Hoever heb je gefietst?quote:
Zaten zeker te kibbelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
In de ikea garage bijna een andere auto in m'n deur
Reed gewoon achteruit terwijl ik er stond.
20,70 km. Met wind tegen.quote:
even deze spiegeltjes kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
O dat is een best eindjequote:
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
je zou niet denken dat het pakketje in mn hand 118 euro is
Ja, wilde nog wel een stuk verder fietsen maar ik had last van de wind en geen zin in gedoe met de knie. Plus… de missende zeem.quote:
O jee nu ook nog een zere reetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, wilde nog wel een stuk verder fietsen maar ik had last van de wind en geen zin in gedoe met de knie. Plus… de missende zeem.
Ja, de eerste paar honderd meter doen wel een beetje zeer maar daarna gaat het wel.quote:
Heul niet. Gewoon heerlijk zonnetje hier hoor.quote:
Heul niet.quote:
Je hebt zeker nog niks van NEC- Willem II meegekregen..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niks van NEC- Willem II meegekregen..?Ja, dat zag ik. Stond hier op toen ik aan tafel zat en hoorde het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Okee.....quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik. Stond hier op toen ik aan tafel zat en hoorde het.
Oeh leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
lego bloemen
maar pakketje weegt geen ruk(relatief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |