Sorryquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wil ik het niet meer weten.
En als ik het wist, ben ik het vergeten.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook verliefd op een Suzuki
KeicarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt achterlijk dat we deze kleine klasse niet in NL hebbenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Dan was het dus niet interessant ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wil ik het niet meer weten.
En als ik het wist, ben ik het vergeten.
Dat denk ikquote:
quote:
Eigen schuldquote:
Gemeen dit!quote:
Had je maar normaal antwoord moeten geven.quote:
Hoe is het met je?quote:
Heb je nog nieuws over Ambar?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo buikje vol, weer verder rotten onder mijn dekentje
Nee aankomende week nog een keer naar een andere dierenarts en dan hoor ik meer.quote:
Eensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Keicars
Echt achterlijk dat we deze kleine klasse niet in NL hebben
Schattig, super praktisch. Weegt niks, verbruikt niks.quote:
En de Lapinquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schattig, super praktisch. Weegt niks, verbruikt niks.
Denk dat als je ze in de 10-15k euro prijsklasse gooit dat ze echt als zoete broodjes verkopen dat soort kleine karretjes.
Honda N-Box, Suzuki Spacia
Vroeger hadden we de Cuore en de Alto, wat enigszins in de buurt kwam van een Keicar. Tegenwoordig is 't kleinste bij Suzuki volgens mij de Jimny, en dat is al te grootKia heeft nog wel de Picanto. Maar dat is ook geen keicar qua afmetingen. Zo'n Picanto is verdomme groter dan mijn Panda
Het was echt m'n trots.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot genoeg voor een paddestoel
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, waarom ben jij in het F1 topic aan het posten ipv die tafel af te leveren
Zit ik hier maar te wachtenquote:
Zekers en geen meubel is meer veilig in huisquote:
Moe maar okéquote:
Prioriteiten stellen!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, waarom ben jij in het F1 topic aan het posten ipv die tafel af te leveren
Ik hoop dat het goed komt. Het was toch wel een fatsoenlijk adoptiebureau hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee aankomende week nog een keer naar een andere dierenarts en dan hoor ik meer.
Lapin is schattigquote:
Plintjes ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers en geen meubel is meer veilig in huis
Mini Jumbo. Klinkt zoiets als een kind een klein dikkertje noemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lapin is schattig
Mini Jumbo is ook lieffff @:Shii
Zelfde met de Vivio trouwens, zo'n koddig karretje
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. Het was toch wel een fatsoenlijk adoptiebureau hè?
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mini Jumbo. Klinkt zoiets als een kind een klein dikkertje noemen.
Maar hier de dierenvriend zit te spelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.
Ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen een blinde hond. Konden ze daarna omruilen voor een nieuwequote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klik maar op de link in de quote, blijkbaar pakt ie hem niet..quote:
Mm. Heb ze sterker gezien van sanderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klik maar op de link in de quote, blijkbaar pakt ie hem niet..
Waarom ik hem dan wel zie op FOK! geen idee
Die asielzoekertjes die eerst naar de Efteling zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wie gaat er naar Zweden dan? Welke grap mis ik?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wie gaat er naar Zweden dan? Welke grap mis ik?
Zweden lijkt me veel leuker dan de Efteling eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die asielzoekertjes die eerst naar de Efteling zouden gaan.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweden lijkt me veel leuker dan de Efteling eigenlijk.
quote:Zweedse steden kampen al jaren met toenemend geweld door criminele groepen. Om dat aan te pakken, wil de Zweedse regering het mogelijk maken telefoons van kinderen onder de vijftien af te luisteren. Maar deskundigen zijn kritisch op die aanpak.
De dodelijke schietpartij in het centrum van Uppsala dinsdag is het recentste voorbeeld op een steeds langer wordende lijst van incidenten met bendegeweld in Zweden. Steeds vaker zijn daar minderjarigen bij betrokken. De drie dodelijke slachtoffers van dinsdag waren tussen de vijftien en twintig jaar oud.
Ja. Gaat er één Nederlander minder naar Zweden op vakantie hierdoor? Nee.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.
Nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen een blinde hond. Konden ze daarna omruilen voor een nieuwe
wat zei ze?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Verband van gisteren stond zelfs in mijn hand afgedrukt en die is niet dik. Deze vrouw zei ook dat zat veel te strak.
Niet dat je in de maling wordt genomen bedoel ikquote:
Als je de volgende keer weer die andere hebt stopt ze met een glimlach wat arsenicum onder het verbandje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Verband van gisteren stond zelfs in mijn hand afgedrukt en die is niet dik. Deze vrouw zei ook dat zat veel te strak.
lekker danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.quote:
met zo'n onomkeerbare ingreep is een second opinion logische stapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.
Toch maar even checken danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.
het is nou niet warm meer hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
ventilator maar even voor de open deur gezet, wat koele lucht naar binnen blazen
Hier staat een stevige bries.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
ventilator maar even voor de open deur gezet, wat koele lucht naar binnen blazen
Ik hoef pas te betalen als ik de hond daadwerkelijk adopteer als hij hier een paar weken is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet dat je in de maling wordt genomen bedoel ik
Zulke figuren ken ik ook jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
of ben je net als mn collega: naar bed gaan maar dan nog 3 uur liggen scrollen of tv kijken?
Ik val vanzelf in slaap ongeacht watquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik eenmaal naar bed ga dan wil ik ook wel slapen
Eerst kijk je de kwalificatiequote:
Hoop dat het je gaat helpenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
Dinsdag ga ik voor het eerst naar de psychiater.
Succesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
Dinsdag ga ik voor het eerst naar de psychiater.
Als ik nu in bed ga liggen, val ik in slaapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet tijdens de kwalificatie nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |