quote:Op maandag 5 mei 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan we dit voortaan elke dag doen?
Lijkt mij enig
Dat ik bijna iedere user welkom terug wens
Hmmm...quote:
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een rampquote:De natuurorganisatie was niet per se tegen een grote woonwijk op voormalig vliegkamp Valkenburg, maar was wel bezorgd over de gevolgen voor het naastgelegen Natura 2000-gebied Meijendel en Berkheide.
ik hoard geldquote:
Natuur heeft ook rechten. De wereld is niet alleen van de mens.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Een enorm woningbouwproject in Valkenburg (die bij Katwijk) staat op losse schroeven door een stelltje beroepsklagers.
[..]
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een ramp
Echt, dit is waarom Europa zo'n kleine speler is in de wereld.
doe niet zo eng, FOK!kers hebben geen vriendenquote:
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Een enorm woningbouwproject in Valkenburg (die bij Katwijk) staat op losse schroeven door een stelltje beroepsklagers.
[..]
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een ramp
sorryquote:Op maandag 5 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo eng, FOK!kers hebben geen vrienden
voor die duinen is dat waarschijnlijk wel een ramp jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet ik nodig weer wat mee doenquote:
In NL is er altijd wel een burger of clubje dat er iets van vindt. Dan kan er feitelijk dus niets meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In NL is er altijd wel een burger of clubje dat er iets van vindt. Dan kan er feitelijk dus niets meer.
Omg hoe besefte ik nooit eerder de slakkenspoor monorail grap.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
slak af
kan nu spoor gaan trekken
komt goed schatjequote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg hoe besefte ik nooit eerder de slakkenspoor monorail grap.
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?
Enkele hele goede.quote:
Deze wijk wordt niet in de duinen gebouwd.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor die duinen is dat waarschijnlijk wel een ramp ja
Dat vind jij dat er geen natuurgebied wordt aangetastquote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |