Die laatste heb ik al een paar dagen niet meer gezien trouwens.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar de vraagt blijft of scvjb en PHP betaald worden.
Onderweg naar de parade?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik al een paar dagen niet meer gezien trouwens.
De covidwappies van weleer staan nu op de Dam met Russische vlaggen te zwaaien. Ik heb dat altijd bijzonder gevonden, dat je dus blijkbaar zo kan hechten aan zaken als grondrechten en bewegingsvrijheid, maar tegelijkertijd steun betuigt aan een dictatuur c.q. politiestaat waar dit soort vrijheden niet worden gerespecteerd of überhaupt niet bestaan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:11 schreef The-BFG het volgende:
Overigens wel grappig dat niet alleen de extreem rechtse lui dat vrede verhaal aanhangen, maar ook de extreem linkse lui...
Zag ik voor het eerst zo masaal tijdens Covid.
Ik hoef niks van die user en ik bedoel het verder ook niet flauw of provocerend ofzo alleen zijn afwezigheid viel me op omdat hij tot voor kort vrij actief was in dit topic.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:16 schreef sp3c het volgende:
Stuur hem een dm ofzo als je wat van hem wil weten
anti-joods en pro-Israëliet zijn, is prima verenigbaar met extreemrechts gedachte goed.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En anti Joods die zijn altijd de lul, al is het Israël/Hamas conflict een catch22 dingetje voor ze.
Nou ja, in zijn nieuwste functie legt hij veel druk op de NAVO-leden om hun militaire budget flink te verhogen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De mooiste vind ik tot nu toe dat Rutte een oorlogshitser is. Hoe dan, die vent heeft nog net niet persoonlijk de nekslag aan defensie toegediend.
Lol, Rusland was 1 van de landen waar het covidbeleid enorm streng was op het einde van de pandemie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De covidwappies van weleer staan nu op de Dam met Russische vlaggen te zwaaien. Ik heb dat altijd bijzonder gevonden, dat je dus blijkbaar zo kan hechten aan zaken als grondrechten en bewegingsvrijheid, maar tegelijkertijd steun betuigt aan een dictatuur c.q. politiestaat waar dit soort vrijheden niet worden gerespecteerd of überhaupt niet bestaan.
Town Rutte dictator was van Nederland? Of wanneer exact heeft Rutte binnen de Nederlandse politiek alleen besloten dat te gaan doen? Graag meer informatie met bronnen aub.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De mooiste vind ik tot nu toe dat Rutte een oorlogshitser is. Hoe dan, die vent heeft nog net niet persoonlijk de nekslag aan defensie toegediend.
Dat maakt het gedrag van die Poetinadepten op de Dam alleen maar nog bespottelijker.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, Rusland was 1 van de landen waar het covidbeleid enorm streng was op het einde van de pandemie.
De bekende tafel van Poetin is zo groot voornamelijk omdat Poetin (zelfs nu nog) enorm bang is voor covid.
Ik vraag me ook al jaren af of die lui echt menen wat ze zeggen of dat ze gewoon de boel zitten te stangenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De covidwappies van weleer staan nu op de Dam met Russische vlaggen te zwaaien. Ik heb dat altijd bijzonder gevonden, dat je dus blijkbaar zo kan hechten aan zaken als grondrechten en bewegingsvrijheid, maar tegelijkertijd steun betuigt aan een dictatuur c.q. politiestaat waar dit soort vrijheden niet worden gerespecteerd of überhaupt niet bestaan.
En maar gek vinden dat mensen hier niet of cynisch reageren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Town Rutte dictator was van Nederland? Of wanneer exact heeft Rutte binnen de Nederlandse politiek alleen besloten dat te gaan doen? Graag meer informatie met bronnen aub.
Voor een stuk geldt volgens mij ook dat ze beide de EU of de reguliere politiek als vijand hebben dus dan zijn we vrienden met Rusland.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:40 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Ik vraag me ook al jaren af of die lui echt menen wat ze zeggen of dat ze gewoon de boel zitten te stangen
En Vlad had nog wel een mooie grote tafel gekochtquote:
Heeft maar een half jaar geduurd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Volgens Vance “vraagt Rusland teveel” in de onderhandelingen. Ze worden wakker lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |