SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lekker bakkie dan maar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolken in een sc? Wat raar.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat een goed idee Dotquote:
Ik voelde me al radeloos, maar door jouw oneindige verstand heb ik besloten ook een bakkie te zetten![]()
Ben je net nog geweest?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat een goed idee Dot
Ik voelde me al radeloos, maar door jouw oneindige verstand heb ik besloten ook een bakkie te zetten![]()
Vind ik ook altijd maarja het is echt zoquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waarom voel je je radeloos?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat een goed idee Dot
Ik voelde me al radeloos, maar door jouw oneindige verstand heb ik besloten ook een bakkie te zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gekke Justinquote:Op maandag 5 mei 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd maarja het is echt zoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nope, toch geen zin gehad in de slagers.quote:
Moet zo naar het ziekenhuis naar de dienstapotheek. Mijn apotheek heeft me te weinig meds gegeven en niet rekening gehouden dat ze vandaag dicht zijn. (had ik op zich zelf ook aan kunnen denken though)![]()
Dat is ellende met deze dagen. Doet je fiets het nog wel? Is best een eindje lopen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, toch geen zin gehad in de slagers.
Moet zo naar het ziekenhuis naar de dienstapotheek. Mijn apotheek heeft me te weinig meds gegeven en niet rekening gehouden dat ze vandaag dicht zijn. (had ik op zich zelf ook aan kunnen denken though)
Al heb ik die afstand regelmatig gelopen met de kinderwagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsie... Ja daar denk je dan ff niet aan hequote:Op maandag 5 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, toch geen zin gehad in de slagers.
Moet zo naar het ziekenhuis naar de dienstapotheek. Mijn apotheek heeft me te weinig meds gegeven en niet rekening gehouden dat ze vandaag dicht zijn. (had ik op zich zelf ook aan kunnen denken though)![]()
O dat is wat minder. Dikkequote:Op maandag 5 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje een offday heb vandaag. Nergens echt zin in.
Wat ik op zich zo even kan doen, als ik terug kom van het ziekenhuis is even langs het festival gaan.quote:
Dan heb ik toch mijn avontuurtje weer even gehad. Misschien wel leuk.![]()
Ja hij doet het weer (eventjes). Morgen gaan we er wat contact spray op de stekker spuiten dus hopelijk dat het dan weer 100% van de tijd werkt.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ellende met deze dagen. Doet je fiets het nog wel? Is best een eindje lopen.
Al heb ik die afstand regelmatig gelopen met de kinderwagen![]()
Ohja, dat kan natuurlijk ook. Als je dan toch al in de buurt bentquote:Op maandag 5 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ik op zich zo even kan doen, als ik terug kom van het ziekenhuis is even langs het festival gaan.
Dan heb ik toch mijn avontuurtje weer even gehad. Misschien wel leuk.![]()
Dat hoop ik ook voor jou en anders toch maar eens naar een andere fietsenmaker gaan kijken of die wat kan doenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij doet het weer (eventjes). Morgen gaan we er wat contact spray op de stekker spuiten dus hopelijk dat het dan weer 100% van de tijd werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel af en toe wil ik dat wel eens zijn.quote:
Ja dat zei mijn pa ook al. Profile of zo hier. Maar denk dat die best duur is.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou en anders toch maar eens naar een andere fietsenmaker gaan kijken of die wat kan doen![]()
Het gaat de goede kant weer opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer even 4 dagen geen weekend bedoel jequote:
Dan maar een pilletje minder kopen op internet of een stukje lego minder kopenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn pa ook al. Profile of zo hier. Maar denk dat die best duur is.
Je fiets klaar is ook wel fijn toch
Ja is ook zo, en heb best en buffer nog dus komt goed!quote:Op maandag 5 mei 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar een pilletje minder kopen op internet of een stukje lego minder kopen
Je fiets klaar is ook wel fijn toch![]()
Altijd leuk. Die kloontjes die dan meteen in DTS beginnen te posten. 't zal vast geen oud DTS'er zijn wie daar achter zit.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zo, en heb best en buffer nog dus komt goed!
Vast nietquote:Op maandag 5 mei 2025 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
Altijd leuk. Die kloontjes die dan meteen in DTS beginnen te posten. 't zal vast geen oud DTS'er zijn wie daar achter zit.![]()
![]()
Tijd vliegt toch voorbij. Woendag kantoor, vrijdag kantoor en daarna vrijdagmiddag borrel zaterdag mijn verjaardag met ouders broers aanhang en nichtje.quote:![]()
dan een dagje uitbrakken en dan maandag weer lekker naar kantoor!!!!quote:Op maandag 5 mei 2025 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tijd vliegt toch voorbij. Woendag kantoor, vrijdag kantoor en daarna vrijdagmiddag borrel zaterdag mijn verjaardag met ouders broers aanhang en nichtje.![]()
Feestquote:Op maandag 5 mei 2025 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tijd vliegt toch voorbij. Woendag kantoor, vrijdag kantoor en daarna vrijdagmiddag borrel zaterdag mijn verjaardag met ouders broers aanhang en nichtje.![]()
![]()
Maar ik houd niet van weekend.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tijd vliegt toch voorbij. Woendag kantoor, vrijdag kantoor en daarna vrijdagmiddag borrel zaterdag mijn verjaardag met ouders broers aanhang en nichtje.
Precies! En nog steeds aan het bedenken of ik dit keer voor een neutraal nagellakje ga of voor knal rozequote:Op maandag 5 mei 2025 17:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
dan een dagje uitbrakken en dan maandag weer lekker naar kantoor!!!!![]()
Neutraalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Precies! En nog steeds aan het bedenken of ik dit keer voor een neutraal nagellakje ga of voor knal roze![]()
![]()
Knal roze natuurlijk net als je tandenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Precies! En nog steeds aan het bedenken of ik dit keer voor een neutraal nagellakje ga of voor knal roze![]()
Gelukkig zijn het maar 2 dagen. Dus heb je geluk, 5 dagen goed 2 dagen niet fijn. Beter als andersom toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knal roze natuurlijk net als je tanden![]()
![]()
Tanden? Die zijn wit?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knal roze natuurlijk net als je tanden![]()
Liever 7 dagen goed.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar 2 dagen. Dus heb je geluk, 5 dagen goed 2 dagen niet fijn. Beter als andersom toch?
Ik welquote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was ook maar een grapjeNiemand begrijpt mijn humor.
![]()
![]()
Uhm okquote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was ook maar een grapjeNiemand begrijpt mijn humor.
![]()
Mijn vader zei altijd, Lievere koekjes worden niet gebakkenquote:
Wat heeft koekie hier mee te maken?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd, Lievere koekjes worden niet gebakken
Snot en slijm bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen ideequote:
Fijn dat je dat even melden komtquote:
Tis maar goed dat GG niet hier isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach mens. Ik word er knettergek van. Verslijt twee pakjes zakdoekjes plus het nodige keuken en wc papier op een dag aan m'n neusquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Arme jijquote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach mens. Ik word er knettergek van. Verslijt twee pakjes zakdoekjes plus het nodige keuken en wc papier op een dag aan m'n neusgaat wel weer over, tis ff vervelend maar des te blijer ben je straks als het weer over is
Laters KWquote:
Hey Moonquote:
Jussie moet haast wel weer moegebolkt zijn van vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was te laatquote:je liet een minuut voorbij gaan bij Moon
Verdullemequote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was te laatje liet een minuut voorbij gaan bij Moon
![]()
![]()
Moon bolken is verbodenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was te laatje liet een minuut voorbij gaan bij Moon
![]()
![]()
Hij gunt het je How sweet can he bequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken, bolken, bolken en bolkenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee lekker rustig aan gedaanGisteren pannenkoeken gebakken
![]()
En jij nog wat gedaan?all day long
Oh lekkerquote:Op maandag 5 mei 2025 18:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee lekker rustig aan gedaanGisteren pannenkoeken gebakken
![]()
En jij nog wat gedaan?![]()
![]()
Ik heb lekker gewandeld![]()
![]()
En gebolktquote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolken, bolken, bolken en bolkenall day long
![]()
![]()
Ook dat nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb ook weer lekker veel gewandeld dit weekend.![]()
![]()
Bach? Mozart?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
2u 42 lang allemaal classics
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Lidl blauw past bij jou!Ik heb er één en ik ben er trots op
Eerder een bloed bolk.quote:
Ik haalde m'n vinger open bij het weggooiden van m'n snotdoekjes in de vuilnisbak. Een van de bijwerkingen van sertraline is langer en heftiger bloeden, dus ipv door te lopen naar huis de lidl terug in gegaan om om een pleister te vragen..Ik heb er één en ik ben er trots op
Oei.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder een bloed bolk.
Ik haalde m'n vinger open bij het weggooiden van m'n snotdoekjes in de vuilnisbak. Een van de bijwerkingen van sertraline is langer en heftiger bloeden, dus ipv door te lopen naar huis de lidl terug in gegaan om om een pleister te vragen..How can I make this topic about me?![]()
Nederlandstalige meezingers?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een kutmuziek bij dat festival.
Ben dus alweer thuis.How can I make this topic about me?![]()
Het meest kutte is nog wel dat ik het in eerste instantie helemaal niet merkte, dus zowel m'n tas als jas zitten nu onder de bloedvlekkenquote:
Nope toen ik aankwam was er een of ander kinderorkest wat aan het spelen. Was aansteker vergeten dus dacht loop ik wel even rondje en regel ergens een vuurtje.quote:
Maar na 10 meter dacht ik van: nope. Leuk als je kind meespeelt in dat orkest om er dan even te gaan kijken maar kwalitatief was het bagger.![]()
En m'n jas had ik pas nog gewassen
Niet kauwen op die sertraline trouwens. Als je de hele dag pijn in je mond wil houden moet je dat eens proberen.quote:![]()
Die slik ik gewoon heel door met een slok water. Jij gebruikt het ook begrijp ik?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet kauwen op die sertraline trouwens. Als je de hele dag pijn in je mond wil houden moet je dat eens proberen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Had ik voor de meds die ik nu heb. Deed voor mij maar weinig voor de OCD helaas.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die slik ik gewoon heel door met een slok water. Jij gebruikt het ook begrijp ik?![]()
Ver gefietst?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey lieve Wouter![]()
Heerlijk maar die wind man³![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Toch een aardig stukje toch. half uurtje - drie kwartier. Of heb je zo'n snelle fiets?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Toch een aardig stukje toch. half uurtje - drie kwartier. Of heb een zo'n snelle fiets?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Prima toch. Dagelijks wat minuutjes bewegen is volgens mij gezonder dan je af en toe helemaal afbeulen.quote:![]()
Cool, ik kende haar eigenlijk helemaal niet. Kwam ineens voorbij op Spotify.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze had een best geinige optreden op ASOT
Draaide ze bij ASOT ook deze plaat?![]()
Nee was meer psytrancequote:Op maandag 5 mei 2025 18:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool, ik kende haar eigenlijk helemaal niet. Kwam ineens voorbij op Spotify.
Draaide ze bij ASOT ook deze plaat?Uw ADH vitamine Worst
Oh dat weet ik niet..quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Prima toch. Dagelijks wat minuutjes bewegen is volgens mij gezonder dan je af en toe helemaal afbeulen.
Morgen wel weer wandelen
Jij gedaan dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar een paar posts geplaatst in die periodequote:Op maandag 5 mei 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kunnen we dat terugzien in de statistieken?![]()
![]()
Het script is aan het draaienquote:Op maandag 5 mei 2025 18:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar een paar posts geplaatst in die periode
How can I make this topic about me?![]()
Ja weet ik ook niet zeker hoor maar lijkt me logischer. Keihard sporten lijkt me nou niet echt heel erg gezond. Maar gewoon bewegen wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet..
Morgen wel weer wandelen
Jij gedaan dan?
Ik ben vanmorgen naar de apotheek gefietst waar ik er achter kwam dat ze vandaag dicht zijn. Dus heb via huisartsenpost de meds voor vandaag weten te krijgen. Daar was ik net.
Daarna even naar het bevrijdingsfestival geweest hier in het dorp maar na 5 minuten kwam ik er achter dat het echt heel slechte muziek was.
En nu weer thuis. Zo even een hapje eten.
Heb jij al gegeten?![]()
Oja ik vind het nog steeds opmerkelijk dat ze qua artiesten een compleet Duitse lineup hadden op bevrijdingsfestival.![]()
![]()
Oh gelukkig maar dat ze wel via de huisartsenpost kon krijgenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet zeker hoor maar lijkt me logischer. Keihard sporten lijkt me nou niet echt heel erg gezond. Maar gewoon bewegen wel.
Ik ben vanmorgen naar de apotheek gefietst waar ik er achter kwam dat ze vandaag dicht zijn. Dus heb via huisartsenpost de meds voor vandaag weten te krijgen. Daar was ik net.
Daarna even naar het bevrijdingsfestival geweest hier in het dorp maar na 5 minuten kwam ik er achter dat het echt heel slechte muziek was.
En nu weer thuis. Zo even een hapje eten.
Heb jij al gegeten?
Ik heb al gegeten.. heb net thee gemaakt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga het eens even beluisteren. Lange sets wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video![]()
Jaa die gingen dus pas om 17 uur open dus had hele dag niets.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar dat ze wel via de huisartsenpost kon krijgen
Ik heb al gegeten.. heb net thee gemaakt
Daar kwam bij dat ik vandaag beetje offday had. Dus ik dacht laat ik het maar regelen, voor de zekerheid. Anders had ik het gewoon gelaten, volgens mij boeit dat niet echt of je een dagje mist.![]()
Ik denk dat jij tussen 15.40 en 16.00 uur boodschappen hebt gedaanquote:
Oh ze zingt het ook zelf. Epic.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja ze was volgens mij ook de afsluiter van ASOT festival, dan gaat het wat snellerquote:
Uw ADH vitamine Worst
Geen idee om welke medicijnen het gaan. Maar toch zorgen voor de volgende keer, dat je genoeg in huis hebt..quote:Op maandag 5 mei 2025 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaa die gingen dus pas om 17 uur open dus had hele dag niets.
Daar kwam bij dat ik vandaag beetje offday had. Dus ik dacht laat ik het maar regelen, voor de zekerheid. Anders had ik het gewoon gelaten, volgens mij boeit dat niet echt of je een dagje mist."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nopequote:Op maandag 5 mei 2025 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij tussen 15.40 en 16.00 uur boodschappen hebt gedaan![]()
![]()
Ah ja, en Trance is volgens mij sowieso wat sneller dan het spul waar ik naar luister.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze was volgens mij ook de afsluiter van ASOT festival, dan gaat het wat sneller![]()
Ja heb ik normaal op. Heb zo'n baxter rol en haal daar 2x per week mijn meds op. Alleen dit keer had zowel de apotheek als ik er niet aan gedacht dat ze vandaag dicht zouden zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee om welke medicijnen het gaan. Maar toch zorgen voor de volgende keer, dat je genoeg in huis hebt..![]()
![]()
hoeft niet per se, progressive is sws wat langzamerquote:Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, en Trance is volgens mij sowieso wat sneller dan het spul waar ik naar luister.Uw ADH vitamine Worst
Ja volgens mij luister ik progressive.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeft niet per se, progressive is sws wat langzamer
Weet ik niet eens eigenlijk wat ik luister. Soms klinkt er iets gewoon goed.![]()
![]()
Muziek van de labels Anjunadeep, Anjunaebeats en Monstercat Silk luister ik ook graag als ik iets rustiger wil, dat is niet per se trance, maar wel electro met een trance edge.Uw ADH vitamine Worst
Tussen 12:30:37 en 12:48:42quote:
En tussen 12:59:05 en 13:15:43 zit ook een kwartier
Luister nu Anjunadeep op Spotifyquote:Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Muziek van de labels Anjunadeep, Anjunaebeats en Monstercat Silk luister ik ook graag als ik iets rustiger wil, dat is niet per se trance, maar wel electro met een trance edge.
Tempo is goed.![]()
Paar bolkjes geplaatst in het rondje, maar het was toen ook gewoon rustig hierquote:Op maandag 5 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tussen 12:30:37 en 12:48:42
En tussen 12:59:05 en 13:15:43 zit ook een kwartier![]()
Dit ervaar ik wel altijd de 60 seconden na een Ajax tegengoalquote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
Als iemand nog wel weten hoe een ketamine trip er uit ziet. This is it.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ervaar niets bij een Ajax goal of tegengoal.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit ervaar ik wel altijd de 60 seconden na een Ajax tegengoal
Hahahahaquote:Op maandag 5 mei 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit ervaar ik wel altijd de 60 seconden na een Ajax tegengoal![]()
![]()
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ervaar niets bij een Ajax goal of tegengoal.![]()
Ahja de vreugde is wel immens bij de goal voor. Gelukkig scoren we meer dan dat we er tegen krijgenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ervaar niets bij een Ajax goal of tegengoal.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan wel een filmpje van een hoogtepunt delen ter illustratie, maar denk dat het daar wat te vroeg voor is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jinx het maar nietquote:Op maandag 5 mei 2025 19:25 schreef StevenHyde het volgende:
Kan wel een filmpje van een hoogtepunt delen ter illustratie, maar denk dat het daar wat te vroeg voor is.![]()
Het antwoord was natuurlijk kei en snoeihard bolken!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Standaard tochquote:Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het antwoord was natuurlijk kei en snoeihard bolken!![]()
![]()
Maar wie allemaal buiten de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de hont, de kad, de neef, de nicht, de niffo, de niffa, de oma, de opa en de burenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Voornamelijk jouquote:Op maandag 5 mei 2025 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wie allemaal buiten de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de hont, de kad, de neef, de nicht, de niffo, de niffa, de oma, de opa en de buren![]()
![]()
Alles beter dan Ajaxquote:Op maandag 5 mei 2025 19:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee straks gaat psv ons cucken met de landtitel
Ik zit daar in die zaal, dat tuig begint te spelen: kut muziek!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat zeg je allemaal man!?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zit daar in die zaal, dat tuig begint te spelen: kut muziek!![]()
Smaken die uit eigen tuin ook beter dan die uit de winkel?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn eerste aardbei is rood(eigen kweek)
![]()
![]()
Dat kan ik nu nog niet zeggen ik heb bitjes inquote:Op maandag 5 mei 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Smaken die uit eigen tuin ook beter dan die uit de winkel?![]()
![]()
* kwiwi wacht geduldig op de uitgebreide reviewquote:Op maandag 5 mei 2025 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen ik heb bitjes in![]()
![]()
Ik heb m'n tanden vaak in die games gezetquote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Krijg je daar ook mooie tanden van?![]()
![]()
Bleek je je tanden ja?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Krijg je daar ook mooie tanden van?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O jee, wist helemaal niet dat je zoiets had met je tanden.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Krijg je daar ook mooie tanden van?
Dat domme grapje van vanmiddag niet serieus nemen maar. Was echt een heel dom grapje.![]()
![]()
Die zijn best lekkerquote:Op maandag 5 mei 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die dingen maar ooit 1x gegeten.![]()
![]()
als klein kind wel vaak bij een tokootje bij basisschool gekocht, voor 35 cent ofzoquote:Op maandag 5 mei 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die dingen maar ooit 1x gegeten.Uw ADH vitamine Worst
Ja die zakjes waren altijd ultra goedkoop. Zelfs bij de AH to-goquote:Op maandag 5 mei 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als klein kind wel vaak bij een tokootje bij basisschool gekocht, voor 35 cent ofzo![]()
Nee joh maak je geen zorgenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
O jee, wist helemaal niet dat je zoiets had met je tanden.
Dat domme grapje van vanmiddag niet serieus nemen maar. Was echt een heel dom grapje.![]()
En toch ben ik nu nieuwsgierig.
Hoezo, is die ook gebleekt?quote:
Dat weet de rest toch nietquote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat weet jij toch als geen ander?![]()
![]()
Ja maar wij niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat weet jij toch als geen ander?
Ik dacht al wel dat Justin van het rimmen was.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
Ik dacht al wel dat Justin van het rimmen was.![]()
![]()
Dat wel maar je ontkent het niet in ieder geval.quote:
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wel maar je ontkent het niet in ieder geval.![]()
![]()
En dit waren nog de redelijk onschuldige die tenor heeft.quote:
Het is kpd niet hequote:Op maandag 5 mei 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
En dit waren nog de redelijk onschuldige die tenor heeft.![]()
Er zat geen naakt tussen, daar doet tenor niet aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alleen voor de nummer 1 niet.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: