Heeft gewoon een middelmatige bak dit seizoen. Perst er alles uit maar kan gewoon niet harder met dat wrak.quote:
Hopelijk wat beter straks in Europa.quote:
Ja, is tofquote:Op zondag 4 mei 2025 22:41 schreef Zwoerd het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen die live de inhaalacties graag vanuit het onboard perspectief zien?
Dit. Ik wil regen. Goftedomme.quote:
Er ligt nog een interne strijdquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Jammer, weer een saai seizoen uiteindelijk
Verdampt.quote:
? De top 3 staat binnen 10 punten.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Nee, we krijgen Piastri tegen Norris.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Ja schiet niet opquote:
Hopelijk glad genoeg dat er iemand afglijdt. Een McLaren bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
'Light drops', oftewel een beetje zeikerige miezer voor 2 minuten
Zeker na die matige stop van Kimi.quote:
Met dit McLaren blijft dat niet lang zo... wie van de twee het wordt is nog wel interessant iddquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hopelijk glad genoeg dat er iemand afglijdt. Een McLaren bijvoorbeeld.
Schrijf Max nog niet af. Punten pakken waar de Papaya-boys hier en daar wat laten liggen en wat hoop op het einde van de mini-DRS na Spanje. En eigen ontwikkelingen van RBR natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, we krijgen Piastri tegen Norris.
Samequote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het echt intens kut vinden als Russell naar het podium mazzelt.
Dat is een gegeven bij Russell.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Die rijdt op hard dus kan nog even wachten tot er evt regen komtquote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |