Die zijn in staat volgende keer tegen RKC punten te verspelenquote:
Sparta uit is toch niet zo makkelijk?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV heeft een lollerprogramma na vandaag.
Dus nee.
Wellicht met wat geluk kan Sparta thuis nog een puntje pakken. Maar daar red je het helaas ook niet mee. Dus 'lekker' voorrondes spelen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV heeft een lollerprogramma na vandaag.
Dus nee.
Dat lijkt me sterk. Die winnen verder alles.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn in staat volgende keer tegen RKC punten te verspelen
Als een scheids daar geen geel geeft mag je daar vast wat van zeggen. Timo doet het alleen altijd iets te onvoorzichtig.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Terecht. Dat eeuwige gezanik van zowel Hancko en Wellenreuther
Je staat 2-0 voor, laat gaan
Voor zo opzichtig hands maken mag je best een kaart trekken.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Terecht. Dat eeuwige gezanik van zowel Hancko en Wellenreuther
Je staat 2-0 voor, laat gaan
Haalde ook nog een aanval eruit. Dat is normaal altijd geel.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor zo opzichtig hands maken mag je best een kaart trekken.
Zou zeggen inderdaad dat is gewoon spelbederfquote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor zo opzichtig hands maken mag je best een kaart trekken.
Makkelie gaat zo lekker knuffelen met Noano.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou zeggen inderdaad dat is gewoon spelbederf
Ik kan alleen Veerman en Lang slecht hebbenquote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef ISVV het volgende:
Ik ben al een tijd PSV-supporter, maar ik kan me niet herinneren ooit zo'n hekel te hebben gehad aan een PSV-selectie als aan deze. We hebben namelijk wel eens minder kwaliteit gehad.
Wel extreem sneu om zo met een andere club bezig te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:08 schreef PSVCL het volgende:
Beide spelen ze alsof ze het kut vinden dat ajax kampioen wordt. Energieloze wedstrijd
Wat er nu achterin staat vind ik niet echt indrukwekkend. Sowieso defensief is het niet veel soeps op Dest, Boscagli en voorheen die keeper na.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef ISVV het volgende:
Ik ben al een tijd PSV-supporter, maar ik kan me niet herinneren ooit zo'n hekel te hebben gehad aan een PSV-selectie als aan deze. We hebben namelijk wel eens minder kwaliteit gehad.
Alleen PSV kan zovaak door een ondergrens zakken.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
PSV zakt weer enorm door de ondergrens in de eerste helft.
Tsja, PSV heeft tenminste een ondergrens.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen PSV kan zovaak door een ondergrens zakken.
Ja ze spelen beter dan hij Heerenveen liet doen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:12 schreef The-BFG het volgende:
Die van Persie heeft Feyenoord aardig draaiende weten te krijgen.. Had anders verwacht...
Als dat zo blijft, doen die volgend jaar wel mee voor het kampioenschap.
Gaan een hoop goede spelers weg, volgens de geruchten. We moeten nog maar zien wat daar voor terugkomtquote:Op zondag 11 mei 2025 15:12 schreef The-BFG het volgende:
Die van Persie heeft Feyenoord aardig draaiende weten te krijgen.. Had anders verwacht...
Als dat zo blijft, doen die volgend jaar wel mee voor het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |