Hoever heb je gefietst?quote:
Zaten zeker te kibbelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
In de ikea garage bijna een andere auto in m'n deur
Reed gewoon achteruit terwijl ik er stond.
20,70 km. Met wind tegen.quote:
even deze spiegeltjes kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
O dat is een best eindjequote:
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
je zou niet denken dat het pakketje in mn hand 118 euro is
Ja, wilde nog wel een stuk verder fietsen maar ik had last van de wind en geen zin in gedoe met de knie. Plus… de missende zeem.quote:
O jee nu ook nog een zere reetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, wilde nog wel een stuk verder fietsen maar ik had last van de wind en geen zin in gedoe met de knie. Plus… de missende zeem.
Ja, de eerste paar honderd meter doen wel een beetje zeer maar daarna gaat het wel.quote:
Heul niet. Gewoon heerlijk zonnetje hier hoor.quote:
Heul niet.quote:
Je hebt zeker nog niks van NEC- Willem II meegekregen..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niks van NEC- Willem II meegekregen..?Ja, dat zag ik. Stond hier op toen ik aan tafel zat en hoorde het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Okee.....quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik. Stond hier op toen ik aan tafel zat en hoorde het.
Oeh leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
lego bloemen
maar pakketje weegt geen ruk(relatief)
Heb de momenten zelf niet gezien, maar daar ben ik wel blij om.quote:
Zie hieronder (ook voor jou @Nattekat):quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In 1 woord: waanzinnig.
In meerdere woorden: ongekend hoeveel vermogen je tussen je benen hebt, maar dat de motor zich heel soepel en netjes laat bedienen. Voor de proefrit was de motorstand op C gezet (het laagste) en tijdens de rit heb ik dat naar B (het normale) opgeschaald.
De houding was even wennen en ik had wat pijn in mijn armen en handen, maar dat trok snel weg (en ik heb net nieuwe handschoenen, die zijn ook nog niet helemaal soepel). De wegen binnendoor waren prima, lekker soepel de bochten door, heerlijk.
Op de snelweg heel beheerst gereden, maar zodra je het gas even wat meer opentrekt zit je echt heel snel op, wel, snelheidNog geen seconde van 80 naar 140, zó sterk, en dat dus in stand B. Echt, het is een staaltje techniek, heerlijk.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de dealer waar ik hem wil gaan halen. Dan gaan we kijken wat mijn oude motor nog waard is en wat de volgende stappen zijn.
Ik ben nu definitief om, de Hayabusa heeft er een nieuwe fan bij
Klinkt veelbelovend Stig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie hieronder (ook voor jou @:nattekat):
[..]
Zeker. Een waar genotquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend Stig.
Fijn dat je zo genoten hebt.
Een nieuw liefde is geboren.quote:
Welk model was het en welke had je nu?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie hieronder (ook voor jou @:nattekat):
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
Dit was model 2021. En ik heb er nog geenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welk model was het en welke had je nu?
Eens. Leugens.quote:
Dit moet je echt aan blijven kaarten bij je arts, Karzai. Lijkt me enorm kut, maar ze kunnen er vast met medicatie iets tegen doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:21 schreef Karzai het volgende:
ik functioneer niet meer normaal, dit is het enige waar ik de hele dag aan denk
Oh je hebt nog geen motor. Okayquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit was model 2021. En ik heb er nog geen
Jawel. Maar geen Hayabusaquote:
Je bent moequote:
Denk dat ze vooral wil weten wat voor motor je dan wél hebtquote:
Yup.quote:
Dat weet ze volgens mij welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral wil weten wat voor motor je dan wél hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook verliefd op een Suzuki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook verliefd op een Suzuki
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nu wil ik het niet meer weten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral wil weten wat voor motor je dan wél hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |