Sowieso Stephen Root van Barry is Brian, dat hoor je gelijkquote:Op zondag 11 mei 2025 15:47 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd wel wanneer Rockstar de officiële namen gaat vrijgeven van de cast. Er gaan nu al jaren geruchten over bepaalde acteurs.
Ja Lucia is wel grotendeels bekend. Hoewel er misschien ook iets is van dan worden ze gestalkt en lastig gevallen constant. Van Jason gaat ook een naam rond, hoe het bij hem wat moeilijker is.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sowieso Stephen Root van Barry is Brian, dat hoor je gelijk
Meestal doet R* dat niet echt, dingen bekend maken vantevoren, dus ik denk dat we het pas zullen weten als we de credits kunnen checken
Al is die ene vrouwelijke voice actor wel al bekend volgens mij (niet officieel)
Theoretisch gezien rond die periode ja, want nu vol de focus op de andere 2K-games. Pre-orders rond november 2025-januari 2026.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
Zo tegen het einde van het jaar idd. Ik verwacht na alle 2K releases dus wellicht oktober november
Als je idd een trailer (niets meer en niets minder) tot treurens toe gaat ontleden voor mogelijke betekenissen, dan heb je idd tijd teveel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit spelletje iets te serieus
Oké, en andere mensen vinden het leuk om op zoek te gaan naar details. Moeten zij weten, toch? Lekker gatekeepen hoe iemand een game ervaart, jeetje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je idd een trailer (niets meer en niets minder) tot treurens toe gaat ontleden voor mogelijke betekenissen, dan heb je idd tijd teveel.
Of wanhopig op zoek naar click![]()
We hebben een release tijd en verder wil ik helemaal niks weten totdat ik de game speel.
Als je op een forum gaat miepen over mensen die een trailer ontleden dan heb je idd tijd teveel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je idd een trailer (niets meer en niets minder) tot treurens toe gaat ontleden voor mogelijke betekenissen, dan heb je idd tijd teveel.
Ik heb al een ps5 in huis, basically alleen voor gta 6.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:48 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo jammer dat die niet gelijktijdig op PC uitkomt.
niet?quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:48 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo jammer dat die niet gelijktijdig op PC uitkomt.
???quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet?
Wat een onzin weerin 2003 snapte ik dit wel, maar kom op zeg.
Anno 2025 zou dat, in ieder geval qua logica, juist meer te begrijpen moeten zijn dan 2003, maar goed. R* weet dat hun product zo erg in trek is dat mensen bereid zijn tweemaal te betalen. Door een PC-versie pas later uit te brengen verzekeren ze zich van meer inkomsten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 01:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet?
Wat een onzin weerin 2003 snapte ik dit wel, maar kom op zeg.
Mooi zo. VI gaat een game zijn waar je in 99% van de gevallen omringt bent door geluid. Juist die paar spaarzame momenten van stilte gaan de game veel krachtiger maken. In RDR was het juist precies andersom, en bleek R* er een meester in te weten wanneer ze die stilte moesten doorbreken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
In diezelfde lek hebben ze het over dat je geen muziek buiten je auto kan luisteren dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |