SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee nu istie goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik kijk al heel weinig films, laatste keer zal wel de streamavonden zijn tijdens corona met wat dts'ersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook niet. Zo diep kan ik niet zwemmen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Slap, hihi, excuusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo diep kan ik niet zwemmen.![]()
moest lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo diep kan ik niet zwemmen.
Uw ADH vitamine Worst
Wrijf het er maar weer in dat ik sowieso niet diep kan gaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee dit ging alleen over de slapheidquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in dat ik sowieso niet diep kan gaan.![]()
Hard of slap maakt allemaal niet uit.quote:
Bekijk deze YouTube-video
time trap
Tetris
verder weinig nieuws.Do what you love, love what you do!![]()
die tetris is echt wel goed trouwens, weet zeker vermaakt iedereen zich mee. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Blehquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
even focussen op dingen die niet in mijn aard liggen![]()
en btw deze moet op elke intergratie cursus verplicht worden als je het mij vraagt.quote:
Valt me tegen dat toch sommige hier deze film niet eens kennen
Do what you love, love what you do!![]()
Echt he,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
Echt he,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt he,Gaat weer lekker dus... Faalhazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
moet toch wel zeggen. als ik nou eens verliefd ga worden op een meid. dan moet ze wel soldaat van oranje kennen enzo, anders denk ik alweer twijfelachtig.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:54 schreef Lovely het volgende:
[..]Dot valt natuurlijk op jonge knaapjes dus ik snap dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:54 schreef Lovely het volgende:
[..]Ja dacht dat het een studentje was die kwam leuren langs de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he,Wat een slap gelul van die vent zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt meer over als een bedrieger![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dot valt natuurlijk op jonge knaapjes dus ik snap dat wel.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben er zo klaar mee. En ondertussen maar aardig doen. Stroop om de bek smeren en ondertussen een dikke vinger achter je rug om krijgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu maar afwachten wanneer die komt?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht dat het een studentje was die kwam leuren langs de deur"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, waarom een van 42 alss ik er twee van 21 kan krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dot valt natuurlijk op jonge knaapjes dus ik snap dat wel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die Dotquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom een van 42 alss ik er twee van 21 kan krijgen![]()
![]()
Ja en toch heeft hij een mooie zaak. En ingeschreven bij de KVKquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een slap gelul van die vent zeg.
Komt meer over als een bedriegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zei om 14 uur, ik stap in de auto. En het is 10 minuten hier vandaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hij zal ook wel iets goed doen, maar heeft wel praatjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toch heeft hij een mooie zaak. En ingeschreven bij de KVK![]()
Gelijk twee ookquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom een van 42 alss ik er twee van 21 kan krijgen
Toe maar.
Ja een week heeft 7 dagen, de weekende zijn voor henk blijven er 4,5 dag overquote:
Delen door 2 en hoppa mijn dagen zijn gevuld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een week heeft 7 dagen, de weekende zijn voor henk blijven er 4,5 dag over
Delen door 2 en hoppa mijn dagen zijn gevuld.![]()
![]()
Nou hopen dat ie er toch zo aan komtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei om 14 uur, ik stap in de auto. En het is 10 minuten hier vandaan
Anders maar ff bellen waar die blijft.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is een grote slijmbal meer niet. Weet het mooi te verkopen maar uitvoeren ho maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hij zal ook wel iets goed doen, maar heeft wel praatjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alleen je dagen zijn gevuld dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een week heeft 7 dagen, de weekende zijn voor henk blijven er 4,5 dag over
Delen door 2 en hoppa mijn dagen zijn gevuld.
Iets teveel kleren voor marioquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij vindt mario dit wel heet
[ afbeelding ]![]()
ik heb relatie test vraag en die moeten ze kunnen beantwoorden.
Wat gebeurde er bij "huis ter duin" in de oorlog? en was er een Engelandvaarder.
wat gebeurde er met zijn geld die hij mee kreeg?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga zo weg en dan komt hij maar voor niets, dit zijn geen afsprakenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat ie er toch zo aan komt
Anders maar ff bellen waar die blijft..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, mijn huis ook,quote:
Moet ie zn woorden maar nakomenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo weg en dan komt hij maar voor niets, dit zijn geen afspraken![]()
Noem jij je doos zo ja?quote:
mss staat ie in de file. owh wachtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo weg en dan komt hij maar voor niets, dit zijn geen afsprakenDo what you love, love what you do!![]()
Briefje op de deur plakken met de tekst: Dit is even pech, ik ben lekker weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo weg en dan komt hij maar voor niets, dit zijn geen afspraken
Echt he,Wat een idiot en oplichterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Inclusief tekening van een middelvinger.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Briefje op de deur plakken met de tekst: Dit is even pech, ik ben lekker weg.
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14_ _
|_| |_|
| | /^^^\ | |
_| |_ (| "o" |) _| |_
_| | | | _ (_---_) _ | | | |_
| | | | |' | _| |_ | `| | | | |
\ / / \ \ /
\ / / /(. .)\ \ \ /
\ / / / | . | \ \ \ /
\ \/ / ||Y|| \ \/ /
\_/ || || \_/
() ()
|| ||
ooO OooUw ADH vitamine Worst
Ik vind het er wel lief uitzien. Maar mario houdt meer van geen kleren en cup maat dubbel F.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij vindt mario dit wel heet
[ afbeelding ]![]()
Ik zie het al, niemand poste voor bijna een uur na mij toen ik ging slapenquote:Als mario had opgelet, dan had hij die punten gepakt
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
Al jouw praatjes
Vullen geen gaatjes
Schaam je kapot
Groetjes van Dot
🖕
Story of his lifequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie het al, niemand poste voor bijna een uur na mij toen ik ging slapenAls mario had opgelet, dan had hij die punten gepakt
![]()
![]()
Nu vraag je wel heel veel van hemquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie het al, niemand poste voor bijna een uur na mij toen ik ging slapenAls mario had opgelet, dan had hij die punten gepakt
Zou kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar moet een Netflix movie van komen![]()
Is het wel waardquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal er zelfs speciaal een tv voor kopen![]()
Ook wel sneu dat de verantwoordelijke dan zo'n jonge knaap stuurt die wordt gebruikt voor zijn leugens.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja kan die knul ook niets aan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ook wel sneu dat de verantwoordelijke dan zo'n jonge knaap stuurt die wordt gebruikt voor zijn leugens.![]()
Je wilde het ECHT niet weten - geloof me.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:02 schreef kree het volgende:
zo typisch weer. concrete opmerking gemaakt. maar niet willen zeggen wat dan]
losse flodder in de lucht geschoten dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wilde het ECHT niet weten - geloof me.![]()
We hebben een nieuwe vrijwilliger bij de kringloop
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Woeiiiiiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
We hebben een nieuwe vrijwilliger bij de kringloop![]()
Iemand uit de Koninklijke familie soms?![]()
![]()
Hij schijnt wel koning te zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Woeiiiii![]()
Iemand uit de Koninklijke familie soms?
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
KoWo?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Woeiiiii![]()
Iemand uit de Koninklijke familie soms?Uw ADH vitamine Worst
Mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
KW gefeliciteerd!!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Yeah!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
We hebben een nieuwe vrijwilliger bij de kringloop![]()
Gefeliciteerd @KoningWouter
Tuurlijk willen we het wel weten. Sappige details mogen wel in DM, dan post ik het wel hierquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wilde het ECHT niet weten - geloof me.![]()
![]()
Doe dat maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk willen we het wel weten. Sappige details mogen wel in DM, dan post ik het wel hier![]()
![]()
Hey devzeroquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk willen we het wel weten. Sappige details mogen wel in DM, dan post ik het wel hier
Ik ga zo maar eens aan de slag met het avondeten. En dan na het eten lekker een rondje hardlopen in de natoer.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe ver ben je nog gekomen met de 22?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zo maar eens aan de slag met het avondeten. En dan na het eten lekker een rondje hardlopen in de natoer.![]()
Ben op 7 blijven stekenquote:Maar zie het wel weer voor me dat ik vanavond weer trek krijg na het hardlopen en dan toch nog richting 14 ga
Maar dan heb je het ook wel weer verdiendquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben op 7 blijven stekenMaar zie het wel weer voor me dat ik vanavond weer trek krijg na het hardlopen en dan toch nog richting 14 ga
![]()
![]()
Ja,quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook wel weer verdiend
Vreet - loop - vreet - loop - repeatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
That's the spirit!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja,
Vreet - loop - vreet - loop - repeat![]()
Beter een lekkere appel pakken of een banaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja,
Vreet - loop - vreet - loop - repeat
Ja dat doe ik overdag ook wel graag. En savonds tijdens avondeten groentjes. Komt goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter een lekkere appel pakken of een banaanIk ga aan de slag met t avondeten. Ovenschotel met oa aubergine. Wel lekker
Succes en smakelijk alvast!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat doe ik overdag ook wel graag. En savonds tijdens avondeten groentjes. Komt goedIk ga aan de slag met t avondeten. Ovenschotel met oa aubergine. Wel lekker
![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat doe ik overdag ook wel graag. En savonds tijdens avondeten groentjes. Komt goedIk ga aan de slag met t avondeten. Ovenschotel met oa aubergine. Wel lekker
kookze
jawel, beetje bakken met miso en sojasaus en zoquote:
Uw ADH vitamine Worst
Tot donderdag buddy!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
En bedankt voor de felicitaties allen.![]()
![]()
Ik eet dan liever courgettequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel, beetje bakken met miso en sojasaus en zo
Deze Baasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tot donderdag buddy!
En bedankt voor de felicitaties allen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je eentje geven waar je wel van houdt![]()
![]()
Hema toch, wat zeg jij nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je eentje geven waar je wel van houdt![]()
ik hou normaal ook niet echt van aubergine maar heb het eens uitgeprobeerd met een miso glaze en dan roosteren in de oven en dat vond ik lekkerUw ADH vitamine Worst
Over zalm kan ook zie ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
ik hou normaal ook niet echt van aubergine maar heb het eens uitgeprobeerd met een miso glaze en dan roosteren in de oven en dat vond ik lekker
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is er maar eentje die doordenkt
De meeste vrouwen zullen wel genieten van jouw auberginequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
ik hou normaal ook niet echt van aubergine maar heb het eens uitgeprobeerd met een miso glaze en dan roosteren in de oven en dat vond ik lekker![]()
Oh en tevens...
Dat kan nooit het leukste ochtendprogramma zijn want KUTHAAN!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan ga ik dat maken mocht ik ooit een date thuis hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zullen wel genieten van jouw aubergine
Uw ADH vitamine Worst
Goed insmeren met miso pastequote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ga ik dat maken mocht ik ooit een date thuis hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:02 schreef DJMO het volgende:
Oh en tevens...
[ afbeelding ]
Dat kan nooit het leukste ochtendprogramma zijn want KUTHAAN!![]()
Heb t werk er op zitten voor vandaag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:02 schreef DJMO het volgende:
Oh en tevens...
[ afbeelding ]
Dat kan nooit het leukste ochtendprogramma zijn want KUTHAAN!![]()
En hoe was het met KW heeft hij de baan aangenomen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Donderdag beginnenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe was het met KW heeft hij de baan aangenomen?![]()
![]()
Neuh, dat ook weer niet.. huishouden en een kind hebben gaat alle dagen doorquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe was het met KW heeft hij de baan aangenomen?![]()
![]()
![]()
Hij de baan en wij hemquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe was het met KW heeft hij de baan aangenomen?
Nooit meer weekendquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, dat ook weer niet.. huishouden en een kind hebben gaat alle dagen door![]()
![]()
O leuk. Ben benieuwd. Hopelijk is het naar je zin en ga je er een leuke tijd beleven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel leuk, je zit dus op een wereldwijd forum.. en een select groepje van zeg 50-60 mensen die in een nietszeggend topic als deze zitten en er wordt gewoon ff een baan gefixt voor en door 2 users, ik vind helemaal mooi!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Sowieso luister ik alleen npo radio 2quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Prachtig!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
Wel leuk, je zit dus op een wereldwijd forum.. en een select groepje van zeg 50-60 mensen die in een nietszeggend topic als deze zitten en er wordt gewoon ff een baan gefixt voor en door 2 users, ik vind helemaal mooi!![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Ben benieuwd. Hopelijk is het naar je zin en ga je er een leuke tijd beleven.![]()
![]()
wereldwijd?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
Wel leuk, je zit dus op een wereldwijd forum.. en een select groepje van zeg 50-60 mensen die in een nietszeggend topic als deze zitten en er wordt gewoon ff een baan gefixt voor en door 2 users, ik vind helemaal mooi!
maar wel prachtig ja
Uw ADH vitamine Worst
Ja mooi tochquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
Wel leuk, je zit dus op een wereldwijd forum.. en een select groepje van zeg 50-60 mensen die in een nietszeggend topic als deze zitten en er wordt gewoon ff een baan gefixt voor en door 2 users, ik vind helemaal mooi!![]()
![]()
Ik luisterde altijd 538 in d eochtend Frank Danequote:
Toen die gestopt is heb ik nog twee weken die nieuwe ochtendshow geluisterd en daarna eigenlijk nnooit meer deradio aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wie is Zwitserland?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen uit NL, Belgie, Zwitserland, Noorwegen, USA
en je vergeet OostenrijkUw ADH vitamine Worst
Ja, kijk naar devzero bijvoorbeeldquote:
En de site begint met www :pTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De beste vergetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie is Zwitserland?
en je vergeet Oostenrijk![]()
![]()
hoe kun je onze Vriend Osterreichische spezialitäten vergetenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Bij mij begint ie met forumquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, kijk naar devzero bijvoorbeeld
En de site begint met www :p![]()
![]()
Omdat hij groter is dan dit forumquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe kun je onze Vriend Osterreichische spezialitäten vergeten![]()
![]()
Wij wel... gok ik zo....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik had nu thuis met hond kunnen zitten, maarja de wereld had andere plannen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh jee, wat ist?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nu thuis met hond kunnen zitten, maarja de wereld had andere plannenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nu thuis met hond kunnen zitten, maarja de wereld had andere plannen![]()
![]()
Hond niet geklaard om deze kant op te komen ivm heupdysplasiequote:Trotste mama van Ambar
Mijn botje is zo gescriptquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je vindt m ook in een paar seconden![]()
![]()
Geen champignons, shiitakiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Champignons, knoflook en peper. Ben je weer aan het potion craften?
En het is de marinade voor de kip
Soja saus, rode peper, gember, knoflook, miriHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter leven ook?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Turkse kip wel, betere kilo prijs![]()
Neequote:
Heb liever een kip van zes weken dan eentje die 5cm2 meer heeft gehad voor acht wekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kipdij?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Turkse kip wel, betere kilo prijsUw ADH vitamine Worst
Klinkt lekker. Japans dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen champignons, shiitaki
En het is de marinade voor de kip
Soja saus, rode peper, gember, knoflook, miri![]()
De hot&spicy burger om te vieren?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga vanavond cheaten en niet koken.Uw ADH vitamine Worst
Hot & Spicy burgerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga vanavond cheaten en niet koken.![]()
Het is vandaag anti dieet dag dus ideaalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga vanavond cheaten en niet koken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna aanrijding in de bus, auto kwam er even snel voor langs bij invoegenUw ADH vitamine Worst
Gemberquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb gemberwater gemaakt
Ben benieuwd![]()
![]()
Ik verwacht dat het naar gember smaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb gemberwater gemaakt
Ben benieuwd
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De hot&spicy burger om te vieren?quote:Daarom, daar heb ik natuurlijk rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is vandaag anti dieet dag dus ideaal![]()
![]()
Mag wel hèquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik maak een 🍆 schotel. Maar durfde geen foto te maken vd 🍆..
En het gaat niet om het formaat, als het maar smaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan wel gemalen maar ben meer benieuwd naar het effect hihiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het naar gember smaaktWerewolf![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag wel hè
En het gaat niet om het formaat, als het maar smaakt
Ik zit nog te blozen van die DMs, dus ik houd het nog even voor me. Ik app je wel evenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
JawelNu even wachten tot @:devzero het hier post...
![]()
Ja kan ook gezellig zijn. Maar nu vind ik het wel lekker dat ik straks in het licht kan hardlopen. Hopelijk nog een zonnetje tussendoor, dat zou helemaal top zijn.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik vind dat wel chill. Lekker verwarming aan, kaarsje op tafel. Lekker donker en cozy.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja kan ook gezellig zijn. Maar nu vind ik het wel lekker dat ik straks in het licht kan hardlopen. Hopelijk nog een zonnetje tussendoor, dat zou helemaal top zijn.![]()
Ben je daar wel eens geweest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is best leuk
Maar wel juiste seizoen kiezen![]()
![]()
Ook kleine aubergines kunnen goed smaken, het hangt allemaal van de marinade afquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Genot is niet inherent aan de grootte idd![]()
Ik niet, het mag van mij elke dag wel zo laat donker wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Holy shit. Antarctica ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het vertrekpunt naar Antarctica
Hoe was dat?![]()
Koud en warm tegelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Holy shit. Antarctica ook.
Hoe was dat?
Je bent goed warm gekleed maar je hebt spikes onder je schoenen en moet stampen voor iedere stap die je zweet je de tering
Penguins gezien, zeeluipaard, geen walvissenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn voormalige zwager ging ieder jaar een aantal maanden naar McMurdo op antartica voor zijn onderzoek. Hij vond het wel afzien en ging na afloop dan ook altijd een maand op vakantie op Nieuw Zeelandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Holy shit. Antarctica ook.
Hoe was dat?![]()
![]()
Nieuw Zeeland lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn voormalige zwager ging ieder jaar een aantal maanden naar McMurdo op antartica voor zijn onderzoek. Hij vond het wel afzien en ging na afloop dan ook altijd een maand op vakantie op Nieuw ZeelandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mij ook. Ik zou er een keer naar een conferentie gaan, maar de beurs waar ik toen op zat, had vertraging en ik had dus geen geldquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland lijkt me heerlijk![]()
![]()
Wow, klinkt als een mooie ervaring.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Koud en warm tegelijk
Je bent goed warm gekleed maar je hebt spikes onder je schoenen en moet stampen voor iedere stap die je zweet je de tering
Penguins gezien, zeeluipaard, geen walvissen![]()
![]()
Maar je leeft nog dus het kan nogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Mij ook. Ik zou er een keer naar een conferentie gaan, maar de beurs waar ik toen op zat, had vertraging en ik had dus geen geld
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ik me op zich ook wel voorstellen. Als je daar in zo'n cabine zit, maanden lang.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn voormalige zwager ging ieder jaar een aantal maanden naar McMurdo op antartica voor zijn onderzoek. Hij vond het wel afzien en ging na afloop dan ook altijd een maand op vakantie op Nieuw Zeeland
Maar lijkt me wel heel gaaf om eens gezien te hebben.![]()
Absoluut. Maar eerst Australië deze zomer. Thailand in 2027. En Zuid-Afrika in 2029 (als mijn dochter dan nog met mij op vakantie wilquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar je leeft nog dus het kan nog)
![]()
Heb een Zuid Afrikaanse zwager en die wil niet terug op het momentquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Qua maatschappelijke onrust bedoel je?
Ja is tegenwoordig ook wel engig.
Wil nog wel graag een keer naar Kenia voor zo'n over de top safari maar dat is wel even sparenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je werktelefoon aanzetten is een slecht ideeTrotste mama van Ambar
Geloof ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb een Zuid Afrikaanse zwager en die wil niet terug op het moment
Wil nog wel graag een keer naar Kenia voor zo'n over de top safari maar dat is wel even sparen
Toen ik er was moest je ook al oppassen. Vooral Johannesburg maar ook sommige plekken in Kaapstad waren wel link.
Safari in Kruger was top, en het gated hotel in Durban was ook fantastisch.![]()
Ik ben ik die paar uur vandaag harder nodig geweest dan in de afgelopen 2 weken
Trotste mama van Ambar
Ik vind trouwens dat met de wolken, de grijsheid, en de koude wind dat het gewoon kaarsjes en thee tijd is hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eensquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind trouwens dat met de wolken, de grijsheid, en de koude wind dat het gewoon kaarsjes en thee tijd is hoorWerewolf![]()
Ja hier gaat het straks ook gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind trouwens dat met de wolken, de grijsheid, en de koude wind dat het gewoon kaarsjes en thee tijd is hoor
Maar niets overtreft het absolute duister.![]()
![]()
Het is altijd tijd voor thee!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind trouwens dat met de wolken, de grijsheid, en de koude wind dat het gewoon kaarsjes en thee tijd is hoor![]()
Kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Je werktelefoon aanzetten is een slecht idee![]()
1 keer vergat mijn broer de tolwegen in te geven in gps richting OR Tambo.
Stuurde gps ons door Johannesburg zelf. Toen kneep ik em efkes
Werewolf![]()
Ja zal indrukwekkend geweest zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral omdat de zwarte bevolking daar de overhand heeft.
Was indrukwekkend.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: