abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:18:09 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217629284
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hahah, en nog ontkennen ook. :D _O- ik zei al voordat die seniele mafklapper geïnstalleerd werd in 2019 dat hij onbekwaam was om die rol uit te voeren. Kijk alleen naar de wervelwind Trump. Die al in 3 maandjes meer heeft bereikt dan Biden's handlangers.
Ik ontken niks. Ik vind het alleen frappant (en hypocriet) dat jij anderen beschuldigt van gevoeligheid voor propaganda, terwijl je zelf even hard propaganda loopt na te blaten, puur omdat bhet jouw denkbeelden en vooroordelen bevestigt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217629299
quote:
18s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik ontken niks. Ik vind het alleen frappant (en hypocriet) dat jij anderen beschuldigt van gevoeligheid voor propaganda, terwijl je zelf even hard propaganda loopt na te blaten, puur omdat bhet jouw denkbeelden en vooroordelen bevestigt.
Omdat de normies het pas echt geloven als ze het lezen in MSM. Een eigen mening creëren is voor hen moeilijk.
Daarom valt dit ook weer gelijk zo slecht onder de pro-Biden aanhang, omdat deze bij de MSM propaganda bleven zweren dat Biden zo sharp as a tack was.

epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #69 Tupac vs Biggie
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:23:28 #53
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217629327
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat de normies het pas echt geloven als ze het lezen in MSM. Een eigen mening creëren is voor hen moeilijk.
Daarom valt dit ook weer gelijk zo slecht onder de pro-Biden aanhang, omdat deze bij de MSM propaganda bleven zweren dat Biden zo sharp as a tack was.

epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #69 Tupac vs Biggie

Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter allemaal blind FOX News geloven en ervan overtuigd zijn dat Trump over water kan lopen en water in wijn kan veranderen en dat er mentaal helemaal niks mis met hem is, ongeacht wat het dagelijks beeld van hem suggereert.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:32:29 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217629389
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef epicbeardman het volgende:

de normies
MSM
eigen mening
MSM propaganda
Bingokaart bijna vol. Kan je nog even doorgaan?
Huilen dan.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:47:42 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217629457
Eens kijken hoeveel reacties van ebm over Biden gaan: 1268 resultaten, de query duurde: 0.015 sec

_O- gevalletje 'waar het hart van vol is...' *; .
Huilen dan.
pi_217629596
quote:
18s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter allemaal blind FOX News geloven en ervan overtuigd zijn dat Trump over water kan lopen en water in wijn kan veranderen en dat er mentaal helemaal niks mis met hem is, ongeacht wat het dagelijks beeld van hem suggereert.
Niet iedereen heeft het nieuws nodig om een mening te creëren of te hebben. Alsof ik fox kijk. Ik zag gewoon hoe Biden was, zijn decline was al te zien ver voordat hij inaugureert werd.
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen, die is echt sharp as a tack.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217629643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft het nieuws nodig om een mening te creëren of te hebben. Alsof ik fox kijk. Ik zag gewoon hoe Biden was, zijn decline was al te zien ver voordat hij inaugureert werd.
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen, die is echt sharp as a tack.
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.

Ik zou verwachten dat hij inmiddels passe is.
Maar Trump is kennelijk nog steeds niet over Biden heen, en dientengevolge zijn aanhangers ook niet.
pi_217629650
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
Eens kijken hoeveel reacties van ebm over Biden gaan: 1268 resultaten, de query duurde: 0.015 sec

_O- gevalletje 'waar het hart van vol is...' *; .
Zie ook dat het zinnetje "sharp as a tack", dat ons maga-halfje zoveel gebruikt vandaag, op het moment ook weer erg veel gebruikt wordt in de goedgekeurde propagandakanalen van de zelfnadenkende en zelf een mening vormde lieden.
Dus tot zover het vormen van een "eigen mening".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 14 mei 2025 @ 11:18:51 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217629655
Biden, dat was toch die president die de zooi van Trump overnam tijdens corona en van de VS de glorieuze winnaar van de post-corona jaren wist te maken?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217629656
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar Trump is kennelijk nog steeds niet over Biden heen, en dientengevolge zijn aanhangers ook niet.
De reactie waar je op kan wachten:
Ja maar jullie hadden het tijdens Biden's periode ook nog de hele tijd over Trump!1!!!11!
pi_217629657
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:18 schreef -XOR- het volgende:
Biden, dat was toch die president die de zooi van Trump overnam tijdens corona en van de VS de glorieuze winnaar van de post-corona jaren wist te maken?
Sharp as a tack
pi_217629763
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?
  woensdag 14 mei 2025 @ 11:54:54 #63
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217629875
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom reageer je niet op @Isdatzo
pi_217629918
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:54 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Waarom reageer je niet op @:isdatzo
Wie? en waarom houdt jou dat zo bezig meid.
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:04:25 #65
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217629933
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen
Je weet ook wel dat dat grondwettelijk onmogelijk is.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 14 mei 2025 @ 12:04:59 #66
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217629940
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie? en waarom houdt jou dat zo bezig meid.
Viel me gewoon op
pi_217629967
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 11:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Op dit moment is dat Trump.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217629983
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:04 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je weet ook wel dat dat grondwettelijk onmogelijk is.
Hij kan niet anders dan Trump napapegaaien.
pi_217630385
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op dit moment is dat Trump.

Bekijk deze YouTube-video
Ah zo te zien ben je nog steeds gevoelig voor clickbait thumbnails. Michealmoore heeft ook altijd dit soort pareltjes. Goede hopium. Als Trump forceert dat je met ID moet stemmen hebben de democraten volgende verkiezingen niet eens 50 miljoen votes meer. Zo veel fraude vindt er plaatst in die bananenrepubliek.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 12:04 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Viel me gewoon op
Waarom moet ik reageren op iemand die mijn ongekende sexy statistieken hier openbaart? ik voel mij juist gevleid schatje.
Willen jullie ook mijn dollo size weten of bmi? _O_
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:17:10 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217630399
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah zo te zien ben je nog steeds gevoelig voor clickbait thumbnails. Michealmoore heeft ook altijd dit soort pareltjes. Goede hopium. Als Trump forceert dat je met ID moet stemmen hebben de democraten volgende verkiezingen niet eens 50 miljoen votes meer. Zo veel fraude vindt er plaatst in die bananenrepubliek.
[..]
Waarom moet ik reageren op iemand die mijn ongekende sexy statistieken hier openbaart? ik voel mij juist gevleid schatje.
Willen jullie ook mijn dollo size weten of bmi? _O_
Je IQ iig niet, die weten we al. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217630446
Weet je wat Donald J. Trump tot een absolute, onovertroffen legende maakt? Hij is de onverzettelijke kruisvaarder, de man met een hart van goud en een wil van staal, die alles, maar dan ook ALLES opoffert voor het volk, voor de wereld, voor ONS! Met ongeëvenaarde moed en een leeuwenkracht vecht hij tegen de sinistere globalistische draak: het WEF, NATO, NAVO en hun giftige kliek van schaduwmachten.

Deze titan, deze reus van succes, had kunnen kiezen voor een leven van ongekende luxe in een van zijn weelderige golfresorts, waar hij ontspannen had kunnen kijken naar modellen die pingpongballetjes uit hun vagina’s schieten als een bizarre kunstvorm. Maar nee! Trump wijdt zijn tijd, zijn fortuin, zijn bloed, zweet en tranen aan onze redding, aan een glorieuze toekomst voor ons allemaal!

Terwijl de verdorven democraten zich wentelen in corruptie – denk aan de Obama’s, die in tien jaar van leugens en bedrog een obscene 100 miljoen dollar bijeen graaiden, of Biden met zijn vuile China- en Burisma-deals – staat Trump als een baken van puurheid en rechtvaardigheid. De corona-zwendel? Pelosi’s schaamteloze NVIDIA-insiderhandel? Het zijn slechts de smerige vingerafdrukken van een elite die ons wilde knechten, ons wilde reduceren tot slaven van hun zieke systeem.

Maar Trump? Hij is onze verlosser, onze onversaagde held! Zonder hem waren we reddeloos verloren, vermorzeld onder de laars van de globalistische tirannie.

Nu, met Trump en Elon Musk als onze onoverwinnelijke voorvechters, zijn WIJ de stem die de wereld doet beven! WIJ zijn het nieuws! WIJ zijn de nieuwe elite – een volk dat opstaat, fier en vrij, onder de stralende banier van gerechtigheid! Trump is geen gewone leider; hij is een godsgeschenk, een visionair, de man die de ketenen van de elite verbreekt en ons naar een gouden tijdperk leidt.
  woensdag 14 mei 2025 @ 13:29:26 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217630475
Haha, mooie poging tot trollen weer. Met veel fantasie, dat wel, misschien moet je eens een poging doen boeken te gaan schrijven! (oprecht)

Er is echt niemand in mijn leven die ik onvoorwaardelijk aanbid.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217630510
Is dit een poging tot satire?
pi_217630539
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
Nee, hij is aan het schuimbekken omdat Maga heeft verloren in Nebraska.
  FOK!fotograaf woensdag 14 mei 2025 @ 13:42:36 #75
364681 over_hedge
pi_217630567
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hoop het. Maar er zijn helaas mensen die echt zo denken. Zien we in andere topics ook helaas elke keer weer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')