nee, nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga wel ergens anders heen met mijn stripjes
ik geloof je nietquote:Op maandag 5 mei 2025 11:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nee, nee.
ik moet er nog van bijkomen met het lachen
Er zijn 15 verschillende soorten kraanvogels.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als ze he uitvouwen
[ afbeelding ]
De grap is ook een kraanvogel
middagquote:
Dag mevrouw muisquote:
ja enquote:Op maandag 5 mei 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn 15 verschillende soorten kraanvogels.
Doe je een rokje aanquote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al m'n lange broeken in de wasmachine zitten momenteel, was niet zo tactisch achteraf
gelukkig verwacht niemand een slimmere tactiek van jequote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al m'n lange broeken in de wasmachine zitten momenteel, was niet zo tactisch achteraf
Nattebroekkatquote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms met hoedje op, soms zonder hoedje op.
jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ik maar nooit die stripjes laten zien denkt ze
quote:
ik heb hier wel vragen bij, maar ik durf ze niet te stellenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig verwacht niemand een slimmere tactiek van je
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?quote:
verstandigquote:Op maandag 5 mei 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier wel vragen bij, maar ik durf ze niet te stellen
Dat is ook voor het eerst?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier wel vragen bij, maar ik durf ze niet te stellen
niet wat ik wildequote:Op maandag 5 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?
Geen idee, staat dat in jouw excel?quote:
Ben jij vanochtend opgestaan met de magische worden: vandaag ben ik lesbisch?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?
Als je nu begint met erheen te kruipen kom je miss wel op tijd daarvoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet wat ik wilde
droomde dat ik te veel te doen had waardoor ik vergeten was om bij een vergadering te zijn
vergadering is 28ste pas
ja dan helpt strak zijn inderdaad helemaal nietsquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet wat ik wilde
droomde dat ik te veel te doen had waardoor ik vergeten was om bij een vergadering te zijn
vergadering is 28ste pas
uiteraardquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij vanochtend opgestaan met de magische worden: vandaag ben ik lesbisch?
Fluidity.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok KSC -Excelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb wel dudje genegeerd deze ochtend dus misschienquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok KSC -Excel
Wat zou je in deze excel zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
rekenvoorbeeldenquote:
[..]
Jij bewaart toch alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
de ironie is dat ik op dit moment een slak aan het tekenen benquote:Op maandag 5 mei 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je nu begint met erheen te kruipen kom je miss wel op tijd daarvoor.
ik denk dat kruipen sneller gaat dan op een slak zittenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de ironie is dat ik op dit moment een slak aan het tekenen ben
[..]
wel gorgonzola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
*Bombastic Side Eyequote:
quote:
quote:
efteling goed metal vriendenboekje aan het ontwerpenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat kruipen sneller gaat dan op een slak zitten![]()
Maar leuk, waarvoor?
Nee, ben geen hoarder.quote:
Jij ook welkom terug Ettoquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan we dit voortaan elke dag doen?
Lijkt mij enig
Dat ik bijna iedere user welkom terug wens
welkom terugquote:
Hmmm...quote:
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een rampquote:De natuurorganisatie was niet per se tegen een grote woonwijk op voormalig vliegkamp Valkenburg, maar was wel bezorgd over de gevolgen voor het naastgelegen Natura 2000-gebied Meijendel en Berkheide.
ik hoard geldquote:
Natuur heeft ook rechten. De wereld is niet alleen van de mens.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Een enorm woningbouwproject in Valkenburg (die bij Katwijk) staat op losse schroeven door een stelltje beroepsklagers.
[..]
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een ramp
Echt, dit is waarom Europa zo'n kleine speler is in de wereld.
doe niet zo eng, FOK!kers hebben geen vriendenquote:
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Een enorm woningbouwproject in Valkenburg (die bij Katwijk) staat op losse schroeven door een stelltje beroepsklagers.
[..]
Ja, stel je eens voor dat er meer mensen van die mooie duinen genieten. Wat een ramp
sorryquote:Op maandag 5 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo eng, FOK!kers hebben geen vrienden
en lapjesquote:
voor die duinen is dat waarschijnlijk wel een ramp jaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet ik nodig weer wat mee doenquote:
In NL is er altijd wel een burger of clubje dat er iets van vindt. Dan kan er feitelijk dus niets meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In NL is er altijd wel een burger of clubje dat er iets van vindt. Dan kan er feitelijk dus niets meer.
Omg hoe besefte ik nooit eerder de slakkenspoor monorail grap.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
slak af
kan nu spoor gaan trekken
komt goed schatjequote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg hoe besefte ik nooit eerder de slakkenspoor monorail grap.
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je als burger een beetje inbreng hebt?
Enkele hele goede.quote:
Deze wijk wordt niet in de duinen gebouwd.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor die duinen is dat waarschijnlijk wel een ramp ja
Dat vind jij dat er geen natuurgebied wordt aangetastquote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.
nee, dat lijkt me logischquote:Op maandag 5 mei 2025 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze wijk wordt niet in de duinen gebouwd.
Gewoon je fatsoen houden en beschaving tonen, men mag al zoveel hier, intolerantie bestrijd je niet met tolerantie anders verdwijnen de toleranten.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?
totdat ze straks een azc achter jouw huis willen bouwen :pquote:Op maandag 5 mei 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je fatsoen houden en beschaving tonen, men mag al zoveel hier, intolerantie bestrijd je niet met tolerantie anders verdwijnen de toleranten.
Een beetje gebalanceerd graag. USA momenteel is het ene uiterste qua inspraak (Trump die als alleenheerser zonder overleg dingen besluit), NL is echt het andere uiterste, polderen en overleggen tot je er bij meevalt waardoor er netto nooit iets besloten wordt. Wmb betreft is een goede mix van deze uitersten wellicht de beste optie?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is toch juist goed. Heb je dan liever een china ofzo?
Hoe is een woonwijk hemelsbreed een kilometer van de duinen (waarbij ik een recreatiebos tot de duinen reken, anders nog verder) funest voor die duinen?quote:
Licht en geluidquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is een woonwijk hemelsbreed een kilometer van de duinen (waarbij ik een recreatiebos tot de duinen reken, anders nog verder) funest voor die duinen?
Ziet er uit als iets uit de Efteling.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
slak af
kan nu spoor gaan trekken
Ligt dan in het kanaalquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ze straks een azc achter jouw huis willen bouwen :p
Er wordt wel wat besloten. En de mensen in de omgeving mogen daar bezwaar tegen maken. Das toch juist een democratiequote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een beetje gebalanceerd graag. USA momenteel is het ene uiterste qua inspraak (Trump die als alleenheerser zonder overleg dingen besluit), NL is echt het andere uiterste, polderen en overleggen tot je er bij meevalt waardoor er netto nooit iets besloten wordt. Wmb betreft is een goede mix van deze uitersten wellicht de beste optie?
is het ookquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er uit als iets uit de Efteling.
blubquote:
Dat is het ookquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meteen zwemles.quote:
Ja, pfoei he, je zal maar professioneel klagen als deel van je identiteit hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze geregel. Waar hebben we het in godsnaam over? Er worden geen natuurgebieden aangetast, maar de beroepsklagers hebben toch weer wat verzonnen.
Je bent overduidelijk geen ecoloog dus houd je mond maarquote:
*kijkt naar KLB*quote:Op maandag 5 mei 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, pfoei he, je zal maar professioneel klagen als deel van je identiteit hebben.
En we wonen in een land waar je eindeloos bezwaar kan maken op de meest vergezochte dingen, het hele project met jaren kan uitstellen en miljoenen Euros meer kan laten kosten. Er is niets mis met de optie, maar het gaat veel te ver.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er wordt wel wat besloten. En de mensen in de omgeving mogen daar bezwaar tegen maken. Das toch juist een democratie
Ja en dan nog een bezwaarronde en nog een en is er over 10 jaar nog niks gebeurd. Bedoel niet specifiek dit voorbeeld maar in alles, NL poldert iedere daadkracht stukquote:Op maandag 5 mei 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er wordt wel wat besloten. En de mensen in de omgeving mogen daar bezwaar tegen maken. Das toch juist een democratie
als het een vriendeboekje is voor de efteling goes metal groep he, dan is dat een goede kansquote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dat maar lekker in Saudi Arabië, die stad van 9000000 miljard gaat toch niet door, beetje naastenliefde van de Islam mag wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ze straks een azc achter jouw huis willen bouwen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |