Het is niet verplicht om een account hier te hebben he?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Fok op zijn best gewoon alles wegstuffen, wat een kut forum is dit toch ook.
Zie het bord links.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Iets makkelijker bepalen of iemand niet spoort.
Facebookend, Linked-Innend Nederland had een dagje uit.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen er 70.000 lui de straat op gingen om te protesteren tegen de corona maatregelen werd dat ook allemaal maar marginaal genoemd en was iedereen het er wel over eens dat het een stel wappies waren. 37 Zetels voor de PVV wordt ook continu afgedaan als "een minderheid" en dat dat allemaal maar extreem rechtse sukkels zijn die er niks van begrijpen.
Maar nu er 100.000 (geschat door de organisatie overigens en die overdrijft wel vaker met dit soort dingen) demonstranten (0.554% van de Nederlanders) staan is het plotseling wel de "wil van het volk", "de Nederlanders", "masaal" en weet ik veel wat voor prietpraat er voorbij komt.
Het gros dat daar staat is Ummah- en woke-volk.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat mensen klaar zijn met het frame: Israël aanspreken op haar acties staat gelijk aan anti-semitisme. Zoals gedaan door Wilders, Yesilgöz en van der Plas.
Bijna iedereen die daar staat is tegen anti-semitisme. Die anderen zijn uiteraard klapmongolen.
Ik denk dat het beide wel een tendens laat zien. De anti-coronamaatregelen demonstraties hebben effect gehad op politiek beleid. De altijd terroristische boeren hebben effect gehad op het beleid en ik denk dat deze demonstranten dat ook hopen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen er 70.000 lui de straat op gingen om te protesteren tegen de corona maatregelen werd dat ook allemaal maar marginaal genoemd en was iedereen het er wel over eens dat het een stel wappies waren. 37 Zetels voor de PVV wordt ook continu afgedaan als "een minderheid" en dat dat allemaal maar extreem rechtse sukkels zijn die er niks van begrijpen.
Maar nu er 100.000 (geschat door de organisatie overigens en die overdrijft wel vaker met dit soort dingen) demonstranten (0.554% van de Nederlanders) staan is het plotseling wel de "wil van het volk", "de Nederlanders", "masaal" en weet ik veel wat voor prietpraat er voorbij komt.
In dat geval zeg ik dat bijna elke Fok! user tegen gEnOcIdE is. Omdat het kan.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bijna iedereen die daar staat is tegen anti-semitisme. Die anderen zijn uiteraard klapmongolen.
Ja dat vind ik een achterlijk gekozen woord op dat bordquote:
Fijnquote:Op zondag 18 mei 2025 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik dat bijna elke Fok! user tegen gEnOcIdE is. Omdat het kan.
Ja maar dat "woke-volk" staat daar toch om oprecht op te komen voor rechten van anderen. Zoals ik zei?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gros dat daar staat is Ummah- en woke-volk.
En daar durf ik mijn vermogen op te zetten.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee helemaal mee eens, eerder deze week een flinke discussie over gehad. Maar echt verreweg het grootste deel van die 100k mensen staat daar vanuit medeleven met een groep die onrecht wordt aangedaan. In NWS krijg je dan alleen altijd dezelfde 5 users over je heen.
Hoe kan je zo dom zijn?quote:
21 viewsquote:Op zondag 18 mei 2025 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
Hier ook weer een Holocaust referentie. Je zou hier ook je kind maar voor gebruiken zeg, bah.
[ x ]
Nee, die staan daar niet om op te komen voor wat dan ook, anders dan hun eigen ego.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar dat "woke-volk" staat daar toch om oprecht op te komen voor rechten van anderen. Zoals ik zei?
Of wat is je punt? Mensen mogen niet opkomen voor anderen?
Neen. En terecht niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:58 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat het beide wel een tendens laat zien. De anti-coronamaatregelen demonstraties hebben effect gehad op politiek beleid.
Gut...quote:De altijd terroristische boeren hebben effect gehad op het beleid en ik denk dat deze demonstranten dat ook hopen.
Het overgrote deel is bezig met zichzelf en hoe er brood op de plank komt en het interesseert ze werkelijk waar geen flikker idd.quote:Dat afdoen als "de andere 17.8miljoen kan het niks schelen" is gewoon een rammend domme stelling, waarop ik reageerde.
Het gaat dan ook niet om het aantal views, maar om wat er zoal wordt vertoond tijdens die demonstratie. En daar zijn allerlei verwerpelijke verwijzingen naar de Holocaust dus helaas een onderdeel van.quote:
Ofwel uitgezakte wijven zonder doel, ouwe kerels die nog geloven in '68 en een hoop naïeve studentes die - als je doorvraagt - geen flauw benul hebben van de materie in kwestie.quote:
Nou ja, het lijkt me evident he. De mensen staan daar om op te komen voor een burgerbevolking die wordt afgeknepen van voedsel, water en hulp, wiens steden platgebombardeerd zijn, die niet kunnen vluchten en waar Israëlische ministers van zeggen dat ze het gebied onleefbaar willen maken. Voor die mensen is dit toch vrij duidelijk uitlegbaar als onrecht. Misschien niet voor jou, maar zeer duidelijk wel voor deze demonstranten. Dus wederom, wat snap je er niet aan.quote:
Jetten moet z'n hypocriete smoel houden.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:13 schreef AchJa het volgende:
Robbie maakt er weer een anti Wilders demo van...
[ x ]
Ik denk dat Rob maar eens lekker een tijdje tussen die vriendjes moet gaan wonen.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:13 schreef AchJa het volgende:
Robbie maakt er weer een anti Wilders demo van...
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |