SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
dat maakt het vooral vies. net als bij die frikandelbroodjesquote:Op maandag 5 mei 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een geïntegreerde currysaus.
valt best tegenquote:
Zeker zo'n heel wiel aan vlaai?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op, verloren weddenschapje [ link | afbeelding ]
Misschien is het zonder die curry beter binnen te houden, maar ik ga er niet aan beginnenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat maakt het vooral vies. net als bij die frikandelbroodjes
[..]
valt best tegen
Ja, maar met welke smaak of gewoon naturel?quote:
van die kant en klare kroketbroodjes vind ik ook al niet te nassen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is het zonder die curry beter binnen te houden, maar ik ga er niet aan beginnen
Danio bosvruchten kwark gebruiken bij de naturel dan heb je alsnog bosvruchtenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar met welke smaak of gewoon naturel?
Maken ze die bij de Rendac?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje maar, het was pas 07:15 of zo en het rook serieus naar dood koud varken.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een geïntegreerde currysaus.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje maar, het was pas 07:15 of zo en het rook serieus naar dood koud varken.
quote:
Nee, beter zelf en vers gemaaktquote:Op maandag 5 mei 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die kant en klare kroketbroodjes vind ik ook al niet te nassen.
Even de samenvatting teruglezen in de grote Fok! KSC Excelquote:
Dat is misschien wat veelquote:Op maandag 5 mei 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht 115356424744446699 stukjes.
dit geldt eigenlijk wel voor bijna allesquote:
Ja, maar niet voor alles zoek ik het om dat zelf te makenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit geldt eigenlijk wel voor bijna alles
Een brontosaurusquote:Op maandag 5 mei 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Tijd voor een 3e ontbijtje, maar ik weet niet wat.
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht 115356424744446699 stukjes.
quote:
Zou etenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zou er ook een broccosaurus bestaan hebben?
Kan dus gewoon.quote:In welke periode kun je het beste vogels voeren? Door de vogels te voorzien van geschikt voer, draag je een steentje bij aan de biodiversiteit, en het op peil houden van het teruglopende aantal van veel vogelsoorten, zoals de huismus. Dat kan het hele jaar door.
Jij wilde dit plaatje gewoon posten he ?quote:
Bbqquote:Op maandag 5 mei 2025 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heerlijk gegrild met een spicy sausje op de barbeknoei
Zie je zo een blije struisvogel met heel die pot in zijn bek wegrennen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een nieuwe vogelpindakaaspot opgehangen en het is weer een komen en gaan van schattige vogeltjes![]()
![]()
![]()
De kauwtjes, een sporadische ekster en de dikke duiven negeer ik maar.
Oddly specific, but okquote:
Ja, van die gezapige spekkige Houtduivenquote:
Zat boodschappen te bestellen.quote:
ja ben even nieuwe pillen aan het regelenquote:
miss handiger om het dan in een kleinere hoeveelheid te doenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ben even nieuwe pillen aan het regelen
ja die gozer bleek niet de snuggerste te zijn. wilde meer winst voor zichzelf houden blijkbaarquote:Op maandag 5 mei 2025 11:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss handiger om het dan in een kleinere hoeveelheid te doen
Sowieso met die stapjesquote:
is er een tabblad "boeiende zaken"?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even de samenvatting teruglezen in de grote Fok! KSC Excel
Exacte tijd en locatie van dit verhaal?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Bitterbal
Jouw verhaal over die duif![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Exacte tijd en locatie van dit verhaal?
Wat voorn tintje hadden meeste de mensen?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo gevuld..quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn tintje hadden meeste de mensen?
Die is wel erg gevuld.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss staat het wel onder het tabje: ''i don't care''
Wacht op het 2e stripje.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Hoe zat het nou met Bal en de dikke duif?
Dit was een intelligentietestquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De weg werkt. Waarom die man vraagt waarom repareer je het dan
Is de Florijn gevallen?quote:
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
*Pakt wat zout bij om het te ontflauwen
nicequote:Op maandag 5 mei 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Heb laatst deze gemaakt. Was echt wel tof.
Bekijk deze YouTube-video
* loveislikeakiss gooit nog een kroketje naar Gianni61 zijn open mondjequote:
dat is gevaarlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss gooit nog een kroketje naar Gianni61 zijn open mondje
het blijft toch een kroketquote:Op maandag 5 mei 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom is je mondje dan nog steeds open?
Het toont maar weer aan dat het IDF nog lang niet klaar is met de missie.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Gaat weer lekker met die kansloze protesten vandaag @:Haags
Nou dat is een meevaller.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers maarrrrrrrr net niet van de bank gerold.
misschien als ze he uitvouwenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die hebben toch een hoedje?
nee, nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga wel ergens anders heen met mijn stripjes
ik geloof je nietquote:Op maandag 5 mei 2025 11:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nee, nee.
ik moet er nog van bijkomen met het lachen
Er zijn 15 verschillende soorten kraanvogels.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als ze he uitvouwen
[ afbeelding ]
De grap is ook een kraanvogel
middagquote:
Dag mevrouw muisquote:
ja enquote:Op maandag 5 mei 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn 15 verschillende soorten kraanvogels.
Doe je een rokje aanquote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al m'n lange broeken in de wasmachine zitten momenteel, was niet zo tactisch achteraf
gelukkig verwacht niemand een slimmere tactiek van jequote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al m'n lange broeken in de wasmachine zitten momenteel, was niet zo tactisch achteraf
Nattebroekkatquote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms met hoedje op, soms zonder hoedje op.
jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ik maar nooit die stripjes laten zien denkt ze
quote:
ik heb hier wel vragen bij, maar ik durf ze niet te stellenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig verwacht niemand een slimmere tactiek van je
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?quote:
verstandigquote:Op maandag 5 mei 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier wel vragen bij, maar ik durf ze niet te stellen
Dat is ook voor het eerst?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier wel vragen bij, maar ik durf ze niet te stellen
niet wat ik wildequote:Op maandag 5 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?
Geen idee, staat dat in jouw excel?quote:
Ben jij vanochtend opgestaan met de magische worden: vandaag ben ik lesbisch?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?
Als je nu begint met erheen te kruipen kom je miss wel op tijd daarvoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet wat ik wilde
droomde dat ik te veel te doen had waardoor ik vergeten was om bij een vergadering te zijn
vergadering is 28ste pas
ja dan helpt strak zijn inderdaad helemaal nietsquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet wat ik wilde
droomde dat ik te veel te doen had waardoor ik vergeten was om bij een vergadering te zijn
vergadering is 28ste pas
uiteraardquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij vanochtend opgestaan met de magische worden: vandaag ben ik lesbisch?
Fluidity.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok KSC -Excelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb wel dudje genegeerd deze ochtend dus misschienquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok KSC -Excel
Wat zou je in deze excel zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
rekenvoorbeeldenquote:
[..]
Jij bewaart toch alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
de ironie is dat ik op dit moment een slak aan het tekenen benquote:Op maandag 5 mei 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je nu begint met erheen te kruipen kom je miss wel op tijd daarvoor.
ik denk dat kruipen sneller gaat dan op een slak zittenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de ironie is dat ik op dit moment een slak aan het tekenen ben
[..]
wel gorgonzola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
*Bombastic Side Eyequote:
quote:
quote:
efteling goed metal vriendenboekje aan het ontwerpenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat kruipen sneller gaat dan op een slak zitten![]()
Maar leuk, waarvoor?
Nee, ben geen hoarder.quote:
Jij ook welkom terug Ettoquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan we dit voortaan elke dag doen?
Lijkt mij enig
Dat ik bijna iedere user welkom terug wens
Hmmm...quote:
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een rampquote:De natuurorganisatie was niet per se tegen een grote woonwijk op voormalig vliegkamp Valkenburg, maar was wel bezorgd over de gevolgen voor het naastgelegen Natura 2000-gebied Meijendel en Berkheide.
ik hoard geldquote:
Natuur heeft ook rechten. De wereld is niet alleen van de mens.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Een enorm woningbouwproject in Valkenburg (die bij Katwijk) staat op losse schroeven door een stelltje beroepsklagers.
[..]
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een ramp
Echt, dit is waarom Europa zo'n kleine speler is in de wereld.
doe niet zo eng, FOK!kers hebben geen vriendenquote:
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Een enorm woningbouwproject in Valkenburg (die bij Katwijk) staat op losse schroeven door een stelltje beroepsklagers.
[..]
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een ramp
sorryquote:Op maandag 5 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo eng, FOK!kers hebben geen vrienden
voor die duinen is dat waarschijnlijk wel een ramp jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet ik nodig weer wat mee doenquote:
In NL is er altijd wel een burger of clubje dat er iets van vindt. Dan kan er feitelijk dus niets meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In NL is er altijd wel een burger of clubje dat er iets van vindt. Dan kan er feitelijk dus niets meer.
Omg hoe besefte ik nooit eerder de slakkenspoor monorail grap.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
slak af
kan nu spoor gaan trekken
komt goed schatjequote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg hoe besefte ik nooit eerder de slakkenspoor monorail grap.
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?
Enkele hele goede.quote:
Deze wijk wordt niet in de duinen gebouwd.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor die duinen is dat waarschijnlijk wel een ramp ja
Dat vind jij dat er geen natuurgebied wordt aangetastquote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.
nee, dat lijkt me logischquote:Op maandag 5 mei 2025 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze wijk wordt niet in de duinen gebouwd.
Gewoon je fatsoen houden en beschaving tonen, men mag al zoveel hier, intolerantie bestrijd je niet met tolerantie anders verdwijnen de toleranten.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?
totdat ze straks een azc achter jouw huis willen bouwen :pquote:Op maandag 5 mei 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je fatsoen houden en beschaving tonen, men mag al zoveel hier, intolerantie bestrijd je niet met tolerantie anders verdwijnen de toleranten.
Een beetje gebalanceerd graag. USA momenteel is het ene uiterste qua inspraak (Trump die als alleenheerser zonder overleg dingen besluit), NL is echt het andere uiterste, polderen en overleggen tot je er bij meevalt waardoor er netto nooit iets besloten wordt. Wmb betreft is een goede mix van deze uitersten wellicht de beste optie?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?
Hoe is een woonwijk hemelsbreed een kilometer van de duinen (waarbij ik een recreatiebos tot de duinen reken, anders nog verder) funest voor die duinen?quote:
Licht en geluidquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is een woonwijk hemelsbreed een kilometer van de duinen (waarbij ik een recreatiebos tot de duinen reken, anders nog verder) funest voor die duinen?
Ziet er uit als iets uit de Efteling.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
slak af
kan nu spoor gaan trekken
Ligt dan in het kanaalquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ze straks een azc achter jouw huis willen bouwen :p
Er wordt wel wat besloten. En de mensen in de omgeving mogen daar bezwaar tegen maken. Das toch juist een democratiequote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een beetje gebalanceerd graag. USA momenteel is het ene uiterste qua inspraak (Trump die als alleenheerser zonder overleg dingen besluit), NL is echt het andere uiterste, polderen en overleggen tot je er bij meevalt waardoor er netto nooit iets besloten wordt. Wmb betreft is een goede mix van deze uitersten wellicht de beste optie?
is het ookquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er uit als iets uit de Efteling.
blubquote:
Dat is het ookquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meteen zwemles.quote:
Ja, pfoei he, je zal maar professioneel klagen als deel van je identiteit hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.
Je bent overduidelijk geen ecoloog dus houd je mond maarquote:
*kijkt naar KLB*quote:Op maandag 5 mei 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, pfoei he, je zal maar professioneel klagen als deel van je identiteit hebben.
En we wonen in een land waar je eindeloos bezwaar kan maken op de meest vergezochte dingen, het hele project met jaren kan uitstellen en miljoenen Euros meer kan laten kosten. Er is niets mis met de optie, maar het gaat veel te ver.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er wordt wel wat besloten. En de mensen in de omgeving mogen daar bezwaar tegen maken. Das toch juist een democratie
Ja en dan nog een bezwaarronde en nog een en is er over 10 jaar nog niks gebeurd. Bedoel niet specifiek dit voorbeeld maar in alles, NL poldert iedere daadkracht stukquote:Op maandag 5 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er wordt wel wat besloten. En de mensen in de omgeving mogen daar bezwaar tegen maken. Das toch juist een democratie
als het een vriendeboekje is voor de efteling goes metal groep he, dan is dat een goede kansquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dat maar lekker in Saudi Arabië, die stad van 9000000 miljard gaat toch niet door, beetje naastenliefde van de Islam mag wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ze straks een azc achter jouw huis willen bouwen :p
Jij overduidelijk ook niet. Ik heb nog een leuk dingetje weggelaten namelijk: het gaat helemaal niet om die woonwijk zelf. In mijn quote staat zelfs dat de beroepsklagers er niets op tegen hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk geen ecoloog dus houd je mond maar
wil je dan de bezwaaropties weg nemen?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En we wonen in een land waar je eindeloos bezwaar kan maken op de meest vergezochte dingen, het hele project met jaren kan uitstellen en miljoenen Euros meer kan laten kosten. Er is niets mis met de optie, maar het gaat veel te ver.
*krekelsquote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dat maar lekker in Saudi Arabië, die stad van 9000000 miljard gaat toch niet door, beetje naastenliefde van de Islam mag wel.
Overheden dienen zich ook aan de wetten te houden als burger kan je door middel van in jouw worden klaag procedures de overheid controleren.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En we wonen in een land waar je eindeloos bezwaar kan maken op de meest vergezochte dingen, het hele project met jaren kan uitstellen en miljoenen Euros meer kan laten kosten. Er is niets mis met de optie, maar het gaat veel te ver.
nee doen we achter jouw huis en je mag geen bezwaar makenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dat maar lekker in Saudi Arabië, die stad van 9000000 miljard gaat toch niet door, beetje naastenliefde van de Islam mag wel.
wat is dan wel het bezwaar?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij overduidelijk ook niet. Ik heb nog een leuk dingetje weggelaten namelijk: het gaat helemaal niet om die woonwijk zelf. In mijn quote staat zelfs dat de beroepsklagers er niets op tegen hebben.
in t buitenland noem je iemand al vriend als je maar een paar woorden hebt gewisseld en het klikt op dat moment.quote:
Dat is weer het anders uiterste. Niet zo denken in uitersten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je dan de bezwaaropties weg nemen?
Let maar eens opquote:Op maandag 5 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen we achter jouw huis en je mag geen bezwaar maken
ja ik weet niet hoeveel bezwaar rondes men nu heeft ?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is weer het anders uiterste. Niet zo denken in uitersten.
Ik zou als ecoloog er ook geen bezwaar tegen hebben, hoogstens kanttekeningen plaatsen en daar een procedure voor opstellen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij overduidelijk ook niet. Ik heb nog een leuk dingetje weggelaten namelijk: het gaat helemaal niet om die woonwijk zelf. In mijn quote staat zelfs dat de beroepsklagers er niets op tegen hebben.
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is weer het anders uiterste. Niet zo denken in uitersten.
Dit speelt schijnbaar al 10 jaar, dus best veel.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel bezwaar rondes men nu heeft ?
Ik had een raar ontbijtje daarstraks, koffie, gekookt ei en een paar mini fuet worstjesquote:
hij wil gewoon klagen om te klagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.
dit is vanwege bevrijdingsdag denk ik?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
geen sirenes op de eerste maandag van de maand blijft wel raar
klopt, feestdagquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit is vanwege bevrijdingsdag denk ik?
Zouden ze moeten verschuiven naar de zondag als Bevrijdingsdag op een maandag valtquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
ja had idd een keer gelezen dat het gemiddeld 10 jaar duurt voordat men kan beginnen met de bouw van een projectquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit speelt schijnbaar al 10 jaar, dus best veel.
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Vliegtuigjes kijken vanaf het balkon.
Jawel die oude
Kijk het kan dus welquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou als ecoloog er ook geen bezwaar tegen hebben, hoogstens kanttekeningen plaatsen en daar een procedure voor opstellen.
Hebben ze hier in de stad ook gedaan kwamen wel een aantal dingen uit voor zoals zwakker en gekleurde straatverlichting. Dingen die eerst niet op de planning stonden.
oh, had ik niet eens doorquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
Maar is wel gedaan vanuit een inspraak procedure waar je gewoon recht op hebt.quote:
ik hoorde op de radio het nieuws van 12u en dacht... he hier klopt iets niet. naja klopt wel dusquote:
Ik heb niets tegen het bezwaar maken, ik heb wat tegen het feit dat een klein groepje beroepsklagers al 10 jaar lang een gigantisch belangrijk bouwproject dwars kan zitten (want we hebben hier nog steeds een woningcrisis). Dat begint al met de totaal uit de hand gelopen regelzucht van de EU, dus er zijn wel wat meer stapjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.
Oh nu je het zegt.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
pohquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een raar ontbijtje daarstraks, koffie, gekookt ei en een paar mini fuet worstjes
Bezwaar maken is gewoon een democratische procedure. Klaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het bezwaar maken, ik heb wat tegen het feit dat een klein groepje beroepsklagers al 10 jaar lang een gigantisch belangrijk bouwproject dwars kan zitten (want we hebben hier nog steeds een woningcrisis). Dat begint al met de totaal uit de hand gelopen regelzucht van de EU, dus er zijn wel wat meer stapjes.
Precies dit is waarom de EU amper meer grote succesvolle bedrijven heeft in de tech. Eindeloze regelzucht.
Het is altijd wel een goed teken dat je gelijk hebt en oprecht in de discussie staat als je iemand een argument geeft om te ontkrachten dat blijkbaar helemaal het probleem niet is, maar niet het probleem zelf bespreekt.quote:
En dan moet je er ook nog bij gaan optellen dat dit project niet van start ging een maand voor de beroepsklagers erbij kwamen, en ook voorlopig nog niet van start kan gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had idd een keer gelezen dat het gemiddeld 10 jaar duurt voordat men kan beginnen met de bouw van een project
Aanpassingen dikke prima wmbquote:Op maandag 5 mei 2025 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar is wel gedaan vanuit een inspraak procedure waar je gewoon recht op hebt.
Maar de gemiddelde Nederlander ziet het altijd als klagen en in de weg zitten.
er was een keer dat door feestdagen het 3 maanden op rij ofzo geen alarm wasquote:
Dat zou mij echt niet eens opvallen als het 3 maanden niet geweest is.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was een keer dat door feestdagen het 3 maanden op rij ofzo geen alarm was
die 4e maand was het ook echt even ontwenningsverschijnselen
nee maar die 4e denk je echt even van oh verrekquote:Op maandag 5 mei 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou mij echt niet eens opvallen als het 3 maanden niet geweest is.
Oh, dat had ik even niet meegekregen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als het een vriendeboekje is voor de efteling goes metal groep he, dan is dat een goede kans
dat is de sirene niet dicht bij je huis geplaatst..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou mij echt niet eens opvallen als het 3 maanden niet geweest is.
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vliegt hier nu ook boven de stad.
jij mag ook komen hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even niet meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
op een feestdag mag je anders eten hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef mschol het volgende:
zo maar eens aankleden..
ontbijten ook wel een idee..
die karamel biscuits van de jumbo zijn wel lekker, maar geen fatsoenlijk ontbijt![]()
![]()
gewoon over flats neerzetten, willen ze hier ook, op de groenstroken rondom de voorwegquote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Want ook in het huidige politieke klimaat zitten we toch met een stijgend bevolkingsaantal. Linksom of rechtsom gaan zowel arbeidsmigranten, asielzoekers en studenten niet plotseling weg. Dus zal er toch echt gebouwd moeten worden. Je kan moeilijk een groeiende bevolking prima vinden en tegen iedere vorm van huizen bouwen.
Mijn punt missen is een wat minder goed teken.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is altijd wel een goed teken dat je gelijk hebt en oprecht in de discussie staat als je iemand een argument geeft om te ontkrachten dat blijkbaar helemaal het probleem niet is, maar niet het probleem zelf bespreekt.
ja al zullen dit vast geen sociale woningen worden waar kat het overheeftquote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Want ook in het huidige politieke klimaat zitten we toch met een stijgend bevolkingsaantal. Linksom of rechtsom gaan zowel arbeidsmigranten, asielzoekers en studenten niet plotseling weg. Dus zal er toch echt gebouwd moeten worden. Je kan moeilijk een groeiende bevolking prima vinden en tegen iedere vorm van huizen bouwen.
Ben al druk doendequote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op een feestdag mag je anders eten hoor
Soort van Trump van de lage landenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
Het zou toch mooi zijn als we hier ook een keer een krachtige leider krijgen die al die procedures aan de kant zet.
Ik ben beschikbaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
Het zou toch mooi zijn als we hier ook een keer een krachtige leider krijgen die al die procedures aan de kant zet.
en elke rechtzaak negeert..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
Die komen er ook, het wordt van alles een beetje.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al zullen dit vast geen sociale woningen worden waar kat het overheeft
Gewoon een maximale leeftijd in Nederland invoeren (70 jaar), dan kunnen we meer vluchtelingen een huis aanbieden.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Verhuis je toch lekker naar de USA.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
In Zoetermeer lijkt vaak ieder bouwproject te falenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon over flats neerzetten, willen ze hier ook, op de groenstroken rondom de voorweg
Bij een mooi duin gebied?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komen er ook, het wordt van alles een beetje.
Jawel hoor dat ding zit vlakbij mijn huis.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is de sirene niet dicht bij je huis geplaatst..
hier redelijk dichtbij dus hoor ik met de radio op normaal niveau het nieuws niet zo duidelijk
Met al dat geprocedeer zodra je ook maar een vinger uitsteekt naar een stuk groen buiten de bebouwde kom krijg je al snel dat de enige manier is om mensen nog te kunnen huisvesten zoiets is. Elk stukje braakliggende grond binnen de bebouwde kom is perfect voor een hoge flat.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon over flats neerzetten, willen ze hier ook, op de groenstroken rondom de voorweg
is dat zo? ik ben niet heel erg op de hoogte van alle bouwwerkzaamheden in de regio..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Zoetermeer lijkt vaak ieder bouwproject te falen
Oja?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat het probleem met Nederland is? Iedereen vindt dat ze recht hebben op een tuin luchtplaats. En een parkeerplaats voor de deur.
2 parkeerplaatsen graagquote:Op maandag 5 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat het probleem met Nederland is? Iedereen vindt dat ze recht hebben op een tuin luchtplaats. En een parkeerplaats voor de deur.
De rand van die wijk ligt hemelsbreed meer dan een kilometer van dat duingebied af.quote:
ahquote:Op maandag 5 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rand van die wijk ligt hemelsbreed meer dan een kilometer van dat duingebied af.
nee, 3 eigen garages, en een 3x te grote woning + tuinquote:Op maandag 5 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit lijkt me een prima stimulans om als armlastige en kansloze wat beter je best te doen qua werk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze daar bij Den Haag centraal ook gedaan. Die ontwikkelaars. beloofd dat er 30% sociale woningbouw in die toren zou komen. Nadat alles goedgekeurd was bleek dat ineens toch niet haalbaar
Gelukkig zijn er nu strengere regels.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze daar bij Den Haag centraal ook gedaan. Die ontwikkelaars. beloofd dat er 30% sociale woningbouw in die toren zou komen. Nadat alles goedgekeurd was bleek dat ineens toch niet haalbaar
De wijk Entree is nou niet een voorbeeld van daadkracht. En benieuwd hoe het gaat met die nieuwe wijk bij het Maximaplein waar ze laatst van alles gekapt hebbenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat zo? ik ben niet heel erg op de hoogte van alle bouwwerkzaamheden in de regio..
de flat achter mijn flat wordt toch gebouwd, ondanks dat ze niet genoeg verkocht kregen..
bij de praxis is een woonwijk uit de grond gestampt en daar in de buurt komt nog een zooi extra woningen (edisonpark) op lege grasvelden
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me een prima stimulans om als armlastige en kansloze wat beter je best te doen qua werk.
Beter Gerard Joling, die komt openlijk uit voor z'n politieke sympathiequote:
Lijkt me zo lekker de Nederlandse sores achter je te kunnen laten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja daar had ik ook geen last vanquote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt me zo lekker de Nederlandse sores achter je te kunnen laten.
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij mag ook komen hoor
als je het refrein maar kent van we will rock youDie eerste ken ik wel, die tweede is lastiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
moet je t daarmee wel eens zijn....quote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter Gerard Joling, die komt openlijk uit voor z'n politieke sympathie
je hebt nog tot 23 augustus om te lerenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste ken ik wel, die tweede is lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |