijl ik dertiger was (guilty)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik was niet "illegaal" daarquote:Op zondag 11 mei 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ja ik was ook illigaal dan. Deed gewoon alsof ik al net zoveel levenservaring had
![]()
![]()
In de KSC of hier in DTS?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.
Want hier voelde ik mezelf direct heel welkom (waarvoor nog liefde)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In de KSC of hier in DTS?
Want hier voelde ik mezelf direct heel welkom (waarvoor nog liefde)![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In de KSC of hier in DTS?
Want hier voelde ik mezelf direct heel welkom (waarvoor nog liefde)
Trust nobody![]()
Dan vind ik zelf van niet, maar kennelijk dacht die persoon dat ik ruim onder de 40 wasquote:![]()
Ok, soms gedraag ik als iemand van 16![]()
![]()
Dat komt meer in de buurtquote:Op zondag 11 mei 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan vind ik zelf van niet, maar kennelijk dacht die persoon dat ik ruim onder de 40 was![]()
Ok, soms gedraag ik als iemand van 16![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan vind ik zelf van niet, maar kennelijk dacht die persoon dat ik ruim onder de 40 was![]()
Ok, soms gedraag ik als iemand van 16
Ja heb ik soms ook hoor. Als Ajax verliest. 10 jarige om eerlijk te zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zag je leeftijd vandaag dalen per post iddquote:Op zondag 11 mei 2025 22:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heb ik soms ook hoor. Als Ajax verliest. 10 jarige om eerlijk te zijn.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zag je leeftijd vandaag dalen per post iddbedankt voor het compliment. Want ik heb niet 31x gepost
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar moet je ook niet willen komen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een stuk toegankelijker dan de VBL of KLB SC reeks
Ja, maar anders ga ik huilenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Pas op anders ga ik straks ruzie zoeken als een 6 jarige![]()
Dan maar gelijkspel, dan is iedereen niet tevreden
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]bedankt voor het compliment. Want ik heb niet 31x gepost
![]()
![]()
Ajax-Twente. Maar ik zal stoppen voer Ajax praten anders beland ik straks in het geboortekanaal wat betreft leeftijd.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan gaat gebeuren, maar ik juig wel meeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker juigenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan gaat gebeuren, maar ik juig wel mee
Ben jij van het voetbal ja?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar anders ga ik huilen![]()
Dan maar gelijkspel, dan is iedereen niet tevredenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kan er alleen maar klagen dat ik niets van voetbal weet. Maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor KLBquote:![]()
![]()
Ow ja nog voor vandaag:quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ajax-Twente. Maar ik zal stoppen voer Ajax praten anders beland ik straks in het geboortekanaal wat betreft leeftijd.
HAHAHAHAHAHAHAOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Er zijn andere manieren om in iemands "geboortekanaal" te komen, maar dat leer je nog wel als je weer 16 bentquote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ajax-Twente. Maar ik zal stoppen voer Ajax praten anders beland ik straks in het geboortekanaal wat betreft leeftijd.![]()
![]()
Leuk onderschrift trouwensquote:Op zondag 11 mei 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Machtig mooie streek met mooie mensen![]()
Zellufquote:Op zondag 11 mei 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
zelluf!quote:Op zondag 11 mei 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, alsof je expres op JustinK wachtte om spuit 11 te kunnen zijnquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Er posten er meer die nog geen 40 zijn en het is daar ook gezellig, maar niet constant heel druk.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Bekende en onbekende namen zo te zien. Had er nog nooit eerder gepost denk ik. Poste vroeger wel in de 40+ sc. Terwijl ik dertiger was (guilty)![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 11 mei 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Er posten er meer die nog geen 40 zijn en het is daar ook gezellig, maar niet constant heel druk.![]()
![]()
Ja die kans ging ook in me omquote:Op zondag 11 mei 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar het is wel een citaat van een vrouw![]()
Niet op trolls reageren Aims.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar het is wel een citaat van een vrouw
Wat bedoel je met dat filmpje?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt dus ik kan niet bevestigen of ontkennenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kloptquote:Op zondag 11 mei 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, alsof je expres op JustinK wachtte om spuit 11 te kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik bedoelde daar niet echt iets mee. Ik wou gewoon wat leuke muziek en vrouwen draaien, beetje sfeer makenquote:![]()
Soms als ik dan niet mijn troll bui heb.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh mag ik dan nog wel op jou reageren?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je ook niet aan doen, tenslotte ben je een man![]()
![]()
Je bent wel erg scherpquote:Op zondag 11 mei 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh mag ik dan nog wel op jou reageren?![]()
![]()
Goede sfeerquote:Op zondag 11 mei 2025 22:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde daar niet echt iets mee. Ik wou gewoon wat leuke muziek en vrouwen draaien, beetje sfeer makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik wil dit even zeggen, vrouwen hebben gewoon ook rechten. Ongeacht wat jullie zeggen of impliceren..![]()
Heb je wel je jagersvest aan Dev?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
We're only gettin' older, baby
And I've been thinkin' about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you've ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben mijn huis aan het schoonmaken, dus loop er eerder bij zoals in die Queen clip. Nu nog "i want to break free" zingenquote:![]()
![]()
Kun jij hebben dat outfit.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben mijn huis aan het schoonmaken, dus loop er eerder bij zoals in die Queen clip. Nu nog "i want to break free" zingenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat gek. Ik zou toch zweren dat je weer op Amy aan het jagen was.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben mijn huis aan het schoonmaken, dus loop er eerder bij zoals in die Queen clip. Nu nog "i want to break free" zingen
Ooohhh hahaha, ik dacht dat je zo'n opvallend vest bedoelde, zodat ik hem niet per ongeluk af zou schietenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat gek. Ik zou toch zweren dat je weer op Amy aan het jagen was.
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh hahaha, ik dacht dat je zo'n opvallend vest bedoelde, zodat ik hem niet per ongeluk af zou schieten
Maar ik schiet met losse flodders
Of ik mis gewoon altijd, dat kan ook
In de WA roddelgroep heb ik anders gehoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik schiet met losse flodders
Of ik mis gewoon altijd, dat kan ook
Daarom heet het een roddelgroep en niet een feitengroepquote:Op zondag 11 mei 2025 22:31 schreef aeque het volgende:
[..]
In de WA roddelgroep heb ik anders gehoord.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oh.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom heet het een roddelgroep en niet een feitengroep
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom heet het een roddelgroep en niet een feitengroep![]()
![]()
= mooiquote:Op zondag 11 mei 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik wilde graag groene Adidas sneakersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dus je wilt zeggen dat de roddel dat Justin eigenlijk een AI bot is, niet klopt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ook gewoon wit?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn ook topWelke kleur strepen hebben de groene?
SprookjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat voor groen hebben we het dan over?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga daar niets meer over zeggen, straks worden mensen weer boos op mijquote:Op zondag 11 mei 2025 22:31 schreef aeque het volgende:
[..]
In de WA roddelgroep heb ik anders gehoord.![]()
![]()
Ik denk dat inmiddels iedereen dat al wel isquote:Op zondag 11 mei 2025 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga daar niets meer over zeggen, straks worden mensen weer boos op mij![]()
![]()
ai ai ai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
story of my lifequote:Op zondag 11 mei 2025 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat inmiddels iedereen dat al wel is![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat inmiddels iedereen dat al wel is
Ik weet niet waarom maar ik moet nu denken aan 'hippe' marketing managers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja toch?quote:
Maar goed, eigenlijk wilde ik alleen witte sandalen hebben, maar er kwamen toch nog 2 paar schoenen extra in mn mandje
Ach, over 2 weken vakantiegeld
Ja, ik vond ze ook eigenlijk te hip voor mij, maar toen dacht ik, als ik ze al maandenlang mooi vind, wat maakt het uit of anderen vinden dat ik er te oud of niet hip genoeg voor ben?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet nu denken aan 'hippe' marketing managers.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Boeie wat anderen denkenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vond ze ook eigenlijk te hip voor mij, maar toen dacht ik, als ik ze al maandenlang mooi vind, wat maakt het uit of anderen vinden dat ik er te oud of niet hip genoeg voor ben?![]()
Sowieso maakt het nooit wat uit wat anderen vinden. Lekker kopen wat je mooi vindt.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vond ze ook eigenlijk te hip voor mij, maar toen dacht ik, als ik ze al maandenlang mooi vind, wat maakt het uit of anderen vinden dat ik er te oud of niet hip genoeg voor ben?![]()
![]()
En daarom heb ik ze gekocht!quote:Op zondag 11 mei 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Sowieso maakt het nooit wat uit wat anderen vinden. Lekker kopen wat je mooi vindt.![]()
Hoe ouder je wordt, hoe minder je je aantrekt van de mening van anderen denk ikWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ben je al zó oud?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarom heb ik ze gekocht!![]()
Hoe ouder je wordt, hoe minder je je aantrekt van de mening van anderen denk ik![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder je je aantrekt van de mening van anderen denk ik![]()
Pas je ze dan eerst in de winkel of weet je dat die maat goed valt? Ik vind schoenen altijd lastig online kopen.![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vond ze ook eigenlijk te hip voor mij, maar toen dacht ik, als ik ze al maandenlang mooi vind, wat maakt het uit of anderen vinden dat ik er te oud of niet hip genoeg voor ben?
Dat was alleen het eerst beeld wat in mij opkwam.
Alleen lastig als je andere merken koopt. Van de vertrouwde merken weet je je maat toch welquote:Op zondag 11 mei 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Pas je ze dan eerst in de winkel of weet je dat die maat goed valt? Ik vind schoenen altijd lastig online kopen.![]()
![]()
Ja uiteraard, maar ik koop niet zo vaak een zelfde merk en een zelfde soort schoen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen lastig als je andere merken koopt. Van de vertrouwde merken weet je je maat toch wel![]()
Ik welquote:Op zondag 11 mei 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik koop niet zo vaak een zelfde merk en een zelfde soort schoen.![]()
![]()
Verschilt toch ook wel per model.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen lastig als je andere merken koopt. Van de vertrouwde merken weet je je maat toch welOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat wordt meten met twee matenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen lastig als je andere merken koopt. Van de vertrouwde merken weet je je maat toch welUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mwah ik heb al 3 paar Adidas sneakers, dus denk dat ze wel passen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Pas je ze dan eerst in de winkel of weet je dat die maat goed valt? Ik vind schoenen altijd lastig online kopen.
Maar laat het gewoon thuis bezorgen en als ze niet passen stuur ik ze weer terug. Laatste tijd maar weinig zin om offline te gaan shoppen
Ik koop altijd hummel en kan ook blind 45 online bestellen en weet dan zeker dat t goed zit (terwijl ik maat 44,5 heb en dus niet heel makkelijke voeten)quote:Op zondag 11 mei 2025 22:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij Nike heb ik in 99% van de gevallen dezelfde maatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh leef jij ook op grote voet?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik koop altijd hummel en kan ook blind 45 online bestellen en weet dan zeker dat t goed zit (terwijl ik maat 44,5 heb en dus niet heel makkelijke voeten)![]()
![]()
Even laten doorsmeren?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Brr bedtijd. Morgen om 8 uur bij de garage zijn![]()
![]()
Grote beurtquote:
Maar nee, nieuwe uitlaat erop laten monterenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Lekker uitlatenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grote beurt
Maar nee, nieuwe uitlaat erop laten monteren![]()
Misschien moet jij de boel dan ook maar eens oppoetsenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Die Amy moet wel in goede staat aankomen 31 mei![]()
![]()
Komende tijd ook groot onderhoud voor mij iddquote:Op zondag 11 mei 2025 22:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moet jij de boel dan ook maar eens oppoetsen
Uw ADH vitamine Worst
En dan op de 31e een testrit laten maken?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komende tijd ook groot onderhoud voor mij idd![]()
![]()
"Ik heb te horen gekregen via online bronnen dat ik voor 31 een hele grote beurt moet krijgen!"quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Anders gaat het zo piepen en kraken in De Nachtquote:Op zondag 11 mei 2025 23:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan op de 31e een testrit laten maken?Uw ADH vitamine Worst
Hmm ja ik vrees dat dat niet meer mogelijk gaat zijn. Naja goed is subjectief zullen we maar denken, ik ga mn best doen om iig fris te ruikenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Die Amy moet wel in goede staat aankomen 31 mei
quote:Op zondag 11 mei 2025 23:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan op de 31e een testrit laten maken?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder je je aantrekt van de mening van anderen denk ikGewoon van niemand wat aantrekken. En als ik alleen wil zijn, doe ik ook geen deodorant onderquote:Op zondag 11 mei 2025 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja ik vrees dat dat niet meer mogelijk gaat zijn. Naja goed is subjectief zullen we maar denken, ik ga mn best doen om iig fris te ruiken![]()
![]()
Ik weet niet hoe fris ik nog ga ruiken na een hele dagquote:Op zondag 11 mei 2025 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja ik vrees dat dat niet meer mogelijk gaat zijn. Naja goed is subjectief zullen we maar denken, ik ga mn best doen om iig fris te ruiken
Uw ADH vitamine Worst
Oh ja, ik bedoelde alleen bij aankomstquote:Op zondag 11 mei 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe fris ik nog ga ruiken na een hele dag
Hmm misschien had ik gelijk een afspraak voor de airco moeten maken
Hmm geen deodorant gaat me te ver. Soms ruik ik andere mensen. En dan denk ik "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!"quote:Op zondag 11 mei 2025 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Gewoon van niemand wat aantrekken. En als ik alleen wil zijn, doe ik ook geen deodorant onderWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
We hadden vroeger iemand op de vloer die volgens mij nooit deodorant gebruikte en onder de douche gaan was waarschijnlijk een wekelijks event. Dat was niet erg aangenaam om naast te zittenquote:Op zondag 11 mei 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm geen deodorant gaat me te ver. Soms ruik ik andere mensen. En dan denk ik "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!"![]()
![]()
Hier ook ga raam open zetten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo heet? Ramen open gehad? Ik heb heel de dag ramen en deuren dichtgehad en nergens last van.How can I make this topic about me?![]()
Dan woon je vast niet in Floridaquote:Op zondag 11 mei 2025 23:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo heet? Ik heb heel de dag ramen en deuren dichtgehad en nergens last van.Uw ADH vitamine Worst
Hier is het ook wel mijn eigen schuld. Ik lig graag over een dekbed, maar dat is wel warm nogBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Over of onder?quote:Op zondag 11 mei 2025 23:54 schreef StevenHyde het volgende:
Hier is het ook wel mijn eigen schuld. Ik lig graag over een dekbed, maar dat is wel warm nogTrust nobody![]()
Ehhhquote:Op maandag 12 mei 2025 00:05 schreef StevenHyde het volgende:
Onder ik lig te swipen wat niet altijd goed gaatTrust nobody![]()
Tinder swipen?quote:Op maandag 12 mei 2025 00:05 schreef StevenHyde het volgende:
Onder ik lig te swipen wat niet altijd goed gaatUw ADH vitamine Worst
Ik druk op YouTube app op mobiel steeds per ongeluk bij scrollen reacties op thumbs up of thumbs doen, zien ze dan je naam?Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op maandag 12 mei 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik druk op YouTube app op mobiel steeds per ongeluk bij scrollen reacties op thumbs up of thumbs doen, zien ze dan je naam?Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3183 / +373 / +0 / 5530 / 5976
2. HappyCharly / 407 / +10 / +41 / 331 / 445
3. aeque / 376 / +129 / +22 / 924 / 1220
4. KillemWieft / 296 / +35 / +0 / 163 / 264
5. devzero / 281 / +5 / +0 / 275 / 343
6. Dr.Mikey / 278 / +15 / +11 / 152 / 230
7. Harrie / 266 / +3 / +0 / 456 / 583
8. _UserName_ / 262 / +32 / +0 / 158 / 242
9. hemarookworst / 262 / +17 / +13 / 528 / 738
10. gebrokenglas / 206 / +64 / +0 / 796 / 1037
11. KoningWouter / 192 / +6 / +0 / 661 / 830
12. mario390 / 144 / +0 / +0 / 37 / 75
13. Fogel / 136 / +70 / +0 / 98 / 156
14. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
15. Rob / 118 / +15 / +0 / 63 / 105
16. MizzezAmy / 113 / +15 / +0 / 672 / 825
17. marc0871 / 111 / +3 / +0 / 7 / 33
18. kree / 106 / +0 / +0 / 197 / 268
19. sp3c / 104 / +5 / +0 / 181 / 225
20. Moonlight / 99 / +8 / +0 / 212 / 267SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Let it beThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja gvdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sowieso welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WelterustenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik weet het welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: