SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lekker bakkie dan maar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolken in een sc? Wat raar.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat een goed idee Dotquote:
Ik voelde me al radeloos, maar door jouw oneindige verstand heb ik besloten ook een bakkie te zetten![]()
Ben je net nog geweest?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat een goed idee Dot
Ik voelde me al radeloos, maar door jouw oneindige verstand heb ik besloten ook een bakkie te zetten![]()
Vind ik ook altijd maarja het is echt zoquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waarom voel je je radeloos?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat een goed idee Dot
Ik voelde me al radeloos, maar door jouw oneindige verstand heb ik besloten ook een bakkie te zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gekke Justinquote:Op maandag 5 mei 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd maarja het is echt zoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nope, toch geen zin gehad in de slagers.quote:
Moet zo naar het ziekenhuis naar de dienstapotheek. Mijn apotheek heeft me te weinig meds gegeven en niet rekening gehouden dat ze vandaag dicht zijn. (had ik op zich zelf ook aan kunnen denken though)![]()
Dat is ellende met deze dagen. Doet je fiets het nog wel? Is best een eindje lopen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, toch geen zin gehad in de slagers.
Moet zo naar het ziekenhuis naar de dienstapotheek. Mijn apotheek heeft me te weinig meds gegeven en niet rekening gehouden dat ze vandaag dicht zijn. (had ik op zich zelf ook aan kunnen denken though)
Al heb ik die afstand regelmatig gelopen met de kinderwagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsie... Ja daar denk je dan ff niet aan hequote:Op maandag 5 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, toch geen zin gehad in de slagers.
Moet zo naar het ziekenhuis naar de dienstapotheek. Mijn apotheek heeft me te weinig meds gegeven en niet rekening gehouden dat ze vandaag dicht zijn. (had ik op zich zelf ook aan kunnen denken though)![]()
O dat is wat minder. Dikkequote:Op maandag 5 mei 2025 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje een offday heb vandaag. Nergens echt zin in.
Wat ik op zich zo even kan doen, als ik terug kom van het ziekenhuis is even langs het festival gaan.quote:
Dan heb ik toch mijn avontuurtje weer even gehad. Misschien wel leuk.![]()
Ja hij doet het weer (eventjes). Morgen gaan we er wat contact spray op de stekker spuiten dus hopelijk dat het dan weer 100% van de tijd werkt.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ellende met deze dagen. Doet je fiets het nog wel? Is best een eindje lopen.
Al heb ik die afstand regelmatig gelopen met de kinderwagen![]()
Ohja, dat kan natuurlijk ook. Als je dan toch al in de buurt bentquote:Op maandag 5 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ik op zich zo even kan doen, als ik terug kom van het ziekenhuis is even langs het festival gaan.
Dan heb ik toch mijn avontuurtje weer even gehad. Misschien wel leuk.![]()
Dat hoop ik ook voor jou en anders toch maar eens naar een andere fietsenmaker gaan kijken of die wat kan doenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij doet het weer (eventjes). Morgen gaan we er wat contact spray op de stekker spuiten dus hopelijk dat het dan weer 100% van de tijd werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel af en toe wil ik dat wel eens zijn.quote:
Ja dat zei mijn pa ook al. Profile of zo hier. Maar denk dat die best duur is.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou en anders toch maar eens naar een andere fietsenmaker gaan kijken of die wat kan doen![]()
Het gaat de goede kant weer opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer even 4 dagen geen weekend bedoel jequote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan maar een pilletje minder kopen op internet of een stukje lego minder kopenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn pa ook al. Profile of zo hier. Maar denk dat die best duur is.
Je fiets klaar is ook wel fijn toch
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: