SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik haal het altijd door elkaar en breek een eitje open in kokend waterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan het ook bakken maar dat is wel het hogere segment hoor![]()
Dat doe ik altijd op de motorkap van een auto.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik gebruik het spul zelf altijd om een eitje te koken
Echte bazen weten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Grote kans dat daar net op gescheten isquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op de motorkap van een auto.
Echte bazen weten
@Dotteke![]()
A jakkie. Raar mens was dat of niet danquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grote kans dat daar net op gescheten is
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft Dotteke op mijn auto gepoept?! Vond het ook al zo raar dat er een flats op m'n motorkap zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grote kans dat daar net op gescheten is
@:DottekeWell, life can be a riot
Ach wat is raar?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie. Raar mens was dat of niet dan![]()
Nou nee. Ligt niet in mijn aard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heeft Dotteke op mijn auto gepoept?! Vond het ook al zo raar dat er een flats op m'n motorkap zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb wer een heel verhaal van die laminaar boer. Typ het morgen wel op de laptop. Mobiel te veel werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach jee, heeft ie weer verhalenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wer een heel verhaal van die laminaar boer. Typ het morgen wel op de laptop. Mobiel te veel werk![]()
![]()
Wat een lul is datquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wer een heel verhaal van die laminaar boer. Typ het morgen wel op de laptop. Mobiel te veel werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zonde wel want ik had maar 2 happen op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoe is je kort pittig kapsel geworden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik drink niet die hoeveelheden achter elkaar dat ik daar last van hebquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan al na een goede slokquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik drink niet die hoeveelheden achter elkaar dat ik daar last van heb![]()
![]()
He dat rijmtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
En van koude cola met veel prik krijg ik de hikWerewolf![]()
Ja dat kan je wel stellen. Vuile leugenaar ook nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, dus omdat jij niet in kan schatten wat je op kan moet je mij een schuldgevoel aanpraten dat de mensen die ik help, nu minder kan helpen?quote:![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Had een andere reden en ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, dus omdat jij niet in kan schatten wat je eet moet je mij een schuldgevoel aanpraten dat de mensen die ik help, nu minder kan helpen?![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
Ook een huichelaar?
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Is je niet geluktquote:![]()
net als je eten op krijgenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Edit: wacht ik zal het schuldgevoel toch proberen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is je niet gelukt![]()
net als je eten op krijgen
Klopt, als je door iets weer volledig in de depressie schiet en je daardoor bepaalde gedachten krijgt waar we laatst hier iemand aan verloren zijn, dan is je eetlust ineens niet meer bestaand.
Deloreon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Spinazie met een schnitzelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb shoarma besteldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Edit: wacht ik zal het schuldgevoel toch proberen.
Klopt, als je door iets weer volledig in de depressie schiet en je daardoor bepaalde gedachten krijgt waar we laatst hier iemand aan verloren zijn, dan is je eetlust ineens niet meer bestaand.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker. Eet smakelijk zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had hem ook stiekem ge-edit.quote:
Net die remix van 2 brothers on the 4th floor geluisterd, lekker hoorquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:aeque hem wel eens met jou kijken
Misschien welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:aeque hem wel eens met jou kijken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja vind dat echt zo'n lekkere plaatquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net die remix van 2 brothers on the 4th floor geluisterd, lekker hoor
Net als deze:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ze treden beiden ook voor het eerst op Luminosity komend juniquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja vind dat echt zo'n lekkere plaat
Net als deze:
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Boh, dat is geen straf om daar bij te zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze treden beiden ook voor het eerst op Luminosity komend juni![]()
Zat net in de tram alsof ik in mijn broek had gepiest, zak met stuk watermeloen begon te lekken op mijn kruis die ik van ouders had meegenomen
Uw ADH vitamine Worst
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
Zat net in de tram alsof ik in mijn broek had gepiest, zak met stuk watermeloen begon te lekken op mijn kruis die ik van ouders had meegenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dagje of meer Zandvoort pakken danquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Boh, dat is geen straf om daar bij te zijn
Uw ADH vitamine Worst
Heb je het toen ook maar meteen laten lopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
Zat net in de tram alsof ik in mijn broek had gepiest, zak met stuk watermeloen begon te lekken op mijn kruis die ik van ouders had meegenomen![]()
Ach was toch al van plan om die broek in de was te gooienquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1562 / +301 / +217 / 3680 / 3871
2. Harrie / 180 / +40 / +55 / 323 / 408
3. Dr.Mikey / 174 / +108 / +10 / 98 / 138
4. devzero / 160 / +18 / +79 / 114 / 149
5. KillemWieft / 137 / +13 / +19 / 118 / 180
6. Homijn / 133 / +6 / +0 / 76 / 114
7. gebrokenglas / 126 / +40 / +4 / 514 / 645
8. HappyCharly / 108 / +32 / +13 / 207 / 250
9. _UserName_ / 106 / +0 / +19 / 64 / 95
10. hemarookworst / 99 / +16 / +6 / 308 / 401
11. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
12. mario390 / 81 / +0 / +15 / 25 / 44
13. sp3c / 79 / +1 / +4 / 135 / 162
14. aeque / 79 / +8 / +17 / 562 / 685
15. KoningWouter / 78 / +9 / +17 / 366 / 441
16. Rob / 70 / +0 / +0 / 32 / 49
17. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
18. Moonlight / 59 / +2 / +5 / 119 / 145
19. MizzezAmy / 51 / +1 / +5 / 431 / 499
20. kree / 50 / +1 / +49 / 134 / 171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het toen ook maar meteen laten lopen?
Uw ADH vitamine Worst
Ook veel lekkere classicsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker dagje of meer Zandvoort pakken dan![]()
![]()
Had je je kruis van je ouders meegenomen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
Zat net in de tram alsof ik in mijn broek had gepiest, zak met stuk watermeloen begon te lekken op mijn kruis die ik van ouders had meegenomen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Fogel in Noorwegen, ik in de USA en @loveislikeakiss zit zo vaak in het buitenland dat je eigenlijk niet meer kunt zeggen dat ze in Nederland woontquote:![]()
![]()
Je hebt nu wel een fruitig kruisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach was toch al van plan om die broek in de was te gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja, was mario vergetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pinnenmutske (BE), Fogel (NO), devzero (US)
En dan onze mario (AT)![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je je kruis van je ouders meegenomen?
Uw ADH vitamine Worst
Doe jij dat nooit?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je je kruis van je ouders meegenomen?![]()
![]()
Pff eindelijk thuis op de bank, was een lange dag. Ook ruim een uur gefietst en gewandeld, dus mn beweging kan ik ook weer afvinken.
Morgen met de trein naar Winterswijk, benieuwd of er nog iemand met een lekkende watermeloen in zit
Leuk! Waar in de VS zit je ergens?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Fogel in Noorwegen, ik in de USA en @:loveislikeakiss zit zo vaak in het buitenland dat je eigenlijk niet meer kunt zeggen dat ze in Nederland woont![]()
Die zitten meestal in de tramquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff eindelijk thuis op de bank, was een lange dag. Ook ruim een uur gefietst en gewandeld, dus mn beweging kan ik ook weer afvinken.
Morgen met de trein naar Winterswijk, benieuwd of er nog iemand met een lekkende watermeloen in zit![]()
![]()
Ja wel eens gedaan, maar nu liggen ze al best een tijdje in mn eigen huis en gebruik ze ook eigenlijk niet echt meerquote:
En wie ga je meeten van onze Winterswijkers?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen met de trein naar Winterswijk, benieuwd of er nog iemand met een lekkende watermeloen in zit![]()
![]()
ALLEMAAL natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
En wie ga je meeten van onze Winterswijkers?
Ja zonde als ze daar alleen maar liggen te roestenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wel eens gedaan, maar nu liggen ze al best een tijdje in mn eigen huis en gebruik ze ook eigenlijk niet echt meer![]()
![]()
Ga je dan "helpen schoonmaken"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen met de trein naar Winterswijk, benieuwd of er nog iemand met een lekkende watermeloen in zitUw ADH vitamine Worst
Naja ze zijn van zilver, dat roest meestal niet zo hardquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zonde als ze daar alleen maar liggen te roestenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Niet zo hard als het kruis van hemaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ze zijn van zilver, dat roest meestal niet zo hard![]()
![]()
Ik heb wel altijd een pakje zakdoekjes bij me, dus kan wel met een doekje deppenquote:
Lekker deppen met Johnnyquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd een pakje zakdoekjes bij me, dus kan wel met een doekje deppen![]()
Belgie en Duitsland telt niet hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Fogel in Noorwegen, ik in de USA en @:loveislikeakiss zit zo vaak in het buitenland dat je eigenlijk niet meer kunt zeggen dat ze in Nederland woontHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, dat verandert de zaak totaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland telt niet he![]()
HC
Well, life can be a riot
Je had tosti hawaii kunnen makenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Vergeten dat ik ananas moet eten maar hdb net tosti en chocola opUw ADH vitamine Worst
Heb ik daarvoor een hele ananas gekochtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Vergeten dat ik ananas moet eten maar hdb net tosti en chocola opNou, dan eet ik die zelf maar op
![]()
Waarom "moet" je ananas eten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Vergeten dat ik ananas moet eten maar hdb net tosti en chocola opWell, life can be a riot
Ambar heeft een afspraak bij de uni van Coimbra bij een goede dieren chirurg voor zijn heup.
Nog een weekje wachten op verder nieuws wat deze chirurg zegt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hopelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar heeft een afspraak bij de uni van Coimbra bij een goede dieren chirurg voor zijn heup.
Nog een weekje wachten op verder nieuws wat deze chirurg zegt.![]()
![]()
Duimen dan maar! Misschien valt het allemaal wel mee qua revalidatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een weekje wachten op verder nieuws wat deze chirurg zegt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een weekje wachten op verder nieuws wat deze chirurg zegt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik hoop dat hij dan ook snel kan voor de operatie. Is beter voor hem.Trotste mama van Ambar
Stom hoe je op afstand zo verzot kan zijn op een diertjeTrotste mama van Ambar
Fijn toch. Straks wat extra gezelligheid in je huis.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom hoe je op afstand zo verzot kan zijn op een diertje![]()
Hopelijk valt het meequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een weekje wachten op verder nieuws wat deze chirurg zegt.
Trust nobody![]()
Zekers. Ik heb de afgelopen maanden echt honderd honden voorbij zien komen en bij geen van hen was de klik zoals met Ambar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn toch. Straks wat extra gezelligheid in je huis.Trotste mama van Ambar
eten dan maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
1,5 uur zelfs. Daarna loopt ie meteen weg?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ie nog maar 1.5 uur houdbaar is![]()
Goed voorbereid dusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb de afgelopen maanden echt honderd honden voorbij zien komen en bij geen van hen was de klik zoals met Ambar.![]()
![]()
Ja die vertrekt netjes volgens dienstregelingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
1,5 uur zelfs. Daarna loopt ie meteen weg?Uw ADH vitamine Worst
ananaNSquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die vertrekt netjes volgens dienstregeling![]()
Heb jij nog nooit een part-time ananas gekocht?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
1,5 uur zelfs. Daarna loopt ie meteen weg?![]()
Slaap lekker 💤Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die was net ervoor weggelopenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een part-time ananas gekocht?![]()
ik heb wel zin in een beetje ananasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
moet een goede cocktail mee te maken zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die is nog maar een uur geldig, dan hangt het heel erg af van hoever het isquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met een kussie van Jussie ga ik vast lekker slapenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Living on the edgequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is nog maar een uur geldig, dan hangt het heel erg af van hoever het is![]()
Het is Nederland. Niets is ver weg in Nederland.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is nog maar een uur geldig, dan hangt het heel erg af van hoever het is![]()
sommige dingen zijn meer dan een uur weg en dan telt die ananas niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is Nederland. Niets is ver weg in Nederland.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik neem niet zomaar een willekeurige hond in huisquote:Trotste mama van Ambar
Ja alles binnen 30 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is Nederland. Niets is ver weg in Nederland.![]()
Voor een bruiloft van vrienden eind deze maand met als thema "Hawaii" gaan een vriendin en ik cocktails maken. Een daarvan is een soort Hawaiian margarita, met ananas sap, kokoswater, tequila, en limoensap. Pina colada vind ik echt veel te zoetquote:![]()
![]()
Gewoon extra gas gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
sommige dingen zijn meer dan een uur weg en dan telt die ananas niet meer![]()
ik moet met OVquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook wel een schaaltje chips lusten!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb na hardlopen maar 1 opMaar wel ook een schaaltje chips
Maar alles al opgegeten en niets gekocht.
Kan wel wat in de airfryer gooien maar duurt me te lang.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
vragen kan altijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik met mijn poezen wel gedaan. En ik ben nog steeds helemaal gek op zequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik neem niet zomaar een willekeurige hond in huis
Maar misschien dat een hond wel anders is. Hoe oud is ze?![]()
Ah, ja dan moet je wel!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ie nog maar 1.5 uur houdbaar isWell, life can be a riot
Hij is ongeveer 2-3 jaar oudquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn poezen wel gedaan. En ik ben nog steeds helemaal gek op ze
Maar misschien dat een hond wel anders is. Hoe oud is ze?Trotste mama van Ambar
Oeh die klinkt ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor een bruiloft van vrienden eind deze maand met als thema "Hawaii" gaan een vriendin en ik cocktails maken. Een daarvan is een soort Hawaiian margarita, met ananas sap, kokoswater, tequila, en limoensap. Pina colada vind ik echt veel te zoet
Ja ik geloof dat er ook gecondenseerde melk in de pina colada moet, wellicht dat als je die weg laat het een stuk minder zoet is? Maar door de kokosmelk vind ik ze ook niet heel makkelijk wegdrinken eigenlijk. (al hoeft dat natuurlijk ook niet)Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Leuk hoor!quote:
Gaat je goed doen zo'n buddy. Was voor mij ook een wereld van verschil met de poezen. Er wacht gewoon iemand thuis op je en dat is leuk.![]()
![]()
Samen wandelen ook vooralquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Gaat je goed doen zo'n buddy. Was voor mij ook een wereld van verschil met de poezen. Er wacht gewoon iemand thuis op je en dat is leuk.
Trotste mama van Ambar
Nee joh, dat doe ik nooit in mn eentje, beetje zuinig zijn op mn leverquote:
Bezoek nodig?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik nooit in mn eentje, beetje zuinig zijn op mn leverI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ken dit gevoelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een schaaltje chips lusten!
Maar alles al opgegeten en niets gekocht.
Kan wel wat in de airfryer gooien maar duurt me te lang.
Een virtueel schaaltje chippies voor amyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dus morgen op werk gaat er weer eeen fles open?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik nooit in mn eentje, beetje zuinig zijn op mn lever
Ja dat doe ik ook met de poezenquote:Maar met hond is denk ik leuker, die kan trucjes en kan overdag. Mijn katten kan ik alleen uitlaten in de nacht als er geen honden rondlopen.
Maar wel super leuk om ze er van te zien genieten.![]()
![]()
Proestquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus morgen op werk gaat er weer eeen fles open?
Dat was bijna mijn wijn over het toetsenbordTrotste mama van Ambar
Ohh dacht dat ik las dat je aan de pina colada zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik nooit in mn eentje, beetje zuinig zijn op mn lever![]()
![]()
Had je je bijna versliktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Proest
Dat was bijna mijn wijn over het toetsenbord
How can I make this topic about me?![]()
Daarom hadden we ook gekozen voor kokoswater. Niet zo sterk in smaak, maar maakt het wel een stuk lichter.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh die klinkt ook niet verkeerd!
Ja ik geloof dat er ook gecondenseerde melk in de pina colada moet, wellicht dat als je die weg laat het een stuk minder zoet is? Maar door de kokosmelk vind ik ze ook niet heel makkelijk wegdrinken eigenlijk. (al hoeft dat natuurlijk ook niet)![]()
Kun je beter opdrinken, heb je er meer aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Proest
Dat was bijna mijn wijn over het toetsenbord
Ik zie muis niet vaak lachen dus voel me wel een beetje speciaal nu.
Ah dat had ik nodig!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ken dit gevoel
Een virtueel schaaltje chippies voor amy
Nee, ik drink niet als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus morgen op werk gaat er weer eeen fles open?
Het is niet dat ik altijd drink als ik niet alleen ben
Dat zei je er net toch niet bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik drink niet als ik alleen ben.
Het is niet dat ik altijd drink als ik niet alleen ben
Hallooooo!?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik drink niet als ik alleen ben.
Het is niet dat ik altijd drink als ik niet alleen ben![]()
Of iemand anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ie weer account gemaakt
Waar heb je dat aan verdiend?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:31 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat maar eens een koude pater open trekken, heb ik wel verdiend vind ik *plop*![]()
Daarna is het de 7equote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
1,5 uur zelfs. Daarna loopt ie meteen weg?
Houdbaar tot 6eTrust nobody![]()
Klokslag 0000 is het idd niet goed meerquote:
Trotste mama van Ambar
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
eerste dag werken na anderhalve week vakantie is een goed excuus vond ik![]()
Ik vind dat wel lastig ja..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klokslag 0000 is het idd niet goed meer
Trust nobody![]()
Kijk, ruik, proef.quote:
Data zijn vaak gebaseerd op een verkoopdatumTrotste mama van Ambar
Heb jij Duits bloed?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dat durf ik dan niet meer..![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
Tot welke tijdzone is de houdbaarheidsdatum![]()
![]()
In welke die gemaakt is natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
Tot welke tijdzone is de houdbaarheidsdatumTrotste mama van Ambar
Ja maar wanneer dan...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klokslag 0000 is het idd niet goed meer
Trust nobody![]()
Dezequote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
Tot welke tijdzone is de houdbaarheidsdatumTrust nobody![]()
Wanneer het niet meer goed is, datum is slechts een richtlijnquote:Trotste mama van Ambar
In welke tijdzone is die gemaakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In welke die gemaakt is natuurlijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet bij voorverpakt fruitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wanneer het niet meer goed is, datum is slechts een richtlijn
Dat staat soms al voor de datum bolTrust nobody![]()
Ik gooi bij twijfel ook altijd alles weg hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dat durf ik dan niet meer..
Gooi liever iets teveel weg dan dat ik iets in mijn bek prop wat toch niet goed was![]()
![]()
Ah fijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik gooi bij twijfel ook altijd alles weg hoor
Gooi liever iets teveel weg dan dat ik iets in mijn bek prop wat toch niet goed was![]()
Wil gewoon geen voedselvergiftiging..Trust nobody![]()
Dat koop ik nooitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet bij voorverpakt fruit
Dat staat soms al voor de datum bol
* Harrie eet nooit fruit![]()
Je gaat niet dood ofzo en dan proef je het en dan smaakt het een beetje alcoholisch of zuur. Achjaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat staat soms al voor de datum bolTrotste mama van Ambar
Ik hou van fruitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat koop ik nooit
* Harrie eet nooit fruit
Trust nobody![]()
Bruin fruit toch wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat koop ik nooit
* Harrie eet nooit fruitUw ADH vitamine Worst
Maar als je een losse aardbei zonder datum koopt dan weet je toch ook niet tot wanneer die houdbaar is?Trotste mama van Ambar
Als er geen houdbaarheidsdatum op staat is het eeuwig houdbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je een losse aardbei zonder datum koopt dan weet je toch ook niet tot wanneer die houdbaar is?![]()
Bij mij staat er soms ook weleens wat bol.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat staat soms al voor de datum bolOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wil jij mijn ananas?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als er geen houdbaarheidsdatum op staat is het eeuwig houdbaar.
Ik heb geen trek meer
Trust nobody![]()
McDonalds hamburgersquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als er geen houdbaarheidsdatum op staat is het eeuwig houdbaar.
Je bent wel op dreef vanavondquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij mij staat er soms ook weleens wat bol.Trotste mama van Ambar
Wat is er mis met je ananas?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil jij mijn ananas?
Ik heb geen trek meerTrotste mama van Ambar
Die eet ik snel opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je een losse aardbei zonder datum koopt dan weet je toch ook niet tot wanneer die houdbaar is?
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: