SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
OOit kreeg hij een stijffie hier alleen omdat Koekie zei dat ze in der badjas zatquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
toch he en mss denken jullie er anders over, maar dit topic kan zowel onwijs gezellig zijn als ook eindeloos saai
Je bent zelf eindeloos saaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Pics van de badjasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOit kreeg hij een stijffie hier alleen omdat Koekie zei dat ze in der badjas zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmmssss vraag me wel eens af hoe jullie er allemaal dan uit zien wel jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOit kreeg hij een stijffie hier alleen omdat Koekie zei dat ze in der badjas zat
Ja die heb ik nietquote:
Ik heb mij zelf als een beschreven hier, ben je dat vergeten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmssss vraag me wel eens af hoe jullie er allemaal dan uit zien wel jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als een watquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf als een beschreven hier, ben je dat vergeten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Huis op BaliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon hoe ik er uit ziequote:
jawel weet ik, maar eigenlijk boeit het me dan niet eens zo ook, want zeker hier ga ik af van wie wat zegt en waarom natuurlijk. Omdat het beetje is op basis van kletsen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf als een beschreven hier, ben je dat vergeten?
Oke daarom gaat dat al meer voor als bv foto's of weet ik veel, ik wil daar helemaal niet eens een oordeel over vellen want denk mss minder belangrijk.
@sp3c zegt ben eindeloos saai zelf. naja
goed ik kom tijden tegen dat ik niet eens moeite neem om hier in topic te komen. want zijn ze bezig met smileys enzo. heen en weer en tot de dood saai dat.
goed ik gooi er maar in hoor als ik ff wat denk. of jullie het leuk vinden of niet
Je gooit maar Kree groot gelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
jawel weet ik, maar eigenlijk boeit het me dan niet eens zo ook, want zeker hier ga ik af van wie wat zegt en waarom natuurlijk. Omdat het beetje is op basis van kletsen.
Oke daarom gaat dat al meer voor als bv foto's of weet ik veel, ik wil daar helemaal niet eens een oordeel over vellen want denk mss minder belangrijk.
@:sp3c zegt ben eindeloos saai zelf. naja
goed ik kom tijden tegen dat ik niet eens moeite neem om hier in topic te komen. want zijn ze bezig met smileys enzo. heen en weer en tot de dood saai dat.
goed ik gooi er maar in hoor als ik ff wat denk. of jullie het leuk vinden of niet
daarom maar heb ook niet altijd onderwerp klaar natuurlijk hahahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
jawel weet ik, maar eigenlijk boeit het me dan niet eens zo ook, want zeker hier ga ik af van wie wat zegt en waarom natuurlijk. Omdat het beetje is op basis van kletsen.
@:sp3c zegt ben eindeloos saai zelf. naja
goed ik gooi er maar in hoor als ik ff wat denk. of jullie het leuk vinden of nietgewoon doen
En wat mensen zeggen zijn ze zelluf![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Komt vast wel weer iets waar je het over hebben wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar heb ook niet altijd onderwerp klaar natuurlijk hahahaha.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vind wel dat jullie dat bordspel moeten proberen eigenlijk. voor wie nog meegelezen had.Do what you love, love what you do!![]()
Les 1: Wij moeten nietsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:35 schreef kree het volgende:
vind wel dat jullie dat bordspel moeten proberen eigenlijk. voor wie nog meegelezen had.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar heb ook niet altijd onderwerp klaar natuurlijk hahahaha.
Maar om dan maar iedere keer te roepen dat het zo saai is is wel heel vermoeiend hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga vaak uit vanuit mezelf en dingen die ik meemaak. en dat is toch echt mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel weer iets waar je het over hebben wil.
tja of dat werkt of niet? meestal wel trouwens. maar daar stel ik me dan ook kwetsbaar in op ook wel.
En moet daar beetje rekening mee houden dat dit openbaar is.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zeker waar, je moet online altijd oppassen wat je zegtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga vaak uit vanuit mezelf en dingen die ik meemaak. en dat is toch echt mijn persoonlijkheid.
tja of dat werkt of niet? meestal wel trouwens. maar daar stel ik me dan ook kwetsbaar in op ook wel.
En moet daar beetje rekening mee houden dat dit openbaar is.
nou vertel hoe denk jij erover dan? ik ben niet onwijs anders als dat ik al 20 jaar hier ben enzo. maar vraag me wel eens af, mss doe ik wat verkeerds ofzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
steeds meer lijkt dat wel ja. maargoed dat maakt het ook zo anders als in het verleden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, je moet online altijd oppassen wat je zegt
toen stond het er ook, maar wss niet zo makkelijk te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
186 verdiepingen in 40 minuten
Mijn hoofd drupt nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het staat nu overal als je niet oppastquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
steeds meer lijkt dat wel ja. maargoed dat maakt het ook zo anders als in het verleden.
toen stond het er ook, maar wss niet zo makkelijk te vinden.
Ik zag van de week filmpjes van een Meet van FOK! en foto's
Nu mag er geen filmpje of foto meer geplaatst worden want je weet niet wat er mee gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch zet iedereen zijn halve wereld op facebookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weri-edequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Maar om dan maar iedere keer te roepen dat het zo saai is is wel heel vermoeiend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dat is ook weer waar. Iedere stap die mensen zetten wordt op FB gezet
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weri-ede
KillempieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Weri-ede
KillemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Birdieeeeeeeequote:
Dat doen alleen boomers.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat is ook weer waar. Iedere stap die mensen zetten wordt op FB gezet
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Echt hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zijn er die gebruiken FOK! daarvoor![]()
![]()
Stairmeisterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
186 verdiepingen in 40 minuten
Mijn hoofd drupt nu![]()
![]()
[..]
Weri-ede
KillemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga deze maand mijn jaardoel gewoon halenquote:
En misschien deze week die bier kilo dumpenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie toch veel jong spul hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu alquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga deze maand mijn jaardoel gewoon halen
En misschien deze week die bier kilo dumpen
Ga je dan stoppen met de stairmaster of gewoon door bikkelen.
Netjes hoor![]()
![]()
Instagram dan, daar komen veel jongeren voorbij. half bloot, bij iedere scheet wat ze doen melden ze hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Instagram dan, daar komen veel jongeren voorbij. half bloot, bij iedere scheet wat ze doen melden ze het![]()
![]()
Zie ik hier ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Instagram dan, daar komen veel jongeren voorbij. half bloot, bij iedere scheet wat ze doen melden ze het
Geen zorgen ik heb nog genoeg andere doelen en hobby's en anders verzin ik zo nog acht dingenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu al
Ga je dan stoppen met de stairmaster of gewoon door bikkelen.
Netjes hoor
Stairmaster blijft maar misschien naar één keer per week voor cardio behoud IPV drie keer per weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Apart, want als ik er wel eens een kijkje neem zie ik amper mensen onder de 40 posten. Onder de 30 al helemaal niemand.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ook al niet mee eens ben ik het dus met zoiets.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat nu overal als je niet oppast
Nu mag er geen filmpje of foto meer geplaatst worden want je weet niet wat er mee gebeurdDo what you love, love what you do!![]()
Ja lief dagboek......quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met wat ben je het niet eens, met het plaatsen van filmpjes van een meet?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
ook al niet mee eens ben ik het dus met zoiets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja social media iig, welke groep welke app gebruikt doet er niet zo toeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet je nog oppassen dat je niet zoveel afvalt dat er niets meer van je overblijft.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen zorgen ik heb nog genoeg andere doelen en hobby's en anders verzin ik zo nog acht dingen
Stairmaster blijft maar misschien naar één keer per week voor cardio behoud IPV drie keer per week![]()
![]()
Oh nee hoor, ik hou veel te veel van etenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je nog oppassen dat je niet zoveel afvalt dat er niets meer van je overblijft.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het is totaal andere generatie kinderen nu en zoals (wij, generaliseer het maar ff want ongeveer iets ouder jonger. of veel jonger)
Hebben dit gewoon niet meegemaakt, ik moet moeite doen om mijn neefjes en nichtjes te begrijpen en die zijn nog zo jong dat je denkt, waar de fuck halen ze het vandaan.
Maar is onwijs anders nu. en het begrijpen heeft niet eens zin. mee leren leven en proberen hun dan nog te begrijpen, dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
zou ook wel raar zijn als mensen zoiets hier zouden posten.. (foto's filmpjes van een meet)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat nu overal als je niet oppast
Nu mag er geen filmpje of foto meer geplaatst worden want je weet niet wat er mee gebeurdSmile, it's free therapy.![]()
Mickytjuh is wel veel afgevallen afgelopen jaar
Die wandelt veel
Mijn motto is meer stapjes is meer hapjes maar zij vergeet dus stap 2 van dat mottoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had je er maar bij moeten zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou ook wel raar zijn als mensen zoiets hier zouden posten.. (foto's filmpjes van een meet)![]()
![]()
euhjm dat er te makkelijk over gedacht wordt door ouders die plaatsen zo iets met ok voorwaarden. en dat alle in AI verzameld gaat worden, heel internet hebben ze al, nu doelen ze op persoonlijke berichten die je stuurt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wat ben je het niet eens, met het plaatsen van filmpjes van een meet?
ik ben niet tegen AI. maar het gaat aardig uit controle. onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
Eten!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die wandelt veel
Mijn motto is meer stapjes is meer hapjes maar zij vergeet dus stap 2 van dat motto
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wat mij betreft gaat er een rem op AI hoor. maar oke gaat nooit lukken natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Hihi stap 2quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die wandelt veel
Mijn motto is meer stapjes is meer hapjes maar zij vergeet dus stap 2 van dat motto![]()
Dat gebeurde eerder gewoon. Was ook leuk om te zien hoeveel lol ze haddenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou ook wel raar zijn als mensen zoiets hier zouden posten.. (foto's filmpjes van een meet)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet weinig van AI weten wat je soms al voorbij ziet komen wat ze maken dan denk ik man o man\. je weet gewoon niet meer wat echt is of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
euhjm dat er te makkelijk over gedacht wordt door ouders die plaatsen zo iets met ok voorwaarden. en dat alle in AI verzameld gaat worden, heel internet hebben ze al, nu doelen ze op persoonlijke berichten die je stuurt.
ik ben niet tegen AI. maar het gaat aardig uit controle. onderhand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
over een jaar of mss 2 is het niet meer te onderscheiden. en dat is mijn zorgquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet weinig van AI weten wat je soms al voorbij ziet komen wat ze maken dan denk ik man o man\. je weet gewoon niet meer wat echt is of niet.
nog meer omdat ze het uit prive data willen halen.... en je moet maar nee zeggen? (weet iemand sowieso hoe)
Of klik vinkje aan
ze gaan je gesprekken met kleinkinderen analyseren. met de meest persoonlijke die je prive voert met naaste die je aan gaan.
daar gaat AI op reageren in nieuw model wat ze maken, echt lees wat ik zeg, zo gaat het.
En idd dan kun je het niet meer onderscheiden mits ze genoeg data hebben eruitDo what you love, love what you do!![]()
echt ben hier al 20 jaar en mss nog wel tijd.
en ga jullie zeggen uiteindelijk, "zei het toch"Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie muis en Lov, ben gelijk niet meer slap.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Erect?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:19 schreef aeque het volgende:
Ik zie muis en Lov, ben gelijk niet meer slap.![]()
Een broodje roosteren en daar pindakaas op is ook lekker..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat heb ik nuquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een broodje roosteren en daar pindakaas op is ook lekker..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:19 schreef aeque het volgende:
Ik zie muis en Lov, ben gelijk niet meer slap.
Nu ben je hard?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:19 schreef aeque het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:quote:Ik gok dat het de stijve spieren van het sporten zijn.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
"Sporten"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik gok dat het de stijve spieren van het sporten zijn.![]()
![]()
Anders had ik wel neuken gezegd.quote:
Moet ik je even masserenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik gok dat het de stijve spieren van het sporten zijn.
jullie weten he. had vaak contact met meid. niet die ene maar andere. maar ze gaat vlak bij me wonen nu.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ze kopje suiker komen lenenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:23 schreef kree het volgende:
jullie weten he. had vaak contact met meid. niet die ene maar andere. maar ze gaat vlak bij me wonen nu.![]()
![]()
hahaha ja eigenlijk ben ik er niet zo blij mee opzicht, want oke had al eens poging gedaan, maar alsnog blijft er altijd contact.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wie weet brengt het nu meerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja eigenlijk ben ik er niet zo blij mee opzicht, want oke had al eens poging gedaan, maar alsnog blijft er altijd contact.![]()
sowieso zou ik haar meer brengen want ze is wel leuk. maar ze is aardig van principes veel meer nog als ik ben.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als het maar geen principe kwestie wordtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso zou ik haar meer brengen want ze is wel leuk. maar ze is aardig van principes veel meer nog als ik ben.![]()
dat probleem dus, heb het ff beetje geprobeerd enzo van meer als chatten enzo. maar lukte niet. en deed ik niet eens raar ofzo. want dacht nog neit eens aan seks ofzo. want dat gaat met die helemaal mss wel puntje worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het maar geen principe kwestie wordt
hoewel..... geloof er geen reet van enzo maagd verhaal.
durf die vraag niet echt rechtsreeks te stellen eigenlijk, want denk heel boos en is er nooit meer contact.Do what you love, love what you do!![]()
Heb hem er net een aan zijn bovenbeen gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter gewoon voor iemand anders gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat probleem dus, heb het ff beetje geprobeerd enzo van meer als chatten enzo. maar lukte niet. en deed ik niet eens raar ofzo. want dacht nog neit eens aan seks ofzo. want dat gaat met die helemaal mss wel puntje worden.
hoewel..... geloof er geen reet van enzo maagd verhaal.
durf die vraag niet echt rechtsreeks te stellen eigenlijk, want denk heel boos en is er nooit meer contact.![]()
![]()
Ze zegt meneer tegen me.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem er net een aan zijn bovenbeen gegeven
En nu mag ik de andere been doen van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem er net een aan zijn bovenbeen gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat ik geen 3e been heb dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
En nu mag ik de andere been doen van hem
Je bent toch ook een meneer.. en als ik massage geef dan ben ik heel professioneel bezigquote:
Zit pas op 7/22quote:En over een uurtje komt mijn dochter van school en dan is het uit met de koekpret.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Snel alles op eten dan, of goed verstoppenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit pas op 7/22En over een uurtje komt mijn dochter van school en dan is het uit met de koekpret.
Het 2e maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snel alles op eten dan, of goed verstoppen
quote:Klein duimpjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:19 schreef aeque het volgende:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lovelyquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:2 xquote:![]()
Hullo Aequequote:
Hullo Stevequote:
Iemand nog een leuk bericht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En de rest?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
+10.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
angstig stil weer ineens, weet niet of jullie dat dan niet aankunnen als ik ff keihard gewoon neerzet wat ik denk ofzo?quote:
jij wss wel,
maar oke het is altijd makkelijk om een mening in het midden te laten.Do what you love, love what you do!![]()
+10quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik denk niet dat ik het nog lees, ben met 10 minuten naar een afspraakquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
angstig stil weer ineens, weet niet of jullie dat dan niet aankunnen als ik ff keihard gewoon neerzet wat ik denk ofzo?
jij wss wel,
maar oke het is altijd makkelijk om een mening in het midden te laten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat is je gedachte waarvan je denkt dat mensen wat anders gaan doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
angstig stil weer ineens, weet niet of jullie dat dan niet aankunnen als ik ff keihard gewoon neerzet wat ik denk ofzo?
jij wss wel,
maar oke het is altijd makkelijk om een mening in het midden te laten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ga je nu al missenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het nog lees, ben met 10 minuten naar een afspraak
nou wat ik zeg dus? gewoon ga mee in de flow en het is het topic en gaan we allemaal hele dag niks zeggen eigenlijk tegen elkaar. omdat uit angst van "oeh straks vinden ze wat van me"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat is je gedachte waarvan je denkt dat mensen wat anders gaan doen?Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik nou nooit bij jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
jij wss wel,
maar oke het is altijd makkelijk om een mening in het midden te laten.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hmmmm. soms mentiions spreken dat tegen welk wat je zegt. hahahaquote:
maarja jullie weten allang denk dat ik niet echt onwijs anders ga worden, dus doe het er maar mee
Iedereen vindt toch wel wat toch. En dat mag ookquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik zeg dus? gewoon ga mee in de flow en het is het topic en gaan we allemaal hele dag niks zeggen eigenlijk tegen elkaar. omdat uit angst van "oeh straks vinden ze wat van me"
![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Iedereen vindt toch wel wat toch. En dat mag ookDo what you love, love what you do!![]()
Laat ik maar niet neerzetten wat ik denk of vind.
Nee stel je voorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:58 schreef aeque het volgende:
Laat ik maar niet neerzetten wat ik denk of vind.![]()
![]()
je kan altijd nog DMmen of PMmenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:58 schreef aeque het volgende:
Laat ik maar niet neerzetten wat ik denk of vind.![]()
![]()
Ik kom wel weerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou zou vooral wel doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:58 schreef aeque het volgende:
Laat ik maar niet neerzetten wat ik denk of vind.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
![]()
Ik wil het wel weten hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:58 schreef aeque het volgende:
Laat ik maar niet neerzetten wat ik denk of vind.
quote:
Ik heb liever geen ban.quote:
zo typisch weer. concrete opmerking gemaakt. maar niet willen zeggen wat dan]
losse flodder in de lucht geschoten dus.Do what you love, love what you do!![]()
hmmm moet nog iets verzinnen om te snacken straks, zometeen maar naar de supermarkt om daarna de kip te marinerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
![]()
Ok ok lets go ik gooi het van me af: Psv is een verschrikkelijk lelijke club!
En nu iets wat we nog niet wistenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ben jij degene op de foto?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]![]()
denk nou niet echt dat je een ban gaat krijgen door gewoon eerlijk te zijn?quote:
Maar oke
vertel maarDo what you love, love what you do!![]()
Nou dat kan zeker wel hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk nou niet echt dat je een ban gaat krijgen door gewoon eerlijk te zijn?
Maar oke
vertel maar![]()
![]()
Even kleren aandoen en maar even een rondje doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
woah samequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Even kleren aandoen en maar even een rondje doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of andersomquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Even kleren aandoen en maar even een rondje doen.![]()
afhankelijk van mod wel jah uit ervaring, maar goed, geloof valt nu wel mee. zolang je niemand aanvalt ofzo is er wmb weinig probleemquote:
of mogen we niet meer zeggen wat we denken hier ook nu?Do what you love, love what you do!![]()
Ajax is lelijkerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Okequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
aeque is lid geworden van de witte puntmutsenclubOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je weet niet wat aeque denktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
afhankelijk van mod wel jah uit ervaring, maar goed, geloof valt nu wel mee. zolang je niemand aanvalt ofzo is er wmb weinig probleem
of mogen we niet meer zeggen wat we denken hier ook nu?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
aeque als hij voetbal kijkt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kijk geen voetbalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
aeque als hij voetbal kijkt:
[ afbeelding ]
Dank je voor het quoten trouwens, anders zie ik zijn posts niet.quote:
Doe het graag voor jequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je voor het quoten trouwens, anders zie ik zijn posts niet.![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga nog ff bankier van het verzet afkijken. want heb zwak voor NL films en zeker als ze over oorlog gaan
Bankier van het verzet is heel goed vond ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je moet wel tegen Nederlandse films kunnenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En toch weet ik dat Ajax kut is. Moet je nagaan hoe kut ze dus zijn.quote:
Ja das wel een dingetjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet wel tegen Nederlandse films kunnen![]()
over het algemeen zijn ze ook bagger, zeker die oudere. maar soms zitten er toch dan wel goeie bij.quote:
Enne je gaat me toch niet vertellen dat je nooit soldaat van oranje hebt gezien? anders op her intergratie cursus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ga ik je vertellenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
over het algemeen zijn ze ook bagger, zeker die oudere. maar soms zitten er toch dan wel goeie bij.
Enne je gaat me toch niet vertellen dat je nooit soldaat van oranje hebt gezien? anders op her intergratie cursus.![]()
Ik kijk ook graag Nederlandse films en series
Dat het acteerwerk niet zo goed is als wat je gewend bent uit Hollywood boeit me niet zo heel veel maar de schrijvers zijn gewoon niet zo sterk
Elk plot heeft een subplots en ze krijgen het zelden goed bij elkaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zag laatst iets over Afghanistan, weet niet meer hoe het heette
Zelfs de hont had een trauma
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
weet niet eens of je die soldaat van oranje zo kunt vinden denk op de streaming dingenquote:
maar nee gast, die moet je toch ff kijken.Do what you love, love what you do!![]()
.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
Gisteren die nieuwe Duitse actiefilm op Netflix gekeken, die was wel leuk
Welke is dat?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wordt die film voor de laatste keer gedraaid net als in het theater al 30 jaar wordt beweerd?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je weet pas hoe kut Nederlandse films zijn als je in Parijs in een hotelkamer de Franse tv aanzet en je Schnitzelparadijs voorgeschoteld krijgt wat Frans nagesynchroniseerd isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Man3quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
Je weet pas hoe kut Nederlandse films zijn als je in Parijs in een hotelkamer de Franse tv aanzet en je Schnitzelparadijs voorgeschoteld krijgt wat Frans nagesynchroniseerd is![]()
![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Thuisfront_(televisieserie)
Deze was het
Op zich best aardig maar ook weer nodeloos ingewikkeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet meer naar parijs gaan dusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
Je weet pas hoe kut Nederlandse films zijn als je in Parijs in een hotelkamer de Franse tv aanzet en je Schnitzelparadijs voorgeschoteld krijgt wat Frans nagesynchroniseerd isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zoek nog steeds abonnees he
maar oke dit had ik jaren terug gemaakt
Bekijk deze YouTube-video
en nog veel meer ervoor deze
Bekijk deze YouTube-video
geen cent te makken op keyboard voor 7,50 ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Zal eens ff zoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe die heet, maar zal wel op 1 in de Top 10 met films staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1480 / +301 / +135 / 3506 / 3677
2. Dr.Mikey / 174 / +108 / +10 / 96 / 135
3. Harrie / 172 / +40 / +47 / 305 / 387
4. devzero / 157 / +18 / +76 / 98 / 129
5. KillemWieft / 137 / +13 / +19 / 118 / 180
6. Homijn / 133 / +6 / +0 / 76 / 114
7. gebrokenglas / 126 / +40 / +4 / 514 / 645
8. HappyCharly / 108 / +32 / +13 / 206 / 249
9. hemarookworst / 95 / +16 / +2 / 278 / 368
10. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
11. _UserName_ / 89 / +0 / +2 / 53 / 78
12. mario390 / 81 / +0 / +15 / 25 / 44
13. sp3c / 76 / +1 / +1 / 120 / 142
14. Rob / 70 / +0 / +0 / 32 / 49
15. aeque / 67 / +8 / +5 / 509 / 620
16. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
17. KoningWouter / 62 / +9 / +1 / 317 / 381
18. Moonlight / 55 / +2 / +1 / 104 / 129
19. MizzezAmy / 51 / +1 / +5 / 430 / 498
20. kree / 50 / +1 / +49 / 117 / 152SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
weinig in de top 10 van netfix wat mij nou echt boeit moet ik zeggen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Soms heb je datquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
weinig in de top 10 van netfix wat mij nou echt boeit moet ik zeggen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
maar al dan niet, ff wat ik recent zag
Tetris die film iig aanraderDo what you love, love what you do!![]()
Vaak welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: