Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik val er net in, moest op deze dag nog even langs moeders. Is Feyenoord zo goed of PSV zo slecht?
Ik hoop dat ze weer shoppen in de categorie Karsdorp en Melaatsia.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands en Stewart gaan deze zomer weer geen verdedigers halen.
Ja, maar die 'veruit beste selectie' heeft wel 2 keer kansloos verloren van die aanstaande kampioen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene reet eerlijk gezegd. Met veruit de beste selectie geen kampioen worden. Dan ben je af.
Moah die wedstrijd in de arena had ook anders kunnen vallen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar die 'veruit beste selectie' heeft wel 2 keer kansloos verloren van die aanstaande kampioen.
Het zat niet tegen bij Feyenoord en PSV is gewoon slap aan de wedstrijd begonnen zoals we dat van PSV kennen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik val er net in, moest op deze dag nog even langs moeders. Is Feyenoord zo goed of PSV zo slecht?
Psv heeft gewoon de beste selectie, maar na de winterstop is er intern wat gebeurd. Dat kan haast niet anders.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar die 'veruit beste selectie' heeft wel 2 keer kansloos verloren van die aanstaande kampioen.
Wat aan Bosz ligt. Ik snap werkelijk niet dat ze hem hebben laten zitten.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waarom zouden Feyenoord spelers bezig zijn met Feyenoord verdedigers eruit te lokken?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Robin loopt nu al rondjes om Petertje heen.
Robin heeft Peter bij de ballen vast.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zat niet tegen bij Feyenoord en PSV is gewoon slap aan de wedstrijd begonnen zoals we dat van PSV kennen.
Legendarisch goed seizoen vorig jaar... Lijkt me reden genoegquote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat aan Bosz ligt. Ik snap werkelijk niet dat ze hem hebben laten zitten.
Masterminded.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zouden Feyenoord spelers bezig zijn met Feyenoord verdedigers eruit te lokken?
1 zwaluw enzo.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Legendarisch goed seizoen vorig jaar... Lijkt me reden genoeg
Gemakzucht.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Psv heeft gewoon de beste selectie, maar na de winterstop is er intern wat gebeurd. Dat kan haast niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |