Misschien moet je dan met beter verzonnen verhalen komen dan dat je een waarschuwing krijgt omdat je een email vergeet te beantwoorden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:54 schreef Roligt het volgende:
[..]
Het is in dit geval toch echt gebeurd. Maar als mijn geloofwaardigheid in het gedrang is, dan laat ik het hier maar bij.
Wat een onzin. Als dat gebeurd dan zit er sowieso al iets niet goed in die organisatiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat wij mannen dan snel worden beschuldigd van aanranding en/of verkrachting.
Ik ben bang.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als dat gebeurd dan zit er sowieso al iets niet goed in die organisatie
Als dit een probleem voor je is ben je niet geschikt als leidinggevende.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:34 schreef Roligt het volgende:
Durf jij nog "slecht nieuws" gesprekken te hebben met vrouwelijke ondergeschikten? Ik probeer ze zelf zo veel mogelijk te vermijden... Zoveel leidinggevende binnen mijn organisatie die al in de problemen zijn gekomen. De deur open laten of andere collega's erbij is ook niet altijd een handige optie.
Ik zou het geen onzin willen noemen; het gebeurt vaker dan je denkt, helaas.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als dat gebeurd dan zit er sowieso al iets niet goed in die organisatie
denk dat dit het wel samenvat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:57 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Als dit een probleem voor je is ben je niet geschikt als leidinggevende.
Veel meer woorden staan er ook niet inquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:06 schreef paardendokter het volgende:
Ik ben bij het zesde woord in de topic titel gestopt met lezen.
En dat terwijl hij pas een paar maanden in NL werkt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geloof jij dat TS een klacht via een ombudsman en een waarschuwing kreeg omdat hij een mail van een vrouwelijke collega te laat beantwoordde?
Niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl hij pas een paar maanden in NL werkt?
Ik ben er ook bang voor.....quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zou het geen onzin willen noemen; het gebeurt vaker dan je denkt, helaas.
Hoeren zijn het. Allemaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:33 schreef Elan het volgende:
Sta er niet van te kijken.Vrouwen doen er tegenwoordig alles om mannen in een kwaad daglicht te zetten.
Echt he hoe zou een wereld eruit zien zonder vrouwen, een wereld vol pijpleidingevende....Allemaal in verbinding van achter en van voren......quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:33 schreef Elan het volgende:
Sta er niet van te kijken.Vrouwen doen er tegenwoordig alles om mannen in een kwaad daglicht te zetten.
Geschoren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:31 schreef Daboman het volgende:
Ik vind het altijd erg jammer dit soort topics te zien verzanden omdat op de een of andere manier wordt gesuggereerd dat alle vrouwen over een kam worden gescheerd.
Da's "vervelend" inderdaad.quote:Een onterechte beschuldiging kan in principe net zo vernietigend werken als daadwerkelijk grensoverschrijdend gedrag, vanwege de schijn. De risico's van een onterechte beschuldiging zijn jammer genoeg wel een onderbelicht aspect van deze discussie.
Als je 100 vrouwen hebt, zullen er 99 prima mee samen te werken zijn, 'ondergeschikt' of collega, dat maakt niet uit. Het gaat om die ene feeks, die kan je maken of breken.quote:Maar dat betekent dus niet dat alle vrouwen zomaar mensen gaan aanwijzen, dat de maatschappelijke discussie over grensoverschrijdend gedrag niet terecht is, of zelfs dat het rechtssysteem op de schop moet, wel moet je als man overwegen dat iemand dat zou kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |