abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217584320
In Dubai is er nieuwe aandacht voor de zaak van de 20-jarige Maria Kovalchuk, een Oekraïens OnlyFans-model dat eerder deze maand uit een coma ontwaakte, nadat ze op 19 maart zwaargewond werd aangetroffen. Kovalchuk was tien dagen vermist nadat ze op 9 maart naar Dubai was gereisd voor ontmoetingen met mannen uit de modellenwereld. Haar situatie werd pas serieus genomen toen ze haar vlucht naar Thailand miste, waarna haar familie de autoriteiten inschakelde.

Kovalchuk werd ontdekt met ernstige verwondingen, waaronder een gebroken rug, wat volgens de politie het resultaat was van een val van grote hoogte. Echter, haar vrienden en familie geloven dat ze gewond raakte tijdens een poging te ontsnappen aan een seksfeest, dat mogelijk gedwongen praktijken inhoudt en bekend staat om zijn wrede aard. Er zijn angsten dat Kovalchuk is ontvoerd en mishandeld, wat meer aandacht vestigt op de beruchte 'porta potty parties' in Dubai, waar vrouwen onder druk worden gezet om vernederende seksuele handelingen uit te voeren.

Bovendien cirkelen er geruchten rond de omstandigheden van Kovalchuks verwondingen en de mogelijkheid dat haar tanden zijn verwijderd, een schokkend aspect van deze feesten. Tot nu toe is er een onderzoek naar mensenhandel ingesteld door de Oekraïense autoriteiten, terwijl het Dubaise politierapport ter discussie staat. De situatie wordt nauwlettend gevolgd door Buitenlandse Zaken in Nederland, dat bereid is om het reisadvies te herzien als dat nodig blijkt.

https://www.telegraaf.nl/(...)s-in-haar-birkin-tas

Bizar verhaal :{
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 12:48:17 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217584336
Play stupid games, win stupid prizes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:48:36 #3
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217584340
WTF!?

Tanden verwijderd?
Gebroken rug?
pi_217584360
quote:
terwijl het Dubaise politierapport ter discussie staat.
Goh
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:56:35 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217584393
Het enige dat ik kan vinden over Porta Potty Parties is gelinkt aan nieuws over deze vrouw. Is het niet gewoon verzonnen?
pi_217584408
Dubai is een van die verschrikkelijke plaatsen waar ik hoop nooit terecht te komen. Een hoop neppe flinterdunne pracht en praal met daarachter het meest ranzige wat de mensheid te bieden heeft. De mooie toren in de OP bijvoorbeeld. Tot voor kort stonden daar iedere dag straten vol aan poepwagens voor, omdat het niet aangesloten op het riool was. Poepwagens gereden door immigranten met nul rechten of zelfs maar een paspoort om te kunnen ontsnappen want die wordt ingenomen.
pi_217584422
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Het enige dat ik kan vinden over Porta Potty Parties is gelinkt aan nieuws over deze vrouw. Is het niet gewoon verzonnen?
Verhalen over poepen op ingevlogen Instagram modellen in Dubai gaan al heel lang rond. Er wordt betaald om te zwijgen en je carrière als hippe gelukkige influencer is niet gebaat bij een openhartig interview dat je tegen betaling een wc voor Arabieren bent.
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 13:06:35 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217584457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef sp3c het volgende:
Play stupid games, win stupid prizes
Oh ja dat is het

Victim blaming at its finest!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217584461
Gelukkig kan ik geen situatie bedenken waarbij dit 'dichtbij zou komen'. :D

_O_
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217584494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Dubai is een van die verschrikkelijke plaatsen waar ik hoop nooit terecht te komen. Een hoop neppe flinterdunne pracht en praal met daarachter het meest ranzige wat de mensheid te bieden heeft. De mooie toren in de OP bijvoorbeeld. Tot voor kort stonden daar iedere dag straten vol aan poepwagens voor, omdat het niet aangesloten op het riool was. Poepwagens gereden door immigranten met nul rechten of zelfs maar een paspoort om te kunnen ontsnappen want die wordt ingenomen.
Mensen uit de Filipijnen dromen er vaak van om daar te kunnen gaan werken (en in andere landen in die omgeving.)
Velen van hen wordt daar uitgebuit en mishandeld.
pi_217584514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh ja dat is het

Sorry hoor maar dit is zoveel eigen verantwoordelijkheid wegnemen bij vrouwen dat het levensgevaarlijk aan het worden is.

Er is daar een levendige industrie van knappe blanke vrouwen invliegen voor hele extreme seksfeesten door mannen die boven de wet staan. Vlieg niet naar Dubai voor die paar centen. In het beste geval wordt je ultiem vernederd als een stuk ondergepoept vlees, in een minder goed geval verdwijn je spoorloos.
pi_217584544
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Sorry hoor maar dit is zoveel eigen verantwoordelijkheid wegnemen bij vrouwen dat het levensgevaarlijk aan het worden is.

Er is daar een levendige industrie van knappe blanke vrouwen invliegen voor hele extreme seksfeesten door mannen die boven de wet staan. Vlieg niet naar Dubai voor die paar centen. In het beste geval wordt je ultiem vernederd als een stuk ondergepoept vlees, in een minder goed geval verdwijn je spoorloos.
Tja, en als je jezelf aanbiedt als een stuk vlees op een bepaalde website, wordt je ook als zodanig behandeld.
Wat het feit niet minder triest en ranzig maakt.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:23:21 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217584546
The fuck joh.

Zieke geesten. Tanden verwijderen voor sex. Wat is daar nu geil aan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217584560
quote:
Opzich is Dubai porta potty wel een term die al even rondgaat. Alleen beperkt het dan tot af en toe wat berichten over 'influencers' die zich onder laten kakken voor Hermes tasjes. Dit is gezien de verwondingen wel wat serieuzer natuurlijk
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:33:04 #15
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_217584597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Mensen uit de Filipijnen dromen er vaak van om daar te kunnen gaan werken (en in andere landen in die omgeving.)
Velen van hen wordt daar uitgebuit en mishandeld.
Nou is dat niet heel gek. Zoals je weet heb ik een ex die daar vandaan komt en spreekwoordelijk gezegd op een vuilnisbelt woonde. Dan is Dubai een luxe en neem je uitbuiting op de koop toe omdat ze alsnog beter af zijn dan in hun eigenland. hoe treurig dit ook moge zijn.
pi_217584623
Dit klinkt niet bijzonder geil.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:41:28 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217584644
Ah ja, het welbekende "model" dat naar Dubai gaat om te "modelleren"
pi_217584650
quote:
Genoeg te vinden op youtube hoor.

De vrouwen worden op IG aangesproken door een rijke Arabier. Of ze naar Dubai willen komen all expenses paid. Ze verblijven daar in 5 sterren hotels, kunnen onbeperkt shoppen op de kosten van de sjeik. Meestal krijgen ze tussen de 40 tot 60k voor hun diensten.
Voordat het 'feest' begint moeten de dames in kwestie een NDA tekenen. Als dat eenmaal is afgehandeld kan het echte feest beginnen. En je krijgt alleen betaald als je tot het einde volhoudt

Best case scenario, je krijgt betaald, maar bent wel een trauma rijker

En andere verdwijnen van de aardbodem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:42:41 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217584660
Als je weet hoe ze daar al met normale vrouwen omgaan snap ik niet dat je daar als hoer naartoe gaat.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_217584745
quote:
Ik heb wel eerder soortgelijke verhalen gelezen van 'modellen' in Dubai, waarbij 'feestjes' uit de hand liepen cq het vanaf het begin al niet volgens de afspraken ging. Ook wel op boten, zodat ze niet kunnen ontsnappen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:56:10 #21
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217584779
shithole
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 13:57:54 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217584786
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh ja dat is het

Absoluut

En dat mag niet of wat probeer je te zeggen ongeveer?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:58:25 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217584788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:56 schreef RamboDirk het volgende:
shithole
Snel, laten we nog wat sportevenementen organiseren in de rijke golfstaten. Wir haben es nicht gewusst.
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 14:01:26 #24
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217584809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
Absoluut

En dat mag niet of wat probeer je te zeggen ongeveer?
Je mag alles zeggen. Maar victim blaming is wat het is. Altijd onjuist.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 14:02:54 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217584817
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je mag alles zeggen. Maar victim blaming is wat het is. Altijd onjuist.
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')