Ik ontken niks. Ik vind het alleen frappant (en hypocriet) dat jij anderen beschuldigt van gevoeligheid voor propaganda, terwijl je zelf even hard propaganda loopt na te blaten, puur omdat bhet jouw denkbeelden en vooroordelen bevestigt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hahah, en nog ontkennen ook.![]()
ik zei al voordat die seniele mafklapper geïnstalleerd werd in 2019 dat hij onbekwaam was om die rol uit te voeren. Kijk alleen naar de wervelwind Trump. Die al in 3 maandjes meer heeft bereikt dan Biden's handlangers.
Omdat de normies het pas echt geloven als ze het lezen in MSM. Een eigen mening creëren is voor hen moeilijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ontken niks. Ik vind het alleen frappant (en hypocriet) dat jij anderen beschuldigt van gevoeligheid voor propaganda, terwijl je zelf even hard propaganda loopt na te blaten, puur omdat bhet jouw denkbeelden en vooroordelen bevestigt.
Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter allemaal blind FOX News geloven en ervan overtuigd zijn dat Trump over water kan lopen en water in wijn kan veranderen en dat er mentaal helemaal niks mis met hem is, ongeacht wat het dagelijks beeld van hem suggereert.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat de normies het pas echt geloven als ze het lezen in MSM. Een eigen mening creëren is voor hen moeilijk.
Daarom valt dit ook weer gelijk zo slecht onder de pro-Biden aanhang, omdat deze bij de MSM propaganda bleven zweren dat Biden zo sharp as a tack was.
epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #69 Tupac vs Biggie
Bingokaart bijna vol. Kan je nog even doorgaan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef epicbeardman het volgende:
de normies
MSM
eigen mening
MSM propaganda
Niet iedereen heeft het nieuws nodig om een mening te creëren of te hebben. Alsof ik fox kijk. Ik zag gewoon hoe Biden was, zijn decline was al te zien ver voordat hij inaugureert werd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter allemaal blind FOX News geloven en ervan overtuigd zijn dat Trump over water kan lopen en water in wijn kan veranderen en dat er mentaal helemaal niks mis met hem is, ongeacht wat het dagelijks beeld van hem suggereert.
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het nieuws nodig om een mening te creëren of te hebben. Alsof ik fox kijk. Ik zag gewoon hoe Biden was, zijn decline was al te zien ver voordat hij inaugureert werd.
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen, die is echt sharp as a tack.
Zie ook dat het zinnetje "sharp as a tack", dat ons maga-halfje zoveel gebruikt vandaag, op het moment ook weer erg veel gebruikt wordt in de goedgekeurde propagandakanalen van de zelfnadenkende en zelf een mening vormde lieden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
Eens kijken hoeveel reacties van ebm over Biden gaan: 1268 resultaten, de query duurde: 0.015 sec
gevalletje 'waar het hart van vol is...'
.
De reactie waar je op kan wachten:quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.
Ik zou verwachten dat hij inmiddels passe is.
Maar Trump is kennelijk nog steeds niet over Biden heen, en dientengevolge zijn aanhangers ook niet.
Sharp as a tackquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:18 schreef -XOR- het volgende:
Biden, dat was toch die president die de zooi van Trump overnam tijdens corona en van de VS de glorieuze winnaar van de post-corona jaren wist te maken?
Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat Maga het nog steeds over Biden heeft.
Ik zou verwachten dat hij inmiddels passe is.
Maar Trump is kennelijk nog steeds niet over Biden heen, en dientengevolge zijn aanhangers ook niet.
Waarom reageer je niet op @Isdatzoquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?
Wie? en waarom houdt jou dat zo bezig meid.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op @:isdatzo
Je weet ook wel dat dat grondwettelijk onmogelijk is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
Trump daartegenin zie ik nog wel derde termijn doen zonder deze problemen
Viel me gewoon opquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie? en waarom houdt jou dat zo bezig meid.
Op dit moment is dat Trump.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden is toch het beste wat de democraten hebben in 2028?
Hij kan niet anders dan Trump napapegaaien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat dat grondwettelijk onmogelijk is.
Ah zo te zien ben je nog steeds gevoelig voor clickbait thumbnails. Michealmoore heeft ook altijd dit soort pareltjes. Goede hopium. Als Trump forceert dat je met ID moet stemmen hebben de democraten volgende verkiezingen niet eens 50 miljoen votes meer. Zo veel fraude vindt er plaatst in die bananenrepubliek.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op dit moment is dat Trump.
Bekijk deze YouTube-video
Waarom moet ik reageren op iemand die mijn ongekende sexy statistieken hier openbaart? ik voel mij juist gevleid schatje.quote:
Je IQ iig niet, die weten we al.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah zo te zien ben je nog steeds gevoelig voor clickbait thumbnails. Michealmoore heeft ook altijd dit soort pareltjes. Goede hopium. Als Trump forceert dat je met ID moet stemmen hebben de democraten volgende verkiezingen niet eens 50 miljoen votes meer. Zo veel fraude vindt er plaatst in die bananenrepubliek.
[..]
Waarom moet ik reageren op iemand die mijn ongekende sexy statistieken hier openbaart? ik voel mij juist gevleid schatje.
Willen jullie ook mijn dollo size weten of bmi?
Nee, hij is aan het schuimbekken omdat Maga heeft verloren in Nebraska.quote:
Ik hoop het. Maar er zijn helaas mensen die echt zo denken. Zien we in andere topics ook helaas elke keer weerquote:
Het betrof de man die ondanks aantoonbare dementie verkozen werd, vervolgens een VP koos op basis van onveranderlijke kenmerken, enorme fouten maakte bij de terugtrekking uit Afghanistan wat Amerikanen en bondgenoten het leven heeft gekost, grote oorlogen wereldwijd zag uitbreken onder zijn bewind, vele miljoenen illegale migranten toeliet in de VS, half naakte transgenders liet dansen in de tuin van het Witte Huis en torenhoge inflatie wist te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:18 schreef -XOR- het volgende:
Biden, dat was toch die president die de zooi van Trump overnam tijdens corona en van de VS de glorieuze winnaar van de post-corona jaren wist te maken?
Trump probeerde dat in 100 dagen te overtreffen, net als gevolg dat de conservatieven hebben verloren in Canada, Australië en nu in Nebraska.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betrof de man die ondanks aantoonbare dementie verkozen werd, vervolgens een VP koos op basis van onveranderlijke kenmerken, enorme fouten maakte bij de terugtrekking uit Afghanistan wat Amerikanen en bondgenoten het leven heeft gekost, grote oorlogen wereldwijd zag uitbreken onder zijn bewind, vele miljoenen illegale migranten toeliet in de VS, half naakte transgenders liet dansen in de tuin van het Witte Huis en torenhoge inflatie wist te bewerkstelligen.
En daarom verloren de Democraten de verkiezingen ook, dit soort troep in combinatie met allerlei raciale en intersectionele identiteit zitten de meeste mensen niet op te wachten.
Vergeet India/Pakistan ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump probeerde dat in 100 dagen te overtreffen, net als gevolg dat de conservatieven hebben verloren in Canada, Australië en nu in Nebraska.
Wel lachen overigens dat de hyperinflatie die ons wereldwijd trof op Biden wordt geschoven.
Die had de inflatie veel beter onder controle dan de rest van de wereld.
En nu heeft de VS een president die voorspelt dat rond kerst 2 poppen duurder zullen zijn als 30 poppen nu.
En oh ja: Poetin stop!
Maar Poetin gaat rustig door met bombarderen.
Tot zover de invloed van Trump op grote conflicten.
Dat kwam door Islamitisch terrorisme van de Pakistanen.quote:
Uitgebroken onder het bewind van Trump inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kwam door Islamitisch terrorisme van de Pakistanen.
Maar in de tussentijd wel denken dat de NAVO en de NATO verschillende organisaties zijn. Kennisniveau is niet heel geweldig dus.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar er zijn helaas mensen die echt zo denken. Zien we in andere topics ook helaas elke keer weer
Waar valt 7 oktober onder?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kwam door Islamitisch terrorisme van de Pakistanen.
Ik voel je frustratiequote:Op woensdag 14 mei 2025 16:52 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Is dit waar de democraten zich mee associeren? een bio student nog wel die zegt dat je abortus moet kunnen plegen tot aan dat een baby kan praten.
De Biden-regering die niet krachtig genoeg achter Israël stond. Onder Democratische regeringen is altijd appeasement geprobeerd jegens Iran en diens proxies.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betrof de man die ondanks aantoonbare dementie verkozen werd, vervolgens een VP koos op basis van onveranderlijke kenmerken, enorme fouten maakte bij de terugtrekking uit Afghanistan wat Amerikanen en bondgenoten het leven heeft gekost, grote oorlogen wereldwijd zag uitbreken onder zijn bewind, vele miljoenen illegale migranten toeliet in de VS, half naakte transgenders liet dansen in de tuin van het Witte Huis en torenhoge inflatie wist te bewerkstelligen.
En daarom verloren de Democraten de verkiezingen ook, dit soort troep in combinatie met allerlei raciale en intersectionele identiteit zitten de meeste mensen niet op te wachten.
Dus geen islamitische aanslag op Israël door Hamas?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Biden-regering die niet krachtig genoeg achter Israël stond. Onder Democratische regeringen is altijd appeasement geprobeerd jegens Iran en diens proxies.
Hoe is dat aangetoond?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betrof de man die ondanks aantoonbare dementie verkozen werd,
Het hep op Feesboek gestaan en ze zeien ut op Fox. Hur dur.quote:
Daarvoor hoef je maar 30 seconden van zijn clips te zien. In mening dementiecentrum in Nederland lopen er minder seniele rond.quote:
In menig krankzinnigengesticht in Nederland lopen ook minder gekke rond dan D.Jezus Trump.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je maar 30 seconden van zijn clips te zien. In mening dementiecentrum in Nederland lopen er minder seniele rond.
Niet aangetoond dus.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je maar 30 seconden van zijn clips te zien. In mening dementiecentrum in Nederland lopen er minder seniele rond.
Nou, als Nederland over gaat op gas uit Qatar is de wereld hier te klein.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/PapiTrumpo/status/1922443371349450962 ]x[/url] ]
Iemand hier al boos om? Elon zit er ooktechnoking
Ze zeggen het zelf bij de dems, daarom is hij ook gedumpt destijds en was hij in de laatste maanden totaal afwezig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet aangetoond dus.
Het is hier geen BNW hè.
Ik wacht nog steeds op hoe is aangetoond dat hij destijds tekenen van dementie had.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf bij de dems, daarom is hij ook gedumpt destijds en was hij in de laatste maanden totaal afwezig.
Het boek dat Jake Tapper uitbrengt is ook een bevestiging.
Hij herkende zijn oude vriend George Clooney niet eens meer, vaak liep hij rond alsof hij niet meer eens wist waar hij was.maar hou vooral vol bij die gedachte.
Elk land is positief en ja ook de rusjes, zo goedkoop mogelijk, onder Trump zakken de benzineprijzen al enorm dus kan ik mijn waggie weer goedkoper volgooien. Straks met Zelensky die eindelijk toegeeft aan vrede zal het nog wel verder dalen. Een vredestichter pur sang onze ome Trump.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, als Nederland over gaat op gas uit Qatar is de wereld hier te klein.
En diezelfde criticasters staan vervolgens te juichen bij de VS die flink aan de bak gaat in die regio.
Uiteraard krijg je er dan reactie op want feiten zijn natuurlijk maar vervelend om mee om de oren geslagen te worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij kan niet anders dan Trump napapegaaien.
De Russen zijn positief over dat Europa van Russisch gas overstapt op gas uit Qatar?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elk land is positief en ja ook de rusjes, zo goedkoop mogelijk, onder Trump zakken de benzineprijzen al enorm dus kan ik mijn waggie weer goedkoper volgooien. Straks met Zelensky die eindelijk toegeeft aan vrede zal het nog wel verder dalen. Een vredestichter pur sang onze ome Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |