SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahahaha wat goor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dunne melk diarree op de vloer bij het centreparks zwembad
De papa kon het niet want die ging er bijna van over zijn nek![]()
![]()
Dus doen ze het bij een ander in de tuinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was ook een filmpje want een stel had ruzie over dat hij over de bril piste en hij zei van niet een zei was zo van we zijn de enige die hier wonen
Weken discussie
Tot hij alleen thuis was een iemand hoorde plassen
De kat had zichzelf aangeleerd om op de wc te plassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nopequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus doen ze het bij een ander in de tuin![]()
![]()
Mensen moeten gewoon geen huisdier nemen als ze hem of haar toch de hele dag op de straat latenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komen ze niet verder dan jou tuin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik volg ze niet. Maar ze gaan vaak het bos achter mijn huis in om te kakken denk ik. Dat is hun favoriete plekje, kunnen ze lekker jagen.quote:![]()
Ik vind die jalapenos burger van BK altijd nice.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het wordt een crazy cheese double bbq bacon![]()
Ik hou van pittig maar de smaak van jalapeno heeft me nooit gelegenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die jalapenos burger van BK altijd nice.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik lust wel een bbq master double nu. Zo even kijken of ik die in huis heb.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind juist de smaak van jalapenos lekker, zo pittig vind ik ze niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hou van pittig maar de smaak van jalapeno heeft me nooit gelegen
Maar pittig is sowieso +1![]()
Gezocht en niet gevonden. Heb daarentegen wel een goede Mr Mackey imitatie in huis. Mkay.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Weer de Efteling?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
De bus is onderweg naar het land van sprookjes!![]()
Was al even aan het googlen.quote:
Kwam deze ook tegen:
https://sprookjeswonderland.nl/
Maar Efteling is altijd een win.
Las gisteren dat er een nieuw Disney park komt in Abu Dahbi.
Daar zou ik wel eens heen willen als het af is.![]()
Ik moest alleen nog Shanghai maar nu is de bucketlist weer wat langerquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was al even aan het googlen.
Kwam deze ook tegen:
https://sprookjeswonderland.nl/
Maar Efteling is altijd een win.
Las gisteren dat er een nieuw Disney park komt in Abu Dahbi.
Daar zou ik wel eens heen willen als het af is.
Wel een hoop ophef over Abu Dhabi, mensen zijn boos want waarom daar
Terwijl disney drie jaar geleden gewoon aan het rondkijken was en toen was er opeens een sjeik met een zak geld
Ik hoop dat ze het kasteel uit Aladdin zetten, dat zou gaaf zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe vaak ga jij wel niet?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ligt eraan, soms een keer per week, soms een keer per maandquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga nooit naar de Efteling want dts is al een soort digitale sprookjesparkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
DTS is al een attractie op zichquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga nooit naar de Efteling want dts is al een soort digitale sprookjespark
How can I make this topic about me?![]()
Hmmm. Ik ben boodschappen aan het doen, en zie allemaal mensen zonder jas en net korte mouwen buiten lopen.
Ben ik dan echt zo'n freak dat ik het in een zwarte trainingsbroek, T-shirt, vest en m'n signaaljas hooguit licht warm heb?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Damn. Volgens mij ben ik er 2 a 3 keer in mijn leven geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms een keer per week, soms een keer per maand
Oh ja. En bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik denk het wel, het is echt schitterend weer. en vooral in de zon werkelijk prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:38 schreef DJMO het volgende:
Hmmm. Ik ben boodschappen aan het doen, en zie allemaal mensen zonder jas en net korte mouwen buiten lopen.
Ben ik dan echt zo'n freak dat ik het in een zwarte trainingsbroek, T-shirt, vest en m'n signaaljas hooguit licht warm heb?How can I make this topic about me?![]()
Hou je ons wel op de hoogte van alle nieuwe invoeren en wijzigingen in het schriftje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ze hebben een of ander heel futuristisch ding geplanned. Althans dat is de concept art.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik moest alleen nog Shanghai maar nu is de bucketlist weer wat langer
Wel een hoop ophef over Abu Dhabi, mensen zijn boos want waarom daar
Terwijl disney drie jaar geleden gewoon aan het rondkijken was en toen was er opeens een sjeik met een zak geld
Ik hoop dat ze het kasteel uit Aladdin zetten, dat zou gaaf zijn
Wel gaaf. Alladin zou ook gaaf zijn qua locatie zeker.![]()
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:38 schreef DJMO het volgende:
Ben ik dan echt zo'n freak dat ik het in een zwarte trainingsbroek, T-shirt, vest en m'n signaaljas hooguit licht warm heb?![]()
![]()
ik ook, misschien nog maar 1 keer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Damn. Volgens mij ben ik er 2 a 3 keer in mijn leven geweest.How can I make this topic about me?![]()
we zetten het wel op sharepoint voor @devzeroquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte van alle nieuwe invoeren en wijzigingen in het schriftje?Uw ADH vitamine Worst
dat zal die dag niet bij te houden zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte van alle nieuwe invoeren en wijzigingen in het schriftje?
SharePoint? wat ouderwets. tegenwoordig moet dat toch in een Teams kanaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zetten het wel op sharepoint voor @:devzeroHow can I make this topic about me?![]()
ja, maar daar hebben we bestanden op sharepointquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SharePoint? wat ouderwets. tegenwoordig moet dat toch in een Teams kanaal?Uw ADH vitamine Worst
Beetje mijn grap stelen.quote:
Yes, eindelijk. ik wil wel 1000 punten.quote:
* gebrokenglas houdt zijn hand opHow can I make this topic about me?![]()
Nou oke, omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
* gebrokenglas checkt zijn punten saldo maar ziet er nog niets extra bij staan ...
komt samen met je salarisquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt zijn punten saldo maar ziet er nog niets extra bij staan ...Uw ADH vitamine Worst
Gisteren was beter.quote:
Ik zat net ook in een zomerhemoje met een dun bloesje er over buiten. Is lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:38 schreef DJMO het volgende:
Ben ik dan echt zo'n freak dat ik het in een zwarte trainingsbroek, T-shirt, vest en m'n signaaljas hooguit licht warm heb?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daarstraks mijn complete mediastation (lees laptop met koptelefoon) naar buiten versleept om lekker te genieten in de zon.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat net ook in een zomerhemoje met een dun bloesje er over buiten. Is lekker
10 minuten later: bewolkt.
Is daar wel zon?![]()
ik hoor een iemand in Engels bellen van andere afdeling, holy fuck wat een shitshow
Uw ADH vitamine Worst
steenkool Engels?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik hoor een iemand in Engels bellen van andere afdeling, holy fuck wat een shitshowHow can I make this topic about me?![]()
Moontje!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Moonlight het volgende:
Zo heerlijk gesport en gedoucht !ik ben weer fris voor de rest van de dag
![]()
![]()
![]()
lekker bolken buiten, zonnetje, kopje koffie erbij, Bastogne koek.... wie doet je wat ...quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat net ook in een zomerhemoje met een dun bloesje er over buiten. Is lekkerHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het wordt alleen maar beter de komende dagen
a dispute dat vooral met stemverheffing wordt beslecht.....quote:How can I make this topic about me?![]()
inmiddels wel weer?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks mijn complete mediastation (lees laptop met koptelefoon) naar buiten versleept om lekker te genieten in de zon.
10 minuten later: bewolkt.
Is daar wel zon?How can I make this topic about me?![]()
Kom ook 23 Augustusquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Have fun! De Efteling is tof.
Ik ga pas in september weer helaas.
Mag je in mijn vriendenboekje schrijvenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wul ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom ook 23 Augustus
Mag je in mijn vriendenboekje schrijven![]()
maar wat als ik ze niet idioot vindquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben degene met de idiote oorbellen?
![]()
Wat is er 23 augustus?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom ook 23 Augustus
Mag je in mijn vriendenboekje schrijven![]()
ik zit nog steeds buiten. standje relaxtquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zelfs met een trui aan was het fris.
Zit inmiddels weer binnen.How can I make this topic about me?![]()
Misschien ook nog een broek aantrekkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, zelfs met een trui aan was het fris.
Zit inmiddels weer binnen.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2126 / +406 / +126 / 4279 / 4537
2. devzero / 257 / +67 / +30 / 174 / 231
3. Harrie / 245 / +63 / +0 / 369 / 477
4. KillemWieft / 216 / +4 / +75 / 127 / 205
5. HappyCharly / 207 / +97 / +0 / 260 / 325
6. Dr.Mikey / 205 / +13 / +18 / 115 / 172
7. aeque / 174 / +18 / +71 / 657 / 826
8. hemarookworst / 155 / +25 / +18 / 392 / 520
9. KoningWouter / 146 / +1 / +63 / 468 / 588
10. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
11. gebrokenglas / 131 / +0 / +5 / 583 / 729
12. _UserName_ / 129 / +17 / +6 / 103 / 150
13. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
14. mario390 / 85 / +3 / +0 / 29 / 53
15. sp3c / 81 / +1 / +1 / 153 / 186
16. Rob / 80 / +3 / +7 / 39 / 62
17. Moonlight / 73 / +3 / +11 / 178 / 222
18. MizzezAmy / 69 / +2 / +12 / 495 / 585
19. loveislikeakiss / 66 / +0 / +22 / 514 / 615
20. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Ik kom er ook gewoon bij liggen want moe.quote:![]()
Wat een gezelligheidquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er ook gewoon bij liggen want moe.![]()
![]()
BolkemOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En hier zie je Duke Nukem met een gitaar![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
dat was het eerste wat ik dacht toen ik die clip voor het eerst zag
Uw ADH vitamine Worst
Dit weer he, zal ik zo uitloggen en dan wat glazen boterhammen achterover gooien? Bij een pub die hun eigen bieren brouwenUw ADH vitamine Worst
Ok tot zoquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Dit weer he, zal ik zo uitloggen en dan wat glazen boterhammen achterover gooien? Bij een pub die hun eigen bieren brouwen![]()
Moet echt heel hard lachenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En hier zie je Duke Nukem met een gitaar![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Meh, bijna klaar werken voor vandaag
Moet mout, hop en gist halen voor 19, zwemmen voor 1930 (of na 2030) en nog naar de supermarkt (voor 23u) en tussendoor ook iets eten. Nu alleen nog even de volgorde bedenken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is een nachtquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoezo?quote:I'm surrounded by morons!
Ja ik weet dat allemaal niet. Ja dat jullie gaan meeting, maar niet wat jullie precies gaan uitspoken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja als ik toch een meet ga organiseren, gelijk maar even iets anders dan alleen standaard een kroeg in
Uw ADH vitamine Worst
Hema nog niet gemeet.I'm surrounded by morons!
Ik zit ff te streetviewen en ik zie dat de ingang van de nacht precies tegenover het zusje zit. Ik ga ff een tafeltje reserveren
Pics van het zusjequote:Op donderdag 8 mei 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit ff te streetviewen en ik zie dat de ingang van de nacht precies tegenover het zusje zit. Ik ga ff een tafeltje reserveren![]()
Wat?quote:I'm surrounded by morons!
What the hell...quote:I'm surrounded by morons!
Meer bier van de Hemel drinken dus.quote:I'm surrounded by morons!
Steven wil van een afstandje meekijken als jullie naar de Nacht gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:03 schreef Harrie het volgende:
Heb ik nog aanmeldingen voor de 31ste gemist![]()
Zo ff 200 satestokjes omgekeerd in het zand gestopt in de plantenbak buiten
Dat zal ze hebben!quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff 200 satestokjes omgekeerd in het zand gestopt in de plantenbak buiten![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steven wil van een afstandje meekijken als jullie naar de Nacht gaan
Je kunt maar een hobby hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steven wil van een afstandje meekijken als jullie naar de Nacht gaan![]()
Heb ik straks sate stokjes gevuld met vlees kan zo de BBQ opquote:
Volg het spoor van de bastogne kruimels en je komt bij Stevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volg het spoor van de bastogne kruimels en je komt bij Steven![]()
![]()
Kan niet missenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mist nogal eens watquote:
Toen jij dit typte stopte ik een koek in mijn mondquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volg het spoor van de bastogne kruimels en je komt bij Steven
Ik mis meestal het puntquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je zegt het al soms -1quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toen jij dit typte stopte ik een koek in mijn mond![]()
Tenzij je die ook hebt opgegetenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef StevenHyde het volgende:
Of nouja een pak bastognekoeken is niet op, maar leeg denk ik.![]()
quote:
Ja als ze die zilveren folie er niet in doen en de doos van eetbaar papier maken, dan kan ik hem zeker in een paar goede happen zo weg eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iets voor de LU ideeënbusquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja als ze die zilveren folie er niet in doen en de doos van eetbaar papier maken, dan kan ik hem zeker in een paar goede happen zo weg eten.![]()
![]()
"Als we je wekelijks een pak koek opsturen, stopt u dan met dingen naar ons sturen?"quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
De mensen bij LU ondertussen....
Bekijk deze YouTube-videoI'm surrounded by morons!
Mooie deal welquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Als we je wekelijks een pak koek opsturen, stopt u dan met dingen naar ons sturen?"![]()
Twee keer zoveel post naar hun sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
Een pak per week vind ik wel een laag openingsbodI'm surrounded by morons!
Zo komen de kilootjes er wel aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 pak maar? Dat is echt veel te weinig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
Een pak per week vind ik wel een laag openingsbodHow can I make this topic about me?![]()
Ja als ik heel eerlijk ben, dan zou ik dat een belediging en een enorme vorm van onderschatting vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 pak maar? Dat is echt veel te weinig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat laatste, lekker genoten van het weer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
Hard gewerkt of lekker genoten vh weer?
Ik ook hoor. 1 pak, voor 1 week, dat is niks.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja als ik heel eerlijk ben, dan zou ik dat een belediging en een enorme vorm van onderschatting vinden.How can I make this topic about me?![]()
O ik wilde al weer wat zeggen, maar als ik Bolken zegt vindt @KoningWouter mij al pervers dus ik zeg maar even nietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik ben zo'n lul die niet zoveel aankomt
Nee, zeg het maar, wat wil je zeggen? Toe maar, we kunnen wel wat hebben hier.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wilde al weer wat zeggen, maar als ik Bolken zegt vindt @:KoningWouter mij al pervers dus ik zeg maar even niets
* gebrokenglas heeft de koffie nog niet klaar, dus het kan!How can I make this topic about me?![]()
Koud speciaal biertje zou er wel in gaanquote:
Yes jij snapt tquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook hoor. 1 pak, voor 1 week, dat is niks.Wees lekker pervers hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wilde al weer wat zeggen, maar als ik Bolken zegt vindt @:KoningWouter mij al pervers dus ik zeg maar even niets
* gebrokenglas wacht nog even met de koffie totdat Dotteke gepost heeft.How can I make this topic about me?![]()
Ja, ik heb inmiddels ingeschonken, ik ga hier niet langer op wachten.quote:
* gebrokenglas neemt een slok en kijkt intussen naar het scherm.How can I make this topic about me?![]()
Hmja dat was wellicht niet zo verstandig.quote:
* gebrokenglas zet snel de koffie weer neer.How can I make this topic about me?![]()
Zodat niemand het ooit weer kan terug vindenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zetten het wel op sharepoint voor @:devzero![]()
![]()
Wens ik je een lange avondspits toequote:Op donderdag 8 mei 2025 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker terras tot spits is afgelopen
SharePoint, ik vind het niet geweldig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zodat niemand het ooit weer kan terug vinden
En herken je dat, met ook allemaal verschillende datums natuurlijk:
verslag 0.1.doc
verslag nieuw.doc
verslag nieuw 2.doc
verslag definitief.doc
verslag definitief met opmerkingen.doc
verslag definitief aangepast.docHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon je versiebeheer on point hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SharePoint, ik vind het niet geweldig.
verslag 0.1.doc
verslag nieuw.doc
verslag nieuw 2.doc
verslag definitief.doc
verslag definitief aangepast.doc![]()
Echt fantastisch! 20250805-v2.docquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
verslag 0.1.doc
verslag nieuw.doc
verslag nieuw 2.doc
verslag definitief.doc
verslag definitief aangepast.doc![]()
Verslag definitief maar toch niet helemaal definitief.docUw ADH vitamine Worst
Waar is Verslag definitief_def.doc?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
verslag 0.1.doc
verslag nieuw.doc
verslag nieuw 2.doc
verslag definitief.doc
verslag definitief aangepast.doc
Als ik die niet zie ga ik ervan uit dat ik nog in een conceptversie zitWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wel de 2.0 versie dan hequote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar is Verslag definitief_def.doc?
Als ik die niet zie ga ik ervan uit dat ik nog in een conceptversie zit![]()
verslag 0.3a.doc dat is de definitieve versie, met ook een managementsamenvatting erin met stoplicht smilies om de voortgang van het project aan te duiden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik die niet zie ga ik ervan uit dat ik nog in een conceptversie zitHow can I make this topic about me?![]()
Omdat die niet meer in deze draft folder zitquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik die niet zie ga ik ervan uit dat ik nog in een conceptversie zit![]()
Nee, echte verse koffie, een hele volle mok.quote:
Dotteke is er niet dus er is geen gevaar om het op te drinken tijdens DTS.
Nee, de afspraak is, alles in dezelfde folder, alleen de definitieve versie krijgt een _def aan het eind! De rest _con!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat die niet meer in deze draft folder zitWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Denk dat als ik nu voor de dikke lul 3 bier in het zonnetje ga, dat ik wel zo aan het zwalken benquote:
Ja, zo ben ik ook wel eens thuisgekomen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo kom ik soms ook van mn werk thuisHow can I make this topic about me?![]()
Ik wil jouw werkquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo kom ik soms ook van mn werk thuis![]()
![]()
Ja, gewoon maar 1 versie van het document, de rest gewoon weggooien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de afspraak is, alles in dezelfde folder, alleen de definitieve versie krijgt een _def aan het eind! De rest _con!How can I make this topic about me?![]()
Ik ga me zeker niet te buiten, ik wil graag nog weten wat ik doe.quote:
Ik stel voor dat we daar een vergadering aan wijden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de afspraak is, alles in dezelfde folder, alleen de definitieve versie krijgt een _def aan het eind! De rest _con!![]()
Ik werkte ooit met een aantal mensen aan een powerpoint in onedrive. Blijkt dat 1 persoon de presentatie had gedownload, veranderingen had aangebracht op zijn laptop en weer had geupload. Dus iedereens werk was wegquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gewoon maar 1 versie van het document, de rest gewoon weggooien.![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik werkte ooit met een aantal mensen aan een powerpoint in onedrive. Blijkt dat 1 persoon de presentatie had gedownload, veranderingen had aangebracht op zijn laptop en weer had geupload. Dus iedereens werk was weg![]()
![]()
Ja je moet toch wat, als je weet dat jouw versie toch het beste isquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik werkte ooit met een aantal mensen aan een powerpoint in onedrive. Blijkt dat 1 persoon de presentatie had gedownload, veranderingen had aangebracht op zijn laptop en weer had geupload. Dus iedereens werk was weg
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oh jij was hetquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat, als je weet dat jouw versie toch het beste is![]()
![]()
Maak jij het verslag? Mail het concept maar rondquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar een vergadering aan wijden.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik werkte ooit met een aantal mensen aan een powerpoint in onedrive. Blijkt dat 1 persoon de presentatie had gedownload, veranderingen had aangebracht op zijn laptop en weer had geupload. Dus iedereens werk was weg
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat, als je weet dat jouw versie toch het beste is
Nee, soms heb ik de oude versie nog nodig. Bv als ik eerst in 10 pagina's alles netjes heb uitgelegd. Dan vraagt iemand om het kort samen te vatten op 1 A4, doe je dat. Vervolgens snapt iemand anders het dan niet meer, omdat die de achtergrondkennis mist, dan moeten de andere 9 pagina's er opeens weer als bijlage bijquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gewoon maar 1 versie van het document, de rest gewoon weggooien.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
@MizzezAmy en ik bespreken dat soort details op een need-to-know basis onder het genot van een glaasje wijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak jij het verslag? Mail het concept maar rond![]()
![]()
Wat nog leuker was op school dat je dan een projectgroep had voor een half jaar en bij de eerste vergadering met leraar bij de rondvraag er door de leraar van elke leerling de emailadres werd gevraagd en er eentje rood aanliep omdat hij een belachelijke emailadres had met het woord horny erin.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: