SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik haal het altijd door elkaar en breek een eitje open in kokend waterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan het ook bakken maar dat is wel het hogere segment hoor![]()
Dat doe ik altijd op de motorkap van een auto.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik gebruik het spul zelf altijd om een eitje te koken
Echte bazen weten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Grote kans dat daar net op gescheten isquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op de motorkap van een auto.
Echte bazen weten
@Dotteke![]()
A jakkie. Raar mens was dat of niet danquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grote kans dat daar net op gescheten is
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft Dotteke op mijn auto gepoept?! Vond het ook al zo raar dat er een flats op m'n motorkap zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grote kans dat daar net op gescheten is
@:DottekeWell, life can be a riot
Ach wat is raar?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie. Raar mens was dat of niet dan![]()
Nou nee. Ligt niet in mijn aard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heeft Dotteke op mijn auto gepoept?! Vond het ook al zo raar dat er een flats op m'n motorkap zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb wer een heel verhaal van die laminaar boer. Typ het morgen wel op de laptop. Mobiel te veel werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach jee, heeft ie weer verhalenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wer een heel verhaal van die laminaar boer. Typ het morgen wel op de laptop. Mobiel te veel werk![]()
![]()
Wat een lul is datquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wer een heel verhaal van die laminaar boer. Typ het morgen wel op de laptop. Mobiel te veel werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zonde wel want ik had maar 2 happen op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoe is je kort pittig kapsel geworden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik drink niet die hoeveelheden achter elkaar dat ik daar last van hebquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan al na een goede slokquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik drink niet die hoeveelheden achter elkaar dat ik daar last van heb![]()
![]()
He dat rijmtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
En van koude cola met veel prik krijg ik de hikWerewolf![]()
Ja dat kan je wel stellen. Vuile leugenaar ook nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, dus omdat jij niet in kan schatten wat je op kan moet je mij een schuldgevoel aanpraten dat de mensen die ik help, nu minder kan helpen?quote:![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Had een andere reden en ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, dus omdat jij niet in kan schatten wat je eet moet je mij een schuldgevoel aanpraten dat de mensen die ik help, nu minder kan helpen?![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
Ook een huichelaar?
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Is je niet geluktquote:![]()
net als je eten op krijgenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Edit: wacht ik zal het schuldgevoel toch proberen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is je niet gelukt![]()
net als je eten op krijgen
Klopt, als je door iets weer volledig in de depressie schiet en je daardoor bepaalde gedachten krijgt waar we laatst hier iemand aan verloren zijn, dan is je eetlust ineens niet meer bestaand.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Deloreon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Spinazie met een schnitzelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb shoarma besteldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Edit: wacht ik zal het schuldgevoel toch proberen.
Klopt, als je door iets weer volledig in de depressie schiet en je daardoor bepaalde gedachten krijgt waar we laatst hier iemand aan verloren zijn, dan is je eetlust ineens niet meer bestaand.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker. Eet smakelijk zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: