Ik ontken niks. Ik vind het alleen frappant (en hypocriet) dat jij anderen beschuldigt van gevoeligheid voor propaganda, terwijl je zelf even hard propaganda loopt na te blaten, puur omdat bhet jouw denkbeelden en vooroordelen bevestigt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hahah, en nog ontkennen ook.![]()
ik zei al voordat die seniele mafklapper geïnstalleerd werd in 2019 dat hij onbekwaam was om die rol uit te voeren. Kijk alleen naar de wervelwind Trump. Die al in 3 maandjes meer heeft bereikt dan Biden's handlangers.
Omdat de normies het pas echt geloven als ze het lezen in MSM. Een eigen mening creëren is voor hen moeilijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ontken niks. Ik vind het alleen frappant (en hypocriet) dat jij anderen beschuldigt van gevoeligheid voor propaganda, terwijl je zelf even hard propaganda loopt na te blaten, puur omdat bhet jouw denkbeelden en vooroordelen bevestigt.
Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter allemaal blind FOX News geloven en ervan overtuigd zijn dat Trump over water kan lopen en water in wijn kan veranderen en dat er mentaal helemaal niks mis met hem is, ongeacht wat het dagelijks beeld van hem suggereert.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat de normies het pas echt geloven als ze het lezen in MSM. Een eigen mening creëren is voor hen moeilijk.
Daarom valt dit ook weer gelijk zo slecht onder de pro-Biden aanhang, omdat deze bij de MSM propaganda bleven zweren dat Biden zo sharp as a tack was.
epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #69 Tupac vs Biggie
Bingokaart bijna vol. Kan je nog even doorgaan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef epicbeardman het volgende:
de normies
MSM
eigen mening
MSM propaganda
Niet iedereen heeft het nieuws nodig om een mening te creëren of te hebben. Alsof ik fox kijk. Ik zag gewoon hoe Biden was, zijn decline was al te zien ver voordat hij inaugureert werd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter allemaal blind FOX News geloven en ervan overtuigd zijn dat Trump over water kan lopen en water in wijn kan veranderen en dat er mentaal helemaal niks mis met hem is, ongeacht wat het dagelijks beeld van hem suggereert.
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het nieuws nodig om een mening te creëren of te hebben. Alsof ik fox kijk. Ik zag gewoon hoe Biden was, zijn decline was al te zien ver voordat hij inaugureert werd.
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen, die is echt sharp as a tack.
Zie ook dat het zinnetje "sharp as a tack", dat ons maga-halfje zoveel gebruikt vandaag, op het moment ook weer erg veel gebruikt wordt in de goedgekeurde propagandakanalen van de zelfnadenkende en zelf een mening vormde lieden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
Eens kijken hoeveel reacties van ebm over Biden gaan: 1268 resultaten, de query duurde: 0.015 sec
gevalletje 'waar het hart van vol is...'
.
De reactie waar je op kan wachten:quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.
Ik zou verwachten dat hij inmiddels passe is.
Maar Trump is kennelijk nog steeds niet over Biden heen, en dientengevolge zijn aanhangers ook niet.
Sharp as a tackquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:18 schreef -XOR- het volgende:
Biden, dat was toch die president die de zooi van Trump overnam tijdens corona en van de VS de glorieuze winnaar van de post-corona jaren wist te maken?
Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.
Ik zou verwachten dat hij inmiddels passe is.
Maar Trump is kennelijk nog steeds niet over Biden heen, en dientengevolge zijn aanhangers ook niet.
Waarom reageer je niet op @Isdatzoquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?
Wie? en waarom houdt jou dat zo bezig meid.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op @:isdatzo
Je weet ook wel dat dat grondwettelijk onmogelijk is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen
Viel me gewoon opquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie? en waarom houdt jou dat zo bezig meid.
Op dit moment is dat Trump.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?
Hij kan niet anders dan Trump napapegaaien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat dat grondwettelijk onmogelijk is.
Ah zo te zien ben je nog steeds gevoelig voor clickbait thumbnails. Michealmoore heeft ook altijd dit soort pareltjes. Goede hopium. Als Trump forceert dat je met ID moet stemmen hebben de democraten volgende verkiezingen niet eens 50 miljoen votes meer. Zo veel fraude vindt er plaatst in die bananenrepubliek.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op dit moment is dat Trump.
Bekijk deze YouTube-video
Waarom moet ik reageren op iemand die mijn ongekende sexy statistieken hier openbaart? ik voel mij juist gevleid schatje.quote:
Je IQ iig niet, die weten we al.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah zo te zien ben je nog steeds gevoelig voor clickbait thumbnails. Michealmoore heeft ook altijd dit soort pareltjes. Goede hopium. Als Trump forceert dat je met ID moet stemmen hebben de democraten volgende verkiezingen niet eens 50 miljoen votes meer. Zo veel fraude vindt er plaatst in die bananenrepubliek.
[..]
Waarom moet ik reageren op iemand die mijn ongekende sexy statistieken hier openbaart? ik voel mij juist gevleid schatje.
Willen jullie ook mijn dollo size weten of bmi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |