quote:De Giro d’Italia is ook dit jaar weer helaas weer live en exclusief te volgen via Eurosport 1 en HBO Max. Geen Renaat en Jose of Tom Dumoulin bij de NOS. De uitzending begint daar ook meteen om 13:00 als de rit start.
Het weer in Albaniė zal een graad of 22 tot 27 worden deze dag. Half bewolkt en weinig wind. Al is er na een uur of 15 is er kans op regen. De regen op de voorspelling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 08-05-2025 19:03:24 ]
Moet je halverwege de klim ook al oorlog gaan maken, want met een enkele versnelling onder de top klontert alles te snel weer samen. Misschien dat EF er vroeg aan wil beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Moeilijk in te schatten wat er gaat gebeuren met 2x een klimmetje zonder hele grote stijgingspercentages. Het lijkt me een soort dubbele Poggio. 11 km van de top tot de streep is kort genoeg voor een aanval die het redt, maar alleen als de samenwerking erachter lang uitblijft.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Moeilijk in te schatten wat er gaat gebeuren met 2x een klimmetje zonder hele grote stijgingspercentages. Het lijkt me een soort dubbele Poggio. 11 km van de top tot de streep is kort genoeg voor een aanval die het redt, maar alleen als de samenwerking erachter lang uitblijft.
Lijkt me dat Mads de grote favoriet is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Puike voorbeschouwing. En kudos dat je nog met zoveel enthousiasme over het ESF kan posten trouwens.
Gezien de recentste berichten lijkt Van Aert me geen topfavoriet, al is er misschien überhaupt niet echt een topfavoriet gezien het parcours diverse scenario's mogelijk maakt. Dat laat wel zien dat het een prima openingsrit is.
Mwah? Zoals @Pistolero aangeeft is het zeker niet ondenkbaar dat-ie ook gewoon gelost wordt als de echte klimmers oorlog gaan maken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me dat Mads de grote favoriet is.
We hebben het wel over deze Pedersen, die gewoon tussen de klimmers binnen komt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah? Zoals @:Pistolero aangeeft is het zeker niet ondenkbaar dat-ie ook gewoon gelost wordt als de echte klimmers oorlog gaan maken.
De kans dat WOUT, Pedersen en de rest van alle sprinters keihard moeten lossen lijkt me een stukje groter dan dat ze gaan winnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah? Zoals @:Pistolero aangeeft is het zeker niet ondenkbaar dat-ie ook gewoon gelost wordt als de echte klimmers oorlog gaan maken.
Dat ze moeten lossen staat wel vast. De vraag is of de beter klimmende sprinters nog terug kunnen komen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat WOUT, Pedersen en de rest van alle sprinters keihard moeten lossen lijkt me een stukje groter dan dat ze gaan winnen.
Dan is Pidcock nog een veel logischere kandidaat. Maar ja, die labiele vent kan ook zo maar 83e worden.
Dan moet er wel een ploeg zijn die het echt zwaar wil maken. Zou kunnen uiteraard, maar denk dat die alles even rustig afwachtenquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ze moeten lossen staat wel vast. De vraag is of de beter klimmende sprinters nog terug kunnen komen.
Maar dan kan ik wel zeggen dat ik hem genoemd heb in mijn top 5!quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
De meest gedurfde voorspelling is Pidcock op 5. Die wordt of 1 of 41.
Kan natuurlijk ook zien dat de jury zegt dat Wout heeft gewonnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel zeggen dat ik hem genoemd heb in mijn top 5!
Dit is gespeeld.quote:Dinsdag, tijdens een trainingsrit met Jan Bakelants, kwam de ommekeer. “De eerste dag dat ik goed opstond”, zegt Van Aert, die 157 kilometer maalde in de Kempen. ‘In boca al lupo,’ wenste Bakelants zijn trainingspartner op Italiaanse wijze succes via Strava.
Pidders is mijn kluns dus in hoop op vele 41ste plekken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
De meest gedurfde voorspelling is Pidcock op 5. Die wordt of 1 of 41.
Wout = Van Gerwen, Jan = vd Voort?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Vincent van de Voort van het fietsen.
Ja dit ja. Al is Vinny wel veel kritischer, dus daar gaat het mank. Maar de vraag hoe gaat het net Michael wordt wel erg vaak gesteld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout = Van Gerwen, Jan = vd Voort?
Wie is dan Ray? Arensman? Dumoulin?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dit ja. Al is Vinny wel veel kritischer, dus daar gaat het mank. Maar de vraag hoe gaat het net Michael wordt wel erg vaak gesteld.
De reden waarom vind ik al genoeg om het helemaal niet leuk te vinden.quote:
Wat is de reden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De reden waarom vind ik al genoeg om het helemaal niet leuk te vinden.
Deze start in Albaniė is een cadeautje voor het land omdat ze in een soort van concentratiekampen door Italiė uitgezette asielzoekers opvangen.quote:
Magnier gaat winnenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij pooltjes-technisch vertellen dat Magnier veel te zwaar staat, niet kan sturen in die afdaling, en ook totaal niet in vorm is?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze start in Albaniė is een cadeautje voor het land omdat ze in een soort van concentratiekampen door Italiė uitgezette asielzoekers opvangen.
Maar, goed onthouden, sport is geen politiek.
Ach wij hebben Westerbork ook gewoon nog weer hergebruikt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze start in Albaniė is een cadeautje voor het land omdat ze in een soort van concentratiekampen door Italiė uitgezette asielzoekers opvangen.
quote:“Ik viel van mijn stoel toen ik zijn aantal winstkansen telde”: Jan Bakelants gelooft dat Van Aert tot diep in de tweede week de roze trui kan pakken
Wat blijft er over van de roze droom van Wout van Aert? Hoezeer heeft zijn ziekte van vorige week er ingehakt? Onze analist Jan Bakelants is duidelijk: onze landgenoot mag de hoop vooral niet te vroeg opgeven. “Albaniė zal misschien niet brengen wat hij had gehoopt, maar daarmee hoeft het niet gedaan te zijn. Soms duurt het even voor je roze rook krijgt.”
“Wout van Aert is ziek geweest en dat moeten we ernstig nemen. Het zegt veel dat hij zijn stage in Lucca vorige week heeft afgebroken en naar huis is gekomen. Wout is niet iemand die zijn planning snel omgooit, hij houdt van structuur en een goeie voorbereiding: als hij daarvan afwijkt, wil dat zeggen dat er iets serieus aan de hand is. Hij is naar Belgiė teruggekeerd omdat hij een stevige infectie te pakken had. Hij heeft antibiotica moeten nemen: dat is nooit goed voor de conditie.”
“Dat is een serieuze streep door zijn rekening, want hij had van de roze trui een groot doel gemaakt. Die eerste drie dagen zijn echt op zijn maat. Een ‘punchy’ openingsrit, een tijdrit en halve bergrit: er zijn niet veel renners die de kwaliteiten hebben om dat te combineren. Het plan van Visma-Lease a Bike lag klaar: zij zouden de tijdrijders en de snelste mannen elimineren in de eerste rit zodat Wout daarna de kans had om roze te nemen.”
“Ik vrees dat het moeilijk wordt, want ik denk niet dat je in deze omstandigheden de beste Van Aert gaat zien. Maar goed, het is wat het is. Van Aert wil er nog altijd het beste van maken. Dat is een grote kwaliteit van hem: in moeilijke momenten toch positief blijven. Zelf had ik het daar als renner heel lastig mee: ik kon enorm mijn kas opvreten en me suf piekeren. Vaak ging het slechter door het piekeren dan door de ziekte zelf. Wout is anders, hij kan beter relativeren en staat mentaal sterk in zijn schoenen.”
Open speelveld
“Dat is ook mijn boodschap voor hem: geef de moed niet te snel op. Albaniė zal misschien niet brengen wat hij had gehoopt, maar daarmee hoeft het niet gedaan te zijn. Soms duurt het even voor je roze rook krijgt. Ik ben het parcours in detail gaan bekijken en ben van mijn stoel geblazen door het aantal winstkansen dat Van Aert in deze Giro krijgt: zeker tien.”
“Uiteraard gaan de koersomstandigheden niet elke keer meezitten, maar er komen héél veel ritten aan waarin hij kan meedoen. En omdat die eerste echte bergrit aan het einde van de eerste week ook nog behapbaar is – enkel de laatste 2,5 kilometer zijn echt steil – moet hij zijn roze droom niet te vroeg opbergen. Als hij op de zwaarste beklimmingen zo lang mogelijk aanklampt, kan Van Aert ook dieper in de Giro nog roze pakken. Volgens mij heeft hij twee volle weken kans.”
“Zonder Pogacar ligt het speelveld open de komende weken. We keren terug naar een ander soort wielrennen, waarbij realisme troef is en renners gaan moeten nadenken over hun acties, omdat het deelnemersveld opnieuw aan mekaar gewaagd is. De grootste concurrenten voor ritwinst voor Van Aert zijn Roglic, Ayuso, Pidcock, Pedersen en Groves. De eersten zijn betere klimmers en zijn ook explosief op een steile aankomst, de laatsten zijn sneller op het vlakke, maar kunnen ook een bergje over.”
Underdog
“Ik ben benieuwd wie van hen zijn ploeg gaat laten werken. Het zou me niet verbazen als Pedersen ook droomt van roze. Voor Roglic zal het geen must zijn om zo vroeg al de leiderstrui te pakken. Ayuso is jong, die zal wel gretig zijn. Sowieso gaan een aantal ploegen hun tactiek moeten aanpassen door de situatie rond Van Aert.”
“Door zijn ziekte is hij plots slechts een underdog, de concurrenten die ervan uit gingen dat Visma-Lease a Bike de koers in handen zou nemen de eerste dagen, zouden wel eens bedrogen kunnen uitkomen. Je zag het ze al denken: ‘Het enige wat we moeten doen is Visma volgen, die zullen het werk wel doen’. Maar dat scenario is nu heel onzeker, plots moeten ze zelf naar de tekentafel en moeten ze een eigen tactiek gaan uitdokteren.”
“Ik reken er wel op dat Visma-Lease a Bike voor Van Aert gaat rijden wanneer hij zich weer top voelt. Dat moet nu echt wel eens gaan gebeuren – zoals ze het vorig jaar in de Vuelta hebben gedaan. Ik vind dat ze moeten proberen om Van Aert content te stellen. Die mens heeft een levenslang contract getekend bij de ploeg, daar mogen ze hun appreciatie voor tonen.”
“Dat Wout daarvoor niet overtuigend genoeg was in het voorjaar? Ik zie het anders: het niveau in de Giro zal menselijk zijn. De ploeg moet meegaan in zijn verhaal. Natuurlijk zullen ze ook aan het klassement van Simon Yates denken, en in vlakke ritten is het logisch dat ze de kaart van Olav Kooij trekken, maar de hele ploeg zal toch niet zo in de pas moeten lopen zoals in de Tour voor Vingegaard.”
Exclusieve toegang
“Tot slot wil ik het nog even hebben over de tijdritten. Ik ben benieuwd wat daarin gaat gebeuren. Volgens mij moet Wout daar tijd kunnen pakken. Het is zoeken naar tegenstand nu de koning er niet is – Evenepoel, bedoel ik. Joshua Tarling lijkt me de enige grote concurrent, die zal misschien ook dromen van roze op zaterdag. De eerste tijdrit in Albaniė telt nogal wat bochten, heb ik begrepen, maar de tweede tussen Lucca en Pisa is vlak en rechttoe rechtaan. De volle wielen van Visma-Lease a Bike zouden daar een serieus voordeel kunnen zijn.”
“Vroeger, dertig jaar geleden, zag je dat vaak, twee volle wielen, maar vandaag is er op Visma na geen enkele ploeg die dat getest heeft. Ook al omdat niemand nog volle voor- en achterwielen in zijn gamma heeft. Reserve, de wielleverancier van Visma-Lease a Bike, is de enige die ze nog heeft.”
“De regel van de UCI is duidelijk – je kan enkel materiaal gebruiken dat vrij in de handel verkrijgbaar is – maar daar heeft Reserve een handigheid op gevonden: ze bieden de wielen online aan, maar de stocks zijn zeer beperkt en de levertijd zeer lang. In praktijk heeft de ploeg van Van Aert dus een exclusieve toegang.”
“Als de omstandigheden juist zijn – weinig wind, niet te veel bochten – is het voordeel van volle wielen duidelijk aangetoond: je fiets is een pak nerveuzer en stuurt minder vlot, maar is vooral een stuk aerodynamischer. Het zou me niet verbazen als dat voordeel Wout van Aert straks ritwinst oplevert.”
Ik ben vrij zeker dat we hier een interview hebben met Ray Thijssen. Ik proef een stukje "altijd tegen mij".quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie is dan Ray? Arensman? Dumoulin?
En wie is Wessel? En Jermaine? En Noppert? En Dirk? En Landman? En wie is de Plaisier van dienst?
Die zijn nog steeds aan het wederopbouwen van die keer dat er Feyenoord-supporters waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:49 schreef Momo het volgende:
Dylan van Baarle verbazen zich over omstandigheden bij Giro-start in Albaniė
Giro-deelnemers Wout Poels en Dylan van Baarle blikken in een gloednieuwe podcast In Koers vooruit op de start van de Giro in Albaniė, waarin ze beiden van start gaan. Wat opvalt: de omstandigheden zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven.
„Als Harold erbij was geweest en hier in zo’n gat in de weg had gereden, hadden we hem nooit meer terug gezien”, zegt Wout Poels. Hij heeft het over Harold Lopez, zijn Ecuadoriaanse teamgenoot van 1 meter 60 en 55 kilo.
Het is Poels’ manier om zijn ongenoegen over het wegdek in Albaniė te uiten. Dylan van Baarle en hij zijn in de omgeving van Tirana voor de start van de Giro, maar snakken nu al naar de oversteek naar Italiė. De hotels zijn matig, het wegdek is slecht en de eerste grote ronde van het wielerseizoen leeft totaal niet in het land.
Het wordt besproken in een nieuwe dosis borrelpraat vanuit het peloton. Dat is een voorbeschouwing op een Giro waarin Poels jaagt op het volmaken van zijn trilogie. Wint hij een rit, heeft hij etappezeges in alle drie de grote ronden op zijn naam. En Van Baarle start ook met veel meer vrijheid dan hij de laatste jaren gewend was als hij met Visma-Lease a Bike naar een grote ronde ging.
Wil je elke dag de Dagelijkse nieuwsupdate nieuwsbrief van AD ontvangen via e-mail?
Maar behalve een voorbeschouwing op de Giro, is de nieuwe aflevering van de AD-podcast In Koers óók nog een beetje een terugblik. Op de recente overwinning van Poels, die zichzelf nu de Koning van Turkije mag noemen. En het einde van het klassieke voorjaar van Van Baarle, die stukje bij beetje zijn vertrouwen weer terugkrijgt na een lange periode vol pech.
Dit kan toch niet?quote:
Met een potlood een streep door brokkenpiloot Jay Vine en de halve selectie van Visma?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is te weinig kritiek op deze start.
Ik verwacht een slagveld vandaag.
En ondertussen zagen een stuk of drie toeschouwers langs de weg dat het foute boel was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Met een potlood een streep door brokkenpiloot Jay Vine en de halve selectie van Visma?
Ik doe mee met de crash-totoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is te weinig kritiek op deze start.
Ik verwacht een slagveld vandaag.
Het halve jaar op Belgisch asfalt koersen en dan dit ineens een probleem vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:49 schreef Momo het volgende:
Dylan van Baarle verbazen zich over omstandigheden bij Giro-start in Albaniė
Giro-deelnemers Wout Poels en Dylan van Baarle blikken in een gloednieuwe podcast In Koers vooruit op de start van de Giro in Albaniė, waarin ze beiden van start gaan. Wat opvalt: de omstandigheden zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven.
„Als Harold erbij was geweest en hier in zo’n gat in de weg had gereden, hadden we hem nooit meer terug gezien”, zegt Wout Poels. Hij heeft het over Harold Lopez, zijn Ecuadoriaanse teamgenoot van 1 meter 60 en 55 kilo.
Het is Poels’ manier om zijn ongenoegen over het wegdek in Albaniė te uiten. Dylan van Baarle en hij zijn in de omgeving van Tirana voor de start van de Giro, maar snakken nu al naar de oversteek naar Italiė. De hotels zijn matig, het wegdek is slecht en de eerste grote ronde van het wielerseizoen leeft totaal niet in het land.
Het wordt besproken in een nieuwe dosis borrelpraat vanuit het peloton. Dat is een voorbeschouwing op een Giro waarin Poels jaagt op het volmaken van zijn trilogie. Wint hij een rit, heeft hij etappezeges in alle drie de grote ronden op zijn naam. En Van Baarle start ook met veel meer vrijheid dan hij de laatste jaren gewend was als hij met Visma-Lease a Bike naar een grote ronde ging.
Wil je elke dag de Dagelijkse nieuwsupdate nieuwsbrief van AD ontvangen via e-mail?
Maar behalve een voorbeschouwing op de Giro, is de nieuwe aflevering van de AD-podcast In Koers óók nog een beetje een terugblik. Op de recente overwinning van Poels, die zichzelf nu de Koning van Turkije mag noemen. En het einde van het klassieke voorjaar van Van Baarle, die stukje bij beetje zijn vertrouwen weer terugkrijgt na een lange periode vol pech.
Nog geen DNF dit jaar en al 2x gewonnen in een natte afdalingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Met een potlood een streep door brokkenpiloot Jay Vine en de halve selectie van Visma?
Heb jij de wegen daar gezien dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het halve jaar op Belgisch asfalt koersen en dan dit ineens een probleem vinden
Mussolini-adapten zien Italiė sowieso graag een uitstapje naar Albaniė maken. Voor een start op de wegen van de Tour de Hellas zullen ze dan wel weer wat versterking nodig hebben...quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vine, Thijssen, Roglic, Van Baarle. Dan hebben we de usual suspects wel gehad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik doe mee met de crash-toto
1. Thijssen
2. Magnier
3. Heiduk
4. Oldani
5. Van Hoecke
Domme Mussolini ook. Niet kijken naar wat je wel hebt (Lybiė met oliereserves), maar altijd maar meer willen veroveren (Griekenland en Ethiopiė). Om daarna ome Adolf om hulp te moeten smeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:38 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Mussolini-adapten zien Italiė sowieso graag een uitstapje naar Albaniė maken. Voor een start op de wegen van de Tour de Hellas zullen ze dan wel weer wat versterking nodig hebben...
Kelderman!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vine, Thijssen, Roglic, Van Baarle. Dan hebben we de usual suspects wel gehad.
Wout.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vine, Thijssen, Roglic, Van Baarle. Dan hebben we de usual suspects wel gehad.
Denk dat hij het in topvorm wel zou kunnen, maar nu net terug van blessure...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die wel lossen (en de vraag welk niveau hij heeft op dit moment)
Jammer dat er geen Nederlands commentaar als optie bij zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:12 schreef wimderon het volgende:
MAX heeft een multiscreen-feed met de helikopter en drie camera-motoren
Zou Jan Slagter verstand hebben van wielrennen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Nederlands commentaar als optie bij zit.
We worden weer voor de gek gehoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Kooij gelooft er zelf niet in voor vandaag, Wout is doodziek geweest afgelopen week
Visma denkt: laten we op kop gaan rijden!
Alles op Keldermanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Kooij gelooft er zelf niet in voor vandaag, Wout is doodziek geweest afgelopen week
Visma denkt: laten we op kop gaan rijden!
Als hij een rit wint deze Giro dan gaat hij voor eeuwig mijn UI inquote:
Als Kelderman een rit in deze Giro wint neem ik een jaar lang een Kelderman UI.quote:
Edit: Oh toch maar voor frank dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Kelderman een rit in deze Giro wint neem ik een jaar lang een Kelderman UI.
Ik hoop het van harte. Nu om twee redenen. Drie als je @Felagund meerekent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Als hij een rit wint deze Giro dan gaat hij voor eeuwig mijn UI in
Zou idd leuk zijn geweest. Een échte Albanees hebben we helemaal niet meer in het profpeloton. Eugert Zhupa was de enige volgens mij?quote:
Die hebben met Boogerd en Lars vd Berg sowieso wel overlapquote:
Hij is er voor de nabeschouwing/podcast zei die geloof ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben met Boogerd en Lars vd Berg sowieso wel overlap
(maar hij is ook alweer weg blijkbaar)
Kunnen ze bij Sporza niets originelers bedenken dan "ken jij alle winnaars van deze koers sinds 2000"?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-2000~1714477800717/
Jawel, volgend jaar is het vanaf 2021quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kunnen ze bij Sporza niets originelers bedenken dan "ken jij alle winnaars van deze koers sinds 2000"?
Iedereen die niet 25/25 haalt moet uitloggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-2000~1714477800717/
De eigen sprinter was in ieder geval al (even) gelostquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:40 schreef Kloit het volgende:
Kopgroep lijkt zo al teruggepakt te gaan worden. Merkwaardige keuze van Visma om zo hard te rijden.
24/25quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen die niet 25/25 haalt moet uitloggen.
Ik ga ook vastquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
24/25Kwam even niet op die allereerste.
Het was leuk jullie gekend te hebben.
Visma geeft geen fuck om Kooij vandaag lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De eigen sprinter was in ieder geval al (even) gelost
Hij rekent Kruijswijk en Kelderman maar niet goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij rekent Kruijswijk en Kelderman maar niet goed.
Dat lijkt me ook (al had ik niet verwacht dat hij hier al gelost zou worden)quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Visma geeft geen fuck om Kooij vandaag lijkt me.
Ja Kooij is duidelijk nog niet in vorm, die zou dit anders best aan moeten kunnen. Jammer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik had juist verwacht dat ze vol voor Kooij aan het rijden waren.
Die zei vooraf al dat hij er geen vertrouwen in had voor vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik had juist verwacht dat ze vol voor Kooij aan het rijden waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19/25quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk dus ook al gelostquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kelderman en van Baarle.. Yates zal vast verder zitten
Welkom terug.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dat terwijl Daan H. er nog bij zit
Dan is Mes wel zegezekerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Fretin
Dit wordt een sprint tussen Pedersen, Grofs en Van Aert
Benieuwd hoe van Aert hier 4e gaat worden dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Fretin
Benieuwd of Grofs überhaupt benen heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Fretin
Morele winnaar sowiesoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Benieuwd hoe van Aert hier 4e gaat worden dan.
Na zware ziekte meedoen in de finale. De wederopstanding van de Paus is er niets bij. Witte rook uit de schoorsteen bij Sporza straksquote:
Tijd om WLR nu toch echt eens naar een externe locatie te verhuizen zodat we dit soort zaken niet meer hoeven te dulden.quote:
Iets anders wits bij Jan Bakelandtsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:36 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Na zware ziekte meedoen in de finale. De wederopstanding van de Paus is er niets bij. Witte rook uit de schoorsteen bij Sporza straks
Boeren!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:37 schreef VoMy het volgende:
Stukje schaamteloze boerenpropaganda op Eurosport (reclameblok).
Min min.
Tja, ik kan het wel gaan herhalen maar sommige mensen willen het niet horen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tijd om WLR nu toch echt eens naar een externe locatie te verhuizen zodat we dit soort zaken niet meer hoeven te dulden.
Valse tussenstand!quote:
Net als Kooij ook een tijdje niet gekoerst (al was de schade bij Kooij wat zwaarder)quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:51 schreef H.Vviv het volgende:
Groves had ik niet verwacht dat hij hier moet lossen.
Daar gaat mijn giro FPCLquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grofs sukkelt al een tijd met z'n knie en heeft ook amper gekoerst, hoe kan dit een verrassing zijn?
Ook vorig jaar was dat het geval bij Groves, maar toen reed hij wel wat beter dan nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net als Kooij ook een tijdje niet gekoerst (al was de schade bij Kooij wat zwaarder)
Is Jan voor Wout denk je?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bakelants heeft het roze al aan Wout gegeven.
Thymen wint de Giro in week 4quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:58 schreef Pistolero het volgende:
En dan straks in week 3 rijdt Thymen gewoon weer met de beste 5 omhoog, wedden?
Misschien moet hij ietsje minder shitposten en vraagjes beantwoorden op Reddit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij zo'n Arensman zit het ook gewoon in z'n hoofd. Dit lijkt me toch vooral een mentale blokkade.
Een soort darteritis?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij zo'n Arensman zit het ook gewoon in z'n hoofd. Dit lijkt me toch vooral een mentale blokkade.
Zoals heel Israel dit jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gee heeft de uitlaat overgeslagen.
Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar ze schijnen er daadwerkelijk geen gebruik meer van te maken. (lol)quote:
Wielco ook al gelost?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visma moet zich wel dringend gaan heruitvinden als Wout hier al alleen zit met Yates ergens nog.
Wat gaan we vanaf morgen kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa is een van de weinige renners die deze Giro nog iets leuker hadden kunnen maken. Zijn we mooi klaar mee.
Heeft Colnago geen trapskelters?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Moet Vine niet eens tegen zichzelf in bescherming genomen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |