SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh noes!
@Jyske staat in brand!
Brand Horst nog niet onder controle, A73 wel weer open - https://nos.nl/l/2566465
@_UserName_Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hulde voor deze TT. Alleen not sure of dit dan het laatste dts topic is of niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef DJMO het volgende:
Oh noes!
@:Jyske staat in brand!
Brand Horst nog niet onder controle, A73 wel weer open - https://nos.nl/l/2566465
@:_UserName_![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Uhuuu not youquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
Not me trouwens kissingbird (hellooo)
En halloootjes
Smile, it's free therapy.![]()
Gekke vogelquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Uhuuu not you
En hallotootjes![]()
![]()
![]()
![]()
neeeeee ik had het gewijzigdquote:![]()
![]()
zit tegen de zon in t kijken op het schermSmile, it's free therapy.![]()
Want? Is er weer eens gezeik geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef StevenHyde het volgende:
Hulde voor deze TT. Alleen not sure of dit dan het laatste dts topic is of niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef StevenHyde het volgende:
Hulde voor deze TT. Alleen not sure of dit dan het laatste dts topic is of niet.
We gaan nu over naar een sc. Puur om Justin te treiteren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Geen idee hoe lang geleden dat was, maar een nieuw gmail account aanmaken heb je in 10 tellen gedaan. Dan is hornymotherfucker@gmail.com voor je dates en serieusdude@gmail.com voor de docent.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wat nog leuker was op school dat je dan een projectgroep had voor een half jaar en bij de eerste vergadering met leraar bij de rondvraag er door de leraar van elke leerling de emailadres werd gevraagd en er eentje rood aanliep omdat hij een belachelijke emailadres had met het woord horny erin.![]()
Je bent toch altijd een gekke vogelquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeeee ik had het gewijzigd![]()
![]()
zit tegen de zon in t kijken op het scherm![]()
![]()
![]()
![]()
Nee niks aan de hand. Gaat om de bestandsnaam in de TT. Grapje uit vorige topic.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee niks aan de hand. Gaat om de bestandsnaam in de TT. Grapje uit vorige topic.Smile, it's free therapy.![]()
Primaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:38 schreef aeque het volgende:
[..]
We gaan nu over naar een sc. Puur om Justin te treiteren.![]()
![]()
Ja precies mijn gedachte. Ik had gewoon bluf wat anders bedacht en heel snel naar huis gefietst om vervolgens een nieuwe email aan te maken. Is ong 20 jaar terug, dus dan kon je het niet snel ff op de telefoon doen nogquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang geleden dat was, maar een nieuw gmail account aanmaken heb je in 10 tellen gedaan. Dan is hornymotherfucker@gmail.com voor je dates en serieusdude@gmail.com voor de docent.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kende die jongen ook nog van de middelbare school en het was wel een horny ventje hoor. Wel een sneu verhaal ging er over hem rond wat ik beter maar ff niet deel
Die TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zet het anders ff op de mailquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:42 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kende die jongen ook nog van de middelbare school en het was wel een horny ventje hoor. Wel een sneu verhaal ging er over hem rond wat ik beter maar ff niet deel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zusje verhalen doen het altijd goed hierquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:42 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kende die jongen ook nog van de middelbare school en het was wel een horny ventje hoor. Wel een sneu verhaal ging er over hem rond wat ik beter maar ff niet deel![]()
![]()
Zou bewaren tot kree er is dan gaat het inhoudelijk over ietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:42 schreef StevenHyde het volgende:
Vol met geile plaatjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Een PowerPoint zelfs!
Ben benieuwd naar de presentatie!![]()
![]()
Ik ben eerlijk gezegd totaal vergeten waar het over gingquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Een PowerPoint zelfs!
Ben benieuwd naar de presentatie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zet het anders ff op de mail
Het was natuurlijk hotmail, ba-dam-ttsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zet het anders ff op de mail
Ik vond het wel grappig gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar dacht jouw zusje anders overquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Zusje verhalen doen het altijd goed hier![]()
Ok ok ik spaar het op (thats what she said)quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou bewaren tot kree er is dan gaat het inhoudelijk over ietsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Zusje verhalen doen het altijd goed hiernee dat zijn andere verhalen. Ik wacht wel ff op kree op kissingbirds verzoek. En ergens ben ik bang dat de jongen waarover het gaat een fokker is
Dat hoeft ook niet om er verhalen over te vertellenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft al bijna een jaar niet meer in DTS gepost![]()
kweet niet of she spaartquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ok ok ik spaar het op (thats what she said)
Wait what?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft al bijna een jaar niet meer in DTS gepost
Maar ook niet om er bezwaren tegen te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet om er verhalen over te vertellen![]()
Dat kan via andere kanalenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ook niet om er bezwaren tegen te hebben![]()
Bijna iedereenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen dat wel wist![]()
Ik kom hier ook weer niet heel lang he.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen dat wel wistOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat blijktquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom hier ook weer niet heel lang he.![]()
En met stomme overgangsgeluidjes tussen de slidesquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Een PowerPoint zelfs!
Ben benieuwd naar de presentatie!
How can I make this topic about me?![]()
Doe jij zeker altijdquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En met stomme overgangsgeluidjes tussen de slides![]()
![]()
Lang genoeg om te weten dat dit tegenwoordig een sc is.quote:
Een sc over dev's zusjequote:Op donderdag 8 mei 2025 17:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Lang genoeg om te weten dat dit tegenwoordig een sc is.![]()
![]()
En applaus aan het eindquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En met stomme overgangsgeluidjes tussen de slides
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zeker niet. Trouwens wij hebben een speciale stijl te gebruiken van het bedrijf, met een specifieke achtergrond en op elke pagina het bedrijfslogo enzo.quote:How can I make this topic about me?![]()
Pics van zijn zusjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En 1000 soorten effecten, moest een keer de powerpoint klikken zonder dat ik de powerpoint gezien had toen op school, dat liep helemaal kutquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En met stomme overgangsgeluidjes tussen de slidesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yep hier ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker niet. Trouwens wij hebben een speciale stijl te gebruiken van het bedrijf, met een specifieke achtergrond en op elke pagina het bedrijfslogo enzo.![]()
quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door gebrokenglas op 08-05-2025 18:13:18 ]How can I make this topic about me?![]()
Bij de restquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt vast nog uit elkaar getrokken in het tuinhuisje van @:derrabbit![]()
![]()
Pulled chick(en)quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt vast nog uit elkaar getrokken in het tuinhuisje van @:derrabbitUw ADH vitamine Worst
Haha 1000x klikken, of wachten op effecten die te langzaam komen binnenvliegenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En 1000 soorten effecten, moest een keer de powerpoint klikken zonder dat ik de powerpoint gezien had toen op school, dat liep helemaal kut
ja, dan moet er vanwege tijdgebrek een paar slides overgeslagen worden, maar daar zitten dan effecten in om elke slide fancy te vullen met tekst of een grafiek. Duren een eeuwigheid. En de presentator die ongeduldig op de spatiebalk blijft rammen....quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha 1000x klikken, of wachten op effecten die te langzaam komen binnenvliegenHow can I make this topic about me?![]()
Ja dit heb ik ook al vaker meegemaakt!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, dan moet er vanwege tijdgebrek een paar slides overgeslagen worden, maar daar zitten dan effecten in om elke slide fancy te vullen met tekst of een grafiek. Duren een eeuwigheid. En de presentator die ongeduldig op de spatiebalk blijft rammen....
Natuurlijk alleen als toeschouwer, bij mn eigen presentaties doe ik de fancy effecten alleen aan het begin
Rustig eten en drinken Lov, snel is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb al gegeten, zat net aan de ijskoffiequote:Op donderdag 8 mei 2025 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Rustig eten en drinken Lov, snel is niet goed voor je.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze vrouwquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb al gegeten, zat net aan de ijskoffie
Ijskoffie
Rijst met groente en gehaktballetjes met zoetzure sausquote:
Oeh klinkt goedquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijst met groente en gehaktballetjes met zoetzure saus![]()
![]()
Nog maar net, om 18.08 kwam er pas witte rook uit de schoorsteenquote:
How can I make this topic about me?![]()
Ja kreeg een meldingquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog maar net, om 18.08 kwam er pas witte rook uit de schoorsteen
quote:Ik ben het. Daarom was ik eventjes weg.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het. Daarom was ik eventjes weg.
Gaat hij direct camera's installeren in de badkamers bij de nonnen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is een van de kandidaten als paus![]()
Du Vollidiot!11!1!1quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is een van de kandidaten als pausWell, life can be a riot
Die zijn er alquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat hij direct camera's installeren in de badkamers bij de nonnen?![]()
Ze wilde enkel laten weten dat er nog geen nieuwe paus is. Ging iets anders dan gedacht. Heb haar aanstekers afgepaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef DJMO het volgende:
Oh noes!
@:Jyske staat in brand!
@:_UserName_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Alweer achterhaald nuquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde enkel laten weten dat er nog geen nieuwe paus is. Ging iets anders dan gedacht. Heb haar aanstekers afgepakt![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde enkel laten weten dat er nog geen nieuwe paus is. Ging iets anders dan gedacht. Heb haar aanstekers afgepakt
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh lol okequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik speelde vroeger medieval 2 total war, vond ik het leuk om de paus boos te maken en me te laten excommuniceren, totdat je een kruistocht naar je land krijgt
Uw ADH vitamine Worst
Whutquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik speelde vroeger medieval 2 total war, vond ik het leuk om de paus boos te maken en me te laten excommuniceren, totdat je een kruistocht naar je land krijgt![]()
![]()
Was dat medieval 2_final_V0.2?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik speelde vroeger medieval 2 total war, vond ik het leuk om de paus boos te maken en me te laten excommuniceren, totdat je een kruistocht naar je land krijgt![]()
Je word door een buurland aangevallen, dus je gaat terug aanvallen, word je door de paus teruggefloten omdat het een vroom christelijk land is
Uw ADH vitamine Worst
Je luistert naar de paus en laat buurland met rust, dat land valt je aan en je verdedigt je, paus boos en excommunicatieUw ADH vitamine Worst
Vervolgens ging ik buurland tot de grond vernietigen![]()
En toen kruistocht en aangevallen door 10 landen incl allies
#medieval2lifeUw ADH vitamine Worst
Misschien dat spel nogmaals downloaden, kon me herinneren dat ik ook de Papal States had vernietigd en succesvol assasins naar de Paus had gestuurd, maar weet niet meer wat er daarna gebeurdeUw ADH vitamine Worst
Zojuist op de nos: wie dit balkon als de aardse vervanger van Jezus wil betreden zal eerst de achteringang van het Vaticaan moeten trotseren...
Altijd al geweten dat het een homofiel clubje is, aangezien ze geen vrouwen tolereren in de top
Ik speel nog steeds starcraftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Lekker man, ik 4 bolletje gebraden gehakt en 2 vissticksquote:
Well, life can be a riot
Ook lekker die bolletjes gehakt. Vissticks vind ik niks aan 😳quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man, ik 4 bolletje gebraden gehakt en 2 vissticksBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heerlijk man.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ook lekker die bolletjes gehakt. Vissticks vind ik niks aan 😳
Vis
Well, life can be a riot
Oh dan moet ik het voortaan niet meer bij de schoenmaker halenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vd friettent. Hebben echt hele lekkere kroketten.Uw ADH vitamine Worst
Lekker manquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vd friettent. Hebben echt hele lekkere kroketten.![]()
![]()
Ja bedoelde dat ik ze niet zelf in de airfryer heb gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan moet ik het voortaan niet meer bij de schoenmaker halenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die van de schoenmaker was net een schoenzool, dus zeg ik tegen hem: schoenmaker blijf bij uw leestquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja bedoelde dat ik ze niet zelf in de airfryer heb gedaanUw ADH vitamine Worst
Jaa ben wel vis liefhebber. Maar visstick een beetje smaakloos.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien leest ie mee pas maar opquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van de schoenmaker was net een schoenzool, dus zeg ik tegen hem: schoenmaker blijf bij uw leestBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Rob is de nieuwe paus
Nieuwe paus
Deze is geen 144 jaar maar 116
Well, life can be a riot
Nou, Mario kan weer verder met BB kijken nu die het niet is gewordenUw ADH vitamine Worst
Dit is de paus niet 🤣quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:17 schreef Grotetijd het volgende:
Nieuwe paus
[ afbeelding ]
Deze is geen 144 jaar maar 116Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mario vs Rob is wel het laatste wat je verwacht bij een pausverkiezingUw ADH vitamine Worst
ach de uitslag was in dat geval mij wel bekendquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mario vs Rob is wel het laatste wat je verwacht bij een pausverkiezing![]()
BB Vatican kan beginnen. BHs en scheermesjes zijn daar verboden, dus Mario kan weer genietenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Nou, Mario kan weer verder met BB kijken nu die het niet is geworden![]()
Nee weet ikquote:
Maar vond 't wel grappig
Well, life can be a riot
Ik lach me rot hierIk heb er één en ik ben er trots op
De eerste foto van de nieuwe paus is gelektquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee weet ik
Maar vond 't wel grappig![]()
![]()
Het is i.i.g een Amerikaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste foto van de nieuwe paus is gelekt
[ afbeelding ]
Well, life can be a riot
Spuit 27quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste foto van de nieuwe paus is gelekt
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Valt me nog mee trouwens, 69. Scheelt ff een jaar of 10 met die vorige paus.
In dit tempo hebben ze over 40 jaar en paus van eind 20
Well, life can be a riot
Grappig hoe je dat Amerikaanse accent er nog doorheen hoort
Well, life can be a riot
Vergeet je je mijter niet op te zettenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Rob het volgende:
Fijne avond verder.. ik moet zo het balkon opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lego bouwertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
💨Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In overvloedquote:
Well, life can be a riot
Lifestyle of the rich and the famous.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet je je mijter niet op te zetten![]()
![]()
Smack thatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, auto staat bij dr garage
Het is rustig zie ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hee Amy
Hee Fogel
Hee GT![]()
![]()
Dan was het na mij wel stil gebleven 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, heb m er enkel neergezet. Moest duwend dus daarom in de avond. Sleepoog is afgebroken bij naar huis slepenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoi allenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hallo Usertquote:Well, life can be a riot
@Allen HALLOquote:Well, life can be a riot
Oh kut avond dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, heb m er enkel neergezet. Moest duwend dus daarom in de avond. Sleepoog is afgebroken bij naar huis slepen
Nu lekker op de bank?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Auto was al langer kapot, maar nu was er pas tijd om te maken. Of maandag eigenlijk maar had nu wat maten die konden duwen en ik ben achter het stuur gaan zittenquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh kut avond dus
Nu lekker op de bank?
Nu wel lekker de bank op ja
Oh vroegertjequote:Op donderdag 8 mei 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HalloEn ook weer doei denk ik, ga lekker slapen
![]()
Maar slaap lekker
![]()
![]()
![]()
He lilak wat is er 23 augustus? Iets met Efteling of zo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh kut avond dus
Nu lekker op de bank?![]()
Efteling meet?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He lilak wat is er 23 augustus? Iets met Efteling of zo?![]()
Efteling goes Metalquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He lilak wat is er 23 augustus? Iets met Efteling of zo?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wilde een snack maar de toko in de Efteling was dicht
Dus moet nog een keer terugHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je moet wel in de metaalbewerking zittenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gezellig. Ben alleen niet een metal head. Maakt dat uit?![]()
Hehe ja kan dat dat een vereiste is natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet wel in de metaalbewerking zitten
Zou in september met mijn oude moedertje maar die gaat mee voor mij. Leuker met een groepje leeftijdsgenoten.![]()
Ja precies. Volgens mij zijn er wel regelmatig Efteling meets geweest... Ook met Mick enzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ja kan dat dat een vereiste is natuurlijk.
Zou in september met mijn oude moedertje maar die gaat mee voor mij. Leuker met een groepje leeftijdsgenoten.![]()
Waarom is de DTS meet eigenlijk niet in de Efteling? Dan zou ik ook gekomen zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Volgens mij zijn er wel regelmatig Efteling meets geweest... Ook met Mick enzo![]()
![]()
Ja daarom is ie daar dus nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom is de DTS meet eigenlijk niet in de Efteling? Dan zou ik ook gekomen zijn![]()
![]()
Als het wel moet ram ik wel even een neusring in mn porem.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Volgens mij zijn er wel regelmatig Efteling meets geweest... Ook met Mick enzo![]()
Enige voorwaarde is het refrein kennen dan we will rock youquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gezellig. Ben alleen niet een metal head. Maakt dat uit?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook een prima optie iddquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als het wel moet ram ik wel even een neusring in mn porem.![]()
Dat is een plaat van Bon Jovi toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Enige voorwaarde is het refrein kennen dan we will rock you![]()
Dan kom je ook de 23stequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom is de DTS meet eigenlijk niet in de Efteling? Dan zou ik ook gekomen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die ken ik nog.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Enige voorwaarde is het refrein kennen dan we will rock you
Prima, count me in. Zet ik het in mijn agenda.
Hoeveel man gaan er mee?![]()
Je hebt nog 4 maanden in het juiste antwoord te vinden en dan kun je ook meequote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lijkt me leuk. Vrienden hebben een bruiloft op de 24ste, dus dat moet net kunnen met de concordequote:![]()
Heb wel wat langer nodig denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 maanden in het juiste antwoord te vinden en dan kun je ook mee![]()
![]()
Ik de neusring, jij de halsband?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Vrienden hebben een bruiloft op de 24ste, dus dat moet net kunnen met de concorde![]()
Dat is makkelijk, dat is tochquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Enige voorwaarde is het refrein kennen dan we will rock you
Oh, we're half way there
Oh-oh, livin' on a prayer![]()
![]()
Verschilt, kan 50 zijn, kan 100 zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die ken ik nog.
Prima, count me in. Zet ik het in mijn agenda.
Hoeveel man gaan er mee?
Mickytjuh is onze grote dictator
We hebben een Whatsapp groep als je meer dts achtig geneuzel wil hebben, is dat een optie
Dud0r komt ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij kent 'm ook!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, dat is toch
Oh, we're half way there
Oh-oh, livin' on a prayer![]()
Ja dat is wel Zanger Rinus niveauquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Jon Bon Mercury is gewoon een goede zanger![]()
Gaaf.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verschilt, kan 50 zijn, kan 100 zijn
We hebben een Whatsapp groep als je meer dts achtig geneuzel wil hebben, is dat een optie
Dud0r komt ook
Mickytjuh en Dud0r dus ook. Gezellig!
Wil wel in die WA groep: kan ik al een beetje kennis maken.![]()
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://chat.whatsapp.com/BCbEa9PrSHADgZQkix7JEYquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaaf.
Mickytjuh en Dud0r dus ook. Gezellig!
Wil wel in die WA groep: kan ik al een beetje kennis maken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
All on the FloorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo begon het ook met kreequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
Kan wel even nummer dm'en? Dat heb je nodig voor zo'n groep neem ik aan.![]()
![]()
De groep is uitnodiging via link en beheer moet toelatenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
Kan wel even nummer dm'en? Dat heb je nodig voor zo'n groep neem ik aan.
Anders krijgen we gekke buitenslandse nummers die crypto willen spammenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ook gezellig zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De groep is uitnodiging via link en beheer moet toelaten
Anders krijgen we gekke buitenslandse nummers die crypto willen spammen![]()
Oei.quote:Well, life can be a riot
Emegha is dit seizoen op dreef bij het Franse Strasbourg, waar hij al bijna twee seizoenen onder contract staat. Zijn club is nog volop in de strijd om een Champions League-ticket. De spits droeg daar met veertien goals in 27 duels flink aan bij.
Dat is niet onopgemerkt gebleven in Nigeria. De in Den Haag geboren Emegha kan voor drie landen kiezen op basis van zijn afkomst: Nederland, Nigeria en Togo, het land waar zijn vader geboren is. De 22-jarige spits kwam tot nu toe alleen uit voor Jong Oranje en speelde dus nog geen ‘bindende’ interlands voor het grote Nederlands elftal. Een switch is daarom nog mogelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Begrijpelijk. Heb een aanvraag gedaan. Ben benieuwd, stel ik me morgen wel even voor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De groep is uitnodiging via link en beheer moet toelaten
Anders krijgen we gekke buitenslandse nummers die crypto willen spammen
Super tof.![]()
![]()
Stel je voor zegquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Heb een aanvraag gedaan. Ben benieuwd, stel ik me morgen wel even voor.
Super tof.![]()
![]()
waar gaan jullie heenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verschilt, kan 50 zijn, kan 100 zijn
Dud0r komt ook![]()
![]()
Hoi kreequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het pakt ons muziekkanten en andere artiesten ons werk af. Gaat veel te ver.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: