Zo boos worden over aannames en dan zelf zoveel aannames doen lolquote:
Nee, ditquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:25 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Zo boos worden over aannames en dan zelf zoveel aannames doen lol
Ze heeft echt geen gevoel voor groepsdynamiek he
Heel veel woorden, heel weinig resultaat. Van beiden denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, dit![]()
Ik ben heel benieuwd hoe ze op haar werk is
Ook van die lege kreten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Meke het volgende:
Op haar LinkedIn staat dit: Procesgericht, organiseert en verbindt menselijke kwaliteiten aan resultaten. Mijn aanpak is analytisch en resultaatgericht. Ik ben in staat om in een korte periode een organisatie of afdeling te organiseren.
Ze is ook meer interimmanager zo te lezen dan zorgmanager, dit snap ik wel een beetje![]()
Had het niet in de gatenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:22 schreef Meke het volgende:
Sorry heb hem gejat maar wilde niet hebben dat het topic dicht was bij de explosie
Ik zou direct voldoen aan al die kwaliteiten, hangt wel af van welke afdeling of organisatie..quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Meke het volgende:
Op haar LinkedIn staat dit: Procesgericht, organiseert en verbindt menselijke kwaliteiten aan resultaten. Mijn aanpak is analytisch en resultaatgericht. Ik ben in staat om in een korte periode een organisatie of afdeling te organiseren.
Ze is ook meer interimmanager zo te lezen dan zorgmanager, dit snap ik wel een beetje![]()
Juist. En die Mark boeit het allemaal niet. Die zit op een andere planeet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Heidy een secreet..... Ze beschuldigt iedereen van van alles, maar ze wist overdag heel goed dat er mensen niet blij waren met haar en Mark. Dat zei zelfs op camera. En dan verwijt ze aan het eind van de dag anderen dat ze niet eerlijk zijn en het haar dat recht in haar gezicht zeggen..Ze had ook zelf tijdens de lunch even wat kunnen zeggen!
![]()
zo dat moest eruit!
Ik dacht al tijdens de uitzending: echt een typische hysterische zorgmanager-muts. Ik begrijp wel waarom het met de zorg in Nederland zo slecht gaat.. (en dat is helaas best nog waar ook....quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Meke het volgende:
Die laat de hete kolen uit het vuur halen door Heidy.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist. En die Mark boeit het allemaal niet. Die zit op een andere planeet.
Ja, in dit geval wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die laat de hete kolen uit het vuur halen door Heidy.
Dat soort "managers" zijn vaak killing voor een bedrijf en personeel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef NedKelly het volgende:
Het hele gesprek hoe Heidy aan dat tafeltje zit te oreren. Zo spreekt ze ook afdelingen toe die ze moet reorganiseren.
Neem dat soort types op het werk nooit serieus, veel geschreeuw en weinig wol. Ze weten zelden iets van het uit te voeren werk, laat staan die processen te verbeteren.
Alleen zijn dat soort types een beetje manipulatief en dat is lastig op de werkvloer... dat zag je bij Heidy ook dat ze tijdens haar oratie ineens 'emotioneel' werd. Plus dat ze niet tegen 'onrecht kan' op momenten dat het haar uitkomt..quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef NedKelly het volgende:
Het hele gesprek hoe Heidy aan dat tafeltje zit te oreren. Zo spreekt ze ook afdelingen toe die ze moet reorganiseren.
Neem dat soort types op het werk nooit serieus, veel geschreeuw en weinig wol. Ze weten zelden iets van het uit te voeren werk, laat staan die processen te verbeteren.
Iedereen had aan hun moeten vragen hoe hun hotel overnachting was, ze lieten haar links liggen. Raap me opquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alleen zijn dat soort types een beetje manipulatief en dat is lastig op de werkvloer... dat zag je bij Heidy ook dat ze tijdens haar oratie ineens 'emotioneel' werd. Plus dat ze niet tegen 'onrecht kan' op momenten dat het haar uitkomt..
Ik vond eigenlijk dat een aantal best aardig tegen H&M waren toen ze terugkwamen, ze vroegen ook hoe het hotel was..... te aardig eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen had aan hun moeten vragen hoe hun hotel overnachting was, ze lieten haar links liggen. Raap me op
Waarom zo hoog inzetten?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Laten we hopen dat er nu twéé vieren in de pijpleiding zitten.
Ik zag Heidy nu met een peuk staan. Heidy roker: check!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heidi zeker, maar zorgt dat ze niet met sigaret in beeld komt, Mark heeft daar schijt aan.
Ja met een knuffel en al.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat een aantal best aardig tegen H&M waren toen ze terugkwamen, ze vroegen ook hoe het hotel was..... te aardig eigenlijk
Gelijk wat vaart in het topicquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, deze aflevering slaat wel aan zeg![]()
Mwah saaie afleveringquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omg vergeten te kijken
Morgen even terugzien
Ja die tijd krijg je nooit meer terug, skip maar hoor CotSquote:
Haha eens zien of ik morgen zin hebquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die tijd krijg je nooit meer terug, skip maar hoor CotS![]()
![]()
Je merkt het ook aan gebrek aan reacties in dit topic, de TT, was helemaal NIETS aan de hand vandaag
Ja het was heel rustig verleden week, daarom had ik geen vol topic verwachtquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die tijd krijg je nooit meer terug, skip maar hoor CotS![]()
![]()
Je merkt het ook aan gebrek aan reacties in dit topic, de TT, was helemaal NIETS aan de hand vandaag
Afkorting van mijn nicknamequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was heel rustig verleden week, daarom had ik geen vol topic verwacht(en ik liep wat achter) maar wat is CotS? dat klinkt niet best
Het was een grapje, zeker wel kijken!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eens zien of ik morgen zin heb
Een te goed boek in mijn handen gehad
Oh haha... sorry lette niet goed opquote:
Pas nou op, anders gaan we als groep (achter jouw rugquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eens zien of ik morgen zin heb
Een te goed boek in mijn handen gehad
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pas nou op, anders gaan we als groep (achter jouw rug) even jouw inzet in dit topic bespreken
![]()
oh ja dat wist ik ook welquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeeeeeej... ik kijk al ik kijk al!
Maar ze had toch de guts om het direct te zeggen tegen Heidy?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk was het ook een oersaaie aflevering. Zo voorspelbaar dat Mark alweer het lulletje rozenwater werd, zo van..die vier was echt wel een terechte onvoldoende, hoor. En ik begin die zusjes een beetje geniepig worden.
Gemist dan, zag haar alleen in de camera commentaar geven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ze had toch de guts om het direct te zeggen tegen Heidy?
Nee, Marit had Heidy juist even apart genomen om te zeggen dat er binnen de groep iets van irritatie speelde. Dat vond ze wel zo eerlijk. Vandaar ook dat Heidy een paar keer (ook bij het avondeten) zei dat Marit wel de ballen guts had het direct tegen haar te zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gemist dan, zag haar alleen in de camera commentaar geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |