abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217604960
  Forum Admin zondag 11 mei 2025 @ 21:14:39 #2
35723 crew  GGMM
pi_217604999
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217605035
Verwacht dat veel mensen hier gaan stemmen op 'Nee, we worden tweede en ik ga net doen alsof dat ook leuk is', mits ze eerlijk zijn.
pi_217605066
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verwacht dat veel mensen hier gaan stemmen op 'Nee, we worden tweede en ik ga net doen alsof dat ook leuk is', mits ze eerlijk zijn.
Net gedaan maat!
pi_217605077
Ik las “niet” ipv “net”… stem verloren gegaan

KUTZOOI
pi_217605121
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
[poll=8867]
Nu is het ineens we. Je lijkt mijn vrouw wel met die verwarrende signalen.
pi_217605182
https://x.com/ESPNnl/status/1921645944828756265

https://www.espn.nl/voetb(...)s-ze-kampioen-worden

Perez is duidelijk
Het zou een schande zijn als ajax kampioen wordt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217605481
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/1921645944828756265

https://www.espn.nl/voetb(...)s-ze-kampioen-worden

Perez is duidelijk
Het zou een schande zijn als ajax kampioen wordt
Perez, de nieuwe Paus.

Moet ik de linkjes aanklikken?
  Forum Admin zondag 11 mei 2025 @ 22:24:23 #9
35723 crew  GGMM
pi_217605543
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:18 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Perez, de nieuwe Paus.

Moet ik de linkjes aanklikken?
Als je wil zien wat Perez zegt wel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217605596
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit zijn de betere adviezen, @Ramboetan voel je gezegend.
pi_217605726
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zijn glas is bij een vers getapt biertje al half leeg dus deze sla ik over
  zondag 11 mei 2025 @ 22:47:39 #12
88831 Shreyas
De beste
pi_217605772
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 20:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wel een supermooi scenario. Eerst heel erg je best doen, 2-0 voorkomen om vervolgens 2-3 te verliezen en nog een rode kaart te pakken. Dat is Hermand Brood-academie waardig.
[..]
Het is natuurlijk niet te bewijzen of Feyenoord bewust verloor, onbewust minder ging spelen toen Twente 2-0 voorstond of dat ze gewoon echt niet beter konden. Het is ook verder niet zo relevant. Het vooral jammer dat Ajax zich zo ongelofelijk heeft laten beïnvloeden door het resultaat van die wedstrijd.

quote:
Shreyas is volgens mij een soort rare anti-Ajax troll, vermomd als Ajacied, maar ik denk wel dat ontzettend veel Ajacieden (zoals Tarado en Boijff ofzo) Ajax ook wel schromelijk overschat hebben de afgelopen tijd. Ajax heeft onwijs veel onterechte punten gepakt dit seizoen, dat geluk houdt een keer op.
Het is je misschien ontgaan, maar Ajax heeft een selectie die fors minder is dan die van PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente. Als je in zo een seizoen zit telt alleen het resultaat en boeit het geen ene moer of het verdiend is of niet en of je veel of weinig geluk hebt.

Iedereen begreep dat je kan verliezen van Utrecht, iedereen begrijpt dat je een keer een wedstrijd speelt zoals tegen Sparta waarbij de bal er maar niet in wilt door lat en paal. Maar vandaag wordt je mentaal volledig afgemaakt en dat mag je als profvoetballer niet overkomen, zeker niet als je voor Ajax speelt. Daar baal ik nog wel het meeste van.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_217606309
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:47 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het is natuurlijk niet te bewijzen of Feyenoord bewust verloor, onbewust minder ging spelen toen Twente 2-0 voorstond of dat ze gewoon echt niet beter konden. Het is ook verder niet zo relevant. Het vooral jammer dat Ajax zich zo ongelofelijk heeft laten beïnvloeden door het resultaat van die wedstrijd.
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar Ajax heeft een selectie die fors minder is dan die van PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente. Als je in zo een seizoen zit telt alleen het resultaat en boeit het geen ene moer of het verdiend is of niet en of je veel of weinig geluk hebt.

Iedereen begreep dat je kan verliezen van Utrecht, iedereen begrijpt dat je een keer een wedstrijd speelt zoals tegen Sparta waarbij de bal er maar niet in wilt door lat en paal. Maar vandaag wordt je mentaal volledig afgemaakt en dat mag je als profvoetballer niet overkomen, zeker niet als je voor Ajax speelt. Daar baal ik nog wel het meeste van.
Ajax minder dan AZ, Twente en Utrecht? _O-
pi_217606322
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 00:39 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ajax minder dan AZ, Twente en Utrecht? _O-
Ajax heeft op iedere positie zo ongeveer een mindere speler rondlopen.
pi_217606714
Dit gaat helemaal mis.
Groot fan van User Wotte
pi_217606849
Godverdomme wat een amateurs zeg..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_217606943
Een zeker lijkend kampioenschap weggeven in de laatste 2 rondes is extreem pijnlijk, ook al hadden we voordat dit seizoen begon waarschijnlijk blind getekend voor een 2e plek.

Allerbelangrijkste is toch wel het CL startgeld, daarmee kan je de volgende stap zetten.
Verder dit seizoen maar heel snel vergeten….
pi_217606970
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 01:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ajax heeft op iedere positie zo ongeveer een mindere speler rondlopen.
Ja joh. Jullie hebben met Klaassen, Berghuis, Henderson, Weghorst, Traore, Rugani, Sutalo etc weet ik hoeveel ervaring/kwaliteit lopen. Dit aangevuld met talenten.

Weliswaar niet zo goed als het was maar doe aub. niet alsof een Van Hoorenbeeck, Kuipers, Van Rooij, Rots, Vlap, Viergever, vd Hoorn, Fraulo, Vesterlund etc etc. een versterking voor Ajax zouden zijn. Ik denk dat je niet eens kunt opnoemen waar deze spelers zo goed in zijn. :')
pi_217606975
Wakker geworden met een kater, en dat zonder alcohol te hebben gedronken.

Godverdomme man, dat die gasten zich laten afzeiken door fucking NEC in de ArenA. Er staat een kampioenschap op het spel maar ze speelden alsof ze een vriendschappelijk wedstrijdje speelden. Gatverdamme wat een walgelijke instelling :r
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217607014
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:15 schreef Black-Death het volgende:

Godverdomme man, dat die gasten zich laten afzeiken door fucking NEC in de ArenA. Er staat een kampioenschap op het spel maar ze speelden alsof ze een vriendschappelijk wedstrijdje speelden. Gatverdamme wat een walgelijke instelling :r
Ik zou het allemaal net iets minder serieus nemen. Een kater om voetbal, koekoek.

Verder: Dit gaat natuurlijk een extra pijnlijke 2e plek op doelsaldo worden. Dit voelen we allemaal aankomen.
pi_217607019
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik zou het allemaal net iets minder serieus nemen. Een kater om voetbal, koekoek.

Verder: Dit gaat natuurlijk een extra pijnlijke 2e plek op doelsaldo worden. Dit voelen we allemaal aankomen.
Nouja figuurlijke kater natuurlijk.

Kan er gewoon niet bij dat ze zich dit laten gebeuren.. je stond godverdomme 9 punten voor. Bizar.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217607027
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nouja figuurlijke kater natuurlijk.

Kan er gewoon niet bij dat ze zich dit laten gebeuren.. je stond godverdomme 9 punten voor. Bizar.
Neem wat afstand en het is plotseling om te gieren.
pi_217607047
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:27 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
DAT DOE IK MET JE MOEDER
Groot fan van User Wotte
pi_217607054
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:27 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Dat klopt ook wel, maar het is gewoon dood- en doodzonde.
pi_217607057
https://x.com/11tegen11/status/1921623589029113938

Ook wel vreemd potje inderdaad, zo'n grote voorsprong in xG en dan volledig de boot in
pi_217607077
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
https://x.com/11tegen11/status/1921623589029113938

Ook wel vreemd potje inderdaad, zo'n grote voorsprong in xG en dan volledig de boot in
Tsja, gebrek aan scorend vermogen dus.
pi_217607127
quote:

[..]

Op doelsaldo? Dan zou PSV ook punten moeten laten liggen en dat lijkt mij dan sterk.
pi_217607175
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op doelsaldo? Dan zou PSV ook punten moeten laten liggen en dat lijkt mij dan sterk.
PSV gaat gelijkspelen tegen Sparta.
pi_217607189
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:15 schreef Black-Death het volgende:

Dikgedrukte, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
pi_217607200
quote:

[..]

Wie ben jij om dat koekoek te noemen? Sowieso is dit emotie daar kies je niet voor. En ook een kater gaat wel weer over, no biggy ;-). Ik denk dat hij heel goed verwoord hoe veel mensen van Ajax zich nu voelen :')
pi_217607261
Bekijk deze YouTube-video

ajax supporter vieren feest bij de 2-0 van feyenoord :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 12 mei 2025 @ 09:04:11 #32
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217607296
Koplopers, wie had dit gedacht 0-3 tegen nek
  maandag 12 mei 2025 @ 09:12:03 #33
80382 manny
30 is best veel
pi_217607341
man man man.....

op naar Groningen dan maar. Herpakken. Winnen, en dan een achtbaan van een laatste weekend in.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_217607345
Echt enorm tussen de oren. Benieuwd hoe Farioli het de komende dagen gaat aanpakken. Hebben al genoeg blamages meegemaakt (ook dit seizoen bijv in Estland) en toen zijn we er wel weer bovenop gekomen. Maar dit is veruit de grootste uitdaging. Benieuwd of van Gaal er zich nog mee gaat bemoeien :D

Anyway los van het mentale is gister wel weer duidelijk geworden dat iig Weghorst moet invallen en als starter helemaal niks brengt. Neem aan dat we woensdag weer met Brobbey starten, zodat we iig een plan B hebben die wel werkt.
Daarnaast lijkt het me verstandig om Kaplan naast Sutalo te zetten en niet andere opties te gaan proberen. Die doet soms vreemde dingen, maar heeft iig een inspeelpass. En je moet nu winnen, dus voetbal van achteruit hebben.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_217607379
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik denk dat Steijn psv een kadootje gaat geven.....

En de andere Steijn zal ook gemotiveerd zijn die laatste wedstrijd

Kortom ajax zal die wedstrijd moeten winnen

Maar je moet die wedstrijd tegen groningen winnen anders ben je al de regie kwijt
pi_217607382
We kunnen alweer gaan fantasseren over de transfer periode.

Begin maar met de verkoop van Berghuis. Hele seizoen al een dwijl maar dan ook nog eens wéér zichzelf en de club voor lul zetten. Nu door de tokkie uit te hangen naar een grensrechter. Verkoop hem maar.

Hopelijk dat het idee van Champions league spelen een aantal spelers naar Ajax kan lokken. Een verdediger die kan opbouwen, een creatieve middenvelder en doe er ook maar een goede spits bij die ook kan scoren als hij begint vanaf minuut één.
pi_217607393
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:12 schreef StevenHyde het volgende:
Echt enorm tussen de oren. Benieuwd hoe Farioli het de komende dagen gaat aanpakken. Hebben al genoeg blamages meegemaakt (ook dit seizoen bijv in Estland) en toen zijn we er wel weer bovenop gekomen. Maar dit is veruit de grootste uitdaging. Benieuwd of van Gaal er zich nog mee gaat bemoeien :D

Anyway los van het mentale is gister wel weer duidelijk geworden dat iig Weghorst moet invallen en als starter helemaal niks brengt. Neem aan dat we woensdag weer met Brobbey starten, zodat we iig een plan B hebben die wel werkt.
Daarnaast lijkt het me verstandig om Kaplan naast Sutalo te zetten en niet andere opties te gaan proberen. Die doet soms vreemde dingen, maar heeft iig een inspeelpass. En je moet nu winnen, dus voetbal van achteruit hebben.
Dat Wout niks brengt als hij start heeft hij helaas al eerder laten zien. Maar het alternatief maakt al maanden geen goede start. Tijd voor een goede spits erbij. Wat ik hier hoor van de diehards die ook de jeugd volgen is dat de spelers daar zoals Rijkhof er helaas nog niet klaar voor zijn.
pi_217607398
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:19 schreef LethalNinja het volgende:
We kunnen alweer gaan fantasseren over de transfer periode.

Begin maar met de verkoop van Berghuis. Hele seizoen al een dwijl maar dan ook nog eens wéér zichzelf en de club voor lul zetten. Nu door de tokkie uit te hangen naar een grensrechter. Verkoop hem maar.

Hopelijk dat het idee van Champions league spelen een aantal spelers naar Ajax kan lokken. Een verdediger die kan opbouwen, een creatieve middenvelder en doe er ook maar een goede spits bij die ook kan scoren als hij begint vanaf minuut één.
Berghuis heeft net verlengd tegen een vorstelijk salaris....

ik denk niet dat er nog veel clubs in berghuis zijn geinterreseerd en dan ook nog is hetzelfde salaris zouden willen gaan betalen wat hij nu bij ajax krijgt de komende jaren. Dus Berghuis blijft lekker zitten waar hij zit.
pi_217607407
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:21 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Dat Wout niks brengt als hij start heeft hij helaas al eerder laten zien. Maar het alternatief maakt al maanden geen goede start. Tijd voor een goede spits erbij. Wat ik hier hoor van de diehards die ook de jeugd volgen is dat de spelers daar zoals Rijkhof er helaas nog niet klaar voor zijn.
Rijkhof staat in jong Ajax niet eens meer basis idd. Nee Brobbey in de spits heeft het ook niet. Maar dan kun je iig Weghorst laten invallen, waarbij hij wel rendeert.
pi_217607446
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar je moet die wedstrijd tegen groningen winnen anders ben je al de regie kwijt
In deze vorm zie ik dat niet gebeuren eigenlijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 12 mei 2025 @ 09:29:36 #41
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217607450
Ik gun het jullie nog liever dan lang :@
pi_217607455
Hoe ranken jullie deze (niet alleen deze wedstrijd maar de hele 9 punten choke) t.o.v. Spurs-thuis en Graafschap-uit? Voor mij gevoelsmatig net onder Spurs en net boven De Graafschap.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217607466
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe ranken jullie deze (niet alleen deze wedstrijd maar de hele 9 punten choke) t.o.v. Spurs-thuis en Graafschap-uit? Voor mij gevoelsmatig net onder Spurs en net boven De Graafschap.
Hetzelfde. Ook omdat de Graafschap langer geleden is.
pi_217607477
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat Steijn psv een kadootje gaat geven.....

En de andere Steijn zal ook gemotiveerd zijn die laatste wedstrijd

Kortom ajax zal die wedstrijd moeten winnen

Groningen wint Ajax niet, daarvoor is het allemaal te broos en onmachtig.
pi_217607501
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:32 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hetzelfde. Ook omdat de Graafschap langer geleden is.
Dat speelt ook mee inderdaad. Spurs-thuis was één hele grote plotselinge klap terwijl deze 9 punten een soort langzaam instortend gebouw is waarvan je al weken jezelf probeert te overtuigen dat het echt niet mis zal gaan en het toch voor je ogen compleet mis ziet gaan op bizarre wijze.
pi_217607504
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:32 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat klopt ook wel, maar het is gewoon dood- en doodzonde.
Ik snap wel wat je zegt en voelt hoor. Het is gewoon een verschrikkelijk wrang gevoel dat je het al bijna binnen leek te hebben en het is niet te geloven wat voor inzinking er nu in de ploeg is geslopen. Dat grillige talentjes het nu even niet meer weten, sure. Maar je hebt genoeg routine en ervaring in de ploeg van spelers die weten wat juist nu gevraagd wordt. Dit had ik niet aan zien komen.

En nu Twente uit nog.. Ja, dat gaat echt een hele zware pot worden. Ik had gehoopt dat die wedstrijd er niet meer toe zou doen.
pi_217607506
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Groningen wint Ajax niet, daarvoor is het allemaal te broos en onmachtig.
Ik denk dat ajax die wedstrijd wel gaat winnen maar dan moet je niet met weghorst beginnen....

Dat was de grote blunder van gisteren

Je speelt heel het seizoen met broeby in de basis en nu ga je gekke dingen doen dan krijg je dit

de vraag is of broebby er nog zin in heeft

en de vraag is of weghorst op de bank wil plaatsnemen

het is beide gevallen gewoon gezeik

deze trainer heeft dat allemaal niet zo goed gemanaged kun je zeggen....
  maandag 12 mei 2025 @ 09:52:36 #48
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217607572
_O- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 12 mei 2025 @ 09:59:43 #49
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_217607634
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:38 schreef Vermecelli het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je zegt en voelt hoor. Het is gewoon een verschrikkelijk wrang gevoel dat je het al bijna binnen leek te hebben en het is niet te geloven wat voor inzinking er nu in de ploeg is geslopen. Dat grillige talentjes het nu even niet meer weten, sure. Maar je hebt genoeg routine en ervaring in de ploeg van spelers die weten wat juist nu gevraagd wordt. Dit had ik niet aan zien komen.

En nu Twente uit nog.. Ja, dat gaat echt een hele zware pot worden. Ik had gehoopt dat die wedstrijd er niet meer toe zou doen.
Twente speelt Ajax thuis.
pi_217607720
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Normaal gesproken zou dat wel een meevaller zijn, maar als je thuis al 0-3 verliest van NEC.....
  maandag 12 mei 2025 @ 10:19:56 #51
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217607783
quote:

[..]
Zou het wat uitmaken.

pi_217607824
quote:
Ver onder spurs-thuis. Wel boven de Graafschap. Daar was wel veel onvrede omdat iedereen het U-vorm voetbal onder de Boer ook zat was. Nu was het surrealistisch dat je na vorig jaar ook maar top 3 zou spelen en helemaal dat je kampioen zou worden. Win je gewoon 2x van Feyenoord en Psv en krijg je zo'n voorsprong van Psv en dan ga je het (naar waarschijnlijkheid) het op deze manier verkloten.
pi_217607862
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 10:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Normaal gesproken zou dat wel een meevaller zijn, maar als je thuis al 0-3 verliest van NEC.....
de wedstrijden tegen de grotere ploegen winnen we over het algemeen, wellicht is dat nog iets van houvast voor sommigen.

Maar nee, denk zelf dat dit wel klaar is hoor. Gisteren was echt walgelijk slecht
pi_217607889
quote:

[..]
Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Ik denk dat de enige manier om kampioen te worden is dat PSV beide wedstrijden verliest en Ajax alsnog met 1 punt meer kampioen wordt. Kans is niet groot maargoed.
pi_217607918
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 10:33 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Ik denk dat de enige manier om kampioen te worden is dat PSV beide wedstrijden verliest en Ajax alsnog met 1 punt meer kampioen wordt. Kans is niet groot maargoed.
PSV wint woensdag sowieso (met gemak), dus alleen als je dan het voordeel in stand houdt en dus met 1 punt voorsprong richting zondag gaat krijg je hopelijk mentaal genoeg drive om het klusje te klaren. Verspeel je punten bij Groningen en gaat PSV over Ajax heen, dan is het bekeken.
  maandag 12 mei 2025 @ 10:52:10 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217608017
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
PSV wint woensdag sowieso (met gemak), dus alleen als je dan het voordeel in stand houdt en dus met 1 punt voorsprong richting zondag gaat krijg je hopelijk mentaal genoeg drive om het klusje te klaren. Verspeel je punten bij Groningen
en gaat PSV over Ajax heen, dan is het bekeken.
Nou, dat gaat gewoon gebeuren.
Het is heel zuur dat je het op deze manier verspeeld en erg knap van PSV dat ze alsnog kampioen worden.
Ze hebben het ook wel verdiend. We zijn 2de geworden, doelstelling behaald. Tijd om de selectie op te schonen en het nieuwe seizoen goed te beginnen met het oude logo op de borst.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_217608132
1 hand op die schaal en dan nog weggeven.

Uitermate treurig.
  maandag 12 mei 2025 @ 11:19:22 #58
194695 franklop
Fran knock
pi_217608207
Vrees een beetje dat we woensdag wel winnen, maar dat we zondag gelijkspelen door een goal van Sem Steijn in de laatste minuut
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 12 mei 2025 @ 11:32:34 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217608336
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
Vrees een beetje dat we woensdag wel winnen, maar dat we zondag gelijkspelen door een goal van Sem Steijn in de laatste minuut
Ironisch. _O-
pi_217608386
Nu weer in de underdog-positie is wel een voordeel voor dit Ajax.
pi_217608414
quote:
Spurs was een stuk erger, graafschap op het moment wel heel kut maar uitzoomend een stuk minder erg, dit nog een stukje minder erg gezien de voorgeschiedenis en de troostprijs die je nog krijgt.
  maandag 12 mei 2025 @ 11:38:23 #62
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217608421
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Spurs was een stuk erger, graafschap op het moment wel heel kut maar uitzoomend een stuk minder erg, dit nog een stukje minder erg gezien de voorgeschiedenis en de troostprijs die je nog krijgt.
Spurs was echt een unieke kans om ooit nog een CL-finale te halen als Nederlandse club, dat ze dat toen nog hebben weggegeven tegen die tegenstander ook...
pi_217608725
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
Zet de ME busjes maar vast klaar dan :')
pi_217609043
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ah! Den glazen bol! En wat gaat Ajax doen? Want ik moet de toto nog invullen…
pi_217609160
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Spurs was echt een unieke kans om ooit nog een CL-finale te halen als Nederlandse club, dat ze dat toen nog hebben weggegeven tegen die tegenstander ook...
Door die onterechte rode kaart en penalty ja
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_217609353
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 12:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah! Den glazen bol! En wat gaat Ajax doen? Want ik moet de toto nog invullen…
1-2 tegen Grunn, 0-1 tegen Twen'

Geen dank.
pi_217609427
Als ik Farioli was zou ik nu alle druk bij Ajax weghalen en bij PSV leggen. Dus niet doen alsof we dat ene puntje voorsprong ten koste van alles moeten vasthouden maar meer dat we het al verkloot hebben en PSV nu op pole-position staat (vorm, makkelijker programma, stonden het hele jaar al terecht bovenaan, CL is al binnen etc.). Dan kun je misschien zonder druk inzakken en op de counter 2x een overwinning uit de hoge hoed toveren. Dit Ajax kan duidelijk niet met de druk omgaan dus daar moeten ze z.s.m. vanaf.
pi_217609461
2 Games, 2 Battles, This year all together!
  maandag 12 mei 2025 @ 13:23:54 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217609476
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als ik Farioli was zou ik nu alle druk bij Ajax weghalen en bij PSV leggen. Dus niet doen alsof we dat ene puntje voorsprong ten koste van alles moeten vasthouden maar meer dat we het al verkloot hebben en PSV nu op pole-position staat (vorm, makkelijker programma, stonden het hele jaar al terecht bovenaan, CL is al binnen etc.). Dan kun je misschien zonder druk inzakken en op de counter 2x een overwinning uit de hoge hoed toveren. Dit Ajax kan duidelijk niet met de druk omgaan dus daar moeten ze z.s.m. vanaf.
Dit is zo dom, daar trapt zelfs Taylor niet in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217609596
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 13:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit is zo dom, daar trapt zelfs Taylor niet in.
nu overschat je Kenneth.
pi_217609807
Winnen gewoon twee keer. Niet zo janken.
pi_217609829
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:09 schreef Wotte het volgende:
pi_217609911
Ik hoop in ieder geval dat jullie in het dagelijks leven niet bij iedere tegenslag de handdoek in de ring gooien.
pi_217610002
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat jullie in het dagelijks leven niet bij iedere tegenslag de handdoek in de ring gooien.
Dat is wel een beetje een vereiste om ajacied te worden toch?
pi_217610025
Elke gemiddelde voetbalsupporter toch wel in een situatie als deze?
  maandag 12 mei 2025 @ 14:40:59 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217610043
twitter

Wel weer gelachen om tokkie Berghuis (en kankerjoden roepende joden)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217610085
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Dat rellen was voor of net na begin van de wedstrijd. Ze probeerden iemand op te pakken uit het home. Niet gelukt overigens..
  maandag 12 mei 2025 @ 14:46:44 #78
Niet te kritisch
pi_217610092
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zet de ME busjes maar vast klaar dan :')
Die heb je sowieso nodig met dat domme volk.
  maandag 12 mei 2025 @ 14:50:25 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217610130
Laat die kerel lekker, meer Ajax dan zijn eigen club op zijn socials. Je moet je er maar druk om maken.
pi_217610187
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Je hoeft niet perse een slappe zak te zijn nee.

Zo gedragen jullie je nu wel.
pi_217610277
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Gezien de prijzenkast van Ajax valt dat wel mee :)
pi_217610302
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 15:08 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Gezien de prijzenkast van Ajax valt dat wel mee :)
Ah ik bedoelde meer het handdoek in de ring gooien wanneer het een beetje minder gaat zoals ook op de beelden gister te zien was tussen minuut 80 en 90
pi_217610331
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 15:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ah ik bedoelde meer het handdoek in de ring gooien wanneer het een beetje minder gaat zoals ook op de beelden gister te zien was tussen minuut 80 en 90
Dat is toch gewoon menselijk, man? Dat je boos en pissig bent na weer anderhalf uur kutvoetbal, 0-3 tegen fokking NEC..
(en nee dat is geen goedpraterij voor wangedrag, laat dat duidelijk zijn)
  maandag 12 mei 2025 @ 15:15:06 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217610332
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je hoeft niet perse een slappe zak te zijn nee.

Zo gedragen jullie je nu wel.
Wat zijn jouw aanknopingspunten dan?
pi_217610367
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 15:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon menselijk, man? Dat je boos en pissig bent na weer anderhalf uur kutvoetbal, 0-3 tegen fokking NEC..
(en nee dat is geen goedpraterij voor wangedrag, laat dat duidelijk zijn)
Nee vind ik niet. Ik blijf bij psv altijd tot de laatste minuut zitten, en wanneer we verloren hebben staan we ook altijd nog in het stadion een bitterballetje te eten en biertje te drinken.
pi_217610405
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:09 schreef Wotte het volgende:
Ligt in de lijn der verwachting
pi_217610408
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 15:19 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Nee vind ik niet. Ik blijf bij psv altijd tot de laatste minuut zitten, en wanneer we verloren hebben staan we ook altijd nog in het stadion een bitterballetje te eten en biertje te drinken.
ja jij ja. Maar er zijn mensen die weggaan. Dat is bij elke club zo.

Heb ik ook een hekel aan trouwens, blijf zelf ook hangen, ook bij 0-3, 0-4 of de 1-6 tegen napoli.
pi_217610439
quote:

[..]
Ja het verschilt van persoon tot persoon. Iedereen reageert daar anders op.. kun je niemand kwalijk nemen vind ik. Er zijn bij elke club genoeg man die het stadion verlaten als het na 80 minuten 0-3 staat.
  maandag 12 mei 2025 @ 15:43:52 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217610516
En dan te bedenken dat Farioli die potten tegen Frankfurt liet lopen om beter voorbereid de seizoensfinale in te kunnen.
pi_217610677
quote:

[..]
Zeker wel menselijk, ook bij jullie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217610693
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:46 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat rellen was voor of net na begin van de wedstrijd. Ze probeerden iemand op te pakken uit het home. Niet gelukt overigens..
Maar waarom staat er iemand kankerjoden te roepen bij Ajax? Rare manier om het op te nemen voor een medesupporter en ook raar dat dit getolereerd wordt.
pi_217610813
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 16:05 schreef ISVV het volgende:

[..]
Maar waarom staat er iemand kankerjoden te roepen bij Ajax? Rare manier om het op te nemen voor een medesupporter en ook raar dat dit getolereerd wordt.
Ik heb geen idee. De video roept bij mij ook vragen op. Maar ik hoorde op de tribune dat ze iemand kwamen halen uit het home.
pi_217610978
Taylor en Klaassen bij de vijf genomineerden voor Eredivisie speler van het jaar.

Wat een kutjaar.
  maandag 12 mei 2025 @ 17:10:01 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217611319
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan te bedenken dat Farioli die potten tegen Frankfurt liet lopen om beter voorbereid de seizoensfinale in te kunnen.
Als hij dat niet had gedaan stond je nu misschien 3e.
pi_217612452
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 16:05 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jij verwacht logica van mensen met een stadionverbod?
pi_217612657
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Jij verwacht logica van mensen met een stadionverbod?
Dat niet per se, maar 'kankerjoden' roepen naast de harde kern van een club die 'Joden' als geuzennaam heeft is wel erg vreemd. Ik zou juist een primitieve reactie verwachten en dat filmert in de problemen zou komen.
  maandag 12 mei 2025 @ 20:00:52 #97
Niet te kritisch
pi_217612946
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 15:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ik heb zo gelachen om die beelden van het publiek en het bestuur. De kop van Blind was puur goud. Prachtig.
  maandag 12 mei 2025 @ 20:03:19 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217612989
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 19:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat niet per se, maar 'kankerjoden' roepen naast de harde kern van een club die 'Joden' als geuzennaam heeft is wel erg vreemd. Ik zou juist een primitieve reactie verwachten en dat filmert in de problemen zou komen.
Dat is een vrij geïntegreerde term in het Amsterdamse inmiddels

Rotterdam liep weer eens jaren voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217613627
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is een vrij geïntegreerde term in het Amsterdamse inmiddels

Weer wat anders dan Driekscheeter
  maandag 12 mei 2025 @ 20:44:26 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217613652
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef Caland het volgende:

[..]

En nu weer achter
  maandag 12 mei 2025 @ 20:44:38 #101
378023 Wotte
wotte!?
pi_217613654
Het enige waar ik geen zin in heb is dat kleingeestige gejuich op tribunes a.s. woensdag als de club met enige statuur weer eens op zijn bek gaat.

Zelden zo'n sneue bedoening gezien als toentertijd tegen de Graafschap.
  maandag 12 mei 2025 @ 20:48:04 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217613678
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:44 schreef Wotte het volgende:
Het enige waar ik geen zin in heb is dat kleingeestige gejuich op tribunes a.s. woensdag als de club met enige statuur weer eens op zijn bek gaat.

Zelden zo'n sneue bedoening gezien als toentertijd tegen de Graafschap.
Je zegt het verkeerd, de enige club met statuur en daar hoort natuurlijk bij dat als het fout gaat er andere mensen blij zijn.
  maandag 12 mei 2025 @ 20:55:44 #103
378023 Wotte
wotte!?
pi_217613745
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je zegt het verkeerd, de enige club met statuur en daar hoort natuurlijk bij dat als het fout gaat er andere mensen blij zijn.
Ik erger me aan dat calvinistische geneuzel in dit land.
  maandag 12 mei 2025 @ 21:04:58 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217613828
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik erger me aan dat calvinistische geneuzel in dit land.
Dat is toch overal zo, hoge bomen vangen veel wind, is weinig Nederlands aan, het is ook een beetje onzin om te stellen dat Groningen de beul van Ajax gaat zijn als ze zouden winnen, ook al zouden ze dat graag willen, het is gewoon een optelsommetje over 34 wedstrijden.
  maandag 12 mei 2025 @ 21:08:06 #105
378023 Wotte
wotte!?
pi_217613854
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 21:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is toch overal zo, hoge bomen vangen veel wind, is weinig Nederlands aan, het is ook een beetje onzin om te stellen dat Groningen de beul van Ajax gaat zijn als ze zouden winnen, ook al zouden ze dat graag willen, het is gewoon een optelsommetje over 34 wedstrijden.
Denk dat als je woensdag zonder kleerscheuren doorkomt. Twente geen punten haalt in de Arena.

Schrijf die alvast maar op.
  maandag 12 mei 2025 @ 21:12:04 #106
Niet te kritisch
pi_217613892
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 21:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
En dat is ook niet voorbehouden aan alleen Ajax. Ik snap dat jullie dat altijd willen denken, dat de mindere clubs alleen tegen Ajax extra hun best doen. Is natuurlijk onzin. Tegen PSV of Feyenoord is dat niet anders. De spelers van de RKC's en Groningens van deze wereld willen niks liever dan tegen de topclubs laten zien dat ze een stap omhoog verdienen. Daarom keepen die keepers altijd de wedstrijden van hun leven en zijn verdedigers altijd net wat harder en scherper.

Maar dat 80% van de supporters in heel Nederland juicht als Ajax op de laatste speeldag de titel verspeelt is wel een feit ja. Dat komt omdat Nederland in zijn algemeenheid inderdaad calvinistisch is en een teringhekel heeft aan arrogantie.

Dat is wat kleinzielig inderdaad. Ajax heeft ontzettend veel voor het Nederlandse voetbal gedaan en ik hoop dat ze weer snel terugkeren naar hun roots en Farioli terug sturen naar Italië. Dat ze weer hun eigen spel gaan spelen en dat er weer grote talenten door gaan breken dankzij jeugdelftallen die dezelfde filosofie hanteren als het eerste.

En dan hoop ik dat PSV ook op deze weg verder gaat en we de komende jaren ook titelstrijden gaan zien tussen PSV en Ajax die tot het einde toe spannend blijven en er gebouwd kan worden aan een langzame opmars in Europa.
pi_217615009
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En dat is ook niet voorbehouden aan alleen Ajax. Ik snap dat jullie dat altijd willen denken, dat de mindere clubs alleen tegen Ajax extra hun best doen. Is natuurlijk onzin. Tegen PSV of Feyenoord is dat niet anders. De spelers van de RKC's en Groningens van deze wereld willen niks liever dan tegen de topclubs laten zien dat ze een stap omhoog verdienen. Daarom keepen die keepers altijd de wedstrijden van hun leven en zijn verdedigers altijd net wat harder en scherper.

Maar dat 80% van de supporters in heel Nederland juicht als Ajax op de laatste speeldag de titel verspeelt is wel een feit ja. Dat komt omdat Nederland in zijn algemeenheid inderdaad calvinistisch is en een teringhekel heeft aan arrogantie.

Dat is wat kleinzielig inderdaad. Ajax heeft ontzettend veel voor het Nederlandse voetbal gedaan en ik hoop dat ze weer snel terugkeren naar hun roots en Farioli terug sturen naar Italië. Dat ze weer hun eigen spel gaan spelen en dat er weer grote talenten door gaan breken dankzij jeugdelftallen die dezelfde filosofie hanteren als het eerste.

En dan hoop ik dat PSV ook op deze weg verder gaat en we de komende jaren ook titelstrijden gaan zien tussen PSV en Ajax die tot het einde toe spannend blijven en er gebouwd kan worden aan een langzame opmars in Europa.
Bedankt hoor.
  maandag 12 mei 2025 @ 23:18:54 #108
88831 Shreyas
De beste
pi_217615208
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja joh. Jullie hebben met Klaassen, Berghuis, Henderson, Weghorst, Traore, Rugani, Sutalo etc weet ik hoeveel ervaring/kwaliteit lopen. Dit aangevuld met talenten.
Nee, dit zijn spelers die letterlijk bij elke club jammerlijk hebben gefaald en bij gebrek aan beter zijn toegevoegd aan de Ajax selectie.
  maandag 12 mei 2025 @ 23:23:45 #109
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217615235
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Nee, dit zijn spelers die letterlijk bij elke club jammerlijk hebben gefaald en bij gebrek aan beter zijn toegevoegd aan de Ajax selectie.
Maar het is goed genoeg om de potjes tegen Twente en Groningen wel te kunnen winnen.
Dit, dus.
  maandag 12 mei 2025 @ 23:25:13 #110
88831 Shreyas
De beste
pi_217615243
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar het is goed genoeg om de potjes tegen Twente en Groningen wel te kunnen winnen.
Groningen wellicht wel, Twente heeft met Steijn, Sadilek, Van Wolfswinkel, Lammers, Vlap, Rots, etc. betere spelers.
  maandag 12 mei 2025 @ 23:30:13 #111
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217615271
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Groningen wellicht wel, Twente heeft met Steijn, Sadilek, Van Wolfswinkel, Lammers, Vlap, Rots, etc. betere spelers.
Als je van Groningen wint ga je hem thuis op de laatste dag in de arena nooit meer verliezen.
Dit, dus.
  maandag 12 mei 2025 @ 23:35:25 #112
88831 Shreyas
De beste
pi_217615296
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je van Groningen wint ga je hem thuis op de laatste dag in de arena nooit meer verliezen.
Dit Ajax kan wel gelijk spelen dan.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 06:07:41 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_217615714
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De laatste twee potjes in de ArenA tegen mindere tegenstanders lukte het al niet om te winnen.

Nee dit is klaar, PSV wordt uiteindelijk toch weer kampioen.
Oh.
pi_217615802
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]
troll
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:03:22 #115
378023 Wotte
wotte!?
pi_217615939
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Denk dat Groningen uit cruciaal is. Groningen kan in het beste geval nog drie plekken stijgen. Win je die dan staat de Arena zondag op de kop tegen een Twente dat nergens meer voor speelt.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:06:34 #116
Niet te kritisch
pi_217615961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 06:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
De laatste twee potjes in de ArenA tegen mindere tegenstanders lukte het al niet om te winnen.

Nee dit is klaar, PSV wordt uiteindelijk toch weer kampioen.
Indek genot.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:13:23 #117
378023 Wotte
wotte!?
pi_217616023
'Slechtste ploeg van Eredivisie was bijna kampioen, schande dat PSV lager staat'

Als dat je niet meer motiveert als topsporter weet ik het ook niet meer.
pi_217616106
Nee joh dit is klaar.

Ach tenminste CL
Groot fan van User Wotte
pi_217616158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 08:13 schreef Wotte het volgende:
'Slechtste ploeg van Eredivisie was bijna kampioen, schande dat PSV lager staat'

Als dat je niet meer motiveert als topsporter weet ik het ook niet meer.
Ik zou eigenlijk beter moeten weten na de afgelopen weken, maar ik voel ineens weer dat het toch kan. Terug naar de basis met onze Italiaanse meester en je wint twee keer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217616476
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 08:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou eigenlijk beter moeten weten na de afgelopen weken, maar ik voel ineens weer dat het toch kan. Terug naar de basis met onze Italiaanse meester en je wint twee keer.
Welke basis? Met kutvoetbal en geluk 1-0 winnen?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:21:45 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217616487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Welke basis? Met kutvoetbal en geluk 1-0 winnen?
Als je morgen wint (en dat is toch ook opeens niet compleet uitgesloten gezien de baggerselectie van Groningen) dan pak je hem zondag ook wel hoor.

Dat zijn van die wedstrijden waarin er in een stadion hele andere krachten loskomen een zielloos team als Twente niet weet wat het overkomt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217616521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je morgen wint (en dat is toch ook opeens niet compleet uitgesloten gezien de baggerselectie van Groningen) dan pak je hem zondag ook wel hoor.

Dat zijn van die wedstrijden waarin er in een stadion hele andere krachten loskomen een zielloos team als Twente niet weet wat het overkomt.
Ik hoop het... ;(
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:38:42 #123
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217616624
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 08:26 schreef Tjacka het volgende:
Nee joh dit is klaar.

Ach tenminste CL
We have to look upstairs.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:47:43 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217616713
quote:

[..]

NEC heeft ook een baggerselectie en zij hadden nog ontbrekende basisspelers.
We gaan het zien, het leuke aan voetbal is dat het zo onvoorspelbaar kan zijn.

Als PSV kampioen wordt dan hebben ze het verdiend, en andersom.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:57:55 #125
378023 Wotte
wotte!?
pi_217616802
quote:

[..]

Binne gewoon een paar dramaqueens hier
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:59:15 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217616810
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:47 schreef Houniet het volgende:

[..]
NEC heeft ook een baggerselectie en zij hadden nog ontbrekende basisspelers.
We gaan het zien, het leuke aan voetbal is dat het zo onvoorspelbaar kan zijn.

Als PSV kampioen wordt dan hebben ze het verdiend, en andersom.
Bij zo'n beslissend potje helemaal thuis is toch alles anders. Ik maakte dat mee in 2017, hoor wel eens Ajacieden met soortgelijke verhalen over die kampioenswedstrijd tegen Twente. Dan kan je eigenlijk niet verliezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:00:43 #127
194695 franklop
Fran knock
pi_217616820
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Bij zo'n beslissend potje helemaal thuis is toch alles anders. Ik maakte dat mee in 2017, hoor wel eens Ajacieden met soortgelijke verhalen over die kampioenswedstrijd tegen Twente. Dan kan je eigenlijk niet verliezen.
Veel verschil; toen was er ondanks de verloren bekerfinale wel veel vertrouwen. Nu, ja niet
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:02:32 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217616840
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:00 schreef franklop het volgende:

[..]
Veel verschil; toen was er ondanks de verloren bekerfinale wel veel vertrouwen. Nu, ja niet
Daarom staan en valt toch alles met die pot van morgen, in dat opzicht misschien wel lekker voor jullie dat die binnen een paar dagen al is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217616851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:27 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik hoop het... ;(
Het grootste probleem is denk ik de manier van voetballen. De kleine clubs willen niet dat je zomaar door de verdediging marcheert en zetten alles dicht, hoogstens een of twee die op de counter loeren. Hoe meer gefrustreerd de aanvallende ploeg wordt hoe meer ruimte er valt, en daar is Ajax zondag ingelopen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:10:24 #130
378023 Wotte
wotte!?
pi_217616882
quote:

[..]
Ik had steeds een slecht voorgevoel bij de laatste twee rondes. Ik ben er vrij zeker van dat ze, zij het moeizaam, morgen winnen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:12:05 #131
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217616894
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:10 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik had steeds een slecht voorgevoel bij de laatste twee rondes. Ik ben er vrij zeker van dat ze, zij het moeizaam, morgen winnen.
Het is allemaal een dagvers product.
Als PSV morgen in de rust al op 2-0 staat en Ajax 0-0. Dan krijgen die spelers dat natuurlijk mee en gaat Ajax weer falen. Vice versa zou ook kunnen gelden. Het is lastig te voorspellen momenteel en kan alle kanten op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:15:55 #132
378023 Wotte
wotte!?
pi_217616914
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het is allemaal een dagvers product.
Als PSV morgen in de rust al op 2-0 staat en Ajax 0-0. Dan krijgen die spelers dat natuurlijk mee en gaat Ajax weer falen. Vice versa zou ook kunnen gelden. Het is lastig te voorspellen en kan alle kanten op.

SPOILER
We gaan het meemaken. Nu al met de witte vlag gaan zwaaien gaat nergens over natuurlijk.

SPOILER
pi_217616993
SPOILER
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:31:11 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217617000
Het begint bij de opstelling :').
pi_217617008
quote:

[..]
Wat is de basis dan precies? Dat was een flinterdun laagje waarop Ajax keer op keer wél de punten pakte maar ontzettend slecht speelde. Dat laagje vertrouwen is nu gebroken, dus die 'basis' is er simpelweg niet meer.
pi_217617097
Het zou wel een klein wonder zijn als Ajax nu opeens wel aankomende twee potjes weet te winnen.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:49:19 #137
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217617111
Als Ajax kampioen weet te worden dan zou dat waanzinnig zijn, maar 2e worden is ook al een geweldige prestatie.
pi_217617154
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
Als Ajax kampioen weet te worden dan zou dat waanzinnig zijn, maar 2e worden is ook al een geweldige prestatie.
Nee, dan heb je gefaald
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:58:50 #139
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217617166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Nee, dan heb je gefaald
Nee joh, het moest een keer gebeuren dat het verkeerd zou gaan vallen. Helaas net te vroeg, maar het had al veel eerder fout kunnen gaan. 2e plek met deze enorm matige selectie is toch een wereldprestatie.
pi_217617323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:58 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Nee joh, het moest een keer gebeuren dat het verkeerd zou gaan vallen. Helaas net te vroeg, maar het had al veel eerder fout kunnen gaan. 2e plek met deze enorm matige selectie is toch een wereldprestatie.
Ik denk dat 020 helemaal niet zo slecht is

als ze gewoon aanvallend spelen dan is er niets aan de hand

je ziet het ook in de wedstrijden die er zijn geweest waar het wel moest als ze op achterstand kwamen behalve zondag dan, toen viel die bal gewoon niet

Het heeft echt met Farioli te maken met zijn laffe defensieve spelinstelling

als het nu fout gaat dan moet hij wel ontslagen worden
pi_217617332
pi_217617391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:58 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Als je het zelf maar zo ziet
pi_217618001
Lees nu pas dat de rode kaart van Read blijkbaar onterecht was
pi_217618054
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Achja als het geel was geweest had dat geen zak uitgemaakt voor de uitslag
  dinsdag 13 mei 2025 @ 13:09:41 #145
Niet te kritisch
pi_217618058
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat vond ik ook een redelijk zwaar bestrafte overtreding eerlijk gezegd.
pi_217618744
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Klinkt als een Marokkaan, dus moslim
pi_217619464
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 13 mei 2025 @ 15:45:33 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217619469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 14:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Klinkt als een Marokkaan, dus moslim
Waarvan akte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217619986
quote:
Terecht, we worden het hele jaar al zwaar genaaid door de scheidsrechters.
pi_217620011
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Terecht, we worden het hele jaar al zwaar genaaid door de scheidsrechters.
Sjaak is al 80 jaar boos, aan 1 stuk ook, behalve op de momenten waar hij vertelt dat hij de beste is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217620211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat is de basis dan precies? Dat was een flinterdun laagje waarop Ajax keer op keer wél de punten pakte maar ontzettend slecht speelde. Dat laagje vertrouwen is nu gebroken, dus die 'basis' is er simpelweg niet meer.
Je verward oer degelijk spelen met slecht voetbal.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:21:17 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217620420
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Je verward oer degelijk spelen met slecht voetbal.
@GGMM en @onlogisch maken deze denkfout ook vaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:23:17 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217620450
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Nee, dan heb je gefaald
Vooraf had ik er voor getekend, maar nu vind ik het ook een afgang, het gaat er ook om tegen wie je die punten voorsprong weggeeft, tegen PSV en Feyenoord pak je de volle 12 punten, dan is het wel lullig dat je het tegen de NECs van deze wereld weer weggeeft.
pi_217620684
quote:
die gaat een titel van psv zosls in 2016 niet overleven ben ik bang
pi_217620704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
die gaat een titel van psv zosls in 2016 niet overleven ben ik bang
onkruid vergaat niet ;)
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:51:04 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217620770
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
onkruid vergaat niet ;)
Inderdaad, die overleeft alles en zal ook dit wel weer overleven, tenminste hij zal niet hier dood aan gaan.
pi_217620793
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Inderdaad, die overleeft alles en zal ook dit wel weer overleven, tenminste hij zal niet hier dood aan gaan.
Sjaak heeft een heel seizoen anti-voetbal mogen aanschouwen van Ajax en leeft nog steeds, dus een blamage met de titel voorsprong weggeven zal hij ook wel te boven komen.
pi_217620817
Brobbey gaat ons redden de komende 2 wedstrijden _O_
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:56:21 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217620824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:53 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Sjaak heeft een heel seizoen anti-voetbal mogen aanschouwen van Ajax en leeft nog steeds, dus een blamage met de titel voorsprong weggeven zal hij ook wel te boven komen.
Vorig seizoen had hij het, net als wij trouwens, zwaarder, ik ben nog wel een stukje jonger maar ik kan me geen ander seizoen heugen dat Ajax gewoon niet meedeed om de prijzen.
pi_217620835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Vorig seizoen had hij het, net als wij trouwens, zwaarder, ik ben nog wel een stukje jonger maar ik kan me geen ander seizoen heugen dat Ajax gewoon niet meedeed om de prijzen.
Kan me wel wat seizoenen herinneren helaas.. maar vorig seizoen overtrof alles...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 13 mei 2025 @ 18:02:36 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217620893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:57 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Kan me wel wat seizoenen herinneren helaas.. maar vorig seizoen overtrof alles...
zijn er zat dat je niks won, maar dat je niet meedeed is toch weer wat anders.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 18:04:14 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217620909
quote:

[..]
Je bent van na 1999?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217620918
quote:

[..]
Was het toentertijd met Jan Wouters aan het roer ook geen kommer en kwel? Kan mij vaag nog iets herinneren.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 18:08:43 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217620960
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bent van na 1999?
was het maar waar, zaten echt wel slechte seizoenen bij, maar dan was het gros nog slechter.
pi_217621560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:05 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Was het toentertijd met Jan Wouters aan het roer ook geen kommer en kwel? Kan mij vaag nog iets herinneren.
De Wamberto-jaren

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
was het maar waar, zaten echt wel slechte seizoenen bij, maar dan was het gros nog slechter.
'99-00 was slechter dan vorig seizoen.
pi_217621825
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
De Wamberto-jaren
[..]
Toen speelde de "AJX-DNA"-kwestie ook al:

dinsdag 13 mei 2025 @ 19:54:18 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217621941
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:42 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Toen speelde de "AJX-DNA"-kwestie ook al:

[ afbeelding ]
Stukje stabiel en verstandig aankoopbeleid . Mix van ervaring , extra klasse en jeugdige spelers. 12 man ofzo en op rechtsback slechts een Deen met hele fragiele potengenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_217621963
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Stukje stabiel en verstandig aankoopbeleid . Mix van ervaring , extra klasse en jeugdige spelers. 12 man ofzo en op rechtsback slechts een Deen met hele fragiele potengenot
Hoho, op rechtsback hadden we aanstormend talent, en tevens broer van, Chris Kanu.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:56:56 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217621970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:56 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Hoho, op rechtsback hadden we aanstormend talent, en tevens broer van, Chris Kanu.
De concurrentiestrijd winnen van Sjon Nieuwenburg , dat is weinigen gegeven.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 13 mei 2025 @ 21:06:05 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217622884
quote:

[..]
De Wamberto-jaren
[..]
In punten niet, maar dat seizoen heb ik weinig van meegekregen omdat ik toen niet veel in NL was en als ik er dan nu kijk naar qua stand, deed je tot de winterstop bovenin mee, dus het zal erna ingestort zijn.

Maar dat bedoel ik dus een beetje met vorig seizoen, toen wist je in augustus al dat het helemaal niets zou worden.
pi_217623019
quote:

[..]
De Wamberto-jaren
[..]
Nou ja... Hercules is toch wel een extra smetje
  woensdag 14 mei 2025 @ 06:43:25 #172
80382 manny
30 is best veel
pi_217628211
Matchday. Op naar glorie!
pi_217628519
Vandaag in het AD een artikel waarin Groningen tot op het bot gemotiveerd lijkt te zijn om Ajax volledig van de mat te vegen.

Dit gaat niet meer goed komen.
pi_217628615
Kampioen vandaag _O_
pi_217628939
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef William_Papadin het volgende:
Vandaag in het AD een artikel waarin Groningen tot op het bot gemotiveerd lijkt te zijn om Ajax volledig van de mat te vegen.

Dit gaat niet meer goed komen.
En anders Twente wel :) De enige manier waarop Ajax nog kampioen kan worden is door puntverlies van PSV, de kans dat Ajax nu 2x gaat winnen is echt vrijwel 0.
pi_217628986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En anders Twente wel :) De enige manier waarop Ajax nog kampioen kan worden is door puntverlies van PSV, de kans dat Ajax nu 2x gaat winnen is echt vrijwel 0.
Puntverlies van psv is ook 0 kans in deze fase
pi_217628997
Er is 1 zekerheid in voetbal en dat is dat er 0 zekerheid is.
pi_217629078
Hoop...
Hoop is uitgestelde telleurstelling.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_217629084
Ik ga er met een behoorlijk relaxed/ ontspannen gevoel naar toe. Minimale verwachtingen. Ik zou het leuk vinden als Ajax mij verrast met een mooie overwinning als het niet lukt zal ik morgen geen kater hebben want ach het past in het seizoen.

Hopelijk geen pasveer, zoals een aantal hier ook al hebben gezegd. Hij is zo kwetsbaar nu op lange afstandsschoten. Opbouw is btw ook niet denderend. Ik verwijt het hem met zijn leeftijd uiteraard niet.
pi_217629129
Ach ja hoeven we iig geen kampioenspremie uit te keren 8-)
No bitch to me
  woensdag 14 mei 2025 @ 09:53:52 #181
378023 Wotte
wotte!?
pi_217629158
Lees geen Rugani maar Mokio. Dat is ook een oplossing Francesco.wel een gewaagde oplossing.

I like it.
pi_217629198
Gewoon lekker potje voetballen vanavond jongens, en dan zien we vanzelf wel wat er gebeurd met PSV
pi_217629476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:42 schreef LethalNinja het volgende:
Ik ga er met een behoorlijk relaxed/ ontspannen gevoel naar toe. Minimale verwachtingen. Ik zou het leuk vinden als Ajax mij verrast met een mooie overwinning als het niet lukt zal ik morgen geen kater hebben want ach het past in het seizoen.

Hopelijk geen pasveer, zoals een aantal hier ook al hebben gezegd. Hij is zo kwetsbaar nu op lange afstandsschoten. Opbouw is btw ook niet denderend. Ik verwijt het hem met zijn leeftijd uiteraard niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Gewoon lekker potje voetballen vanavond jongens, en dan zien we vanzelf wel wat er gebeurd met PSV
Jullie mogen best zeggen dat je er van baalt hoor _O-
pi_217629483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:51 schreef Solispolar het volgende:

[..]
[..]
Dat hoeft niet Hans, als je niets meer verwacht
pi_217629706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:51 schreef Solispolar het volgende:

[..]
[..]
Je zal maar je geluk moeten halen uit het steeds maar zoeken naar verdriet/ ongeluk bij supporters van andere clubs. Sterkte!

Ik heb geleerd om blij te zijn met wat je hebt in plaats van ontevreden zijn over wat je niet hebt. Zet het op een tegel en denk erover na. Er zijn afgelopen seizoen heel veel wedstrijden geweest van Ajax dat de drie punten zijn gepakt maar dat je je kon afvragen hoe dat in hemelsnaam was gelukt. Dan was Ajax echt niet beter dan de tegenstander.

Volgend jaar CL zorgt ervoor dat de technische directeur in de onderhandelingen kan verkopen dat wie nu Ajax kan helpen kans heeft om veel minuten te maken op het hoogste podium. Wellicht niet tegen het hoogste salaris maar het zou wel een win win zijn voor die speler en voor Ajax natuurlijk. Verder kunnen dan in de zomer veel plekken bij Ajax op de schop en kan er weer eens worden uitgezocht naar wat voor soort voetbal ze willen gaan.
pi_217629716
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Dat hoeft niet Hans, als je niets meer verwacht
Die hele nonchalance-act was sowieso een beetje droevig om eerlijk te zijn. 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste', maar dan heb je een trainer die met 9 punten voor en 5 wedstrijden te gaan nog niet eens over een kampioenschap durft te spreken. 2x winnen dan ben je kampioen, iets meer bravoure. Come on :)
pi_217629720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:30 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ik heb geleerd om blij te zijn met wat je hebt in plaats van ontevreden zijn over wat je niet hebt.
Je bent een inspiratie voor velen vriend :)
  woensdag 14 mei 2025 @ 11:36:20 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217629741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die hele nonchalance-act was sowieso een beetje droevig om eerlijk te zijn. 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste', maar dan heb je een trainer die met 9 punten voor en 5 wedstrijden te gaan nog niet eens over een kampioenschap durft te spreken. 2x winnen dan ben je kampioen, iets meer bravoure. Come on :)
Sterker nog, hij was blij dat PSV in de laatste minuut gelijk maakte tegen Utrecht. _O-

Dat was wel next level lachwekkend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217629795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Sterker nog, hij was blij dat PSV in de laatste minuut gelijk maakte tegen Utrecht. _O-

Dat was wel next level lachwekkend.
Is goed.
pi_217630256
Sowieso 2e na afgelopen seizoen is gewoon een super prestatie
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:59:03 #191
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217630293
Het blijft natuurlijk min of meer hetzelfde knakenteampje waarmee Steijn en Van 't Schip alle zeilen moesten bijzetten om een beetje van de degradatiezone weg te blijven. Desalniettemin had Ajax gezien de stand na 30 wedstrijden natuurlijk gewoon kampioen moeten worden en ook net iets meer uitstralen dat ze dat ook zouden worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:30:24 #192
80382 manny
30 is best veel
pi_217630483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:59 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft natuurlijk min of meer hetzelfde knakenteampje waarmee Steijn en Van 't Schip alle zeilen moesten bijzetten om een beetje van de degradatiezone weg te blijven. Desalniettemin had Ajax gezien de stand na 30 wedstrijden natuurlijk gewoon kampioen moeten worden en ook net iets meer uitstralen dat ze dat ook zouden worden.
Wellicht is er iets van ze afgevallen nu en kunnen ze iets vrijer die laatste potjes spelen. Kan gewoon he, 2 keer winnen. Het is niet alsof we tegen Liverpool en Real moeten.
pi_217630511
Zijn we al kampioen?
Jack does it in real time...
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 13:35:23 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217630513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er is 1 zekerheid in voetbal en dat is dat er 0 zekerheid is.
Dankjewel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217630564
quote:
9s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:34 schreef DeeBee het volgende:
Zijn we al kampioen?
Over 9 uur
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:47:14 #196
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217630609
quote:

Kom op man, dat elftal was 100x beter dan wat er nu rondloopt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:49:33 #197
378023 Wotte
wotte!?
pi_217630619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit doet me denken aan de speeches in de rust in football manager.
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:50:40 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217630626
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:59 schreef -XOR- het volgende:
Het is een beetje het nadeel van Dick Advocaat-achtige trainers, zolang het werkt wordt men geroemd om het RESULTAAT maar voetballend bouw je er maar weinig mee op en daardoor heb je in slechte perioden ook opeens heel weinig om op terug te vallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217630627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Over 9 uur
Als we vanavond kampioen worden stop ik met Fok.
pi_217631256
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 21:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
In punten niet, maar dat seizoen heb ik weinig van meegekregen omdat ik toen niet veel in NL was en als ik er dan nu kijk naar qua stand, deed je tot de winterstop bovenin mee, dus het zal erna ingestort zijn.

Maar dat bedoel ik dus een beetje met vorig seizoen, toen wist je in augustus al dat het helemaal niets zou worden.
Genoeg seizoenen gehad waarbij het al tijdens de voorbereiding duidelijk was dat het helemaal niets zou worden.. Al hoopte je tegen beter weten in dat je misschien wel kampioen kon worden.
pi_217631270
Pfff zit mezelf nu al ongeveer op te vreten.. straks maar even hardlopen om wat energie kwijt te raken
  woensdag 14 mei 2025 @ 15:37:38 #202
378023 Wotte
wotte!?
pi_217631296
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is een beetje het nadeel van Dick Advocaat-achtige trainers, zolang het werkt wordt men geroemd om het RESULTAAT maar voetballend bouw je er maar weinig mee op en daardoor heb je in slechte perioden ook opeens heel weinig om op terug te vallen.
Het valt en staat simpelweg met de spelers die je op dit moment tot je beschikking hebt. Als je centrale verdedigers opstelt die voetballend beperkt zijn en daarnaast spelers die veelal in één-op-één-situaties hun tegenstander niet kunnen passeren, dan word je naar de backs gedrukt. Hierdoor sta je constant in koppels, wat het eenvoudig maakt om te verdedigen.

Je kan prima de achillespees van Rugani/Sutalo opvangen door een voetballende zes op te stellen. Maar goed die is zeventien.

Helpt ook niet mee dat je die goals steeds zo tegen krijgt. Dat zondagsschot van NEC ook weer.
  woensdag 14 mei 2025 @ 15:56:45 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217631406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 15:34 schreef Black-Death het volgende:
Pfff zit mezelf nu al ongeveer op te vreten.. straks maar even hardlopen om wat energie kwijt te raken
Verwacht jij nog wat van ze dan ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_217631435
4 hours to kick-off
pi_217632153
Nog 4.5 uur tot het kampioenschap.
pi_217632213
Dit gaat zeer pijnlijk worden.

Groningen - Ajax 5-1
PSV - Heracles 8-0
pi_217632425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:34 schreef William_Papadin het volgende:

Groningen - Ajax 5-1
PSV - Heracles 8-0
Maar Ajax maakt dus wel weer een doelpunt! Moet je vertrouwen geven.
pi_217632600
godskolere het gaat toch niet gebeuren dat ajax nog punten laat liggen, come on boys!
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:28:48 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217632654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 15:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het valt en staat simpelweg met de spelers die je op dit moment tot je beschikking hebt. Als je centrale verdedigers opstelt die voetballend beperkt zijn en daarnaast spelers die veelal in één-op-één-situaties hun tegenstander niet kunnen passeren, dan word je naar de backs gedrukt. Hierdoor sta je constant in koppels, wat het eenvoudig maakt om te verdedigen.

Je kan prima de achillespees van Rugani/Sutalo opvangen door een voetballende zes op te stellen. Maar goed die is zeventien.

Helpt ook niet mee dat je die goals steeds zo tegen krijgt. Dat zondagsschot van NEC ook weer.
Wel eens, dat laatste heeft ook wel te maken met minder druk op de bal zetten dan ze voorheen deden, NEC speelde echt niet met het mes tussen de tanden, maar Ajax helemaal niet.

Dit is een matige selectie, die door Farioli boven hun kunnen heeft gespeeld en heel veel heeft gegeven, maar ze zijn net wat te vroeg opgebrand.
pi_217632701
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:22 schreef Karzai het volgende:
godskolere het gaat toch niet gebeuren dat ajax nog punten laat liggen, come on boys!
:')
pi_217632732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel eens, dat laatste heeft ook wel te maken met minder druk op de bal zetten dan ze voorheen deden, NEC speelde echt niet met het mes tussen de tanden, maar Ajax helemaal niet.

Dit is een matige selectie, die door Farioli boven hun kunnen heeft gespeeld en heel veel heeft gegeven, maar ze zijn net wat te vroeg opgebrand.
Seizoen heeft 2 wedstrijden te lang geduurd. Alsnog heel knap om 2e te worden met deze selectie, zuur dat je de titel verliest zo op het laatst.
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:39:43 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217632750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Seizoen heeft 2 wedstrijden te lang geduurd. Alsnog heel knap om 2e te worden met deze selectie, zuur dat je de titel verliest zo op het laatst.
Wie weet dat ze vandaag wat vrijer spelen omdat het een uitwedstrijd is.
pi_217632765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie weet dat ze vandaag wat vrijer spelen omdat het een uitwedstrijd is.
Misschien na de 3-0 van groningen ja :')
pi_217632772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
:')
jij hebt de hoop al opgegeven?
pi_217632807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
4, ze moeten er nog 2 spelen.
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:47:03 #216
378023 Wotte
wotte!?
pi_217632817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of hij het aandurft om niet voor routine te kiezen, snap de gedachtegang wel, maar denk voor de speelwijze niet een goed idee. Dat blok met henderson/klaassen heb je ook geen moer aan als het een-op-een staat steeds. Zou haast zeggen stel die Berghuis op tien op. Godts/Traore op de flanken en Brobbey als spits. Heb je meer dynamiek in je aanvalsspel dan met Berghuis op de vleugels.
  woensdag 14 mei 2025 @ 18:49:44 #217
378023 Wotte
wotte!?
pi_217632834
Hopelijk ook de laatste keer dat ze Klaassen als controleur willen gebruiken.
pi_217632839
Fitz-Jim gaat ons redden.
pi_217632852
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Hato, Mokio; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts

Prima.
pi_217632893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:46 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
4, ze moeten er nog 2 spelen.
Ja maar met 2 wedstrijden minder waren we nu klaar en kampioen ;)
No bitch to me
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:05:19 #221
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_217632998
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:51 schreef BobW het volgende:
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Hato, Mokio; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts

Prima.
Ja,
en nee,

ingespeeld is het weer niet -O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_217633024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of hij het aandurft om niet voor routine te kiezen, snap de gedachtegang wel, maar denk voor de speelwijze niet een goed idee. Dat blok met henderson/klaassen heb je ook geen moer aan als het een-op-een staat steeds. Zou haast zeggen stel die Berghuis op tien op. Godts/Traore op de flanken en Brobbey als spits. Heb je meer dynamiek in je aanvalsspel dan met Berghuis op de vleugels.
Fitz Jim dus ipv berghuis.
pi_217633185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ja maar met 2 wedstrijden minder waren we nu klaar en kampioen ;)
Met die logica duurt elk seizoen 34/38 wedstrijden te lang voor Ado den Haag :D
pi_217633195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:34 schreef William_Papadin het volgende:

Groningen - Ajax 5-1
PSV - Heracles 8-0
Och, Ajax heeft nog alles zelf in de hand. Kan ik niet zeggen van PSV waarvan ik mij heb lopen ergeren dat je na de winterstop onnodig zo alles uit handen kan geven met een team dat op papier kampioen zou moeten worden. Spannend word het wel.
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:32:25 #225
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217633288
Laat het alsjeblieft gebeuren jongens
pi_217633313
Die schaal in de auto is de ultieme jinx
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:40:56 #227
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217633401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is tactisch wel veel beter dan Dick natuurlijk, maar daarom begreep ik al niet dat mensen hem hier zo graag wilden houden. Prima trainer om de orde op zaken te stellen maar je gaat geen volgende stap ermee maken. PSV’s geklooi en tactische kneus Priske ten spijt maar als ach, AZ je al meermaals ontmaskert moet je toch nadenken.
Met pijn en moeite derde
pi_217633406
Nog 2 uur en dan hebben we hem!

pi_217633408
quote:
9s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Die schaal in de auto is de ultieme jinx
Tsja dat doet de KNVB, niet wij..
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:46:54 #230
194695 franklop
Fran knock
pi_217633476
Op naar de 2-0
pi_217633517
Wilde het in eerste instantie niet doen, maar toch maar weer een kroegje opgezocht in Madeira. Fingers crossed. In ieder geval een opstelling waar ik achter sta.
pi_217633594
Nou succes mannen!
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:55:20 #233
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217633631
KOM OP BOYS
pi_217633654
Op hoop van zegen
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:57:18 #235
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217633674
Als Godts, Gaaei, Traoré en Brobbey hun dag hebben moet het goed komen
pi_217633752
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef Heeinz het volgende:
Als Godts, Gaaei, Traoré en Brobbey hun dag hebben moet het goed komen
Hopelijk snelle goals (van Ajax haha)
pi_217633764
Gespannen bekkies.

Dit is gespeeld.
De enige echte.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:02:07 #238
378023 Wotte
wotte!?
pi_217633771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:06 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Fitz Jim dus ipv berghuis.
Ook akkoord.
pi_217633818
Ergens gratisch te kijken?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217633841
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef Akathisia het volgende:
Zeg je Fok abo maar op.
De enige echte.
pi_217633849
quote:
Open kanaal van ESPN doet een schakelgebeuren
pi_217633850
quote:
Schakelkanaal is vrij te kijken momenteel
pi_217633911
Hoeveel minuten tot eerste kans voor Ajax? Kom op nou
pi_217633936
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef LethalNinja het volgende:
Hoeveel minuten tot eerste kans voor Ajax? Kom op nou
57
pi_217633968
Ach Brobbey
pi_217633970
Die moet hangen
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:13:32 #247
194695 franklop
Fran knock
pi_217634008
Ach
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:18:03 #248
378023 Wotte
wotte!?
pi_217634100
Valente kan je prima halen wat mij betreft
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:19:26 #249
194695 franklop
Fran knock
pi_217634140
Virtueel 2e
pi_217634147
Klote scheids spelers van Ajax vogel vrij. Grunn mag doen wat ze wil. Schop ze maar onderuit boeit niet.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:19:38 #251
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_217634150
..

[ Bericht 96% gewijzigd door Bomenverzameling op 14-05-2025 20:19:57 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:21:17 #252
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217634183
2e
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:22:02 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217634200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:19 schreef LethalNinja het volgende:
Klote scheids spelers van Ajax vogel vrij. Grunn mag doen wat ze wil. Schop ze maar onderuit boeit niet.
Ahh zijn alle scheidsrechters weer tegen ajax :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_217634232
Die twee keer op de voet van Traore gaan staan en dat niet eens bestraffen is toch wel bijzonder.
pi_217634272
Genoeg gezien dit wordt niks
No bitch to me
pi_217634280
Kansloos allemaal
pi_217634295
Gaan we weer eindigen met 0 schoten op doel deze wedstrijd denken jullie?
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:27:08 #258
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217634306
Moeilijk moeilijk om voor een filosoof enig voetbal erin te brengen tegen ploegen die zich terugtrekken.
RED ONS HENNIEGOD
pi_217634335
ANTON ANTON ANTON
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:28:40 #260
378023 Wotte
wotte!?
pi_217634339
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:28:57 #261
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_217634348
Jammer
pi_217634363
ANTON GAAEI DE VERLOSSER

ZAL HET DAN TOCH
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:29:46 #263
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217634370
JAAAAAAAAAAAAAA FUCKING HELL
pi_217634380
*O*
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:31:49 #265
194695 franklop
Fran knock
pi_217634419
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:29 schreef William_Papadin het volgende:
ANTON GAAEI DE VERLOSSER

ZAL HET DAN TOCH
Brobbey assistgenot
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:13 #266
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217634441
Godts kom op man
pi_217634464
Die anton zeg
pi_217634470
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:33 schreef Heeinz het volgende:
Godts kom op man
Onzichtbaar net zoals fitz
pi_217634503
Manschot tot op heden de beste man aan groen-witte zijde.
pi_217634517
Weer een smerige overtreding, en het mag gewoon hoor
pi_217634527
Ik word die smerige trappen van Groningen spelers wel zat. Het helpt niet mee dat die Van Manschot niet zoveel kan.
pi_217634540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:22 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Ahh zijn alle scheidsrechters weer tegen ajax :')
Wat lul je nou? Ik heb het over deze scheids. Een neutrale scheidsrechter had Grunn zeker al 3-4 gele kaarten gegeven en misschien 1 aan Ajax. Maar jij bent zeker het tegenovergestelde doet constant alsof alle scheidsrechters alleen maar Ajax bevooroordelen.
pi_217634640
Die laatste op Traore ook aan zijlijn, geeft ingooi groningen. Het is of een overtreding of ingooi ajax als die groninger de bal speelde.
pi_217634820
Nu twee keer 1-0 winnen en het is wel een geniaal Twentelesque kampioenschap
pi_217634822
Hoe vaak kijk je voetbal scheids?
Hoe vaak kijk je voetbal?
pi_217634842
Die scheids….
pi_217634867
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:54:06 #278
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217634872
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Onzichtbaar net zoals fitz
Fitz leuk geprobeerd maar doe toch maar Klaassen erin
pi_217634875
Niet best maar een voorsprong
pi_217634882
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Maar dan wel Klaassen op 10 s.v.p.
pi_217634895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef Black-Death het volgende:
Niet best maar een voorsprong
We geven geen kloot weg, en we staan voor. Dat is al wat waard.

Voor zover gegeven Ajax-wedstrijden iets waard zijn.
pi_217634917
Veel wil nog niet lukken maar ik zie in elk geval weer spelers die vieze meters willen maken en af en toe lichte paniek bij Grunn. De speler van Grunn die vol voor de achilles ging van Hato kwam echt goed weg.

Met een beetje geluk had Ajax op 0-2 gestaan aan de andere kant was er paar minuten voor tijd nog een voorzet die gelukkig aan iedereen voorbij ging (voor het doel van Ajax ) dus het is ook niet zo dat Grunn volledig ongevaarlijk was. Paar afstandsschoten die met Pasveer een risico kunnen zijn.

Brobbey valt mij niet tegen. Henderson ook niet.
pi_217634933
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Liever regeer
No bitch to me
pi_217634970
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:56 schreef LethalNinja het volgende:
Veel wil nog niet lukken maar ik zie in elk geval weer spelers die vieze meters willen maken en af en toe lichte paniek bij Grunn. De speler van Grunn die vol voor de achilles ging van Hato kwam echt goed weg.

Met een beetje geluk had Ajax op 0-2 gestaan aan de andere kant was er paar minuten voor tijd nog een voorzet die gelukkig aan iedereen voorbij ging (voor het doel van Ajax ) dus het is ook niet zo dat Grunn volledig ongevaarlijk was. Paar afstandsschoten die met Pasveer een risico kunnen zijn.

Brobbey valt mij niet tegen. Henderson ook niet.
Godts moet eens normaal gaan doen, dan wordt het al een stuk beter.

Traore is sinds die 2 voetjes op zijn voet ook niks meer waard.
pi_217634986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:56 schreef LethalNinja het volgende:
…aan de andere kant was er paar minuten voor tijd nog een voorzet die gelukkig aan iedereen voorbij ging (voor het doel van Ajax ) dus het is ook niet zo dat Grunn volledig ongevaarlijk was…
0,09 xg, die hebben nog geen enkele grote kans gecreëerd.
pi_217635085
We worden kampioen
Groot fan van User Wotte
  FOK!fotograaf woensdag 14 mei 2025 @ 21:13:25 #287
842 Zorro
Z
pi_217635129
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:10 schreef Tjacka het volgende:
We worden kampioen
:?
Un dann rettet kein Kavallerie,