heb je ook inspiratie?quote:
dit is vanwege bevrijdingsdag denk ik?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
geen sirenes op de eerste maandag van de maand blijft wel raar
klopt, feestdagquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit is vanwege bevrijdingsdag denk ik?
Zouden ze moeten verschuiven naar de zondag als Bevrijdingsdag op een maandag valtquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
ja had idd een keer gelezen dat het gemiddeld 10 jaar duurt voordat men kan beginnen met de bouw van een projectquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit speelt schijnbaar al 10 jaar, dus best veel.
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Vliegtuigjes kijken vanaf het balkon.
Jawel die oude
Kijk het kan dus welquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou als ecoloog er ook geen bezwaar tegen hebben, hoogstens kanttekeningen plaatsen en daar een procedure voor opstellen.
Hebben ze hier in de stad ook gedaan kwamen wel een aantal dingen uit voor zoals zwakker en gekleurde straatverlichting. Dingen die eerst niet op de planning stonden.
oh, had ik niet eens doorquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
Maar is wel gedaan vanuit een inspraak procedure waar je gewoon recht op hebt.quote:
ik hoorde op de radio het nieuws van 12u en dacht... he hier klopt iets niet. naja klopt wel dusquote:
Ik heb niets tegen het bezwaar maken, ik heb wat tegen het feit dat een klein groepje beroepsklagers al 10 jaar lang een gigantisch belangrijk bouwproject dwars kan zitten (want we hebben hier nog steeds een woningcrisis). Dat begint al met de totaal uit de hand gelopen regelzucht van de EU, dus er zijn wel wat meer stapjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.
Oh nu je het zegt.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
pohquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een raar ontbijtje daarstraks, koffie, gekookt ei en een paar mini fuet worstjes
Bezwaar maken is gewoon een democratische procedure. Klaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het bezwaar maken, ik heb wat tegen het feit dat een klein groepje beroepsklagers al 10 jaar lang een gigantisch belangrijk bouwproject dwars kan zitten (want we hebben hier nog steeds een woningcrisis). Dat begint al met de totaal uit de hand gelopen regelzucht van de EU, dus er zijn wel wat meer stapjes.
Precies dit is waarom de EU amper meer grote succesvolle bedrijven heeft in de tech. Eindeloze regelzucht.
Het is altijd wel een goed teken dat je gelijk hebt en oprecht in de discussie staat als je iemand een argument geeft om te ontkrachten dat blijkbaar helemaal het probleem niet is, maar niet het probleem zelf bespreekt.quote:
En dan moet je er ook nog bij gaan optellen dat dit project niet van start ging een maand voor de beroepsklagers erbij kwamen, en ook voorlopig nog niet van start kan gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had idd een keer gelezen dat het gemiddeld 10 jaar duurt voordat men kan beginnen met de bouw van een project
Aanpassingen dikke prima wmbquote:Op maandag 5 mei 2025 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar is wel gedaan vanuit een inspraak procedure waar je gewoon recht op hebt.
Maar de gemiddelde Nederlander ziet het altijd als klagen en in de weg zitten.
er was een keer dat door feestdagen het 3 maanden op rij ofzo geen alarm wasquote:
Dat zou mij echt niet eens opvallen als het 3 maanden niet geweest is.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was een keer dat door feestdagen het 3 maanden op rij ofzo geen alarm was
die 4e maand was het ook echt even ontwenningsverschijnselen
nee maar die 4e denk je echt even van oh verrekquote:Op maandag 5 mei 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou mij echt niet eens opvallen als het 3 maanden niet geweest is.
Oh, dat had ik even niet meegekregen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als het een vriendeboekje is voor de efteling goes metal groep he, dan is dat een goede kans
dat is de sirene niet dicht bij je huis geplaatst..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou mij echt niet eens opvallen als het 3 maanden niet geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |