Flauwekul die begon in 2014. Omdat het boven de DERTIG graden was. Niet 15.quote:
Overgrootopa vertelt.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Flauwekul die begon in 2014. Omdat het boven de DERTIG graden was. Niet 15.
Ik heb nooit een Gullit, v Basten, Bergkamp of Koeman - om er maar een paar te noemen - zien stoppen voor een fucking drinkpauze. Zeker niet als het nog maar net warm genoeg is om zonder jas naar buiten te gaan
https://www.number1-voetb(...)-voetbalwedstrijden/
Het tempo ligt nu wel stukken hoger dan dat wandeltempo van toen.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Gullit, v Basten, Bergkamp of Koeman - om er maar een paar te noemen - zien stoppen voor een fucking drinkpauze. Zeker niet als het nog maar net warm genoeg is om zonder jas naar buiten te gaan
Idd, zie de bloedhitte tijdens het WK 1994 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar je maakt mij niet wijs dat dit tempo bij nauwelijks 20 graden meer problemen oplevert dan dat tempo van toen op bv het WK in USA waar het wel een klein stukje warmer was bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het tempo ligt nu wel stukken hoger dan dat wandeltempo van toen.
ook een fabeltjequote:Op zondag 11 mei 2025 13:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het tempo ligt nu wel stukken hoger dan dat wandeltempo van toen.
Dit is bedoeld als beeldvorming, om een agenda te pushen. Voetbal wordt daar de laatste jaren voor misbruikt.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind je klacht terecht, dit doe je bij tropische temperaturen, niet bij 20-21 gradenquote:Op zondag 11 mei 2025 13:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar je maakt mij niet wijs dat dit tempo bij nauwelijks 20 graden meer problemen oplevert dan dat tempo van toen op bv het WK in USA waar het wel een klein stukje warmer was bijvoorbeeld.
Edit: Zoals @:TweedeKlum al zegt dus
Misschien dat men erachter is gekomen dat het verstandig is tijdig te drinken om de prestaties op niveau te houden.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zit heel dicht op elkaarquote:Op zondag 11 mei 2025 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik dacht dat deze IJsselderby nergens meer om ging maar ik zie dat PEC zelfs de play-offs nog kan halen.
Wat een matige eredivisie is het ook dit jaar.
En bij Feyenoord hebben ze Pajitso, aldus Michael Molsquote:
Van de KNJB moet PSV in het zwart spelen. Stukje zon. Dit is gespeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:25 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een heel smerige streek om PSV van slag te brengen met zulke wanstaltige muziek
Als ze dan maar op tijd een drinkpauze hebben!quote:Op zondag 11 mei 2025 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van de KNJB moet PSV in het zwart spelen. Stukje zon. Dit is gespeeld.
Ook leuk dat je betaalt voor ESPN en ze vervolgens lekker lui deze brol uitzenden.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:25 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een heel smerige streek om PSV van slag te brengen met zulke wanstaltige muziek
Nou we feliciteren alvast Feyenoord vrienden.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:33 schreef William_Papadin het volgende:
Dit wordt een zeer makkelijke overwinning voor PSV. 1-5 of 1-6 gok ik zo. Walk in het spreekwoordelijke park.
Bedankt voor je voorspelling.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:33 schreef William_Papadin het volgende:
Dit wordt een zeer makkelijke overwinning voor PSV. 1-5 of 1-6 gok ik zo. Walk in het spreekwoordelijke park.
Achter netten weer jaquote:Op zondag 11 mei 2025 14:36 schreef Wotte het volgende:
Over de Feyenoord vrienden gesproken zitten ze weer in hun safe space?
Het blijft toch ook knap dat met al die toeristen op wedstrijddagen het gemiddelde IQ alsnog daalt in Rotterdam-Zuid.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter netten weer ja
Ook dat is vrij treurig.
1-0
Twee keerquote:Op zondag 11 mei 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
PSV moet nu op zijn minst scoren om een punt te halen vandaag.
Mijn voorspelling gaat niet uitkomen lijkt het.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:33 schreef William_Papadin het volgende:
Durf ik nog niet te roepen... Bizar seizoen... Dit kan zomaar weer ineens 2-3 ofzo worden.. En dan heb ik het niets eens over ons zelfquote:
Ik hoop van niet zo komen we nooit eens te weten hoe Bosz het in een derde seizoen doet bij dezelfde club.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, klaar zo. Mooi hoor. Kan Bosz nu eindelijk ontslagen worden?
Psv kan niet verdedigen....dus je antwoord is neequote:Op zondag 11 mei 2025 14:45 schreef Schanulleke het volgende:
Potverdorie dubbeltjes, wat een start van Feyenoord. Zou van Persie dan toch potentie hebben als trainer?
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Durf ik nog niet te roepen... Bizar seizoen... Dit kan zomaar weer ineens 2-3 ofzo worden.. En dan heb ik het niets eens over ons zelf
Ik val er net in, moest op deze dag nog even langs moeders. Is Feyenoord zo goed of PSV zo slecht?quote:
PSV heeft een PSV-verdedigingquote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik val er net in, moest op deze dag nog even langs moeders. Is Feyenoord zo goed of PSV zo slecht?
https://x.com/RikElfrink/status/1921546666408079369quote:Op zondag 11 mei 2025 14:44 schreef hhh38 het volgende:
Wie liep daar zo achter Read aan te joggen? Tillman?
Beetje van beiden. Maar als ik moet kiezen PSV-verdediging zo slechtquote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik val er net in, moest op deze dag nog even langs moeders. Is Feyenoord zo goed of PSV zo slecht?
Het interesseert mij geen ene reet eerlijk gezegd. Met veruit de beste selectie geen kampioen worden. Dan ben je af.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop van niet zo komen we nooit eens te weten hoe Bosz het in een derde seizoen doet bij dezelfde club.
Ja wat was er eerder het kip of het ei.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel. 1 dag voor het einde een half manke.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands en Stewart gaan deze zomer weer geen verdedigers halen.
Voor de wetenschapquote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene reet eerlijk gezegd. Met veruit de beste selectie geen kampioen worden. Dan ben je af.
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weer shoppen in de categorie Karsdorp en Melaatsia.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands en Stewart gaan deze zomer weer geen verdedigers halen.
Ja, maar die 'veruit beste selectie' heeft wel 2 keer kansloos verloren van die aanstaande kampioen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene reet eerlijk gezegd. Met veruit de beste selectie geen kampioen worden. Dan ben je af.
Moah die wedstrijd in de arena had ook anders kunnen vallen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar die 'veruit beste selectie' heeft wel 2 keer kansloos verloren van die aanstaande kampioen.
Het zat niet tegen bij Feyenoord en PSV is gewoon slap aan de wedstrijd begonnen zoals we dat van PSV kennen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Psv heeft gewoon de beste selectie, maar na de winterstop is er intern wat gebeurd. Dat kan haast niet anders.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar die 'veruit beste selectie' heeft wel 2 keer kansloos verloren van die aanstaande kampioen.
Wat aan Bosz ligt. Ik snap werkelijk niet dat ze hem hebben laten zitten.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waarom zouden Feyenoord spelers bezig zijn met Feyenoord verdedigers eruit te lokken?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Robin loopt nu al rondjes om Petertje heen.
Robin heeft Peter bij de ballen vast.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zat niet tegen bij Feyenoord en PSV is gewoon slap aan de wedstrijd begonnen zoals we dat van PSV kennen.
Legendarisch goed seizoen vorig jaar... Lijkt me reden genoegquote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat aan Bosz ligt. Ik snap werkelijk niet dat ze hem hebben laten zitten.
Masterminded.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zouden Feyenoord spelers bezig zijn met Feyenoord verdedigers eruit te lokken?
1 zwaluw enzo.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Legendarisch goed seizoen vorig jaar... Lijkt me reden genoeg
Gemakzucht.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Psv heeft gewoon de beste selectie, maar na de winterstop is er intern wat gebeurd. Dat kan haast niet anders.
Iets teveel spelers die in de media verkondigen dat ze ergens anders willen zijn.quote:
Zwaar overschatquote:Op zondag 11 mei 2025 14:59 schreef CR7 het volgende:
Hadj Moussa... je mag de bal best een keer afgeven.
Nee, alleen Timo voor klagen. Bizar.quote:
Sparta is nog wel een bananenschil denk ik. Als die dan nog ergens voor spelen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV heeft een lollerprogramma na vandaag.
Dus nee.
Tja, blijkbaar mogen die van psv ook wegwerpgebaren toepassen...quote:
Die zijn in staat volgende keer tegen RKC punten te verspelenquote:
Sparta uit is toch niet zo makkelijk?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus nee.
Wellicht met wat geluk kan Sparta thuis nog een puntje pakken. Maar daar red je het helaas ook niet mee. Dus 'lekker' voorrondes spelen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus nee.
Dat lijkt me sterk. Die winnen verder alles.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn in staat volgende keer tegen RKC punten te verspelen
Als een scheids daar geen geel geeft mag je daar vast wat van zeggen. Timo doet het alleen altijd iets te onvoorzichtig.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Terecht. Dat eeuwige gezanik van zowel Hancko en Wellenreuther
Je staat 2-0 voor, laat gaan
Voor zo opzichtig hands maken mag je best een kaart trekken.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Terecht. Dat eeuwige gezanik van zowel Hancko en Wellenreuther
Je staat 2-0 voor, laat gaan
Haalde ook nog een aanval eruit. Dat is normaal altijd geel.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor zo opzichtig hands maken mag je best een kaart trekken.
Zou zeggen inderdaad dat is gewoon spelbederfquote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor zo opzichtig hands maken mag je best een kaart trekken.
Makkelie gaat zo lekker knuffelen met Noano.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou zeggen inderdaad dat is gewoon spelbederf
Ik kan alleen Veerman en Lang slecht hebbenquote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef ISVV het volgende:
Ik ben al een tijd PSV-supporter, maar ik kan me niet herinneren ooit zo'n hekel te hebben gehad aan een PSV-selectie als aan deze. We hebben namelijk wel eens minder kwaliteit gehad.
Wel extreem sneu om zo met een andere club bezig te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:08 schreef PSVCL het volgende:
Beide spelen ze alsof ze het kut vinden dat ajax kampioen wordt. Energieloze wedstrijd
Wat er nu achterin staat vind ik niet echt indrukwekkend. Sowieso defensief is het niet veel soeps op Dest, Boscagli en voorheen die keeper na.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef ISVV het volgende:
Ik ben al een tijd PSV-supporter, maar ik kan me niet herinneren ooit zo'n hekel te hebben gehad aan een PSV-selectie als aan deze. We hebben namelijk wel eens minder kwaliteit gehad.
Alleen PSV kan zovaak door een ondergrens zakken.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
PSV zakt weer enorm door de ondergrens in de eerste helft.
Tsja, PSV heeft tenminste een ondergrens.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen PSV kan zovaak door een ondergrens zakken.
Ja ze spelen beter dan hij Heerenveen liet doen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:12 schreef The-BFG het volgende:
Die van Persie heeft Feyenoord aardig draaiende weten te krijgen.. Had anders verwacht...
Als dat zo blijft, doen die volgend jaar wel mee voor het kampioenschap.
Gaan een hoop goede spelers weg, volgens de geruchten. We moeten nog maar zien wat daar voor terugkomtquote:Op zondag 11 mei 2025 15:12 schreef The-BFG het volgende:
Die van Persie heeft Feyenoord aardig draaiende weten te krijgen.. Had anders verwacht...
Als dat zo blijft, doen die volgend jaar wel mee voor het kampioenschap.
Merk het ook in de stadion, sfeerloze bedoel8ngquote:Op zondag 11 mei 2025 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel extreem sneu om zo met een andere club bezig te zijn.
Je moet vaak fatsoenlijk Nederlands kunnen als commentator vandaar dat ze niet uit Brabant komen.quote:
Koekoek.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet vaak fatsoenlijk Nederlands kunnen als commentator vandaar dat ze niet uit Brabant komen.
Hallo zeg.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet vaak fatsoenlijk Nederlands kunnen als commentator vandaar dat ze niet uit Brabant komen.
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was het niet.quote:
Over fatsoenlijk Nederlands beginnen en dan zo'n zin op het scherm toveren. Toe maar.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Reden tot wegzappen of liever oogaids?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nog maar eens een keer klagen over dat idiote net steeds voor de camera.
Bizar inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nog maar eens een keer klagen over dat idiote net steeds voor de camera.
Als je 'm uit kan spreken zonder zachte g maakt dat niet uit.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over fatsoenlijk Nederlands beginnen en dan zo'n zin op het scherm toveren. Toe maar.
Hoewel ik dit een belachelijke handsbal zou vinden zijn de regels wel zo ja. Hij ging via zijn arm tegen zijn lichaam en niet andersom zoals de commentator ons wilde doen geloven.quote:
Gelijkspel is genoeg daarquote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta uit is toch niet zo makkelijk?
We doen het er nog even mee. Maar onder protest!quote:
Volgens mij kreeg een feijenoorder toch geel voor janken?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:21 schreef The-BFG het volgende:
PSV-spelers en supporters hebben dat gejank echt in hun DNA zitten.. Altijd de schuld van een ander
Geen nood Henny doet mee.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/AFCAjax/status/1921556162966651071
Leo Oldelul is niet partijdig, Leo is gewoon slecht (en de naam Leo onwaardig).quote:
Hey Leo nog geneukt?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Leo Oldelul is niet partijdig, Leo is gewoon slecht (en de naam Leo onwaardig).
Wat een kampioensteamquote:Op zondag 11 mei 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/AFCAjax/status/1921556162966651071
Psv heeft gescoordquote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef GGMM het volgende:
Kom ik terug van boodschappen doen staat het opeens 2-1
Hoe kan dat nou
Feyenoord speelt nu echt heel matig.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef GGMM het volgende:
Hoe kan dat nou
Vanwege een doelpunt.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef GGMM het volgende:
Hoe kan dat nou
Als het eerst 2-0 stond en toen 2-1 kan het zomaar zijn dat er een doelpunt is gevallen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef GGMM het volgende:
Hoe kan dat nou
Perisic doet meequote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef GGMM het volgende:
Hoe kan dat nou
Jij doet een wel heel wilde gokquote:Op zondag 11 mei 2025 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het eerst 2-0 stond en toen 2-1 kan het zomaar zijn dat er een doelpunt is gevallen.
Blij dat we duidelijkheid hebben kunnen verschaffen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:50 schreef GGMM het volgende:
Veel antwoorden, maar wat er toch wel meerdere keren tussenuit springt is dat PSV gescoord heeft.
Meer iets voor So You Think You Can Dance?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:54 schreef Rambow het volgende:
Moussa heeft wel leuke moves af en toe, maar verder echt mokerslecht en traag.
Zoet deed dat ooit welquote:Op zondag 11 mei 2025 15:55 schreef Black-Death het volgende:
Fey stort in elkaar. Die gaan dit niet over de streep trekken
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit klinkt erg kolderiek. Is hier beeld van?
Geen harten wel schoppenquote:
Als het aan 'de Feyenoorder' lag had die gast de plaats van Taylor al ingenomen in het Nederlands elftal.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze in Engeland meekijken kan Milambo die transfer wel vergeten, wat is die slecht zeg.
Gelukkig gaat de bondscoach daaroverquote:Op zondag 11 mei 2025 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het aan 'de Feyenoorder' lag had die gast de plaats van Taylor al ingenomen in het Nederlands elftal.
Ja die wilden thomas fucking Beelen ook al in NL hebben terwijl we omkomen in de PL verdedigers. (lol)quote:Op zondag 11 mei 2025 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het aan 'de Feyenoorder' lag had die gast de plaats van Taylor al ingenomen in het Nederlands elftal.
Daar kijken ze nu de voorbeschouwing van Liverpool Arsenalquote:Op zondag 11 mei 2025 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze in Engeland meekijken kan Milambo die transfer wel vergeten, wat is die slecht zeg.
Te slecht vooralquote:
Hij moet eens normaal doen, wat een lompschool-figuur is het ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:07 schreef Pablo84 het volgende:
Heerlijk Noah...lekker publiek op zijn plek zetten
Heerlijk manquote:Op zondag 11 mei 2025 16:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij moet eens normaal doen, wat een lompschool-figuur is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |