SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee nee, precies andersomquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:36 schreef mschol het volgende:
auto? verkopen
vrouw/vriendin/vent/man? inruilen
auto inruilen en vrouw/vriendin/man/vent verkopen?quote:
ja hoor. zwarte marktquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou je daar goede deal voor kunnen krijgen?
1 regenbuitje en hoppa grijsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Muurtjes in de tuin zijn geverfd, ze zijn weer mooi wit
goeie..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Muurtjes in de tuin zijn geverfd, ze zijn weer mooi wit
Te schattigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
KIjk @:budapestenaar
deze had ook in onze koffer gepast
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik dacht slim te zijn door nu even langs de Ikea te gaan, maar de sprint is een uur later dan ik dacht
Hoop het nietquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sowieso beter om naar de befteling te gaan
Uit "de bizarre hersenspinsels van nattekat"quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem?
Het probleem is dat ik op tijd thuis benquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem?
dat is geen probleem? kan je gelijk kijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik op tijd thuis ben
Ik heb nog een tafel nodig bij de Ikea, als jij die even voor me gaat halen en hier aflevert dan ben je wel te laat voor de sprintquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hij is geen echte F1supporter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is geen probleem? kan je gelijk kijken?
Dan bestel je even etenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan we regelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een tafel nodig bij de Ikea, als jij die even voor me gaat halen en hier aflevert dan ben je wel te laat voor de sprint
Ben je in Volendam?quote:
Uitgeperste nootjes, waarvoor hele regenwouden worden gekapt om winstgevende boompjes te plantenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
XR is aan het protesteren voor dierlijke melkproducten. Zijn er ook niet-dierlijke melkproducten?
gaat voornamelijk om genetische manipulatie waaronder die beestjes lijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
XR is aan het protesteren voor dierlijke melkproducten. Zijn er ook niet-dierlijke melkproducten?
Van het fietsen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat ploft op de bank, schopt schoenen uit en drinkt een liter spa touch leeg.
Ik.ben.kapot.
Tientje per broodje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kost tegenwoordig wel een godsvermogen.
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hoever heb je gefietst?quote:
Zaten zeker te kibbelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
In de ikea garage bijna een andere auto in m'n deur
Reed gewoon achteruit terwijl ik er stond.
20,70 km. Met wind tegen.quote:
even deze spiegeltjes kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
O dat is een best eindjequote:
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
je zou niet denken dat het pakketje in mn hand 118 euro is
Ja, wilde nog wel een stuk verder fietsen maar ik had last van de wind en geen zin in gedoe met de knie. Plus… de missende zeem.quote:
O jee nu ook nog een zere reetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, wilde nog wel een stuk verder fietsen maar ik had last van de wind en geen zin in gedoe met de knie. Plus… de missende zeem.
Ja, de eerste paar honderd meter doen wel een beetje zeer maar daarna gaat het wel.quote:
Heul niet. Gewoon heerlijk zonnetje hier hoor.quote:
Heul niet.quote:
Je hebt zeker nog niks van NEC- Willem II meegekregen..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niks van NEC- Willem II meegekregen..?Ja, dat zag ik. Stond hier op toen ik aan tafel zat en hoorde het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Okee.....quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik. Stond hier op toen ik aan tafel zat en hoorde het.
Oeh leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
lego bloemen
maar pakketje weegt geen ruk(relatief)
Heb de momenten zelf niet gezien, maar daar ben ik wel blij om.quote:
Zie hieronder (ook voor jou @Nattekat):quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In 1 woord: waanzinnig.
In meerdere woorden: ongekend hoeveel vermogen je tussen je benen hebt, maar dat de motor zich heel soepel en netjes laat bedienen. Voor de proefrit was de motorstand op C gezet (het laagste) en tijdens de rit heb ik dat naar B (het normale) opgeschaald.
De houding was even wennen en ik had wat pijn in mijn armen en handen, maar dat trok snel weg (en ik heb net nieuwe handschoenen, die zijn ook nog niet helemaal soepel). De wegen binnendoor waren prima, lekker soepel de bochten door, heerlijk.
Op de snelweg heel beheerst gereden, maar zodra je het gas even wat meer opentrekt zit je echt heel snel op, wel, snelheidNog geen seconde van 80 naar 140, zó sterk, en dat dus in stand B. Echt, het is een staaltje techniek, heerlijk.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de dealer waar ik hem wil gaan halen. Dan gaan we kijken wat mijn oude motor nog waard is en wat de volgende stappen zijn.
Ik ben nu definitief om, de Hayabusa heeft er een nieuwe fan bij
Klinkt veelbelovend Stig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie hieronder (ook voor jou @:nattekat):
[..]
Zeker. Een waar genotquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend Stig.
Fijn dat je zo genoten hebt.
Een nieuw liefde is geboren.quote:
Welk model was het en welke had je nu?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie hieronder (ook voor jou @:nattekat):
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
Dit was model 2021. En ik heb er nog geenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welk model was het en welke had je nu?
Eens. Leugens.quote:
Dit moet je echt aan blijven kaarten bij je arts, Karzai. Lijkt me enorm kut, maar ze kunnen er vast met medicatie iets tegen doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:21 schreef Karzai het volgende:
ik functioneer niet meer normaal, dit is het enige waar ik de hele dag aan denk
Oh je hebt nog geen motor. Okayquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit was model 2021. En ik heb er nog geen
Jawel. Maar geen Hayabusaquote:
Je bent moequote:
Denk dat ze vooral wil weten wat voor motor je dan wél hebtquote:
Yup.quote:
Dat weet ze volgens mij welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral wil weten wat voor motor je dan wél hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook verliefd op een Suzuki
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nu wil ik het niet meer weten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral wil weten wat voor motor je dan wél hebt
Sorryquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wil ik het niet meer weten.
En als ik het wist, ben ik het vergeten.
KeicarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt achterlijk dat we deze kleine klasse niet in NL hebbenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Dan was het dus niet interessant ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wil ik het niet meer weten.
En als ik het wist, ben ik het vergeten.
Dat denk ikquote:
quote:
Eigen schuldquote:
Gemeen dit!quote:
Had je maar normaal antwoord moeten geven.quote:
Hoe is het met je?quote:
Heb je nog nieuws over Ambar?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo buikje vol, weer verder rotten onder mijn dekentje
Nee aankomende week nog een keer naar een andere dierenarts en dan hoor ik meer.quote:
Eensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Keicars
Echt achterlijk dat we deze kleine klasse niet in NL hebben
Schattig, super praktisch. Weegt niks, verbruikt niks.quote:
En de Lapinquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schattig, super praktisch. Weegt niks, verbruikt niks.
Denk dat als je ze in de 10-15k euro prijsklasse gooit dat ze echt als zoete broodjes verkopen dat soort kleine karretjes.
Honda N-Box, Suzuki Spacia
Vroeger hadden we de Cuore en de Alto, wat enigszins in de buurt kwam van een Keicar. Tegenwoordig is 't kleinste bij Suzuki volgens mij de Jimny, en dat is al te grootKia heeft nog wel de Picanto. Maar dat is ook geen keicar qua afmetingen. Zo'n Picanto is verdomme groter dan mijn Panda
Het was echt m'n trots.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot genoeg voor een paddestoel
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, waarom ben jij in het F1 topic aan het posten ipv die tafel af te leveren
Zit ik hier maar te wachtenquote:
Zekers en geen meubel is meer veilig in huisquote:
Moe maar okéquote:
Prioriteiten stellen!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, waarom ben jij in het F1 topic aan het posten ipv die tafel af te leveren
Ik hoop dat het goed komt. Het was toch wel een fatsoenlijk adoptiebureau hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee aankomende week nog een keer naar een andere dierenarts en dan hoor ik meer.
Lapin is schattigquote:
Plintjes ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers en geen meubel is meer veilig in huis
Mini Jumbo. Klinkt zoiets als een kind een klein dikkertje noemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lapin is schattig
Mini Jumbo is ook lieffff @:Shii
Zelfde met de Vivio trouwens, zo'n koddig karretje
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. Het was toch wel een fatsoenlijk adoptiebureau hè?
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mini Jumbo. Klinkt zoiets als een kind een klein dikkertje noemen.
Maar hier de dierenvriend zit te spelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.
Ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen een blinde hond. Konden ze daarna omruilen voor een nieuwequote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klik maar op de link in de quote, blijkbaar pakt ie hem niet..quote:
Mm. Heb ze sterker gezien van sanderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klik maar op de link in de quote, blijkbaar pakt ie hem niet..
Waarom ik hem dan wel zie op FOK! geen idee
Die asielzoekertjes die eerst naar de Efteling zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wie gaat er naar Zweden dan? Welke grap mis ik?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wie gaat er naar Zweden dan? Welke grap mis ik?
Zweden lijkt me veel leuker dan de Efteling eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die asielzoekertjes die eerst naar de Efteling zouden gaan.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweden lijkt me veel leuker dan de Efteling eigenlijk.
quote:Zweedse steden kampen al jaren met toenemend geweld door criminele groepen. Om dat aan te pakken, wil de Zweedse regering het mogelijk maken telefoons van kinderen onder de vijftien af te luisteren. Maar deskundigen zijn kritisch op die aanpak.
De dodelijke schietpartij in het centrum van Uppsala dinsdag is het recentste voorbeeld op een steeds langer wordende lijst van incidenten met bendegeweld in Zweden. Steeds vaker zijn daar minderjarigen bij betrokken. De drie dodelijke slachtoffers van dinsdag waren tussen de vijftien en twintig jaar oud.
Ja. Gaat er één Nederlander minder naar Zweden op vakantie hierdoor? Nee.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.
Nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen een blinde hond. Konden ze daarna omruilen voor een nieuwe
wat zei ze?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Verband van gisteren stond zelfs in mijn hand afgedrukt en die is niet dik. Deze vrouw zei ook dat zat veel te strak.
Niet dat je in de maling wordt genomen bedoel ikquote:
Als je de volgende keer weer die andere hebt stopt ze met een glimlach wat arsenicum onder het verbandje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Verband van gisteren stond zelfs in mijn hand afgedrukt en die is niet dik. Deze vrouw zei ook dat zat veel te strak.
lekker danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.quote:
met zo'n onomkeerbare ingreep is een second opinion logische stapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.
Toch maar even checken danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.
het is nou niet warm meer hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
ventilator maar even voor de open deur gezet, wat koele lucht naar binnen blazen
Hier staat een stevige bries.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
ventilator maar even voor de open deur gezet, wat koele lucht naar binnen blazen
Ik hoef pas te betalen als ik de hond daadwerkelijk adopteer als hij hier een paar weken is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet dat je in de maling wordt genomen bedoel ik
Zulke figuren ken ik ook jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
of ben je net als mn collega: naar bed gaan maar dan nog 3 uur liggen scrollen of tv kijken?
Ik val vanzelf in slaap ongeacht watquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik eenmaal naar bed ga dan wil ik ook wel slapen
Eerst kijk je de kwalificatiequote:
Hoop dat het je gaat helpenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
Dinsdag ga ik voor het eerst naar de psychiater.
Succesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
Dinsdag ga ik voor het eerst naar de psychiater.
Als ik nu in bed ga liggen, val ik in slaapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet tijdens de kwalificatie nu?
wie gaan we hoeken geven?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
Tegenwoordig ga ik wel meteen slapen want als ik slaap hoef ik niet te denken.
*knuppel paktquote:
als ik mn bed in ga, ga ik slapen en niets anders.. en dan gaat het lampje ook snel uit meestalquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik eenmaal naar bed ga dan wil ik ook wel slapen
Hoe lang heb je er al last van?quote:
Ik ben soms 10 minuten aan het lezen of Fokken maar dan gaat m'n lichtje ook wel uitquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik mn bed in ga, ga ik slapen en niets anders.. en dan gaat het lampje ook snel uit meestal
Paar weken. Met als dieptepunt dat deze week de crisisdienst werd gebeld omdat ik het echt zat ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er al last van?
(sorry als je dat al eerder gemeldt hebt, ik heb het niet meegekregen)
ik heb nog wel wat bloemetjes lego om te bouwen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
Muziek interesseert me ook al weken lang bijna niet.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas welheb ze daarna even uitgelegd waar ze die hond gekocht hebben.
Ja ik weet niet of mij dat nu eigenlijk interesseert want ik zit ook alweer de hele dag naar een Netflix scherm te kijken wat op pauze staat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat bloemetjes lego om te bouwen?
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef pas te betalen als ik de hond daadwerkelijk adopteer als hij hier een paar weken is.
En het is van een stichting en alles. Dus allemaal legit
hmm, okequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of mij dat nu eigenlijk interesseert want ik zit ook alweer de hele dag naar een Netflix scherm te kijken wat op pauze staat.
Maar ja ik schrik daar zelf ook wel van want dat is nog nooit eerder gebeurd maar goed ja ben ook lang niet in zo'n diep zwart gat gevallen.quote:
Blijft tragisch.quote:
Wij steken onze handen uit voor je.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
Maar hey je raakt vanzelf een keer de bodem en dan krabbel je weer langzaam uit de put.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij steken onze handen uit voor je.
In het topic zijn ze eerder negatief dan positief. Maar goed ik ga ook gewoon weer kijken (vrijdag) en hou het bij mijn eigen mening... Gisteren/eerste aflevering vond ik het primaquote:
Maar ik vind die foutjes wel een beetje lullig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het topic zijn ze eerder negatief dan positief. Maar goed ik ga ook gewoon weer kijken (vrijdag) en hou het bij mijn eigen mening... Gisteren/eerste aflevering vond ik het prima
Dat was wel behoorlijk slordig. Ik twijfelde ook al toen ik dat vaantje zag.... tbhquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vind die foutjes wel een beetje lullig.
Mijn voetbalkennis is niet zo groot dat ik het zelf zag maar nu ik het lees denk ik wel ja dat kon beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was wel behoorlijk slordig. Ik twijfelde ook al toen ik dat vaantje zag.... tbh
Ook de flesjes Grolsch waren blijkbaar verkeerd van kleurquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voetbalkennis is niet zo groot dat ik het zelf zag maar nu ik het lees denk ik wel ja dat kon beter.
Ik las het ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook de flesjes Grolsch waren blijkbaar verkeerd van kleur
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar weken. Met als dieptepunt dat deze week de crisisdienst werd gebeld omdat ik het echt zat ben eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
slapende rolmops...
dat kan niet op zaterdagavond natuurlijk...
ff wakker maken
Soms welquote:
En als je het niet gelooft moet je uitstappen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als je het niet gelooft moet je uitstappen.
Ja, want dan ben jij hopelijk al gepensioneerd....quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:45 schreef Koen66 het volgende:
wtf na maandag pas weer vrij op 5 mei 2045. Altijd pech wij in NL
jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want dan ben jij hopelijk al gepensioneerd....
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering wel goed gedaan.
Toch gekquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:45 schreef Koen66 het volgende:
wtf na maandag pas weer vrij op 5 mei 2045. Altijd pech wij in NL
doe jij dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
Tenzij je in het onderwijs werkt of voor de overheid.. dan heb je wel vrij
Ik in principe ook, maar mijn leidinggevende niet. Dus wordt ons gevraagd om te komen, al ben ik dat niet verplicht...quote:Op zondag 4 mei 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
Tenzij je in het onderwijs werkt of voor de overheid.. dan heb je wel vrij
En ga je dat doenquote:Op zondag 4 mei 2025 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik in principe ook, maar mijn leidinggevende niet. Dus wordt ons gevraagd om te komen, al ben ik dat niet verplicht...
Ik ben jou nu aan het onderwijzen, dus ja.quote:
Misschien zijn we tegen die tijd wel opnieuw bevrijdquote:Op zondag 4 mei 2025 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Bevrijdingsdag dan nog bestaat.
Dat de Belgen ons landje jarenlang bezet hebben gehouden?quote:Op zondag 4 mei 2025 00:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien zijn we tegen die tijd wel opnieuw bevrijd
je zag de bevrijders al in Scheveningen laatstquote:Op zondag 4 mei 2025 00:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien zijn we tegen die tijd wel opnieuw bevrijd
komt vast goedquote:Op zondag 4 mei 2025 06:16 schreef Karzai het volgende:
Tis een lekker autootje, zal er even aan moeten wennen
Klopt. Daarna weer in slaap gevallen. Maar nu moet ik wel op gaan staan.quote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 4 mei 2025 07:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Daarna weer in slaap gevallen. Maar nu moet ik wel op gaan staan.
Afgesproken om te gaan Magicen bij wat mensen.quote:
ohhh. zo vroeg al?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgesproken om te gaan Magicen bij wat mensen.
11 uur afgesproken. Maar het is 2 uur rijden voor mij.quote:
aaaah zo. Ja dan moet je idd wel opstaan :pquote:Op zondag 4 mei 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
11 uur afgesproken. Maar het is 2 uur rijden voor mij.En er is ook nog een deel van de route afgesloten voor onderhoud, dus daar wellicht ook nog vertraging.
Wordt de eerste keer dat ik bij hen afspreek.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah zo. Ja dan moet je idd wel opstaan :p
2 uur rijden is best een stuk. ga je er vaak heen?
Ga je wel winnen?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt de eerste keer dat ik bij hen afspreek.
oh leukquote:Op zondag 4 mei 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt de eerste keer dat ik bij hen afspreek.
Weet ik niet, geen idee hoe dat spel werktquote:
samequote:Op zondag 4 mei 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen idee hoe dat spel werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |