Ik heb 'm in 2013 op de Xbox 360 gespeeld. GTA Online heb ik nooit gedaan, en ik heb GTA V ook nooit nog een keer gespeeld, dus het is gewoon al 12 jaar geleden dat ik er voor het laatst mee bezig ben geweestquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit ineens te denken dat GTA V ook nog een PS3 game was. Moet je nagaan hoelang die game al mee gaat
Wat geruchten hierover:quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Waar ik nog erg nieuwsgierig naar ben is dynamisch weer. Volgens mij is in geen enkel screenshot een druppeltje regen te zien, of iets van weersomstandigheden. Wel donkere wolkjes her en der. Ook in de trailers niets van gezien nog.
Ik heb het spel 3x gekocht, 360, pc en ps4. Het spel overleefd verschillende levensfasesquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 2013 op de Xbox 360 gespeeld. GTA Online heb ik nooit gedaan, en ik heb GTA V ook nooit nog een keer gespeeld, dus het is gewoon al 12 jaar geleden dat ik er voor het laatst mee bezig ben geweest
Heb je die persco ooit gezien?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
Van GTA5 was Trevor mijn favoriet
Heerlijk om eens zo'n fucked up psycho te spelen
In real life kom je niet weg met zulke fratsen.
Hier ook 3 keer, PS3, PS4 en PS5.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb het spel 3x gekocht, 360, pc en ps4. Het spel overleefd verschillende levensfases
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb je die persco ooit gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Idem, het verhaal zelf is ook het meerdere keren uitspelen waardquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier ook 3 keer, PS3, PS4 en PS5.
Alleen de singleplayer, online heb ik echt helemaal niks mee.
Gewoon doelloos rondklooien en chaos veroorzaken is ook heerlijk in de offline wereld.
Val Kilmer in Heist heb ik ook gehoord.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:10 schreef raptorix het volgende:
Zou Raul Bautista wellicht geïnspireerd zijn op Victor Bout?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja omdat ze een bank heist in de straat doen?quote:
Oh jeetje iets verkeerd getypt, drama…..quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja omdat ze een bank heist in de straat doen?
Hij lijkt in de verste verte niet op Val Kilmer in Heat
En ga je schamen als je die niet hebt gezien (film heet Heat niet Heist :p)
oh jeetje ik heb je verbeterd, drama johquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh jeetje iets verkeerd getypt, drama…..
Jij reageert toch zuur op mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |