Zij was de gene die het nieuws aan Heidy gaf dat er volop praatjes de rondte gingen, zij wilde dat ze dat wisten, en daar op voorbereiden. Huldequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gemist dan, zag haar alleen in de camera commentaar geven.
Dan zou ik stoppen met kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat ik mij ineens bedenk, er valt heel weinig te halen voor de deelnemers. Bijna alles is al vooruit bedacht en in gepland. Hooguit zijn ze een paar weekjes als sloopezels nuttig en mogen ze wat schilderijtjes gaan ophangen.
Nee joh, tuurlijk niet, zo zuur ben ik nu ook niet, veel te leuk om te kijken hoe dat mooie pand wordt verbouwd.quote:
Gelukkig er zijn al wat meer users hier maar dat is wel zo gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet, zo zuur ben ik nu ook niet, veel te leuk om te kijken hoe dat mooie pand wordt verbouwd.
Omdat ik alleen van feiten hou, even een screenshotquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zag Heidy nu met een peuk staan. Heidy roker: check!
En ik moest lachen om de vloerverwarming in de douche muur voor een warme rug als je er in gaat zitten. Tuurlijk joh, een hete waterstraal over je rug werkt niet als verwarming.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig er zijn al wat meer users hier maar dat is wel zo gezellig
Ja, die wandverwarming in de douche snapte ik helemaal niet eerlijk gezegd... waarschijnlijk omdat ik totaal die behoefte niet zou hebben...quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik moest lachen om de vloerverwarming in de douche muur voor een warme rug als je er in gaat zitten. Tuurlijk joh, een hete waterstraal over je rug werkt niet als verwarming.
Je had vroeger van die warme muren in Center Parks, knuffel muren dat vond ik zo goor stonden mensen daar lekker tegenaan te schurenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik moest lachen om de vloerverwarming in de douche muur voor een warme rug als je er in gaat zitten. Tuurlijk joh, een hete waterstraal over je rug werkt niet als verwarming.
Hahaha, getsiequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had vroeger van die warme muren in Center Parks, knuffel muren dat vond ik zo goor stonden mensen daar lekker tegenaan te schuren
Sporthuis Centrum heette dat toen nog, ik word oud.quote:
Ik moet bekennen dat als ik moe ben na drie minuten staan best vaak ook onder de douche ga zitten en dan lekker lang dat dure water laat stromen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sporthuis Centrum heette dat toen nog, ik word oud.
Ja maar jij hebt ook wat problemen toch? Qua gezondheid of vergis ik me nou.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik moe ben na drie minuten staan best vaak ook onder de douche ga zitten en dan lekker lang dat dure water laat stromen.
Hopelijk niet, gewoon oud..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook wat problemen toch? Qua gezondheid of vergis ik me nou.
Oh dan ben ik in de warquote:
Maakt niet uit, op een gegeven moment mankeert iedereen wel wat na de helft. Daarom vind ik het ook wat overmoedig (moet on-topic blijven) van Mark en Heidi om zo'n project aan te gaan, het zijn zestigers en ze hebben absoluut niet meer de energie om zwaar lichamelijk werk aan te kunnen en toch eigenwijs blijven.quote:
Ik denk ook niet dat dat hen kwalijk genomen wordt, dat ze minder kunnen doen, maar het wordt anders als ze hun snor drukken. En dat ze dát niet in de gaten hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, op een gegeven moment mankeert iedereen wel wat na de helft. Daarom vind ik het ook wat overmoedig (moet on-topic blijven) van Mark en Heidi om zo'n project aan te gaan, het zijn zestigers en ze hebben absoluut niet meer de energie om zwaar lichamelijk werk aan te kunnen en toch eigenwijs blijven.
Ik vroeg me trouwens nog af of dit hun appartement wordt waar hij aan het meten was?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Marit is trouwens een prachtige meid! Door het gedoe over Mevrouw Bil gisteren let ik er wat meer op
Dat later komen van Heidie en Mark is niet slim... en dan eerst rustig afwassen... begrijp de ergernissen wel
Die Mark werkt ook wel op mijn zenuwen... dat controleren met de waterpas
Hahaha... grappig meer zitten direct met hun eigen plattegrond, alleen bij Heidi en Mark wordt het extra benoemdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nu al dat ik enorm af moet kicken na deze 10 weken. Het wordt op een gegeven moment routine: ff lekker zeuren over Heidy en Mark. 😤
Dat zou helemaal mooi zij jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me trouwens nog af of dit hun appartement wordt waar hij aan het meten was?
Dan zou ik het nog erger vinden, echt alleen voor eigen gewin die vent
Volgens mij wel want Heidy wees waar hun kookeiland zou komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me trouwens nog af of dit hun appartement wordt waar hij aan het meten was?
Dan zou ik het nog erger vinden, echt alleen voor eigen gewin die vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |