abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217580857
Plus dat ik mij ineens bedenk, er valt heel weinig te halen voor de deelnemers. Bijna alles is al vooruit bedacht en in gepland. Hooguit zijn ze een paar weekjes als sloopezels nuttig en mogen ze wat schilderijtjes gaan ophangen.
pi_217580876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gemist dan, zag haar alleen in de camera commentaar geven.
Zij was de gene die het nieuws aan Heidy gaf dat er volop praatjes de rondte gingen, zij wilde dat ze dat wisten, en daar op voorbereiden. Hulde
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217580890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat ik mij ineens bedenk, er valt heel weinig te halen voor de deelnemers. Bijna alles is al vooruit bedacht en in gepland. Hooguit zijn ze een paar weekjes als sloopezels nuttig en mogen ze wat schilderijtjes gaan ophangen.
Dan zou ik stoppen met kijken :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217580904
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan zou ik stoppen met kijken :{w
Nee joh, tuurlijk niet, zo zuur ben ik nu ook niet, veel te leuk om te kijken hoe dat mooie pand wordt verbouwd.
pi_217580921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee joh, tuurlijk niet, zo zuur ben ik nu ook niet, veel te leuk om te kijken hoe dat mooie pand wordt verbouwd.
Gelukkig er zijn al wat meer users hier maar dat is wel zo gezellig
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:55:47 #56
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217580936
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik zag Heidy nu met een peuk staan. Heidy roker: check!
Omdat ik alleen van feiten hou, even een screenshot :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217580962
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Gelukkig er zijn al wat meer users hier maar dat is wel zo gezellig
En ik moest lachen om de vloerverwarming in de douche muur voor een warme rug als je er in gaat zitten. Tuurlijk joh, een hete waterstraal over je rug werkt niet als verwarming.
  donderdag 8 mei 2025 @ 23:01:59 #58
124676 RobertoCarlos
pi_217581010
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ik moest lachen om de vloerverwarming in de douche muur voor een warme rug als je er in gaat zitten. Tuurlijk joh, een hete waterstraal over je rug werkt niet als verwarming.
Ja, die wandverwarming in de douche snapte ik helemaal niet eerlijk gezegd... waarschijnlijk omdat ik totaal die behoefte niet zou hebben...
Net als zitten in de douche.... dan kun je net zo goed een kinderbadje nemen... :{ :?
pi_217581098
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je had vroeger van die warme muren in Center Parks, knuffel muren dat vond ik zo goor stonden mensen daar lekker tegenaan te schuren _O-
pi_217581116
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Je had vroeger van die warme muren in Center Parks, knuffel muren dat vond ik zo goor stonden mensen daar lekker tegenaan te schuren _O-
Hahaha, getsie
pi_217581130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hahaha, getsie
Sporthuis Centrum heette dat toen nog, ik word oud.
pi_217581183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Sporthuis Centrum heette dat toen nog, ik word oud.
Ik moet bekennen dat als ik moe ben na drie minuten staan best vaak ook onder de douche ga zitten en dan lekker lang dat dure water laat stromen. :@
pi_217581251
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik moet bekennen dat als ik moe ben na drie minuten staan best vaak ook onder de douche ga zitten en dan lekker lang dat dure water laat stromen. :@
Ja maar jij hebt ook wat problemen toch? Qua gezondheid of vergis ik me nou.
pi_217581261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar jij hebt ook wat problemen toch? Qua gezondheid of vergis ik me nou.
Hopelijk niet, gewoon oud.. :D De enige kunst in mijn lijf zit in mijn ogen. Twee kunstlenzen ivm vette staar.
pi_217581270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hopelijk niet, gewoon oud.. :D
Oh dan ben ik in de war _O- Sorry
pi_217581413
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh dan ben ik in de war _O- Sorry
Maakt niet uit, op een gegeven moment mankeert iedereen wel wat na de helft. Daarom vind ik het ook wat overmoedig (moet on-topic blijven) van Mark en Heidi om zo'n project aan te gaan, het zijn zestigers en ze hebben absoluut niet meer de energie om zwaar lichamelijk werk aan te kunnen en toch eigenwijs blijven.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 10:11:52 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217583311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maakt niet uit, op een gegeven moment mankeert iedereen wel wat na de helft. Daarom vind ik het ook wat overmoedig (moet on-topic blijven) van Mark en Heidi om zo'n project aan te gaan, het zijn zestigers en ze hebben absoluut niet meer de energie om zwaar lichamelijk werk aan te kunnen en toch eigenwijs blijven.
Ik denk ook niet dat dat hen kwalijk genomen wordt, dat ze minder kunnen doen, maar het wordt anders als ze hun snor drukken. En dat ze dát niet in de gaten hebben.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 11:34:11 #68
124676 RobertoCarlos
pi_217583829
Ook met een hoger leeftijd kun je prima Het Blok doen; het gaat wmb niet hoofdzakelijk om de leeftijd maar veel meer om dingen als leefstijl, genen, instelling, lichaam verzorgen, dat soort dingen. Faisel is bijvoorbeeld iets van 56 dacht ik en Wilfred is ook niet zo jong meer.

Het ligt veel meer aan de lifestyle van H&M denk ik: rookverslaafd, weinig bewegen/sporten (anders kon je echt wel een sloopmachine tillen bijv.) en ook een mindset met bepaalde issues...

En omgekeerd: als ik kijk naar de leefstijl van Naomi (om maar eens wat te noemen), die verzorgt zichzelf ook niet echt goed. Slecht eten bijv. en weinig sporten. Dat ze dan jonger is, compenseert op een gegeven moment ook niet meer... (Zij heeft itt H&M dan wel weer een betere mindset). Allemaal hun eigen keuze en dat is prima, maar de vraag is dan net zo goed of je dan Het Blok aan kunt...

Maar goed, we gaan het zien :s)
pi_217583835
Die Marit is trouwens een prachtige meid! Door het gedoe over Mevrouw Bil gisteren let ik er wat meer op

Dat later komen van Heidie en Mark is niet slim... en dan eerst rustig afwassen... begrijp de ergernissen wel
Die Mark werkt ook wel op mijn zenuwen... dat controleren met de waterpas
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 11:40:47 #70
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217583882
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Marit is trouwens een prachtige meid! Door het gedoe over Mevrouw Bil gisteren let ik er wat meer op

Dat later komen van Heidie en Mark is niet slim... en dan eerst rustig afwassen... begrijp de ergernissen wel
Die Mark werkt ook wel op mijn zenuwen... dat controleren met de waterpas
Ik vroeg me trouwens nog af of dit hun appartement wordt waar hij aan het meten was?
Dan zou ik het nog erger vinden, echt alleen voor eigen gewin die vent _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 9 mei 2025 @ 11:42:02 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217583887
Ik weet nu al dat ik enorm af moet kicken na deze 10 weken. Het wordt op een gegeven moment routine: ff lekker zeuren over Heidy en Mark. 😤
pi_217583898
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nu al dat ik enorm af moet kicken na deze 10 weken. Het wordt op een gegeven moment routine: ff lekker zeuren over Heidy en Mark. 😤
Hahaha... grappig meer zitten direct met hun eigen plattegrond, alleen bij Heidi en Mark wordt het extra benoemd _O-
pi_217583905
Edit; quoten ipv editten. Sorry
pi_217583908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:40 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik vroeg me trouwens nog af of dit hun appartement wordt waar hij aan het meten was?
Dat zou helemaal mooi zij ja :P
  vrijdag 9 mei 2025 @ 11:45:25 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217583910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:40 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij wel want Heidy wees waar hun kookeiland zou komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')