Wachten tot de baan goed nat wordtquote:Op zondag 4 mei 2025 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Max stevige duels, maar dat gaat hij niet volhouden vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
when wetquote:
lolquote:Op zondag 4 mei 2025 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri moet Verstappen in een verdediging dwingen dat lijkt de enige optie
Hij leest mee denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri moet Verstappen in een verdediging dwingen dat lijkt de enige optie
Nee man, Max remde gewoon erg laat.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:26 schreef RAVW het volgende:
DAG Piastri ...
Dat is Max vande baan duwen ..
dat is 10 sec....
Eens.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Piastri is een toekomstig WK. Norris niet.
eigenlijk met vele andere dingen ook zoquote:
Toch ontlopen ze elkaar niet veel. Norris heeft meer rauwe snelheid. Beiden niet meer dan subtoppersquote:
Ik zou het wel weten….quote:Op zondag 4 mei 2025 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is wel prettig dat ze daar nog altijd geen nummer 1 aanwijzen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijke race wel, gelukkig blijven we hier nog 16 jaar
Tornado seizoen al begonnen?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:28 schreef RAVW het volgende:
Van mij mag het gaan hagelen regen en sneeuwen kom maar op :-)
Dat de banden het volhoudenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max houdt dit goed vol. Maar kwestie van tijd.
De enige reden dat dit een 'leuke' race is, is omdat Verstappen daar rijdt, in een auto die er eigenlijk niet hoort.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijke race wel, gelukkig blijven we hier nog 16 jaar
Daar heeft Rosberg nog wat trauma's aan overgehouden.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:30 schreef Zwoerd het volgende:
Max is de enige die nog zo tegen de McLarens kan vechten, net zoals hij toen tegen de Mercs vocht. Duidelijk de beste.
Tijd voor regen en een SC.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Piastri is zich echt de ballen uit de broek aan het lachen nu
Nooit geen is altijd welquote:Op zondag 4 mei 2025 22:32 schreef TwenteFC het volgende:
Norris heeft ook nooit geen tact of geduld.
+Huilendquote:Op zondag 4 mei 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
We kunnen de tandjes gaan poetsen, de vrouw een knuffel geven en naar bed
Fijne bevrijdingsdag allen!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Daar is het ook droog dusquote:Op zondag 4 mei 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Regen + safety car en alles kan weerquote:Op zondag 4 mei 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Die is weer peentjes aan het zwetenquote:
Ze manipuleren het weer, doe selluf ondersoek, hep op feesboek gestaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat was AI gegenereerd, techniek staat voor niets
We kunnen het zien aan de vliegtuigstrepen!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze manipuleren het weer, doe selluf ondersoek, hep op feesboek gestaan.
Zweet.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Nu alleen Hamilton Ocon nog voorbij en de race is dood.
Albon gaat ook nog wel lekkerquote:Op zondag 4 mei 2025 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Nu alleen Hamilton Ocon nog voorbij en de race is dood.
Daar zit ook de gifspuit in.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen het zien aan de vliegtuigstrepen!
Ik ging net ongeveer hetzelfde zeggen, idd.quote:
En alle zogenaamde kenners blijven zeggen dat Norris beter is….quote:
Dat is de gimmick van deze baan. Inhalen zo makkelijk maken dat het hele veld vrij snel gesorteerd is.quote:
Naar bed dan maar?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ging net ongeveer hetzelfde zeggen, idd.
Tja, inmiddels is het gat weer wat gekrompenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
En alle zogenaamde kenners blijven zeggen dat Norris beter is….
Met een p5 zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Denk dat max zonder regen blij mag zijn met een p3.
Nee Albon gaat de Mercs nog inhalenquote:
Goeie wel, even kijken of ik iets kan spelenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:39 schreef Jane het volgende:
[..]
@:Tijn en ik zitten te overleggen of we nog even Blue Prince zullen gaan spelen.
Heeft gewoon een middelmatige bak dit seizoen. Perst er alles uit maar kan gewoon niet harder met dat wrak.quote:
Hopelijk wat beter straks in Europa.quote:
Ja, is tofquote:Op zondag 4 mei 2025 22:41 schreef Zwoerd het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen die live de inhaalacties graag vanuit het onboard perspectief zien?
Dit. Ik wil regen. Goftedomme.quote:
Er ligt nog een interne strijdquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Jammer, weer een saai seizoen uiteindelijk
Verdampt.quote:
? De top 3 staat binnen 10 punten.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Nee, we krijgen Piastri tegen Norris.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Ja schiet niet opquote:
Hopelijk glad genoeg dat er iemand afglijdt. Een McLaren bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
'Light drops', oftewel een beetje zeikerige miezer voor 2 minuten
Zeker na die matige stop van Kimi.quote:
Met dit McLaren blijft dat niet lang zo... wie van de twee het wordt is nog wel interessant iddquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hopelijk glad genoeg dat er iemand afglijdt. Een McLaren bijvoorbeeld.
Schrijf Max nog niet af. Punten pakken waar de Papaya-boys hier en daar wat laten liggen en wat hoop op het einde van de mini-DRS na Spanje. En eigen ontwikkelingen van RBR natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, we krijgen Piastri tegen Norris.
Samequote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het echt intens kut vinden als Russell naar het podium mazzelt.
Dat is een gegeven bij Russell.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Die rijdt op hard dus kan nog even wachten tot er evt regen komtquote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |