Merk het ook in de stadion, sfeerloze bedoel8ngquote:Op zondag 11 mei 2025 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel extreem sneu om zo met een andere club bezig te zijn.
Je moet vaak fatsoenlijk Nederlands kunnen als commentator vandaar dat ze niet uit Brabant komen.quote:
Koekoek.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet vaak fatsoenlijk Nederlands kunnen als commentator vandaar dat ze niet uit Brabant komen.
Hallo zeg.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet vaak fatsoenlijk Nederlands kunnen als commentator vandaar dat ze niet uit Brabant komen.
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was het niet.quote:
Over fatsoenlijk Nederlands beginnen en dan zo'n zin op het scherm toveren. Toe maar.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Reden tot wegzappen of liever oogaids?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nog maar eens een keer klagen over dat idiote net steeds voor de camera.
Bizar inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nog maar eens een keer klagen over dat idiote net steeds voor de camera.
Als je 'm uit kan spreken zonder zachte g maakt dat niet uit.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over fatsoenlijk Nederlands beginnen en dan zo'n zin op het scherm toveren. Toe maar.
Hoewel ik dit een belachelijke handsbal zou vinden zijn de regels wel zo ja. Hij ging via zijn arm tegen zijn lichaam en niet andersom zoals de commentator ons wilde doen geloven.quote:
Gelijkspel is genoeg daarquote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta uit is toch niet zo makkelijk?
We doen het er nog even mee. Maar onder protest!quote:
Volgens mij kreeg een feijenoorder toch geel voor janken?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:21 schreef The-BFG het volgende:
PSV-spelers en supporters hebben dat gejank echt in hun DNA zitten.. Altijd de schuld van een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |