Dat is weer het anders uiterste. Niet zo denken in uitersten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je dan de bezwaaropties weg nemen?
Let maar eens opquote:Op maandag 5 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen we achter jouw huis en je mag geen bezwaar maken
ja ik weet niet hoeveel bezwaar rondes men nu heeft ?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is weer het anders uiterste. Niet zo denken in uitersten.
Ik zou als ecoloog er ook geen bezwaar tegen hebben, hoogstens kanttekeningen plaatsen en daar een procedure voor opstellen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij overduidelijk ook niet. Ik heb nog een leuk dingetje weggelaten namelijk: het gaat helemaal niet om die woonwijk zelf. In mijn quote staat zelfs dat de beroepsklagers er niets op tegen hebben.
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is weer het anders uiterste. Niet zo denken in uitersten.
Dit speelt schijnbaar al 10 jaar, dus best veel.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel bezwaar rondes men nu heeft ?
Ik had een raar ontbijtje daarstraks, koffie, gekookt ei en een paar mini fuet worstjesquote:
hij wil gewoon klagen om te klagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.
dit is vanwege bevrijdingsdag denk ik?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
geen sirenes op de eerste maandag van de maand blijft wel raar
klopt, feestdagquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit is vanwege bevrijdingsdag denk ik?
Zouden ze moeten verschuiven naar de zondag als Bevrijdingsdag op een maandag valtquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
ja had idd een keer gelezen dat het gemiddeld 10 jaar duurt voordat men kan beginnen met de bouw van een projectquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit speelt schijnbaar al 10 jaar, dus best veel.
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Vliegtuigjes kijken vanaf het balkon.
Jawel die oude
Kijk het kan dus welquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou als ecoloog er ook geen bezwaar tegen hebben, hoogstens kanttekeningen plaatsen en daar een procedure voor opstellen.
Hebben ze hier in de stad ook gedaan kwamen wel een aantal dingen uit voor zoals zwakker en gekleurde straatverlichting. Dingen die eerst niet op de planning stonden.
oh, had ik niet eens doorquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
Maar is wel gedaan vanuit een inspraak procedure waar je gewoon recht op hebt.quote:
ik hoorde op de radio het nieuws van 12u en dacht... he hier klopt iets niet. naja klopt wel dusquote:
Ik heb niets tegen het bezwaar maken, ik heb wat tegen het feit dat een klein groepje beroepsklagers al 10 jaar lang een gigantisch belangrijk bouwproject dwars kan zitten (want we hebben hier nog steeds een woningcrisis). Dat begint al met de totaal uit de hand gelopen regelzucht van de EU, dus er zijn wel wat meer stapjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe wil je dat mensen bezwaar kunnen maken? Want als je zegt dat t zou moeten dan krijg je dus tijd over tijd over tijd enz.
Oh nu je het zegt.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
pohquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een raar ontbijtje daarstraks, koffie, gekookt ei en een paar mini fuet worstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |